Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet miksi ghostaatte Tinderissä?

Vierailija
04.07.2020 |

Liityin kuukausi sitten Tinderiin ja olen jo nyt joutunut useaan kertaan ghostatuksi. Suoraan sanottuna vi****aa ihan suunnattomasti enkä ymmärrä miksi tällaista toimintaa pitää tehdä nykyaikana. Missä käytöstavat ja suoraselkäisyys? Miksi miehet swaippaatte oikealle, jos teitä ei viestittely loppupeleissä kiinnosta? Monet aloittaa klassisilla sanoilla "moi, mitä sulle kuuluu?" ja kun tähän sitten jotain vastailen niin keskustelu tyssää siihen. Miks näin?! Joidenkin kanssa on toki keskusteltu pidempäänkin, mutta sitten alkaa yhtäkkiä mykkäkoulu. Jos itse havaitsen keskustelun aikana, että toinen osapuoli ei kiinnosta, niim kerron tämän tälle selkeästi ja ystävällisesti.

Olenko minä ainut vai onko muilla vastaavia ghostaamiskokemuksia? Tekisi mieli poistaa koko Tinderi, jos se on vaan kuvien selailuun tarkoitettu.

Kommentit (97)

Vierailija
21/97 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Monet aloittaa klassisilla sanoilla "moi, mitä sulle kuuluu?" ja kun tähän sitten jotain vastailen niin keskustelu tyssää siihen. Miks näin?!"

Voin kertoa oman näkökulman. Jos aloitan jollain "moi mitä kuuluu ja mitä harrastat"

ja nainen vastaa siihen että "moi, hyvää, harrastan golfia" eikä mitään muuta niin tiedän että meillä ei ole tulevaisuutta.

Haluan nähdä että naista todella kiinnostaa minä, haluan nähdä innostuneen pitkän viestin mihin on panostettu ja missä on kysymyksiä. Ja haluan myös löytää aika urheiluharrastusorientoituneen naisen joten jos hän ei harrasta juuri mitään niin puhuttavaakaan ei niin hirveästi ole.

Sellaiset prinssiharhat siellä. Tuollaiset kysymykset ja tuolla tavalla muotoiltuna ansaitsee korkeintaan yhtä pöljän vastauksen. Itse vain poistaisin, ja sekin vaatisi minulta enemmän vaivaa kuin ansaitsisit.

Olet väärässä. Kokemus on osoittanut sen, että jos naista kiinnostaa niin hän kirjoittaa noihin kahteen kysymykseen koko ruudun pituisen vastauksen. Näin on tapahtunut jo monta kertaa mutta se on silti harvinaista. Nuo kaksi kysymystä suodattaa hyvin oikeasti kiinnostuneet naiset.

Voisin laittaa kuvakaappauksia miltä näyttää oikeasti kiinnostuneen naisen pitkä vastaus mutta en viitsi.

Vierailija
22/97 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yhtä lailla naiset ghostaa jos mies ei olekkaan tarpeeksi hyvännäköinen ja supliikkimies. Ujoja ja rumia miehiä ei kukaan nainen halua ja vastaillaan vaan yhdellä sanalla ja vuorokauden viiveellä aina vaikka kuinka yrittäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/97 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

N31 kirjoitti:

No en laske sitä ghostaamiseksi vielä jos on vaihdettu muutama lause tai ei ollenkaan. Silloin on vielä ihan ok poistaa.

Mutta niin on käynyt että juteltiin pitkään, oli suunniteltu treffit sille viikolle ja KLIK, mies oli poistanut minut matcheista yksi aamu. Tuollainen jo tuntuu vähän pahalle. Mutta vielä pahemmalle se olisi tuntunut treffien jälkeen, joten parempi ettei ehditty sinne saakka.

