Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen toinen nainen

Ap
05.07.2020 |

Onko muita vastaavassa tilanteessa olevia? Mitä ajattelette omasta asemasta? Mitä tunteita herättänyt?
Itselläni on pitempiaikainen salainen seksisuhde varattuun mieheen. Tarkoitus ei ole saada siitä parisuhdetta tms ja tiedän että mies ei jätä puolisoaan. Tiedän että tämä ei ole ihannetila ja haluaisin siitä toisaalta irti, toisaalta en. Olen sinkku. Tiedän myös että tämä ei ole oikein, mutta suhde on vain jatkunut. Olemme molemmat nauttineet toisistamme ja se on auttanut jaksamaan arjessa vääryydestä huolimatta.

Kommentit (237)

Vierailija
121/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selittäkää itsellenne mitenpäin haluatte että kaikki on pettäjän vastuulla. Ei se kuitenkaan teistä hyviä ihmisiä moraalilla varustettuina tee.

No kenen vastuulla se sitten on. Hallituksenko

Pelimies on yleensä kylmä seksinhakija joka manipuloi. Kakkonen taas voi olla rakastunut ja nuori, eikä pysty irtautumaan itse.

Vierailija
122/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin ovat toiset naiset aivopesseet itsensä. Vastuuta ei oteta omasta käytöksestä, vaan ihmisluonteen mukaisesti se vieritetään muualle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selittäkää itsellenne mitenpäin haluatte että kaikki on pettäjän vastuulla. Ei se kuitenkaan teistä hyviä ihmisiä moraalilla varustettuina tee.

Petos on niiden kaikkien vastuulla, jotka siihen tietoisesti osallistuvat. Näin se menee lain silmissäkin. Ei se, että katselet sivusta tee sinusta vähemmän syyllistä.

Minkä ihmeen lain? Aviorikos on poistunut aikoja sitten.

Vierailija
124/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse joskus puoli vuotta seksisuhteessa varatun miehen kanssa. En enää ikinä tekisi sellaista. Ihan naurettavaa, että täällä toiset naiset puolustelevat itseään :D Ottakaa vastuuta. Toimitte väärin. Onneksi en rikkonut tätä paria vaan he ovat edelleen yhdessä ja ilmeisesti vahvempana kuin ennen.

Itse olin tuolloin sairas, siis mieleltäni. Minulla oli mielenterveysongelmia. Nyt terveenä, en hyväksyisi itseltäni noin ala-arvoista käyttäytymistä.

Vierailija
125/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin ovat toiset naiset aivopesseet itsensä. Vastuuta ei oteta omasta käytöksestä, vaan ihmisluonteen mukaisesti se vieritetään muualle.

Vastuu omasta käytöksestä tietenkin otetaan. Ei kuitenkaan toisen ihmisen käytöksestä. Miten näin yksinkertainen asia onkaan hitaimmiston vaikea ymmärtää.

Vierailija
126/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut ns. toinen nainen jo reilusti yli 3v. Tilanne ei rassaa minua mitenkään. Itse en kaipaa (pitkän edellisen suhteen) jälkeen nyt vakituista miestä elämääni. Kemiat kohtaa tämän salarakkaan kanssa ja seksi on ihan järisyttävän hyvää. En silti halua luopua vapaudestani. Lisäksi tämä mies on hyvä ystäväni; juttelemme päivittäin ihan arkisista asioista. En näe että tässä kukaan häviää.

Vierailija
127/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niin. Nuo laatumme perustuvat ihan muihin seikkoihin. Esim siihen ettemme ole moralisoivia ja tuomitsevia tiukkapipoja. Hyväksymme sen pettäjänkin ihmisenä jolla on tarpeita. Ymmärrämme mustan ja valkoisen lisäksi elämän miut sävyt.

Hyväksymme sen että olemme taitavia valehtelemaan itsellemme.

Hyvä teille. Sitähän se moralisointi vaatii koska yleensä kyse on samalla kaksinaismoralismista.

