Uskallatko sinä ajaa autoa
Monella kaverillani seisoo miehen auto pihassa, mutta he silti pummaavat kyytiä minulta, koska
a. heilllä ei ole korttia
b. he eivät uskalla ajaa autoa
c. mies ei anna naisen ajaa hänen autoaan.
Olen hämmästellyt tätä, koska luulin, että vain äitini sukupolven naiset ei osaa ajaa autoa
Kommentit (57)
[quote author="Vierailija" time="25.04.2013 klo 19:46"]
Kusipäät on kyllä hirveintä mitä tiedän liikenteessä.
[/quote]
Niitä on kyllä kaikenlaisia, itseäni ärsyttää juuri nämä nyhveröt jotka ei uskalla painaa sitä pedaalia.
Minkä ikäinen sinun äitisi on? Luultavasti minä voisin olla äitisi, ja kyllä minä ajan vaikka toisinaan pelottaakin. Mies ei ole koskaan voinut estää minua ajamasta omalla autollani.
Tunnustan kyllä, en minä pidä autolla ajamisesta. Ajakoon tyttäret. Minä pidän outona sitä, että nuorten ei anneta ajaa silloin, kun on koko perhe samalla autolla liikkeellä.
Moni tuntemani vähän varttuneempi nainen ei ole koskaan hankkinut ajokorttia siksi, että ei joudu koskaan kenenkään juoppokuskiksi, kun ei osaa sanoa ei.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2013 klo 19:50"]
[/quote]
Niitä on kyllä kaikenlaisia, itseäni ärsyttää juuri nämä nyhveröt jotka ei uskalla painaa sitä pedaalia.
[/quote]
Jos on rajoitukset niin miksi pitää painaa pedaalia, kun se on kiellettyä?
Ja miksi pitää ohitella? Ei sitä ohittelemalla pääse yhtään nopeampaa.
Turpaan tekisi mieli vedellä oikein isän kädellä.
T: 11cm mies
[quote author="Vierailija" time="25.04.2013 klo 20:00"]
[/quote]
HYVÄ PORIII. PORII VOITTI JEE PORIN MIEHET ON VOIMAA JA PATAAN TULEE MUILLE!!!! HYVÄ PORIIII
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ei niitä rajoituksiakaan noudeta edes sinne päin. Ihan häpeemättä vedetään 70 alueella jossa saa ajaa 100.
Eikä sulla ole munaa vedellä ketään isän kädellä. Tervetuloa vaan tänne yrittämään!
[quote author="Vierailija" time="25.04.2013 klo 20:02"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ei niitä rajoituksiakaan noudeta edes sinne päin. Ihan häpeemättä vedetään 70 alueella jossa saa ajaa 100.
Eikä sulla ole munaa vedellä ketään isän kädellä. Tervetuloa vaan tänne yrittämään!
[/quote]
pidä sinä pääsi kiinni urpo! Pori voitti. Nyt on eri laulu. Sinä pidät pääsi kiinni, kuten olet jo pentuna oppinut. Tämä selvä?
[quote author="Vierailija" time="25.04.2013 klo 19:59"]
Minkä ikäinen sinun äitisi on? Luultavasti minä voisin olla äitisi, ja kyllä minä ajan vaikka toisinaan pelottaakin. Mies ei ole koskaan voinut estää minua ajamasta omalla autollani.
Tunnustan kyllä, en minä pidä autolla ajamisesta. Ajakoon tyttäret. Minä pidän outona sitä, että nuorten ei anneta ajaa silloin, kun on koko perhe samalla autolla liikkeellä.
Moni tuntemani vähän varttuneempi nainen ei ole koskaan hankkinut ajokorttia siksi, että ei joudu koskaan kenenkään juoppokuskiksi, kun ei osaa sanoa ei.
[/quote]
Vastasin jo edellisellä sivulla, että äitini on 79v ja itse ole viiskymppinen.
ap
11cm mies on oikeassa. Road Rageilijat pitäköön läpensä ummessa.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2013 klo 20:12"]
pidä sinä pääsi kiinni urpo! Pori voitti. Nyt on eri laulu. Sinä pidät pääsi kiinni, kuten olet jo pentuna oppinut. Tämä selvä?
[/quote]
Aivan sama voittiko Pori vai Oulunkylä, se ei edes kuulu tähän asiaan! Minä en sinua pelkää, kun isompikin olen! Varo ettet tuu mun autoni eteen! Ei ole eka kerta, kun pistetään apina kipsiin!
Ei pelota. Tiedän että olisin vain yksi monista hyttysistä tuulilasissasi. Voittaisin sinut silti reilussa painimatsissa uikkarit jalassa.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2013 klo 20:25"]
Ei pelota. Tiedän että olisin vain yksi monista hyttysistä tuulilasissasi. Voittaisin sinut silti reilussa painimatsissa uikkarit jalassa.
[/quote]
Hahaaaa =D, sen mäkin haluaisin kokea!
Tyhmä kysymys. Totta kai uskallan ajaa autoa!
Tällä hetkellä en, sillä viime kerrasta on aikaa jo pari vuotta. Muutin 300 km päähän kotoa opiskelemaan ja uudella opiskelupaikkakunnallani minulla ei ole autoa. Uskoisin kyllä oppivani aika pian uudestaan, kun auto joskus saadaan (eli kun minä ja mies valmistutaan ja autoon on varaa).
Mä muuten pelkäsin aloittelijana hurjasti Helsingin keskustassa autoilua. Taisin mennä sinne joskus liian kokemattomana ruuhka-aikaan ja sain trauman. No, sitten muutimme keskustan itäpuolelle ja nyt ajan usein Espooseen mennessä keskustan läpi ja se on tullut niin tutuksi että ihan naurattaa miten olen voinut joskus siellä pelätä. Samoin Kalliossa ajaminen on täysin ok nyt kun tunnen suurimman osan reiteistä automaattisesti. Ja mä olen hirveän arka ja kova stressaamaan, jos mä pystyn tähän niin kuka tahansa pystyy! Harjoitelkaa rauhallisena aikana niin pian alkaa sujua ruuhkassakin!
[quote author="Vierailija" time="25.04.2013 klo 18:12"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2013 klo 13:51"]
Suurin osa naista ei juurikaan osaa liikennesääntöjä ja silloin tietysti pelottaa lähteä liikenteeseen.
[/quote]
Erikoinen mielipide. Mihin perustat tämän väitteesi? Tilastojen mukaan muuten suurin syy 18-20-vuotiaiden miesten kuolemiin on se, että he ajavat ylinopeutta ja/tai kännissä. Eniten pieniä peltivaurioita taas tulee naisille ja ne tapahtuvat kauppojen parkkialueilla - koska naiset käyvät useammin kaupoissa.
[/quote]
Samaa mieltä!
Itse olen huomannut että miehille ja erityisesti nuorille miehille on äärimmäisen vaikeaa muistaa oikealta tulevan etuajo-oikeus.....
Uskallan ajaa.
Olen ajanut yli kymmenen vuoden ajan manner-Euroopasta Suomeen ja takaisin. Henkilöautolla ja yksin. Moni sitä on ihmetellyt, vielä useampi kauhistellut. Itse en ole koskaan nähnyt siinä mitään kummallista.
Ajamalla oppii. Nykyään olen ajanut Hampurin, Göteborgin ja Stockholman ihan ydinkeskustassa. Siellä, missä kävelykadut tulevat "tukkeeksi".
Kaikkein pelottavinta matkoilla on kuitenkin aina ollut ajaminen Suomen moottoriteillä - kukaan ei katso peiliin!! :I