Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen toinen nainen

Ap
05.07.2020 |

Onko muita vastaavassa tilanteessa olevia? Mitä ajattelette omasta asemasta? Mitä tunteita herättänyt?
Itselläni on pitempiaikainen salainen seksisuhde varattuun mieheen. Tarkoitus ei ole saada siitä parisuhdetta tms ja tiedän että mies ei jätä puolisoaan. Tiedän että tämä ei ole ihannetila ja haluaisin siitä toisaalta irti, toisaalta en. Olen sinkku. Tiedän myös että tämä ei ole oikein, mutta suhde on vain jatkunut. Olemme molemmat nauttineet toisistamme ja se on auttanut jaksamaan arjessa vääryydestä huolimatta.

Kommentit (237)

Vierailija
1/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tuohon asemaan suostuisi. Ihan jo siitä syystä etten itse halua olla mikään mahdollistaja sille vääryydelle mitä se varattu osapuoli tekee sille puolisolleen. Olet silloin osasyyllinen toisen loukkaamiseen, koska annat sellaisen tapahtua nokkasi alla. Se on mielestäni itsekästä. Tällä toiminnalla olet osallisena toimintaan josta voi perhe rikkoutua. En ymmärrä miten jonkun moraali voi antaa myöten tällaisissa asioissa.

Toki kyseessä on vain oma mielipide, kukin tekee elämällään mitä tekee, mutta itse en hyväksy ja pidän sitä ala-arvoisena toimintana jossa ei paljoa kiinnosta muiden ihmisten tunteet eikä liiemmin ole omatuntokaan toimi.

Ja toki tämä siis tilanteessa, jossa tiedät olevasi se toinen. Jotkut ovat niin törkeitä että aloittavat suhteen toisen kanssa kertomatta omasta tilanteestaan mitään.

Vierailija
2/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän pettäjiä ihmiskunnan pohjasakkana.

Jos on onneton parisuhteessa, niin eroaminen on paras ratkaisu.

Aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa, että joku pikkupoika ilman elämänkokemusta siellä taas kirjoittelemassa. Jos olisit edes kerran elämässä käynyt ns. breakdownin läpi, niin olisi jotain empatiaa. Tollasia mamman pikku poikia, joiden pahin kokemus on ku muija jätti.

Vierailija
4/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisas ihminen osaa ohjata elämäänsä, tehdä päätöksiä oman ja muiden parhaaksi ja pitää ne.

Kasvata selkäranka ja viisaus sydämeesi. Elä alistu sille, että olisit vain elämäsi sivustakatsoja ja lastu lainehilla, koska siltä tämä kuulostaa: "Tiedän myös että tämä ei ole oikein, mutta suhde on vain jatkunut." Mikään ei tapahdu, ellet itse niin halua. Kunnioita itseäsi ja elämääsi ja lopeta tuollainen tyhmyys ja petoksessa eläminen.

Vierailija
5/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös olen toinen nainen. Mitään muuta en haluakaan enkä varsinkaan miestä riesakseni kokopäiväisesti. Miehellä on varsin vaatimattoman näköinen vaimo ja kolme lasta. Perheensä - tottakai - haluaa pitää ja meille tämä kuvio passaa.

Viikonloput jossain hotellissa on ihan parasta;  hyvää ruokaa ja yhdessäoloa.  Kaupunkilomat on myös kivoja. Mies ostaa sieltä usein lahjoja vaimolleen ja lapsilleen. Itse toimin makutuomarina ☺️

Vierailija
6/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä myös olen toinen nainen. Mitään muuta en haluakaan enkä varsinkaan miestä riesakseni kokopäiväisesti. Miehellä on varsin vaatimattoman näköinen vaimo ja kolme lasta. Perheensä - tottakai - haluaa pitää ja meille tämä kuvio passaa.

Viikonloput jossain hotellissa on ihan parasta;  hyvää ruokaa ja yhdessäoloa.  Kaupunkilomat on myös kivoja. Mies ostaa sieltä usein lahjoja vaimolleen ja lapsilleen. Itse toimin makutuomarina ☺️

"varsin vaatimattoman näköinen vaimo" - eli selvästi koet olevasti parempi ja tämän naisen yläpuolella. Itse valintasi teet, mutta mielestäni miehen luonne on nilviäisen luonne. Yritä itse olla edes vähän parempi äläkä käytä valtaa väärällä tavalla esimerkiksi toimimalla makutuomarina lahjojen valinnassa. Vaikuttaa jotenkin vihamieliseltä suhtautumisesi miehen vaimoon ja lapsiin. Toivottavasti tämä tarinasi ei ole tosi.

Vierailija
7/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun jäin yksin mieheni kuollessa tapaturmaisesti kaipasin muutaman vuoden kuluttua fyysistä läheisyyttä. 

Olen sen ikäinen, että on hyvin vaikea löytää vapaista, ikäisistäni miehistä fiksua ja viriiliä kumppania. Kävin läpi riittävän monet deitit läpi ja totesin joka kerta, että kaikki ne miehet olivat sinkkuja täysin omasta syystään. Fiksut miehet ovat varattuja, osaavat huolehtia parisuhteistaan ja pysyä suhteessa olipa joskus vaikeaa tai ei.

Niinpä päätin vastata myös varattujen miesten yhteydenottoihin. Kävimme paljon keskustelua mahdollisesta seksisuhteesta ja miten se käytännössä sujuisi. Mukavia, älykkäitä ja kiinnostavia miehiä.

Varatun miehen tapaaminen kaatui siihen, etten kestänyt ajatusta jäädä kuitenkin aina yksin. Koin, että miehellä ovat asiat liian hyvin ja minulla tarve myös henkiseen kumppanuuteen. 

