Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen toinen nainen

Ap
05.07.2020 |

Onko muita vastaavassa tilanteessa olevia? Mitä ajattelette omasta asemasta? Mitä tunteita herättänyt?
Itselläni on pitempiaikainen salainen seksisuhde varattuun mieheen. Tarkoitus ei ole saada siitä parisuhdetta tms ja tiedän että mies ei jätä puolisoaan. Tiedän että tämä ei ole ihannetila ja haluaisin siitä toisaalta irti, toisaalta en. Olen sinkku. Tiedän myös että tämä ei ole oikein, mutta suhde on vain jatkunut. Olemme molemmat nauttineet toisistamme ja se on auttanut jaksamaan arjessa vääryydestä huolimatta.

Kommentit (237)

Vierailija
21/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksesta. Kyselinkin nimen omaan muita vastaavassa tilanteessa olevia ja heidän kokemuksia. En muiden mielipiteitä tai moralisointia, tiedän yleisen suhtautumisen kyllä olevan hyvin kielteinen.

Miksi siis kysyt? Haluatko hyväksyntää toiminnallisesi jonka koet itsekin vääräksi? Älytöntä.

Vierailija
22/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä "halpa lumppu" lankesi varatun miehen pauloihin. Mies jätti vaimonsa ja nyt ollaan yhdessä ihan julkisesti. En häntä mitenkään siihen eroon kannustanut, mutta hänen oli helppo valita joko minut tai rakkaudeton liitto.

Onko pitkään kestänyt tämä teidän julkinen suhde? Usein pettämisellä alkanut suhde päättyy pettämiseen. Se on hyvä tunnistaa ja tarvittaessa mennä parisuhdeterapiaan ennen kuin mies alkaa katsella taas aidan toisella puolelle oman nykyisen liittonsa ollessa rakkaudeton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en lähtenyt toisen naisen osaan, koska sisimmässäni tiesin, että mies et i tule koskaan jötyämäön vaimoaan ja tunnen itseni niin tiedän, että haluan oikean parisuhteen. En halya mitään Armin kohtaloa roikkuen ja häviten elämänsä odottamassa olet olematonta.

Vierailija
24/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä "halpa lumppu" lankesi varatun miehen pauloihin. Mies jätti vaimonsa ja nyt ollaan yhdessä ihan julkisesti. En häntä mitenkään siihen eroon kannustanut, mutta hänen oli helppo valita joko minut tai rakkaudeton liitto.

No miehesi teki oikein, mikäli jätti vaimonsa eikä pettänyt. Ei rakastuminen tee kenestäkään halpaa lumppua ja kamalaa ihmistä. Ratkaisevaa tilanteessa on se miten se hoidetaan.

Vierailija
25/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksesta. Kyselinkin nimen omaan muita vastaavassa tilanteessa olevia ja heidän kokemuksia. En muiden mielipiteitä tai moralisointia, tiedän yleisen suhtautumisen kyllä olevan hyvin kielteinen.

Miksi siis kysyt? Haluatko hyväksyntää toiminnallisesi jonka koet itsekin vääräksi? Älytöntä.

Eiköhän aloittajan kysymys ole täällä yhtä oikeutettu kuin moni muukin kysymys. Aihe on nääs vapaa tällä foorumilla!

Jos aloituksen aihealue nyppii niin älä lue.

Vierailija
26/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyn koska minua kiinnostaa muiden vastaavissa tilanteissa olleiden kokemukset. En hae hyväksyntää, vaan asioiden jakamista juuri siksi että se herättää itsessänikin ristiriitaisuutta. Mutta ainakaan tällä hetkellä en ole lopettamassa suhdetta. Ap

Vierailija
27/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miehesi teki oikein, mikäli jätti vaimonsa eikä pettänyt. Ei rakastuminen tee kenestäkään halpaa lumppua ja kamalaa ihmistä. Ratkaisevaa tilanteessa on se miten se hoidetaan.

Eikö siis suhde alkanutkaan pettämisellä, vaan ensin erottiin ja vasta sitten suhde? JOs näin, niin hyvin hoidettu.