Vielä ikävämpänä koen kyllä roikuttamisen. Yhden miehen kanssa olen jutellut jo useamman kuukauden eri deittisovelluksissa. Hän on kyllä hyvä ja sujuva kirjoittamaan. Kaikesta välittyy kuva että hän on kiinnostunut ja tuntuu että meillä on kemiaa. Mutta välillä hän katoaa viikoiksi. Olen jo unohtanut Ja sit tulee viestiä. Ihan mielenkiinnosta olen jatkanut tätä ja annan roikkua mun listoilla, mutta eihän tuollaista nyt oikeasti voisi mieheksi ottaa, ei edes säädöksi.

Olet siis rakastunut alfaan, jota tavoittelee myös 100 muuta naista. Tuollaiset pelimiehet pyörittää naisia miten lystää.

Vierailija
24/97 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kanssa käsitä. Mies on antanut supertykkäyksen, sanoo moi, johon vastaan  moi, mtä kuuluu?

Ja sen jälkeen hiljaisuus...

Vierailija
25/97 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on Tinderissä samanaikaisesti niin monta matoa koukussa että on turha erikseen perustella ja edes kertoa kun lopettaa viestittelyn. Harva heistä edes huomaa koko asiaa.

Vierailija
26/97 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on vaan ajanvietettä. Joskus harvoin meen treffeille jos nainen on joku varma nakki. Ghoustaan varmaan 99% naisista. Joskus useimmiten treffitkin. Ihan naisilta olen oppinut.

Nykyaikana naiset ovat suoraan sanottuna täyttä saastaa. Ei mitään käytöstapoja tai moraalia. Sen takia en viitsi edes yrittää mitään parisuhdetta. Pelkkää seksiä vaan.

Vierailija
27/97 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

N31 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukko37 kirjoitti:

Janne kirjoitti:

Tiedoksi vaan AP, että naiset tekee tuota ihan yhtä lailla myös. Ei koske pelkästään miehiä.

Höpöhöpö.

Ei naiset laita tinderistä viestiä, ainakaan ekana.

Kyllä ne matalatasoisimmat naiset laittaa.

Esimerkkinä, jos mätsäät 15 naisen kanssa ja 1 niistä naisista on se jolta et suoranaisesti toivo viestiä niin häneltä juuri tulee se eka viesti (koska on matalatasoisin)

No ootko koskaan ajatellut että juuri tuollaisen ajattelutavan takia naiset ei uskalla laittaa niitä viestejä? Koska se tekee naisesta heti jotenkin matalatasoisen, jos on itse aktiivinen ja kiinnostunut. Kun eihän kymppitason naisten tarvitse kuin hengittää ja viestiä pukkaa.

Olen lähinnä ihmetellyt, että miten naiset noudattavat tasoteoriaa millintarkasti.

Miten juuri se nainen laittaa viestiä jonka olen itse arvioinut matalatasoisimmaksi? Jos tasoteoriaa ei olisi olemassa ja jonkun toisen 5/10 nainen voi olla toisen miehen 10/10 niin mistä johtuu, että täysin systemaattisesti vain ne jotka itse arvioin matalatasoisimmaksi laittavat sen ekan viestin?

Ekan viestin laittaminen on ihan ok ja se ei itsessään tee sua matalatasoiseksi, mutta aina ne ekan viestin laittajat kuitenkin ovat niitä jotka kurkottavat liian korkealle.

Vierailija
28/97 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukko37 kirjoitti:

Janne kirjoitti:

Tiedoksi vaan AP, että naiset tekee tuota ihan yhtä lailla myös. Ei koske pelkästään miehiä.

Höpöhöpö.

Esimerkkinä, jos mätsäät 15 naisen kanssa ja 1 niistä naisista on se jolta et suoranaisesti toivo viestiä niin häneltä juuri tulee se eka viesti (koska on matalatasoisin)

Joo, tämän voin miehenä vahvistaa. Tiedän kyllä etten itse ole se komein enkä supliikein, vähän sellanen nörttimäinen ujo tyyppi. Saan välillä mätsejä, ja aloitteita minulle tekevät vain ne siilitukkaiset, pyöreät yh:t. Kysynnän ja tarjonnan laki, näin se menee.