Vierailija
128/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut ns. toinen nainen jo reilusti yli 3v. Tilanne ei rassaa minua mitenkään. Itse en kaipaa (pitkän edellisen suhteen) jälkeen nyt vakituista miestä elämääni. Kemiat kohtaa tämän salarakkaan kanssa ja seksi on ihan järisyttävän hyvää. En silti halua luopua vapaudestani. Lisäksi tämä mies on hyvä ystäväni; juttelemme päivittäin ihan arkisista asioista. En näe että tässä kukaan häviää.

Kyllä häviää. Toivottavasti joudut itse vielä kärsimään elämässäsi. Olet paha ihminen.

Vierailija
129/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petos on niiden kaikkien vastuulla, jotka siihen tietoisesti osallistuvat. Näin se menee lain silmissäkin. Ei se, että katselet sivusta tee sinusta vähemmän syyllistä.

Kyllä, mutta ei se tarkoita että moraalinen vastuu petoksesta olisi poistunut. Lain silmissä jokainen, joka avustaa rikoksessa, voidaan tuomita. Ei siinä auta sanoa että tuo sen teki, en minä ole vastuussa.

Vierailija
130/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä häviää. Toivottavasti joudut itse vielä kärsimään elämässäsi. Olet paha ihminen.

Hassua että se olet kuitenkin sinä joka TOIVOO muille pahaa ja vielä haukkuukin. Tyypillistä kaksinaismoralistin hörhöilyä.

Vierailija
131/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, mutta ei se tarkoita että moraalinen vastuu petoksesta olisi poistunut. Lain silmissä jokainen, joka avustaa rikoksessa, voidaan tuomita. Ei siinä auta sanoa että tuo sen teki, en minä ole vastuussa.

Mut kun ei ole mitään rikosta. Jauhat ohi aiheen täysin mielikuvituksellisia juttuja.

Vierailija
132/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastuu omasta käytöksestä tietenkin otetaan. Ei kuitenkaan toisen ihmisen käytöksestä. Miten näin yksinkertainen asia onkaan hitaimmiston vaikea ymmärtää.

Onko niin että olet vain ajautunut tuohon tilanteeseen pyytämättä ja yllätyksenä.

Vierailija
133/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka? Jos sen vielä kerrot🤔

Vierailija
134/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikein ymmärrä, että nämä naimisissa olevat naiset syyttävät tai haluavat, että se toinen nainen kantaa syyllisyyttä.

Se parisuhde on heidän kahden välinen sopimus. Jos silloin mies tai nainen pettää niin sillloin hän pettää sen heidän kahdenkeskisen sopimuksensa.

Toinen nainen tai mies ei ole tehnyt mitään yhteistä sopimusta tämän pariskunnan kanssa. Hän ottaa vastuun omasta elämästään.

Tämähän on mitä suurinta vastuun pakoilua, ja tapa rationalisoida oma käytös hyväksytyksi itselle (=narsismia). Jokainen meistä on vastuussa siitä, mitä seurauksia meidän valinnoillamme on toisille ihmisille. Jokainen.

Ja naps, sieltä vilahti taas keittiöpsykologin narsisti-syytös. On se niin kiva, jos toinen ei ajattele/käyttäydy niin kuin minä haluan, aina voi tehdä toisesta narsistin. Niin kauan kun kyseessä on monogaaminen liitto, siihen liittyvät ja selitysvelvollisia ovat vain sen liiton sopineet.

Minä en ole ketään diagnosoinut, narsistinen käytös ja narsismi ei tarkoita että ihminen on narsisti. Mutta näköjään jossain kalahti nyt.

Ja taas on keittiöpsykologi vauhdissaan 😂

Eri

Vierailija
135/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ketään halveeraamatta ja tuomitsematta, olen seurannut ystävättären 20 vuotta toisena naisena olemista. Asia ei ole yksioikoinen ja tuossa on aika tasapuolinen suhde, eli kukaan ei ole sinänsä odottanut täysin yksinään toista vaan naisella takana kipeä ero ja omat lapset, joten hänen panoksensa on mennyt omaan perheeseen ja sitten hetkiin miehen kanssa, mutta kyllä sen huomaa, että hän kärsii eikä ole osannut päästää irti vaikka välillä on yrittänyt miestä kovistella. Itse en pystyisi ajatukseen, että minun viereltä mennään toiseen syliin ja taas takaisin. Yli 20 vuotta on tätä pallottelua jatkunut.

