Olen toinen nainen
Onko muita vastaavassa tilanteessa olevia? Mitä ajattelette omasta asemasta? Mitä tunteita herättänyt?
Itselläni on pitempiaikainen salainen seksisuhde varattuun mieheen. Tarkoitus ei ole saada siitä parisuhdetta tms ja tiedän että mies ei jätä puolisoaan. Tiedän että tämä ei ole ihannetila ja haluaisin siitä toisaalta irti, toisaalta en. Olen sinkku. Tiedän myös että tämä ei ole oikein, mutta suhde on vain jatkunut. Olemme molemmat nauttineet toisistamme ja se on auttanut jaksamaan arjessa vääryydestä huolimatta.
Kommentit (237)
Etkö AP oikeasti pysty löytämään sinkkua miestä?
Vierailija kirjoitti:
Etkö AP oikeasti pysty löytämään sinkkua miestä?
Ainakaan vielä ei ole löytynyt. Olen ajatellut että niin pitkään kun sopivaa ja ihanaa sinkkumiestä ei löydy, aion jatkaa salaista suhdettani. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Saako toinen mies valostata?
Itse olen eronnut ja nainen naimisissa, lapsiperheen äiti. Ei ole aikeissa erota enkä elättele toiveita meistä parina. Tavataan silloin tällöin ja nautitaan toistemme seurasta. Ruokaa, juttelua, läheisyyttä, seksiä. Muulloin viestitellään. Hänen liittonsa toimii käytännön tasolla mutta on henkisesti valjahtunut, puoliso ei ehkä ymmärrä tai välitä jne. Minä täytän jotain näitä aukkoja, olen läsnä ja osaan ehkä kuunnella ja huomioida. Mulle tämä sopii toistaiseksi. Ei ole kiire varsinaiseen parisuhteeseen mutta en halua olla myöskään yksin ja selibaatissa. Läheisyys ja hellyys jota välillämme on paljon, on mulle tärkeää ja nautinnollista. Lisäksi meillä on tosi hauskaa. Olemme samalla aaltopituudella ja keskustelemme paljon kaikesta. Joskus miettii, että entä jos... mutta parasta lopettaa nuo aiheet nopeaan.
Aivan. Tutulta kuulostaa. Mullakaan ei ole kiire parisuhteeseen mutta kaipaan läheisyyttä, kainaloa, seksiä, yhteisiä hetkiä miehen kanssa. Sitä tämä suhde mm. mulle antaa. Ja kyllä, tulee välillä noita asioita mieleen että voisko tästä tulla jotain mutta yritän tyssätä ne ajatukset. Tosiasiassa tekisimme parisuhteessa toisemme varmasti hulluiksi :D.. Tämä järjestely sopii paremmin. Ja jos /kun eroamme joskus, on se varmasti vaikea itselle, kyllä hänellä tulee aina olemaan paikka mun sydämessä. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Minä myös olen toinen nainen. Mitään muuta en haluakaan enkä varsinkaan miestä riesakseni kokopäiväisesti. Miehellä on varsin vaatimattoman näköinen vaimo ja kolme lasta. Perheensä - tottakai - haluaa pitää ja meille tämä kuvio passaa.
Viikonloput jossain hotellissa on ihan parasta; hyvää ruokaa ja yhdessäoloa. Kaupunkilomat on myös kivoja. Mies ostaa sieltä usein lahjoja vaimolleen ja lapsilleen. Itse toimin makutuomarina ☺️
Oksettavaa.
Oksettavaa touhua, jossa ei ajatella muuta kuin itseä. :)
Näitä tarinoita lukiessa tulee olo että nämä ihmiset oikein kerskailevat suhteillaan varattuihin:d ei mitään moraalia. Kaikkea perustelua huonolle käytökselle esitetään, mutta ei se vie pois sitä, että toimitte vastuuttomasti.
Vierailija kirjoitti:
Näitä tarinoita lukiessa tulee olo että nämä ihmiset oikein kerskailevat suhteillaan varattuihin:d ei mitään moraalia. Kaikkea perustelua huonolle käytökselle esitetään, mutta ei se vie pois sitä, että toimitte vastuuttomasti.
Se taitaa olla jonkinlainen defenssireaktio, jos ei oikein uskalla kohdata niitä omia tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan nainen haluaa ottaa miehen, joka pettää? Kertoo aika paljon miehestä jos tuommoiseen ryhtyy. Ymmärrän, että miehellä voi olla suhde joka menee huonosti ja nainen ei enää tunnu oikealta hänelle, mutta tuossa tilanteessa kunnon mies lopettaa ensin vanhan suhteen eikä ryhdy piilottelemaan toista naista ja valehtelemaan sille jonka kanssa vielä on.
Minä en tunne tarvetta omia tai sitoa ketään. Yksikään mies ei toisaalta voi olla vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen minulle ainoa, ketä haluan. Ts. luultavasti pitkässä liitossa etsisin seuraa ihan itse ja jos mieskin tekisi niin, ymmärtäisin sen. Ihminen ei lakkaa haluamasta muita, kun on yhteinen pankkilaina ja pari muksua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä myös olen toinen nainen. Mitään muuta en haluakaan enkä varsinkaan miestä riesakseni kokopäiväisesti. Miehellä on varsin vaatimattoman näköinen vaimo ja kolme lasta. Perheensä - tottakai - haluaa pitää ja meille tämä kuvio passaa.
Viikonloput jossain hotellissa on ihan parasta; hyvää ruokaa ja yhdessäoloa. Kaupunkilomat on myös kivoja. Mies ostaa sieltä usein lahjoja vaimolleen ja lapsilleen. Itse toimin makutuomarina ☺️
Oksettavaa.
Todellakin oksettavaa! Sen lisäksi, että oksettava mies pettää, antaa myös vielä jonkun slutkan lyödä omalla laillaan lyötyä. Katselee sitten itse varmaankin tyytyväisenä vierestä vaimon kaulalla roikkuvaa korua, petoksen monumenttia.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Mitähän näidenkin äidit ja isät mahtaisivat tuumata, jos tyttäret kertoisivat heille kaiken samalla tavalla kuin nyt täällä esittävät? "Rakas äitini, tarjoilen prsettä kolmen lapsen naimisissa olevalle isälle, koska haluan vain seksiä. Mutta osaan mä olla aika kivakin, kun hoorotessamme taas jossain ihanassa hotellissa, valitsen samalla vaimolle ostosreissulla kivat tuliaiset". Itse ainakin häpeäisin silmät päästäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Mitähän näidenkin äidit ja isät mahtaisivat tuumata, jos tyttäret kertoisivat heille kaiken samalla tavalla kuin nyt täällä esittävät? "Rakas äitini, tarjoilen prsettä kolmen lapsen naimisissa olevalle isälle, koska haluan vain seksiä. Mutta osaan mä olla aika kivakin, kun hoorotessamme taas jossain ihanassa hotellissa, valitsen samalla vaimolle ostosreissulla kivat tuliaiset". Itse ainakin häpeäisin silmät päästäni.
Olen aikuinen, joten yksityiselämäni ei kuulu äidille. Enpä sitä kyllä salailekaan.
So what! Mun vanhemmilla on juuri tuollainen järjestely, eikä siitä kukaan kärsi. Vanhemmat ovat kuin kämppiksiä, mutteivät eroa yhteisen yrityksen takia. Rakastajatar on nuorempi kaunis nainen, joten iskä ehkä epäilee saako pidettyä häntä pidemmän päälle. Ei kannata aina moralisoida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoilet varmaan itse useinkin vanhemmillesi seksielämästäsi?