Vierailija
29/97 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Monet aloittaa klassisilla sanoilla "moi, mitä sulle kuuluu?" ja kun tähän sitten jotain vastailen niin keskustelu tyssää siihen. Miks näin?!"

Voin kertoa oman näkökulman. Jos aloitan jollain "moi mitä kuuluu ja mitä harrastat"

ja nainen vastaa siihen että "moi, hyvää, harrastan golfia" eikä mitään muuta niin tiedän että meillä ei ole tulevaisuutta.

Haluan nähdä että naista todella kiinnostaa minä, haluan nähdä innostuneen pitkän viestin mihin on panostettu ja missä on kysymyksiä. Ja haluan myös löytää aika urheiluharrastusorientoituneen naisen joten jos hän ei harrasta juuri mitään niin puhuttavaakaan ei niin hirveästi ole.

Miehen pitää aloittaa sillä rakkausrunolla ja naiselta tulisi riittää se hymiö.

Ja nyt Mammalahko syöksyy hyeenalauman lailla kimppuu ohi aiheen henkilökohtaisuuksilla, kun yritetään tuoda esille, että ongelma naisten deittimarkkinoilla on monta kertaa nainen itse. Ap itse jo vähän myönsikin, että on tullut itsekin vähän hutiloitua...

Vierailija
30/97 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N31 kirjoitti:

No en laske sitä ghostaamiseksi vielä jos on vaihdettu muutama lause tai ei ollenkaan. Silloin on vielä ihan ok poistaa.

Mutta niin on käynyt että juteltiin pitkään, oli suunniteltu treffit sille viikolle ja KLIK, mies oli poistanut minut matcheista yksi aamu. Tuollainen jo tuntuu vähän pahalle. Mutta vielä pahemmalle se olisi tuntunut treffien jälkeen, joten parempi ettei ehditty sinne saakka.

Vielä ikävämpänä koen kyllä roikuttamisen. Yhden miehen kanssa olen jutellut jo useamman kuukauden eri deittisovelluksissa. Hän on kyllä hyvä ja sujuva kirjoittamaan. Kaikesta välittyy kuva että hän on kiinnostunut ja tuntuu että meillä on kemiaa. Mutta välillä hän katoaa viikoiksi. Olen jo unohtanut Ja sit tulee viestiä. Ihan mielenkiinnosta olen jatkanut tätä ja annan roikkua mun listoilla, mutta eihän tuollaista nyt oikeasti voisi mieheksi ottaa, ei edes säädöksi.

Olet siis rakastunut alfaan, jota tavoittelee myös 100 muuta naista. Tuollaiset pelimiehet pyörittää naisia miten lystää.

Olen rakastunut omaan naapuriin. Siis ihan oikeasti olen.

Tuo tindermies saattaa olla alfa, koska nettideiteissä miesten taso nyt on mitä on, ei ole kovin vaikeaa miehen päihittää niitä muita jos on perus hyvännäköinen ja työssäkäyvä.

Vierailija
31/97 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen ei suostu treffeille viikon sisällä ( hänellä ei ole "aikaa"), viesteihin vastaaminen kestää, eikä nainen itse ehdota sopivaa päivää näkemiselle, niin selvästikin hän jo viestittelee kiinnostavimpien tyyppien kanssa. Tällöin on parempi vaan rohkeasti feidata kyseinen nainen ja siirtyä seuraavaan, ettei tule mitään suurempia sotkuja.

Vierailija
32/97 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N31 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukko37 kirjoitti:

Janne kirjoitti:

Höpöhöpö.

No ootko koskaan ajatellut että juuri tuollaisen ajattelutavan takia naiset ei uskalla laittaa niitä viestejä? Koska se tekee naisesta heti jotenkin matalatasoisen, jos on itse aktiivinen ja kiinnostunut. Kun eihän kymppitason naisten tarvitse kuin hengittää ja viestiä pukkaa.

Olen lähinnä ihmetellyt, että miten naiset noudattavat tasoteoriaa millintarkasti.