Vierailija
136/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko niin että olet vain ajautunut tuohon tilanteeseen pyytämättä ja yllätyksenä.

Mitä se sulle kuuluu tai asiaan liittyy? En minä voi olla vastuussa kaikkien maailman ihmisten tekemisistä. Omassa itsessäni on ihan riittämiin.

Vierailija
137/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olen sinkku niin tietysti vastaan omasta elämästäni. Kuka muu siitä voisi vastata.

Miten voisin vastata muiden elämästä? Miten aikuisen miehen tai tämän vaimon? Ei minulla ole edes valtaa ottaa vastuuta muiden elämästä.

Kyllä se on niin, että sinkku joutuu ottamaan niin paljon enemmän muutenkin vastuuta omasta elämästään, kaikki pitää hoitaa itse ja jos raha loppuu niin ei ole sitä toista taskua mistä ottaa, kuten on parisuhteessa.

Yksineläjä jos kuka on tottunut vastaamaan elämästään. Näin ei aina ole kun kyseessä on parisuhteessa elävä ihminen, monta asiaa voi jakaa, niin vastuitakin.

Suurin osa parisuhteessa olevista ei ole ikinä ollut tai asunut yksin. Aina ollut joku johon nojata.

Joten se siitä.

Vierailija
138/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se sulle kuuluu tai asiaan liittyy? En minä voi olla vastuussa kaikkien maailman ihmisten tekemisistä. Omassa itsessäni on ihan riittämiin.

Et tietenkään ole vastuussa, sinut pakotettiin toiseksi naiseksi. Totteli vain käskyjä, niinkuin saksalaiset 2 maailmansodan aikana.

Vierailija
139/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä tarinoita lukiessa tulee olo että nämä ihmiset oikein kerskailevat suhteillaan varattuihin:d ei mitään moraalia. Kaikkea perustelua huonolle käytökselle esitetään, mutta ei se vie pois sitä, että toimitte vastuuttomasti.

Niinpä. Mitähän näidenkin äidit ja isät mahtaisivat tuumata, jos tyttäret kertoisivat heille kaiken samalla tavalla kuin nyt täällä esittävät? "Rakas äitini, tarjoilen prsettä kolmen lapsen naimisissa olevalle isälle, koska haluan vain seksiä. Mutta osaan mä olla aika kivakin, kun hoorotessamme taas jossain ihanassa hotellissa, valitsen samalla vaimolle ostosreissulla kivat tuliaiset". Itse ainakin häpeäisin silmät päästäni.

Olen aikuinen, joten yksityiselämäni ei kuulu äidille. Enpä sitä kyllä salailekaan.

No eipä onneksi kuulu, ei. Mutta näin tyttären äitinä olisin todella pahoillani, jos oma lapseni toimisi noin. Omia lapsia ne ovat aikuisenakin. Olen yrittänyt moraalin ja hyvän käytöksen, sekä muiden kunnioituksen alkeita opettaa ja kertoa oikean ja väärän eron. Onnekseni olen onnistunut mielestäni hyvin.

Vierailija
140/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä tarinoita lukiessa tulee olo että nämä ihmiset oikein kerskailevat suhteillaan varattuihin:d ei mitään moraalia. Kaikkea perustelua huonolle käytökselle esitetään, mutta ei se vie pois sitä, että toimitte vastuuttomasti.

Niinpä. Mitähän näidenkin äidit ja isät mahtaisivat tuumata, jos tyttäret kertoisivat heille kaiken samalla tavalla kuin nyt täällä esittävät? "Rakas äitini, tarjoilen prsettä kolmen lapsen naimisissa olevalle isälle, koska haluan vain seksiä. Mutta osaan mä olla aika kivakin, kun hoorotessamme taas jossain ihanassa hotellissa, valitsen samalla vaimolle ostosreissulla kivat tuliaiset". Itse ainakin häpeäisin silmät päästäni.

Kertoilet varmaan itse useinkin vanhemmillesi seksielämästäsi?

Tässä ei nyt ole pääasiallisesti seksi se pointti, vaan moraalittomuus. Mutta vaikeahan joillekin on koko sanaa ymmärtää, ja sitä mitä se pitää sisällään. Ennemmin maa repee, ennen kuin hra häpee.