Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen toinen nainen

Ap
05.07.2020 |

Onko muita vastaavassa tilanteessa olevia? Mitä ajattelette omasta asemasta? Mitä tunteita herättänyt?
Itselläni on pitempiaikainen salainen seksisuhde varattuun mieheen. Tarkoitus ei ole saada siitä parisuhdetta tms ja tiedän että mies ei jätä puolisoaan. Tiedän että tämä ei ole ihannetila ja haluaisin siitä toisaalta irti, toisaalta en. Olen sinkku. Tiedän myös että tämä ei ole oikein, mutta suhde on vain jatkunut. Olemme molemmat nauttineet toisistamme ja se on auttanut jaksamaan arjessa vääryydestä huolimatta.

Kommentit (237)

Vierailija
61/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä naisilla ei ole koskaan tarkoitus hakeutua suhteen ja monta kertaa vetoaa siihen että varattujen kanssa on helpompaa kun ei huutelee kylillä ja niin edelleen mutta silti heillä on hirveä tarve tulla kertomaan jos ei nyt muualla niin ainakin ajan vietteenä käytettävällä keskustelupalstalla kuinka olen suhteessa varattuun🤣

Vierailija
62/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin suhteen toisena naisena, koska mies aikoi jättää vaimonsa ja kosi minua. En halunnut vaimon paikalle. Sen jälkeen olen vain kerran hetken ollut toinen nainen, en tiennyt sillä kertaa siitä että oli varattu mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näillä naisilla ei ole koskaan tarkoitus hakeutua suhteen ja monta kertaa vetoaa siihen että varattujen kanssa on helpompaa kun ei huutelee kylillä ja niin edelleen mutta silti heillä on hirveä tarve tulla kertomaan jos ei nyt muualla niin ainakin ajan vietteenä käytettävällä keskustelupalstalla kuinka olen suhteessa varattuun🤣

Mitä hyötyä on girl powerista, jos sen avulla ei voi nostattaa omaa egoaan.

Vierailija
64/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo vanhempi nainen. Olen se toinen. Takana pitkä tuttavuus ja tarina. Tunnemme toisemme hyvin ja meillä on yhteistä juteltavaa hyvän läheisyyden lisäksi. Mies on myös hyvässä kunnossa ja nuorekas

Nykyään en halua asua kenenkään kanssa, olen tottunut elämääni. Saan olla kotonani kuinka tahdon. Myös mies markkinat ovat hyvin vähäisiä ja paikkoja johon mennä tämän ikäisenä on vähän. Itse olen melko terve, mutta ikäiseni tai lähes ikäiseni miehet ovat melko huonokuntoisia, kaikin tavoin.

Vierailija
65/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hyötyä on girl powerista, jos sen avulla ei voi nostattaa omaa egoaan.

Monta kertaa nämä vahvat ja itsenäiset naiset säälivät meitä säälittäviä vaimoja. Annan miehen pitää omat säälittävät seikkailunsa, koska niistä valuu hyöty suoraan minun laariin.

Vierailija
66/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjät ja tietoisesti "ne toiset" ovat ihmisiä joita en arvosta.

Miten kukaan voi olla niin itsekäs, että on valmis aiheuttamaan sille tietämättömälle puolisolle ja perheelle tuskaa. Ja enemmän se vielä pistää vihaksi, että ei ole edes rakastunut koko tyyppiin vaan ihan vain huvin vuoksi.

Joo lähen pois, menee tunteisiin.

Olen aian käräyttänyt pettäjät, jopa omat kaverini. Ei mitään sääliä.

Vierailija
67/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo vanhempi nainen. Olen se toinen. Takana pitkä tuttavuus ja tarina. Tunnemme toisemme hyvin ja meillä on yhteistä juteltavaa hyvän läheisyyden lisäksi. Mies on myös hyvässä kunnossa ja nuorekas

Nykyään en halua asua kenenkään kanssa, olen tottunut elämääni. Saan olla kotonani kuinka tahdon. Myös mies markkinat ovat hyvin vähäisiä ja paikkoja johon mennä tämän ikäisenä on vähän. Itse olen melko terve, mutta ikäiseni tai lähes ikäiseni miehet ovat melko huonokuntoisia, kaikin tavoin.