Vierailija kirjoitti:
Ei se kerskailua ole jos kertoo kokemuksistaan kuten avaaja pyysi. Ei ole millään lailla toisen naisen vastuulla, mitä se toinen suhteessaan tekee tai keiden kanssa on suhteessa. Jokainen vastaa itse ja vain itse niille ihmisille joille on jonkinlaisessa vastuussa ihmissuhteissaan. Jos haluan olla suhteessa tietyn miehen kanssa, niin mikään moraali ei tosiaan velvoita pidättäytymään vain siksi että mies on suhteessa myös toiseen naiseen. Olkoon vaikka naimisissa. Moraalini on puhdas omalta osaltani, ukon moraalista en ole vastuussa.
Jotkut miehet vaan pystyy olemaan niin kaksnaamasia ääliöitä. Kuten mun mies aikoinaan. Meidän perheen se hajotti. Ja myös miehen kun ei ollut ihan miettinyt tekojensa seurauksia ja sitä mitä menettää kun alkaa sekoilemaan ihmisen kanssa, jolla ei loppujen lopuksi ollut edes väliä. Toivon että tämä ulkopuolinen nainen kantaa syyllisyyden tunnetta mukanaan aina ja ymmärtää olla erossa varatuista miehistä jatkossa. Itse toivon löytäväni joskus vielä rakkauden ja luotettavan kumppanin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan nainen haluaa ottaa miehen, joka pettää? Kertoo aika paljon miehestä jos tuommoiseen ryhtyy. Ymmärrän, että miehellä voi olla suhde joka menee huonosti ja nainen ei enää tunnu oikealta hänelle, mutta tuossa tilanteessa kunnon mies lopettaa ensin vanhan suhteen eikä ryhdy piilottelemaan toista naista ja valehtelemaan sille jonka kanssa vielä on.
Olen usein ihmetellyt samaa: miksi vaimot haluavat pitää miehen, joka pettää. Täälläkin haukutaan vaikka miksi toisia naisia, mutta ei yhtään pahaa sanaa siitä pettävästä kultamussukasta. Jos naisella on niin huono avioliitto, että mies pettää ja jää kiinni niin kunnon nainen opettaa avioliiton, eikä jää roikkumaan petturiin ja ryhdy haukkumaan toista naista. Ykköset, kasvattakaa selkäranka 💪
En oikein ymmärrä, että nämä naimisissa olevat naiset syyttävät tai haluavat, että se toinen nainen kantaa syyllisyyttä.
Se parisuhde on heidän kahden välinen sopimus. Jos silloin mies tai nainen pettää niin sillloin hän pettää sen heidän kahdenkeskisen sopimuksensa.
Toinen nainen tai mies ei ole tehnyt mitään yhteistä sopimusta tämän pariskunnan kanssa. Hän ottaa vastuun omasta elämästään.
Vierailija kirjoitti:
En oikein ymmärrä, että nämä naimisissa olevat naiset syyttävät tai haluavat, että se toinen nainen kantaa syyllisyyttä.
Se parisuhde on heidän kahden välinen sopimus. Jos silloin mies tai nainen pettää niin sillloin hän pettää sen heidän kahdenkeskisen sopimuksensa.
Toinen nainen tai mies ei ole tehnyt mitään yhteistä sopimusta tämän pariskunnan kanssa. Hän ottaa vastuun omasta elämästään.
Samoin ajattelen itsekin. Miehen ja hänen rouvansa suhde on heidän oma asiansa. Minulla ei ole siihen sananvaltaa suuntaan eikä toiseen. Mies on itse valinnut tapailevansa minua, samoin minä häntä. En ole kenenkään moraalinvartija.
Joo, täällä ne pettävien miesten vaimot haukkuvat kuka typerä nainen ottaa pettävän miehen. Miksi ihmeessä itse eivät jätä sitä pettävää miestään? Jos tietävät pettävän.
Usein nämä toiset naiset eivät halua parisuhdetta tai yhdessä asumista, ei ainakaan alussa.
Joskus käy niinkin, että kun ennen pettänyt mies tai nainen löytää itselleen sopivan ihmisen pettäminen loppuukin siihen.