Miten juuri se nainen laittaa viestiä jonka olen itse arvioinut matalatasoisimmaksi? Jos tasoteoriaa ei olisi olemassa ja jonkun toisen 5/10 nainen voi olla toisen miehen 10/10 niin mistä johtuu, että täysin systemaattisesti vain ne jotka itse arvioin matalatasoisimmaksi laittavat sen ekan viestin?

Ekan viestin laittaminen on ihan ok ja se ei itsessään tee sua matalatasoiseksi, mutta aina ne ekan viestin laittajat kuitenkin ovat niitä jotka kurkottavat liian korkealle.

Mistä tietää mitä tasoa on? Tai kenelle nyt SAAN laittaa sitä viestiä, kun olen eronnut äiti-ihminen? Millaiselle miehelle voin olla aloitteellinen, ettei sinunlaistesi tarvitse pahastua? :)

Vierailija
33/97 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder on vaan ajanvietettä. Joskus harvoin meen treffeille jos nainen on joku varma nakki. Ghoustaan varmaan 99% naisista. Joskus useimmiten treffitkin. Ihan naisilta olen oppinut.

Nykyaikana naiset ovat suoraan sanottuna täyttä saastaa. Ei mitään käytöstapoja tai moraalia. Sen takia en viitsi edes yrittää mitään parisuhdetta. Pelkkää seksiä vaan.

Vakka kantensa valitsee?

Tuntuu, että tinderiläiset ovat todellakin ansainneet toisensa :D

Vierailija
34/97 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen ei suostu treffeille viikon sisällä ( hänellä ei ole "aikaa"), viesteihin vastaaminen kestää, eikä nainen itse ehdota sopivaa päivää näkemiselle, niin selvästikin hän jo viestittelee kiinnostavimpien tyyppien kanssa. Tällöin on parempi vaan rohkeasti feidata kyseinen nainen ja siirtyä seuraavaan, ettei tule mitään suurempia sotkuja.

Oletuksia, oletuksia, oletuksia.

Itse ainakin haluan tutustua ensin hieman viestien kautta. Ja ihan vähän testata onko mies tosissaan vai ei (kiire seuraavaan matchiin). Enkä pyöritä miehiä liukuhihnalta vaan olen ujo ja harkitseva. Eli jos olen tykännyt ja vielä laittanut sinulle viestinkin, olen enemmän kuin tosissani. Harmi kun monet miehet on itse niin kyynistyneitä ja kiireisiä deittirintamalla. Mutta kyllä minä parissa viikossa jo deiteille lähden jos juttu luistaa.

Vierailija
35/97 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Testaaja on yksi deittailijatyyppi. Ykis epämiellyttävimmistä, oma mielipide. Kaikki on aina yhtä testiä, johon testaajalla on omat kriteerit. Tuo testaaminen ei lopu ikinä, aina löyty uusia testejä ja uusia kriteereitä. Ilmeisesti sinäkin edelleen jatkat siellä tuota testaamistasi, vaikka jo useita innostuneita vastauksia olet saanut. Mutta jatka toki samalla linjalla, jos se tuo haluttuja tuloksia. Paljon innostuneita vastauksia naisilta, joita todella kiinnostaa SINÄ.

Vierailija
36/97 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei muita kokemuksia tinderistä olekkaan kuin ghostaamisia. en ole siellä enää. en ole (valitettavasti) tarpeeksi kaunis ja isotissinen miehille että kelpaisin.

Vierailija
37/97 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Testaaja on yksi deittailijatyyppi. Ykis epämiellyttävimmistä, oma mielipide. Kaikki on aina yhtä testiä, johon testaajalla on omat kriteerit. Tuo testaaminen ei lopu ikinä, aina löyty uusia testejä ja uusia kriteereitä. Ilmeisesti sinäkin edelleen jatkat siellä tuota testaamistasi, vaikka jo useita innostuneita vastauksia olet saanut. Mutta jatka toki samalla linjalla, jos se tuo haluttuja tuloksia. Paljon innostuneita vastauksia naisilta, joita todella kiinnostaa SINÄ.