Vierailija
28/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän aloittajan kysymys ole täällä yhtä oikeutettu kuin moni muukin kysymys. Aihe on nääs vapaa tällä foorumilla!

Minunkin kysymys on oikeutettu. Ei kukaan ole kieltänyt APta kysymästä. Ei aihe minua nypi, kunhan kysyin mihin ap pyrkii. Joten lakkaa kiljumasta siellä ruudun takana.

Vierailija
29/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko ap olette olleet salasuhteessa?

Vierailija
30/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko pitkään kestänyt tämä teidän julkinen suhde? Usein pettämisellä alkanut suhde päättyy pettämiseen. Se on hyvä tunnistaa ja tarvittaessa mennä parisuhdeterapiaan ennen kuin mies alkaa katsella taas aidan toisella puolelle oman nykyisen liittonsa ollessa rakkaudeton.

Ja tuokin on jotain mantraa mitä suolletaan moralisoinnin yhteydessä.

Oma varattuni on nykyään ilman sivusuhteita, sai asiansa ns. kuntoon jos niin halutaan asia ilmaista.

Parempaa miestä en hevillä tiedä ja siltikään hän ei minulle kokonaan kelvannut. Missäköhän vika kukkahattuoletettujen mielestä?

-se "olin varattu"

Vierailija
31/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kokisin toisena naisena/miehenä olemisen kaikkein epäsuotuisimpana osana tuossa.

Olet vain seksiin tarkoitettu mieliteko.

Toki varmasti mies on sitä myös sinulle .

Itse tulin petetyksi ja itseasiassa keskustelin tämän naisen kanssa (joka siis kertoi asiasta minulle) ja jopa näimme kerran. Seksisuhde kesti puoli vuotta ja sain vasta suhteen loputtua kuulla siitä.

Molemmat koimme saavamme eräänlaisen vapautuksen ja mielenrauhan. Nainen katui tekojaan ja kertoi rehellisesti tapahtumien kulusta. Hän kärsi tuona aikana vakavasta masennuksesta. Oli tottunut aina olemaan miesten pelinappulana. Koen että tämä keskustelu auttoi molempia.

Ehkä miettisin sinuna omaa mielenterveyttäsi. Mikä saa sinut toimimaan moraalittomasti.

Itsellesikin tekisi varmasti hyvää saada vapaa mies, on päämääränä sitten suhde tai vain s eksi.

Vierailija
32/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin kaksi vuotta. Sinä aikana on ollut kausia että tavattu tiiviimmin ja harvemmin tilanteesta riippuen. Tapailin sinä aikana esim yhtä miestä puoli vuotta jolloin en tavannut tätä "salaista" miestä. Ap.

Vierailija
33/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minunkin kysymys on oikeutettu. Ei kukaan ole kieltänyt APta kysymästä. Ei aihe minua nypi, kunhan kysyin mihin ap pyrkii. Joten lakkaa kiljumasta siellä ruudun takana.

𝐊𝐈𝐋𝐉𝐔𝐈𝐍𝐊𝐎?

Vierailija
34/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tuokin on jotain mantraa mitä suolletaan moralisoinnin yhteydessä.

Oma varattuni on nykyään ilman sivusuhteita, sai asiansa ns. kuntoon jos niin halutaan asia ilmaista.

Parempaa miestä en hevillä tiedä ja siltikään hän ei minulle kokonaan kelvannut. Missäköhän vika kukkahattuoletettujen mielestä?

-se "olin varattu"

Ei kai tämä mikään itsekeksitty mantra ole, vaan perustuu käsittääkseni ihan tutkimuksiin. Kukkahattuselitys nousee esiin silloin, kun kommentilla halutaan vähätellä. Miksi vähättelet, jos kaikki on loistavasti?

Vierailija
35/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin kaksi vuotta. Sinä aikana on ollut kausia että tavattu tiiviimmin ja harvemmin tilanteesta riippuen. Tapailin sinä aikana esim yhtä miestä puoli vuotta jolloin en tavannut tätä "salaista" miestä. Ap.

Meillä on tapailu kestänyt jo kuusi vuotta.

