Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syy, jonka vuoksi olet poistanut jonkun fb:stä?

Vierailija
24.04.2013 |

Kokeillaanko näin päin? Kerro lyhyesti syy, miksi olet poistanut jonkun facebookista.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistelen ihmisiä jotka ovat muutenkin poistuneet elämästäni. Vanhoja työkavereita, joiden kanssa ei sitten oikeastaan kuitenkaan paremmin ystävystytty, kaverin kavereita joiden kanssa on joskus ollut jossain illanvietossa hauskaa, mutta fb:ssa ei sitten ollakkaan vaihdettu sanaakaan ja niitä ihmisiä joita on tullut vain hyväksyttyä kaveriksi, kun ovat pyytäneet vaikka oikeastaan ei edes tunneta, eikä koskaan jutella fb:ssa esim. kaukaisia sukulaisia.

Vierailija
62/65 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden tyypin poistin siksi, että spoilasi lempisarjan loppuhuipennuksen - pahempaa rikosta ei ole!

Muutaman olen piilottanut, koska ovat niin narsisistisia, kapeakatseisia ikivalittajia, etten halua nähdän heidän päivityksiään enää: vain se oma, jyrkkä mielipide on oikea, kaikkeen suhtaudutaan lähtökohtaisesti tosi jyrkästi ja tuomitsevasti, vaikka ollaankin olevinaan niin liberaaleja ja edistyksellisiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon poistanut pari ihan sen takia, että niiltä tuli pelkästään negatiivisia päivityksiä melko tiuhaan. Kaikki oli niiin raskasta, varsinkin käydä kaupassa lasten kanssa.

Vierailija
64/65 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvasti pelipyyntöjä lähetelleen entisen koulukaverin

Vierailija
65/65 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Tuorein exäni (muiden kanssa olen vielä kavereita).
- Puolitutut jotka päivittävät jatkuvasti ja joiden elämä ei minua kiinnosta.
- silloin tällöin teen perusteellisen kaverilistasiivouksen, jolloin kaikki joiden kanssa en ole ollut tekemisissä viimeiseen vuoteen eikä tulevaisuudessakaan kiinnosta --> poistoon

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi