Mikä nuorena fanittamasi tv-sarja tai elokuva on uudelleen katsottuna tylsä?
Katsoin ruudussa The Hills sarjaa joka aikoinaan oli mielestäni hyvä mutta nyt katsottuna tuntuu tekemällä tehdyltä, keimotekoiselta ja välillä jopa tahattoman koomiselta.
Kommentit (116)
Vierailija kirjoitti:
The Joulukalenteri
Olin innoissani kun sarja tuli taas olisiko ollut viime jouluna tai edellisenä, rakastin sitä lapsena. Kauhea pettymys, oli siinä tiettyä nostalgiaa mutta ei todellakaan niin hauska kuin muistin.
Sopranos. Oli aivan huippusarja silloin kun katsoin. Nyt katson uusintakierrosta hbo:lta ja on aika meh... Olen siinä välissä kai katsonut niin paljon parempia sarjoja niin Sopranos tuntuu ylihypetetyltä.
Kotikatu oli kyllä puuduttavuuden multihuipennus kun yritin katsoa. Ylipäätään kaikki sarjat mitä nuorena tuli katsottua on nykymittapuulla pitkästyttäviä ja hitaasti eteneviä. Maailma on hektisempi nykyään ja ihmiset kärsimättömämpiä.
Buffy the Vampire Slayer.
En tykännyt sarjan päähenkilöstä edes teininä ja sitä SMG:n näyttelemistä on entistä vaivaannuttanempaa katsoa näin aikuisiällä.
Muutoinkin sarja on huonosti tuotettu ja tehty, mutta olihan se tarkoitettu juurikin lapsille.
Vierailija kirjoitti:
Klaani oli vähän pettymys, kun katselin youtubesta uudestaan jaksoja. Lapsena se oli tosi jännä ja siisti, mutta nyt lähinnä kökösti näytelty :D
Ideahan siinä on kyllä aivan loistava.
Mulla kävi sama Kadoksissa-sarjan kanssa (Jeopardy), siis joka tuli Summerissa 2004-2005. Yritin kattoo ekaa jaksoa, mutta se oli niin tylsä, ja jotenkin se idea ufoja jahtaavasta koululuokasta, ei oikein enää kolahtanut.
Vierailija kirjoitti:
Buffy the Vampire Slayer.
En tykännyt sarjan päähenkilöstä edes teininä ja sitä SMG:n näyttelemistä on entistä vaivaannuttanempaa katsoa näin aikuisiällä.
Muutoinkin sarja on huonosti tuotettu ja tehty, mutta olihan se tarkoitettu juurikin lapsille.
Löysin Buffyn jokunen vuosi sitten Viaplaysta ja jaksoin kaksi kautta katsoa. Mua vitutti sarjassa eniten ne Buffyn kaverit, Xander ja Willow, aaaaargh. Spike oli hot, hotimpi kuin Angel.
Vierailija kirjoitti:
Sanonpa Pulttiboissin.
Olin niinkin pieni kun tarhaikäinen sarjan tullessa. Tuossa iässä nyt helposti naurattaakin hahmot joilla pullonpohjalasit, hauskat peruukit päässä ja hampaat mustiksi vedetty ja siihen päälle joku hauska hokema.
Aikuisiällä kun katsoo niin kyllä on aika ajanut joistain sketseistä ohi. Jotkut saattavat vielä naurattaa tosin edelleen. Suurin osa sketseistä kuitenkin myötähäpeää aiheuttavia.
Mun mielestä oli selvää jo alun perinkin, että osa Pulttiboissin viehätyksestä perustuu siihen, että koko koululuokallinen katsoi sitä, ja siitä tarttui ne hokemat. Muutenhan sitä jo ysärillä kritisoitiin käsikirjoituksen puutteesta ja halvalla tehdystä ilmeestä. Mutta välillä siinä tietysti päästään sellaiseen absurdiuteen, että vieläkin naurattaa väsyneenä.
Aikuisena naurattaa vielä enemmän sellaiset, joista tulee vaikutelma, että nämä perustuvat vahvasti tosielämään, kuten Herra 47, "omituinen höpöttäjä" ja apuva-mies (jos olet palveluammatissa, tällaisia tosielämän tapauksia voi tulla oikeasti vastaan).
Lost.
Nuorena ajattelin sen olevan maailman jännittävin sarja.
Lapsena rakastin jostain syystä Samaa sukua, eri maata -sarjaa ja ruotsalaista Varustamoa (Rederiet) :D Katsoin jälkimmäistä youtubesta ja oli aika pitkäveteinen
Miami Vice.
Ei voi käsittää, että se on joskus ollut mielestäni jopa jännittävä!
Vierailija kirjoitti:
Lost.
Nuorena ajattelin sen olevan maailman jännittävin sarja.
Eka kausi on edelleen ihan hyvä, mutta seuraavat kaudet ovat ihan kauheata kuraa. Twin Peaks ei ole mielestäni kestänyt aikaa ja oikeasti sarja on raaka, mutta silloin nuorena sarja tuntui lähinnä mystiseltä ja ihmiset olivat kauniita.
Kyllä isä osaa. Näytteleminen on harrastelija kesäteatterin tasoa. En jaksanut katsoa ensimmäistäkään jaksoa.
Kuuden miljoonan dollarin mies ja olin aivan rakastunut Lee Majorsiin.
Lapsena tykkäsin Pieni talo preerialla -sarjasta, mutta nyt kun se keväällä uusittiin, pystyin katsomaan sitä max. vartin verran. Aivan järkyttävän hyveellistä ja imelää, ei sitä kestänyt yhtään.
OC, Gilmore Girls, Gossip Girl, Roswell
Dharmaa ja Gregiä yritin katsoa uudestaan mutten pystynyt katsomaan edes yhtä jaksoa loppuun. Ihan järkyttävän huono! Teininä katsottiin innoissaan.