Vierailija
8/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta. Kyselinkin nimen omaan muita vastaavassa tilanteessa olevia ja heidän kokemuksia. En muiden mielipiteitä tai moralisointia, tiedän yleisen suhtautumisen kyllä olevan hyvin kielteinen.

Vierailija
9/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"varsin vaatimattoman näköinen vaimo" - eli selvästi koet olevasti parempi ja tämän naisen yläpuolella. Itse valintasi teet, mutta mielestäni miehen luonne on nilviäisen luonne. Yritä itse olla edes vähän parempi äläkä käytä valtaa väärällä tavalla esimerkiksi toimimalla makutuomarina lahjojen valinnassa. Vaikuttaa jotenkin vihamieliseltä suhtautumisesi miehen vaimoon ja lapsiin. Toivottavasti tämä tarinasi ei ole tosi.

No onhan minulla varaa ostaa kauniita vaatteita ja hyvässä virassa olen, en siis ole tuon miehen rahojen varassa. Missään tapauksessa en tunne vihaa miehen vaimoa kohtaan. Ehkä joskus säälin häntä. Meillä vaan on tosi hauskaa tuon "nilviäisen" kanssa 😊

Jos tarinan todenperäisyyttä epäilet niin olet melko naiivi. Näitä tarinoita on paljon vaikka vaimot ei niistä tiedäkään.

Vierailija
10/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karma kostaa. Eikö se yhtään pelota? Kannattaa lukea aiheesta.

Vierailija
11/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksesta. Kyselinkin nimen omaan muita vastaavassa tilanteessa olevia ja heidän kokemuksia. En muiden mielipiteitä tai moralisointia, tiedän yleisen suhtautumisen kyllä olevan hyvin kielteinen.

Aivan, vaan voiko mammat olla puuttumatta asiaan? 😄

Vierailija
12/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halvat lumput pitävät usein vaimoja vaatimattoman näköisinä, mutta mies jatkaa vaimon kanssa - ei lumpun.

Vaimo kotona ja typerä naisystävä seurana.

Vierailija
13/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näköjään.... 😳.. Ap

Vierailija
14/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaa, että joku pikkupoika ilman elämänkokemusta siellä taas kirjoittelemassa. Jos olisit edes kerran elämässä käynyt ns. breakdownin läpi, niin olisi jotain empatiaa. Tollasia mamman pikku poikia, joiden pahin kokemus on ku muija jätti.

Huomaa, että joku sinisilmäinen mamma katselee maailmaa vaaleanpunaisten lasien läpi.

Toisia naisia oikeasti on eikä puolisot yleensä tiedä heistä.

Vierailija
15/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin helppo heittää kommenttia asioista joista ei ole kokemusta. Itse en ajattele asioita niin mustavalkoisesti kuin mitä nämä kommentit ovat. Itse tiedän tekoni, otan siitä vastuun ja elän sen kanssa. Mutta asioissa on monta puolta. Itse ainakin tunnistan taustalta ne seikat jotka ovat vaikuttaneet siihen miten elän nyt. Ap.

Vierailija
16/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa sekä syödä kakun että säästää kakun. Ei se muuten onnistui ellei olis typerä vähään tyytyvä vaimo kotona odottamassa ja välillä typerä toinen nainen auliisti jakamassa. Ja mies nauttii kun saa kaiken:). Mikäpä siinä. Jatkakaa.

Vierailija
17/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halvat lumput pitävät usein vaimoja vaatimattoman näköisinä, mutta mies jatkaa vaimon kanssa - ei lumpun.

Vaimo kotona ja typerä naisystävä seurana.

Ymmärrän kiukkusi, mutta halpa ja typerä en ole. Luultavasti saan palkkaa moninkertaisesti itseesi verrattuna. Saatkohan palkkaa ensinkään vai tuleeko tulosi sosiaaliavustuksina?

Kyllähän tuossa lausunnossasi on vihamielisyyttä, jos jossain. Kyse on kuitenkin ihmisen väärän ja oikean tunnistamisesta. Ei siinä moninkertaiset palkat paljoa auta.

Vierailija
18/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On niin helppo heittää kommenttia asioista joista ei ole kokemusta. Itse en ajattele asioita niin mustavalkoisesti kuin mitä nämä kommentit ovat. Itse tiedän tekoni, otan siitä vastuun ja elän sen kanssa. Mutta asioissa on monta puolta. Itse ainakin tunnistan taustalta ne seikat jotka ovat vaikuttaneet siihen miten elän nyt. Ap.

On hyvä, että otat vastuun omasta osuudestasi nimittäin, jos perhe hajoaa kun suhde paljastuu, niin se on hirveää. Siitä tulee väkisin syyllisyyden tunne, kun tajuaa oman osuutensa. Siksi on hyvä, että olet etukäteen varautunut. Vaikka pääsyyllinen on pettävä puoliso, niin tekoon tarvitaan se toinen kuitenkin ja tällöin hän osallistuu tapahtumiin, joista voi seurata perheen hajoaminen eikä näin voi asettaa itseään sivulliseksi.

Vierailija
19/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä "halpa lumppu" lankesi varatun miehen pauloihin. Mies jätti vaimonsa ja nyt ollaan yhdessä ihan julkisesti. En häntä mitenkään siihen eroon kannustanut, mutta hänen oli helppo valita joko minut tai rakkaudeton liitto.

Vierailija
20/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin toinen nainen.

Järjestely toimi oman aikansa. Minä en halunnut miestä kokonaan ja hän halusi pitää perheensä.

Kuten ap sanoitkin, kun itse ei ole elänyt tuota niin on helppo moralisoida.

Alusta asti selvä ettei meistä paria tule ja ehkä siksi toimi oman aikansa todella hyvin. Päättyi myös yhteisestä tahdosta eli molempien piti päästä elämässä eteenpäin.