Vierailija
36/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1,5 vuotta on kestänyt. Hän on kyllä vapaa lähtemään jos niin tuntuu. Toista ihmistä ei voi kahlita, enkä sitä haluakkaan. Mutta, ihmiset on vaan ihmisiä. Ja nyt nautitaan tästä hetkestä ja toisistamme.

Vierailija
37/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli salasuhde kolmisen kuukautta ennenkuin mies jätti vaimonsa. Meillä oli myös ennestään historiaa takana. Ja minua ei haittaa vaikka "halvaksi lumpuksi" kutsutaan, elämme meidän omaa elämää, emme kenenkään muun.

Vierailija
38/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kyllä,ihmetyttää, miten nämä ”kakkoset” tyytyvät osaansa, mitä ihmettä siitä oikein saa? Minulla oli itselläni ”toinen mies” vuoden verran liitossani. Hän oli oikein ihana ihminen, mutta jollain tapaa pohjattoman yksinäinen ja hukassa. Toki hän tiesi koko ajan, että perhettäni en tule jättämään, mutta minusta tuntui aina tosi pahalta kun hän sivusi tulevaisuutta minun kanssani millään tapaa. Itse vain elin hetkessä ja nautin kaikesta mitä oli, mutta tiesin toki koko ajan että pian tämä loppuu. En halunnut sitoutua edes seuraavaan tapaamiseen, mitä hän aina niin kovasti toivoi.

Vierailija
39/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä myös olen toinen nainen. Mitään muuta en haluakaan enkä varsinkaan miestä riesakseni kokopäiväisesti. Miehellä on varsin vaatimattoman näköinen vaimo ja kolme lasta. Perheensä - tottakai - haluaa pitää ja meille tämä kuvio passaa.

Viikonloput jossain hotellissa on ihan parasta;  hyvää ruokaa ja yhdessäoloa.  Kaupunkilomat on myös kivoja. Mies ostaa sieltä usein lahjoja vaimolleen ja lapsilleen. Itse toimin makutuomarina ☺️

Halvat lumput pitävät usein vaimoja vaatimattoman näköisinä, mutta mies jatkaa vaimon kanssa - ei lumpun.

Vaimo kotona ja typerä naisystävä seurana.

Ymmärrän kiukkusi, mutta halpa ja typerä en ole. Luultavasti saan palkkaa moninkertaisesti itseesi verrattuna. Saatkohan palkkaa ensinkään vai tuleeko tulosi sosiaaliavustuksina?

No nyt sä näytit typeryytesi. "Sosiaaliavustuksina", etkö parempaan pysty? Mutta kun osuu ja uppoaa, niin hätäinen vastine on sitten näköjään tätä luokkaa. Eipä ihme, että röörinä toimit. Oikea nimitys edelliseltä, halpa lump… ohis

Vierailija
40/237 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kokisin toisena naisena/miehenä olemisen kaikkein epäsuotuisimpana osana tuossa.

Olet vain seksiin tarkoitettu mieliteko.

Toki varmasti mies on sitä myös sinulle .

Itse tulin petetyksi ja itseasiassa keskustelin tämän naisen kanssa (joka siis kertoi asiasta minulle) ja jopa näimme kerran. Seksisuhde kesti puoli vuotta ja sain vasta suhteen loputtua kuulla siitä.

Molemmat koimme saavamme eräänlaisen vapautuksen ja mielenrauhan. Nainen katui tekojaan ja kertoi rehellisesti tapahtumien kulusta. Hän kärsi tuona aikana vakavasta masennuksesta. Oli tottunut aina olemaan miesten pelinappulana. Koen että tämä keskustelu auttoi molempia.

Ehkä miettisin sinuna omaa mielenterveyttäsi. Mikä saa sinut toimimaan moraalittomasti.

Itsellesikin tekisi varmasti hyvää saada vapaa mies, on päämääränä sitten suhde tai vain s eksi.

Kiitos vastauksesta. Teen tätä itsekkäistä syistä jotka hyvin tiedostan. Koen, että suhde on molemminpuolinen, molemmat saavat mitä tarvitsevat. Kuulostaa hyvältä että olette saaneet keskusteltua asiat. Ap.