Tässä on vähän niitä samoja syitä miksi minä sallin miehen seikkailut. Ne antaa minulle enenmän omaa aikaa. Miehen potiessa huonoa omaatuntoaan hän ottaa vastuuta lapsista, kodinhoidosta ja siitä meidän parisuhteesta.

Vierailija
68/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun suosikkini on neljäs nainen, mitäs siitä mietitte

Vierailija
69/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun suosikkini on neljäs nainen, mitäs siitä mietitte

Mietin miksi se neljäs on suosikki, eli miten ne kolme muuta on huonompia.

Vierailija
70/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on vähän niitä samoja syitä miksi minä sallin miehen seikkailut. Ne antaa minulle enenmän omaa aikaa. Miehen potiessa huonoa omaatuntoaan hän ottaa vastuuta lapsista, kodinhoidosta ja siitä meidän parisuhteesta.

Ihan vain näin ohiksena (ei ole kokemusta pettämisistä eikä kakkosena oloista jne) mietin, etkö koskaan "pelkää", että mies haluaa eron, ja aloittaa uuden elämän tuon toisen kanssa? Ilmeisesti lapsetkin ovat vielä alaikäisiä teillä, kun mainitset vastuunottamisen lapsista.

Onko talous siinä jamassa, ettet joudu ahdinkoon? Raha on aika mukava juttu kuitenkin, jos joutuu aloittamaan kaiken alusta.

Vierailija
71/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin toinen nainen. Mies jätti vaimonsa ja meidän suhde on kestänyt muutamia vuosia. Nyt se olenkin minä, joka haikailee muiden perään. En kuitenkaan aio pettää.

Olen tullut siihen tulokseen, ettei minulle sovi perinteinen, yksiavioinen suhde hamaan tulevaisuuteen asti. Olen itsenäinen luonne ja minulle riittää harvoin tapaaminen. En varsinaisesti nauti arjen jakamisesta.

Vierailija
72/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua kyllä,ihmetyttää, miten nämä ”kakkoset” tyytyvät osaansa, mitä ihmettä siitä oikein saa? Minulla oli itselläni ”toinen mies” vuoden verran liitossani. Hän oli oikein ihana ihminen, mutta jollain tapaa pohjattoman yksinäinen ja hukassa. Toki hän tiesi koko ajan, että perhettäni en tule jättämään, mutta minusta tuntui aina tosi pahalta kun hän sivusi tulevaisuutta minun kanssani millään tapaa. Itse vain elin hetkessä ja nautin kaikesta mitä oli, mutta tiesin toki koko ajan että pian tämä loppuu. En halunnut sitoutua edes seuraavaan tapaamiseen, mitä hän aina niin kovasti toivoi.

Mulle riitää hyvä seksi enkä tarvitse muuta siitä miehestä. 

Eikö sua yhtään häiritse, että seksi on saatavilla vain silloin kun hänelle sopii?

Tavataan päivisin minun luonani, joten hyvin ollaan saatu asiat sovittua molemmille sopivaksi. 

Vierailija
73/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valheessa eläminen vaatii pönkitystä. Aina voi toivoa, että toinen samanlainen hooro nostaa peukaloaan ja iskee silmää, että "ollaan me aikamoisia naisia, kun otetaan mies miten tahdotaan, ja se säälittävä vaimo kotona odottelee yksinään".

Kun siellä pään sisällä se pieni ja pirullinen ääni muistuttaa, kuinka ruma salasuhteessa elävä ihminen on. Ihan turhaa uskotella muille, puhumattakaan itselleen, että minä en tässä loukkaa ketään, kun kukaan ei tiedä, enkä tee väärin, kun mieshän se pettäjä on. Syyllisyyden taakka voi joskus olla aika painava.

Vierailija
74/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vain näin ohiksena (ei ole kokemusta pettämisistä eikä kakkosena oloista jne) mietin, etkö koskaan "pelkää", että mies haluaa eron, ja aloittaa uuden elämän tuon toisen kanssa? Ilmeisesti lapsetkin ovat vielä alaikäisiä teillä, kun mainitset vastuunottamisen lapsista.

Onko talous siinä jamassa, ettet joudu ahdinkoon? Raha on aika mukava juttu kuitenkin, jos joutuu aloittamaan kaiken alusta.

