Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen toinen nainen

Ap
05.07.2020 |

Onko muita vastaavassa tilanteessa olevia? Mitä ajattelette omasta asemasta? Mitä tunteita herättänyt?
Itselläni on pitempiaikainen salainen seksisuhde varattuun mieheen. Tarkoitus ei ole saada siitä parisuhdetta tms ja tiedän että mies ei jätä puolisoaan. Tiedän että tämä ei ole ihannetila ja haluaisin siitä toisaalta irti, toisaalta en. Olen sinkku. Tiedän myös että tämä ei ole oikein, mutta suhde on vain jatkunut. Olemme molemmat nauttineet toisistamme ja se on auttanut jaksamaan arjessa vääryydestä huolimatta.

Kommentit (237)

Vierailija
41/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kyllä,ihmetyttää, miten nämä ”kakkoset” tyytyvät osaansa, mitä ihmettä siitä oikein saa? Minulla oli itselläni ”toinen mies” vuoden verran liitossani. Hän oli oikein ihana ihminen, mutta jollain tapaa pohjattoman yksinäinen ja hukassa. Toki hän tiesi koko ajan, että perhettäni en tule jättämään, mutta minusta tuntui aina tosi pahalta kun hän sivusi tulevaisuutta minun kanssani millään tapaa. Itse vain elin hetkessä ja nautin kaikesta mitä oli, mutta tiesin toki koko ajan että pian tämä loppuu. En halunnut sitoutua edes seuraavaan tapaamiseen, mitä hän aina niin kovasti toivoi.

Mielestäni sanoit sen itse hyvin mitä siitä saa, hetkessä elämistä ja elämästä nauttimista. Ilman paineita. Ap.

Vierailija
42/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän pettäjiä ihmiskunnan pohjasakkana.

Jos on onneton parisuhteessa, niin eroaminen on paras ratkaisu.

Aina.

Se on monissa tapauksissa erittäin kallista ja siksi ne huonotkin liitot pysyvät yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kyllä,ihmetyttää, miten nämä ”kakkoset” tyytyvät osaansa, mitä ihmettä siitä oikein saa? Minulla oli itselläni ”toinen mies” vuoden verran liitossani. Hän oli oikein ihana ihminen, mutta jollain tapaa pohjattoman yksinäinen ja hukassa. Toki hän tiesi koko ajan, että perhettäni en tule jättämään, mutta minusta tuntui aina tosi pahalta kun hän sivusi tulevaisuutta minun kanssani millään tapaa. Itse vain elin hetkessä ja nautin kaikesta mitä oli, mutta tiesin toki koko ajan että pian tämä loppuu. En halunnut sitoutua edes seuraavaan tapaamiseen, mitä hän aina niin kovasti toivoi.

Teit väärin tapaillessasi ihmistä joka odotti suhteeltanne paljon. Teit Dannyt.

Vierailija
44/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HHuoR

Ra

Kusen  pläsiisi

Anna tulla vaan, jos se oloasi helpottaa. Exän katkeruus ei paljoonkaan enää tässä vaakakupissa paina. Miehesi ei tule enää takaisin!

Jos naisen sivistys kommentista päätellen on tuota tasoa niin luultavasti mieskin on samaa maata ja sellaista ei kukaan halua. Saat pitää ukkosi ihan itse.

Vierailija
45/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni sanoit sen itse hyvin mitä siitä saa, hetkessä elämistä ja elämästä nauttimista. Ilman paineita. Ap.

Kyllä, mutta koin asetelman hiukan epäreiluksi tuota kakkosmiestä kohtaan. Kaikki tapahtui minun ehdoillani ja minulla oli kaikki. Hänen osansa oli vain odottaa.

Vierailija
46/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä myös olen toinen nainen. Mitään muuta en haluakaan enkä varsinkaan miestä riesakseni kokopäiväisesti. Miehellä on varsin vaatimattoman näköinen vaimo ja kolme lasta. Perheensä - tottakai - haluaa pitää ja meille tämä kuvio passaa.

Viikonloput jossain hotellissa on ihan parasta;  hyvää ruokaa ja yhdessäoloa.  Kaupunkilomat on myös kivoja. Mies ostaa sieltä usein lahjoja vaimolleen ja lapsilleen. Itse toimin makutuomarina ☺️

Halvat lumput pitävät usein vaimoja vaatimattoman näköisinä, mutta mies jatkaa vaimon kanssa - ei lumpun.

Vaimo kotona ja typerä naisystävä seurana.

Tuohan on ideaalitilanne, että saa ne parhaat puolet miehestä ja vaimo voi hoitaa kotona passauksen. 

Vierailija
47/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle riitää hyvä seksi enkä tarvitse muuta siitä miehestä. 

Vierailija
48/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sua yhtään häiritse, että seksi on saatavilla vain silloin kun hänelle sopii?

Vierailija
49/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Miksi ostaa koko lehmä, kun irtomaitoakin on saatavilla?

Vierailija
50/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sua yhtään häiritse, että seksi on saatavilla vain silloin kun hänelle sopii?

Kuka niin sanoi? Pikemminkin kun se minulle sopii.

Vierailija
51/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka niin sanoi? Pikemminkin kun se minulle sopii.

Kuulostaa oudolta. Minä olen se, jolla oli tuo kakkosmies, ja kyllä meidän seksi meni ihan tasan minun menojeni mukaan. Minulla oli kuitenkin myös perhe, joka vei tosi paljon aikaa tuolta suhteelta (niinkuin pitääkin).

Vierailija
52/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne vaimot aika usein tietää, tai vähintäänkin aavistaa, jos on toinen nainen kuviossa mukana. Monet ei vaan välitä. Ja saattaa olla jopa niin, että siellä kotona olevalla vaimolla on myös rakastaja :) jonka kanssa tapailee, kun mies on sen toisen naisen luona. Ei kaikki ole niin sinisilmäisiä. Hyvä vaan, että joku pitää miehen tyytyväisenä ja saa itse viettää aikaa oman rakastajan kanssa. Suhdekin toimii sitten paremmin, kun ollaan yhdessä, molemmat tyytyväisiä. Samaa ei voi sanoa niistä, jotka ovat toisen naisen /miehen osassa. Sääliksi käy.

Vierailija
53/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä myös olen toinen nainen. Mitään muuta en haluakaan enkä varsinkaan miestä riesakseni kokopäiväisesti. Miehellä on varsin vaatimattoman näköinen vaimo ja kolme lasta. Perheensä - tottakai - haluaa pitää ja meille tämä kuvio passaa.

Viikonloput jossain hotellissa on ihan parasta;  hyvää ruokaa ja yhdessäoloa.  Kaupunkilomat on myös kivoja. Mies ostaa sieltä usein lahjoja vaimolleen ja lapsilleen. Itse toimin makutuomarina ☺️

Halvat lumput pitävät usein vaimoja vaatimattoman näköisinä, mutta mies jatkaa vaimon kanssa - ei lumpun.

Vaimo kotona ja typerä naisystävä seurana.

Ymmärrän kiukkusi, mutta halpa ja typerä en ole. Luultavasti saan palkkaa moninkertaisesti itseesi verrattuna. Saatkohan palkkaa ensinkään vai tuleeko tulosi sosiaaliavustuksina?

Saat varmasti enemmän palkkaa, koska minut irtisanottiin sairastaessani syöpää ja tuloni romahtivat pitkien syöpähoitojen jälkeen, kun opettelin uuden työn.

Lumppu en ole koskaan ollut, koska arvostan uskollisuutta. :)

Vierailija
54/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mutta koin asetelman hiukan epäreiluksi tuota kakkosmiestä kohtaan. Kaikki tapahtui minun ehdoillani ja minulla oli kaikki. Hänen osansa oli vain odottaa.[/quote]

Tiedän mitä tarkoitat. Tämä on just yksi ristiriita mitä olen miettinyt. Kun toisaalta olen tyytyväinen enkä halua oikeastaan elämään mitään vakavampaa seurustelusuhdetta, mutta toki välillä harmittaa esim ettei hän vaikka voi tulla käymään luonani joka on liian iso riski paljastua. Mutta tiedän että jos haluan jatkaa suhdetta, on minun vaan hyväksyttävä tietyt ehdot. Ap.

