Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä järjestyksessä kättelet työkaverisi aamulla?

Vierailija
05.06.2013 |

Kätteletkö pomon ensimmäisenä vai viimeisenä?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kättelette? Meillä pussataan. Poskelle.

T. Ulkosuomalainen

Vierailija
2/33 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ollaan epämuodollisia. Kättelyjärjestys on vapaa. Itse suosin myös tuota tapaamisjärjestyksessä kättelyä. Isossa toimistossa tulee välillä vahingossa käteltyä kahteen kertaan, ja siitäkös riemua riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ollaan epämuodollisia. Kättelyjärjestys on vapaa. Itse suosin myös tuota tapaamisjärjestyksessä kättelyä. Isossa toimistossa tulee välillä vahingossa käteltyä kahteen kertaan, ja siitäkös riemua riittää.

Vierailija
4/33 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä järjestyksessä:

1.) Markku

2.) Anne

3.) Tony

4.) Heikki

5.) Maija (jos on samassa vuorossa. Jos ei ole, hypätään kättelyjärjestyksessä seuraavaan)

6.) Svetlana (jos on samassa vuorossa. Jos ei ole, hypätään kättelyjärjestyksessä seuraavaan)

7.) Timo (jos on samassa vuorossa.)

Toisinaan myös Raijaa ja Aleksia, meidän siivoojia, jos sattuvat olemaan paikalla. Heillä ei ole niin väliä, missä järjestyksessä tulevat kättelylistassa. Kättelen silloin, kun satun saamaan heidät kiinni.

Inhoan kesäaikaa ja muuta, koska kesätuuraajien takia joudun aina laatimaan uuden kättelylistan ja opettelemaan sen kotona ulkoa. Syksyisin on ihanaa, kun saa palata vanhan tutun listan pariin.

Vierailija
5/33 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 15:31"]

[/quote]

Meillä käy kanssa joskus niin että tulee tuplakättely. Silloin joutuu tarjoamaan iltapäiväpullat :)

Vierailija
6/33 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kättelen ne, joista otaksun hyötyväni eniten. Etenen matriisiorganisaatiossamme ihan hyötynäkökohtien mukaisessa järjestyksessä. 

Vierailija
7/33 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomon kättelen ensimmäisenä tottakai. Tämän jälkeen etsin käsiini siivoojamme Mohammedin ja kättelen hänet seuraavaksi, jottei minua luultaisi rasistiksi. Loput kättelen päivän mittaan, ja viimeisenä vielä itseäni onnistuneen työpäivän päätteeksi.

Vierailija
8/33 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei työpaikalla kätellä niiden kesken jotka näkevät toisiaan päivittäin. Muslimisiivoojat tuskin muutenkaan kättelisivät naispuolisia henkilöitä.

Vierailija
9/33 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä oikeenolet töissä? Meillä tk.ssa ei sanota kuin huomenta.

Vierailija
10/33 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuskin sanotaan edes huomenta.

Vierailija
11/33 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kättelen sitä mukaa, kun tulevat työpaikalle, eli pomoa harvemmin ensimmäisenä ja siksi se siivoojakin tulee käteltyä viimeisenä. JOS joskus joku on ennen mua töissä, kättelen hänet luonnollisesti ensimmäisenä.

Missä ei kätellä tai sanota edes huomenta?

Vierailija
12/33 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meilläkään kätellä sellaisia joiden kanssa päivittäin nähdään. Huomenta sanotaan sitä mukaa kun törmätään.

Vierailija
13/33 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kättelen ovenkahvaa, en muita.

Vierailija
14/33 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun maassa, jossa kätellään poikkeuksetta mm. naapureitakin jos ei ole nähty pitkään aikaan, mutta ei sentään päivittäin nähtäviä työkavereita.

Vierailija
15/33 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) pelkkä huomenta riittää.. Mä tulen ekana meidän toimistoon töihin ja en todellakaan rupea kahtakymmentä kertaa pomppaamaan ylös kättelemään kun joku tulee sisään.. Nään päivässä n. 100 työntekijää eri aikoina. Johan siinä menis monta tuntia hukkaan päivittäistä työaikaa kun kaikki kättelisin..

Vierailija
16/33 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ensimmäisen töissä, joten teen kättelykierroksen sitten, kun kaikki ovat paikalla. Yleensä ekana järjestyksessä on vaksi ja siitä etenen kohti johtoa. Viimeisenä suurin pomo, joka täältä löytyy.

Vierailija
17/33 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, miksi Suomi on pullollaan tosikoita!

Vierailija
18/33 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kättelen ekana pomon kun käsi on puhdas, sitten konttori kerrallaan vasemmalta oikealle, lopuksi desinfioin kädet.

Vierailija
19/33 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn ensin kättelemässä konsernijohtajan, koska hän on kuitenkin korkea-arvoisin henkilö. Samalla kun peräännyt takaperin hänen huoneestaan, kättelen ohimennen hänen sihteerinsä. Tämän jälkeen käyn kättelemässä liiketoimintaryhmän johtajan ja vasta sen jälkeen oman pomoni. Kaikki kehitys- sun muut pomot jätän kättelemättä, ne on ihan turhia. Lopuksi kättelen kokin, koska lounastunti on päivän paras hetki.

Vierailija
20/33 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kättelen siinä järjestyksessä kun menen huoneiden ohi. Oma huoneeni on viimeisenä, joten tämä on muodostunut kätevimmäksi tavaksi.

Jotkut ihmettelevät kyllä etten käy ensin kättelemässä toimitusjohtajaa, mutta siinä joutuisi kävelemään ees-taas käytävää pitkin.

(Missäköhän järjestyksessä ILTALEHDESSÄ tai ILTASANOMISSA kätellään toimittajakolleegat???)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi