Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen toinen nainen

Ap
05.07.2020 |

Onko muita vastaavassa tilanteessa olevia? Mitä ajattelette omasta asemasta? Mitä tunteita herättänyt?
Itselläni on pitempiaikainen salainen seksisuhde varattuun mieheen. Tarkoitus ei ole saada siitä parisuhdetta tms ja tiedän että mies ei jätä puolisoaan. Tiedän että tämä ei ole ihannetila ja haluaisin siitä toisaalta irti, toisaalta en. Olen sinkku. Tiedän myös että tämä ei ole oikein, mutta suhde on vain jatkunut. Olemme molemmat nauttineet toisistamme ja se on auttanut jaksamaan arjessa vääryydestä huolimatta.

Kommentit (237)

Vierailija
101/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein ymmärrä, että nämä naimisissa olevat naiset syyttävät tai haluavat, että se toinen nainen kantaa syyllisyyttä.

Se parisuhde on heidän kahden välinen sopimus. Jos silloin mies tai nainen pettää niin sillloin hän pettää sen heidän kahdenkeskisen sopimuksensa.

Toinen nainen tai mies ei ole tehnyt mitään yhteistä sopimusta tämän pariskunnan kanssa. Hän ottaa vastuun omasta elämästään.

Tämähän on mitä suurinta vastuun pakoilua, ja tapa rationalisoida oma käytös hyväksytyksi itselle (=narsismia). Jokainen meistä on vastuussa siitä, mitä seurauksia meidän valinnoillamme on toisille ihmisille. Jokainen.

Vierailija
102/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, täällä ne pettävien miesten vaimot haukkuvat kuka typerä nainen ottaa pettävän miehen. Miksi ihmeessä itse eivät jätä sitä pettävää miestään? Jos tietävät pettävän.

Usein nämä toiset naiset eivät halua parisuhdetta tai yhdessä asumista, ei ainakaan alussa.

Joskus käy niinkin, että kun ennen pettänyt mies tai nainen löytää itselleen sopivan ihmisen pettäminen loppuukin siihen.

Niin, usein pettäjä pettää jostain syystä. Jotain puuttuu, mitä toiselta sitten saa. Luonnollisesti jos sen toisen kanssa muodostuu pysyvä parisuhde, kyseinen puute ei enää vaivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikein ymmärrä, että nämä naimisissa olevat naiset syyttävät tai haluavat, että se toinen nainen kantaa syyllisyyttä.

Se parisuhde on heidän kahden välinen sopimus. Jos silloin mies tai nainen pettää niin sillloin hän pettää sen heidän kahdenkeskisen sopimuksensa.

Toinen nainen tai mies ei ole tehnyt mitään yhteistä sopimusta tämän pariskunnan kanssa. Hän ottaa vastuun omasta elämästään.

Tämähän on mitä suurinta vastuun pakoilua, ja tapa rationalisoida oma käytös hyväksytyksi itselle (=narsismia). Jokainen meistä on vastuussa siitä, mitä seurauksia meidän valinnoillamme on toisille ihmisille. Jokainen.

Ja naps, sieltä vilahti taas keittiöpsykologin narsisti-syytös. On se niin kiva, jos toinen ei ajattele/käyttäydy niin kuin minä haluan, aina voi tehdä toisesta narsistin. Niin kauan kun kyseessä on monogaaminen liitto, siihen liittyvät ja selitysvelvollisia ovat vain sen liiton sopineet.

Vierailija
104/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja naps, sieltä vilahti taas keittiöpsykologin narsisti-syytös. On se niin kiva, jos toinen ei ajattele/käyttäydy niin kuin minä haluan, aina voi tehdä toisesta narsistin. Niin kauan kun kyseessä on monogaaminen liitto, siihen liittyvät ja selitysvelvollisia ovat vain sen liiton sopineet.

Minä en ole ketään diagnosoinut, narsistinen käytös ja narsismi ei tarkoita että ihminen on narsisti. Mutta näköjään jossain kalahti nyt.

Vierailija
105/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi irtautua ajoissa siitä, kun se kuitenkin tulee eteen. Ettei siirrä loputtomasti ja kuluta aikaansa hukkaan. Mies tuskin arvostaa ja pitää seksihyödykkeenä. Koska löytyy muitakin vaihtoehtoja elämässä, sitten kun pääset tuosta miehestä eroon. Vaimo ehkä haluaisi tietää että mies pettää, että voi päättää jatkaako, sitten joku uusi huijattava tulee tilalle.

Vierailija
106/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin ajattelen niin että jokainen ottaa vastuun omasta elämästään. Pettäjä omastaan, toinen nainen omastaan, puoliso omastaan. Olen itse toinen nainen enkä olisi vaikka 10v sitten voinut ajatellakaan että olisin joskus suhteessa varatun miehen kanssa. Mutta niin kävi, monien kokemusten ja tilanteiden kautta. Enää en katso maailmaa niin sinisilmäisesti vaan olen myös alkanut ymmärtää mitä kaikkea esim tällaisen tilanteen taustalla ihmisillä voi olla. Ja todellisuudessa tätä on ja tapahtuu. Itse kohtasin miehen ja olemme olleet toisillemme se voimia antava ihminen, jonka kanssa välillä pääsee pois eikä tarvitse ajatella mitään muuta kun on vain läsnä toiselle. Se antaa voimia taas pitkäksi aikaa eteenpäin, meille molemmille.