Olen turvannut oman selustani jo ennen perheen perustamista ja säilyttänyt taloudellisen irrallisuuden miehestäni eli suhteessakin voi olla itsenäinen.

Vierailija
75/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen myös toinen nainen. Olemme olleet suhteessa 6 vuotta, tapaamme pitkän välimatkan vuoksi noin 3-4 kertaa vuodessa. Tapaamisiin kuuluu aina hyvää seksiä, hyvää ruokaa ja muuta kahdenkeskistä hauskanpitoa. Tilanne on hyvä tällaisenaan. Välillä toivon, että näkisimme useammin, mutta toisaalta näin harvakseltaan nähdessä voi irrotella kunnolla, kun näkee. Mies tulee luokseni "seksilomalle," vie syömään, ostaa minulle kivoja vaatteita, ja illat, yöt sekä aamut rakastellaan huolella. Tässä on vähän sugar daddy -meininkiä, vaikka meillä ei olekaan suurta ikäeroa. Nautin tilanteesta täysillä. Provohuutelijoille tiedoksi, että tarina on tosi.

Vierailija
76/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen turvannut oman selustani jo ennen perheen perustamista ja säilyttänyt taloudellisen irrallisuuden miehestäni eli suhteessakin voi olla itsenäinen.

Arvostan. Mutta kumma juttu, kun noin fiksun naisen lisäksi mies tarvitsee tuon toisen maailmansa. Saako kysyä syytä?

Vierailija
77/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvostan. Mutta kumma juttu, kun noin fiksun naisen lisäksi mies tarvitsee tuon toisen maailmansa. Saako kysyä syytä?

Mies tarvii, jonkun joka tarvitsee häntä.

Vierailija
78/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako toinen mies vastata?

Itse olen eronnut ja nainen naimisissa, lapsiperheen äiti. Ei ole aikeissa erota enkä elättele toiveita meistä parina. Tavataan silloin tällöin ja nautitaan toistemme seurasta. Ruokaa, juttelua, läheisyyttä, seksiä. Muulloin viestitellään. Hänen liittonsa toimii käytännön tasolla mutta on henkisesti valjahtunut, puoliso ei ehkä ymmärrä tai välitä jne. Minä täytän jotain näitä aukkoja, olen läsnä ja osaan ehkä kuunnella ja huomioida. Mulle tämä sopii toistaiseksi. Ei ole kiire varsinaiseen parisuhteeseen mutta en halua olla myöskään yksin ja selibaatissa. Läheisyys ja hellyys jota välillämme on paljon, on mulle tärkeää ja nautinnollista. Lisäksi meillä on tosi hauskaa. Olemme samalla aaltopituudella ja keskustelemme paljon kaikesta. Joskus miettii, että entä jos... mutta parasta lopettaa nuo aiheet nopeaan.

Vierailija
79/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen myös toinen nainen. Olemme olleet suhteessa 6 vuotta, tapaamme pitkän välimatkan vuoksi noin 3-4 kertaa vuodessa. Tapaamisiin kuuluu aina hyvää seksiä, hyvää ruokaa ja muuta kahdenkeskistä hauskanpitoa. Tilanne on hyvä tällaisenaan. Välillä toivon, että näkisimme useammin, mutta toisaalta näin harvakseltaan nähdessä voi irrotella kunnolla, kun näkee. Mies tulee luokseni "seksilomalle," vie syömään, ostaa minulle kivoja vaatteita, ja illat, yöt sekä aamut rakastellaan huolella. Tässä on vähän sugar daddy -meininkiä, vaikka meillä ei olekaan suurta ikäeroa. Nautin tilanteesta täysillä. Provohuutelijoille tiedoksi, että tarina on tosi.

Saatat olla kolmas tai neljäskin nainen.

Vierailija
80/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatat olla kolmas tai neljäskin nainen.

Se on mahdollista, muttei todennäköistä. Olemme paljon yhteydessä silloinkin, kun emme näe, enkä ole ikinä saanut vaikutelmaa, että meitä olisi useampia. Mutta jos olisikin, se ei ole minulta pois. Kumpikin meistä on vapaa tekemään, mitä haluaa.