Vierailija
55/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teit väärin tapaillessasi ihmistä joka odotti suhteeltanne paljon. Teit Dannyt.

Tietynlaista hyväksikäyttöähän se tavallaan olikin, nyt jälkeenpäin sen ymmärtää hyvin. Tai toki ymmärsin jos silloin mutten välittänyt. 42

Vierailija
56/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en tuohon asemaan suostuisi. Ihan jo siitä syystä etten itse halua olla mikään mahdollistaja sille vääryydelle mitä se varattu osapuoli tekee sille puolisolleen. Olet silloin osasyyllinen toisen loukkaamiseen, koska annat sellaisen tapahtua nokkasi alla. Se on mielestäni itsekästä. Tällä toiminnalla olet osallisena toimintaan josta voi perhe rikkoutua. En ymmärrä miten jonkun moraali voi antaa myöten tällaisissa asioissa.

Toki kyseessä on vain oma mielipide, kukin tekee elämällään mitä tekee, mutta itse en hyväksy ja pidän sitä ala-arvoisena toimintana jossa ei paljoa kiinnosta muiden ihmisten tunteet eikä liiemmin ole omatuntokaan toimi.

Ja toki tämä siis tilanteessa, jossa tiedät olevasi se toinen. Jotkut ovat niin törkeitä että aloittavat suhteen toisen kanssa kertomatta omasta tilanteestaan mitään.

Juuri näin. Pohjattoman tyhmää suostua toisen naisen rooliin ja sitä kautta ruokkia kolmannen ihmisen pettäminen ja loukkaaminen sekä sitä kautta välillisesti myös epätasa-arvoa. Pettäjä on yksiselitteisesti ja ehdottomasti pääsyyllinen, mutta kolmas osapuoli on teon mahdollistaja, eikä valitettavasti mitenkään syytön, kuten varmaan itsellensä uskottelee ja monet ilmeisesti sinisilmäisesti uskovat.

Suomessa on täysin sallittua erota, mutta nämä luuseri-pettäjät eivät uskalla erota ja seistä omilla jaloillansa, vaan käyttävät muita ihmisiä törkeästi ja itsekkäästi hyväksensä.

Vierailija
57/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun suosikkini kolmas nainen.

Vierailija
58/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä "halpa lumppu" lankesi varatun miehen pauloihin. Mies jätti vaimonsa ja nyt ollaan yhdessä ihan julkisesti. En häntä mitenkään siihen eroon kannustanut, mutta hänen oli helppo valita joko minut tai rakkaudeton liitto.

Ja oikein olet ylpeä tästä ? Sait miehen, joka ei kyennyt eroamaan ilman uutta ? Miehen , joka ilmiselvästikään ei kunnioita parisuhdetta pätkääkään. Varsinaisen helmen sait todellakin. Kyllä, sinun valintasi, mutta aikamoisessa itsepetoksessa elät, jos kuvittelet, että sait hyvän miehen. Näissä tapauksissa kun se mies vaihtaa lennosta uuteen jää käsittelemättä miehen puolelta aivan kaikki. Kaikki edellisen liiton painolastit seuraa aika helposti mukana, kun ei olla edes eroa pystytty käsittelemään normaalisti. 

Vierailija
59/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset vaihda vapaaseen? Pitääkö itse saada olla se sitoutumaton?

Sinähän varastat miehen perheeltä heidän yhteistä aikaansa.

Vierailija
60/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, mutta koin asetelman hiukan epäreiluksi tuota kakkosmiestä kohtaan. Kaikki tapahtui minun ehdoillani ja minulla oli kaikki. Hänen osansa oli vain odottaa.

Tiedän mitä tarkoitat. Tämä on just yksi ristiriita mitä olen miettinyt. Kun toisaalta olen tyytyväinen enkä halua oikeastaan elämään mitään vakavampaa seurustelusuhdetta, mutta toki välillä harmittaa esim ettei hän vaikka voi tulla käymään luonani joka on liian iso riski paljastua. Mutta tiedän että jos haluan jatkaa suhdetta, on minun vaan hyväksyttävä tietyt ehdot. Ap.

Onhan maailmassa muitakin miehiä.