Vierailija
107/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa tässä ketjussa miten toiset naiset ovat taitavia selittämään asiat itselleen oikeinpäin. Ja sen miten seksuaali vietti vie ihmistä. Pettämiseen menevä aika on poissa perheeltä. Pettävä puoliso on itse nähnyt aikanaan aikaa ja vaivaa, saadakseen elämäänsä sen ihmisen, ketä nyt pettää. Ja nyt he tekevät itsestään uhrin, ettei puoliso ymmärrä. Ja toiset naiset kokevat itsensä pelastajina.

Vierailija
108/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin ajattelen niin että jokainen ottaa vastuun omasta elämästään. Pettäjä omastaan, toinen nainen omastaan, puoliso omastaan. Olen itse toinen nainen enkä olisi vaikka 10v sitten voinut ajatellakaan että olisin joskus suhteessa varatun kumiehen kanssa. Mutta niin kävi, monien kokemusten ja tilanteiden kautta. Enää en katso maailmaa niin sinisilmäisesti vaan olen myös alkanut ymmärtää mitä kaikkea esim tällaisen tilanteen taustalla ihmisillä voi olla. Ja todellisuudessa tätä on ja tapahtuu. Itse kohtasin miehen ja olemme olleet toisillemme se voimia antava ihminen, jonka kanssa välillä pääsee pois eikä tarvitse ajatella mitään muuta kun on vain läsnä toiselle. Se antaa voimia taas pitkäksi aikaa eteenpäin, meille molemmille.

Miksi ei vain voi erota. Miksi pitää tehdä itsestään uhrin, joka ei vaan voi mitään tilanteelle.

Vierailija
109/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selittäkää itsellenne mitenpäin haluatte että kaikki on pettäjän vastuulla. Ei se kuitenkaan teistä hyviä ihmisiä moraalilla varustettuina tee.

Vierailija
110/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin ajattelen niin että jokainen ottaa vastuun omasta elämästään. Pettäjä omastaan, toinen nainen omastaan, puoliso omastaan. Olen itse toinen nainen enkä olisi vaikka 10v sitten voinut ajatellakaan että olisin joskus suhteessa varatun kumiehen kanssa. Mutta niin kävi, monien kokemusten ja tilanteiden kautta. Enää en katso maailmaa niin sinisilmäisesti vaan olen myös alkanut ymmärtää mitä kaikkea esim tällaisen tilanteen taustalla ihmisillä voi olla. Ja todellisuudessa tätä on ja tapahtuu. Itse kohtasin miehen ja olemme olleet toisillemme se voimia antava ihminen, jonka kanssa välillä pääsee pois eikä tarvitse ajatella mitään muuta kun on vain läsnä toiselle. Se antaa voimia taas pitkäksi aikaa eteenpäin, meille molemmille.

Miksi ei vain voi erota. Miksi pitää tehdä itsestään uhrin, joka ei vaan voi mitään tilanteelle.

Ainakin tässä tilanteessa kotiasetelma on niin vaikea ja monimutkainen ettei mies ole eroa pystynyt tekemään, ainakaan vielä. Ei hän kuitenkaan pidä itseään mitenkään uhrina.

Vierailija
111/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin tässä tilanteessa kotiasetelma on niin vaikea ja monimutkainen ettei mies ole eroa pystynyt tekemään, ainakaan vielä. Ei hän kuitenkaan pidä itseään mitenkään uhrina.

🤣

Vierailija
112/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta valehtelu itsellesi, ja miehen vaimolle.

Vierailija
113/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet toinen nainen/mies eli täysi h o r o

Vierailija
114/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selittäkää itsellenne mitenpäin haluatte että kaikki on pettäjän vastuulla. Ei se kuitenkaan teistä hyviä ihmisiä moraalilla varustettuina tee.

Riippuu miten suhde on alkanut, onko mies huijannut naiset rakastumaan itseensä, manipuloiva vai onko tosiaan pelkkä seksi kyseessä naistenkin osalta. Tottakai kannattaa pyrkiä eroon varatusta, joka on seksin perässä pelkästään.

Vierailija
115/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niin. Nuo laatumme perustuvat ihan muihin seikkoihin. Esim siihen ettemme ole moralisoivia ja tuomitsevia tiukkapipoja. Hyväksymme sen pettäjänkin ihmisenä jolla on tarpeita. Ymmärrämme mustan ja valkoisen lisäksi elämän miut sävyt.

Vierailija
116/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kenen vastuulla se sitten on. Hallituksenko

Vierailija
117/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niin. Nuo laatumme perustuvat ihan muihin seikkoihin. Esim siihen ettemme ole moralisoivia ja tuomitsevia tiukkapipoja. Hyväksymme sen pettäjänkin ihmisenä jolla on tarpeita. Ymmärrämme mustan ja valkoisen lisäksi elämän miut sävyt.

Hyväksymme sen että olemme taitavia valehtelemaan itsellemme.

Vierailija
118/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kenen vastuulla se sitten on. Hallituksenko

Petos on niiden kaikkien vastuulla, jotka siihen tietoisesti osallistuvat. Näin se menee lain silmissäkin. Ei se, että katselet sivusta tee sinusta vähemmän syyllistä.

Vierailija
119/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet itsekäs ja moraaliton 💩 Toivottavasti sunkin elämä menee pilalle.

Vierailija
120/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta puhuen en ole kiinnostunut siitä, onko tekemiseni moraalitonta vai ei. Omatuntokaan ei kolkuta. Saan ihanalta mieheltä huomiota, seksiä, pääsen ulos syömään ja shoppailemaan ilman, että minun täytyy maksaa itse mistään. Minun ei kuitenkaan tarvitse katsella miestä koko aikaa ja minulla on vapaus asua sekä elää miten itse haluan. Minusta tämä on ihan hiton hyvä diili.