24v missikandidaatti on kyllä
Kommentit (10)
Miksi pitäisi olla pitkiä missejä?
[quote author="Vierailija" time="11.04.2013 klo 22:18"]
[/quote]
No jos meinaa pärjätä kv. kilpailuissa niin pituttaa pitää olla. Yks tais olla 175 ja joku toinen 177. Muut oli persjalkaisia
[quote author="Vierailija" time="11.04.2013 klo 22:28"]
[/quote]
Eivät lyhyys ja persjalkaisuus ole synonyymeja.
No jos meinaa pärjätä kv. kilpailuissa niin pituttaa pitää olla. Yks tais olla 175 ja joku toinen 177. Muut oli persjalkaisia
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="11.04.2013 klo 22:28"]
[/quote]
[/quote]Hallitseva Miss Universum (Miss USA) on alle 165 hukkapätkä, että ei se lyhyys ole este pärjäämiselle jos on oikeasta maasta kotoisin... Ja toisaalta suomalaiselle ei 180 cm pituuskaan anna kv skaboissa mitään mahdollisuuksia, koska maamme ei ole kisojen suuria rahoittajia eikä myöskään poliittinen kuuma peruna jonka missi saisi maansa tilanteen vuoksi sympatiapisteitä.
Olen samaa mieltä ap:n kanssa. Me 24-vuotiaat ollaan jo tosi vanhoja ja rupsahtaneita. Kivikautisia suorastaan esim. 22 v verrattuna.
Eivät lyhyys ja persjalkaisuus ole synonyymeja.
Mä ajattelin, että viimeinkin ehdokkailla on jo vähän ikää eikä kaikki ole mitään teinejä. Joku 20v on kyllä ihan nätti, mutta kasvoissa vielä lapsenpyöreyttä. Ja mitä enemmän itselle tulee ikää, niin sitä oudommalta tuntuu arvostella ja katsella niin nuoria tyttöjä. Ymmärtääkö kukaan mun ajatusta?
En mä millään pysty pitämään jotain 18-vuotiasta Suomen kauneimpana enkä varsinkaan sanomaan, että on kaunis NAINEN. Kaikella kunnioituksella ja hyvällä. Mielestäni nuorille pitäisi olla joku tyyliin "Miss high school". Miss Suomet sitten tuota +24v ikäluokkaa.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2013 klo 22:56"]
Mä ajattelin, että viimeinkin ehdokkailla on jo vähän ikää eikä kaikki ole mitään teinejä. Joku 20v on kyllä ihan nätti, mutta kasvoissa vielä lapsenpyöreyttä. Ja mitä enemmän itselle tulee ikää, niin sitä oudommalta tuntuu arvostella ja katsella niin nuoria tyttöjä. Ymmärtääkö kukaan mun ajatusta?
En mä millään pysty pitämään jotain 18-vuotiasta Suomen kauneimpana enkä varsinkaan sanomaan, että on kaunis NAINEN. Kaikella kunnioituksella ja hyvällä. Mielestäni nuorille pitäisi olla joku tyyliin "Miss high school". Miss Suomet sitten tuota +24v ikäluokkaa.
[/quote]
Veit jalat suustani. Oon ihan samaa mieltä. Sellanen naisellisuus tulee tossa +22v ja oikeastaan noi varttuneemmat missit on tänä vuonna niitä kauneimpia.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2013 klo 22:11"]
jo iäkäs missiksi.
[/quote]
Eikai iällä väliä, jos maineeltaan kunnollinen ja on käyttäytynyt tietyissa asioissa hyvin.
Niitä oli siellä useampi. Pisti silmiin myös missien lyhyys. Kolme, ellei peräti neljä on alle 170 cm ja muut siitä muutaman sentin yli. Pitkiä missejä ei oikeastaan ollutkaan.