Testaaja? Hmm, mä en näe asiaa noin.

Onko se testaamista, että haluan nähdä, että meillä on naisen kanssa jotain yhteistä ja keskustelukemiaa?

Parhaat treffit on ehdottomasti olleet niiden naisten kanssa jotka ovat olleet urheiluorientoituneita ja halunneet jutella innostuneen oloisesti urheilusta ja olleet myös kiinnostuneita mun urheiluista ja elämästä muutenkin.

Tinder-urani alussa en harrastanut "testaamista" ja päädyin usein treffeille naisten kanssa joiden kanssa ei ollut mitään yhteistä eikä minkäänlaista keskustelukemiaa.

Olen tinderissä täysin vakavilla mielin ja etsin mahdollisesti loppuelämän naista. Tämä nainen kyllä kirjoittaisi pitkän viestin kysymyksien kera.

Vierailija
38/97 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo ole ghostaamista. Tuota kutsutaan eri aaltopituuksilla olemista. Juttu ei vaan kulje, ehkä etsitään eri asioita, ei kiinnosta riittävästi että jaksaisi tutustua sen enempää jne. Kyllä mä luulen, että tinderissä on paljonkin porukkaa, jotka vaan testailevat kiinnostustaan (no sitä markkina-arvoaan, vaikka se on tässä yhteydessä sanana ihan kammottava). Ei niitä kiinnosta sen kummemmin tutustua tai edes tavata tai tosiaan edes jutella. Deittisovelluksissa vaaditaan paksua nahkaa ja pitkää pinnaa. Kovin herkille tai analyyttisille ihmisille ne ei ole paras mahdollinen väylä löytää rakkautta. Todennäköisesti ne vaan hajottaa enemmän.

Kyllä tuo on ghostaamista, jätetään vastaamatta toisen viestiin sanomatta mitään syytä. Naiset tekevät tuota netissä jatkuvasti, Tinderissä varsinkin todella paljon. Viime aikoina kohdalleni on sattunut pelkkiä ghostaajia :/

M31

Vierailija
39/97 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten joku jo alussa mainitsi niin täytyy pitää mielessä että tinder on valtavaa numeropeliä ja vaatii todella pitkää pinnaa.

Mulla (tavismiehenä) voi mennä helposti parikin kuukautta jatkuvaa tilin tekemistä uudestaan kunnes löytyy edes yksi vastavuoroinen hyvä keskustelu naisen kanssa ja myöhemmin treffit.

Jos nainen luovuttaa jo parissa viikossa niin hän tulee missaamaan ne hyvät miehet myöhemmin.

Itse olen tinderöinyt viimeiset yli kolme vuotta lähes päivittäin, pitää sisällään paljon pettymyksiä, mutta en aio ikinä luovuttaa, koska parisuhde on niin suuri palkinto, että sen vuoksi kannattaa kärsiä.

Vierailija
40/97 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blondi, 163/53 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N31 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukko37 kirjoitti:

Janne kirjoitti:

Höpöhöpö.

Mistä tietää mitä tasoa on? Tai kenelle nyt SAAN laittaa sitä viestiä, kun olen eronnut äiti-ihminen? Millaiselle miehelle voin olla aloitteellinen, ettei sinunlaistesi tarvitse pahastua? :)

No selvä, kerrotaan sitten, mutta koita sisäistää asia saamatta itkupotkuraivareita ja haukkumatta kaikkia miehiä pinnallisiksi sioiksi karun totuuden ääneen sanomisesta.

Fakta on se, että timmit, hoikat, pienikokoiset, nuoret, kasvokauniit naiset ovat keskimäärin miesten mieleen. Näiden vastakohtana taas ei-liikunnalliset, isokokoiset, pyöreät, vanhemmat ja naamaltaan vähemmän viehättävät naiset. Ei ole mitään tiettyjä kiveen hakattuja kriteerejä ja numeroarvoja eri tasoille, vaan noiden kahden ääripään välillä on liukuva asteikko riippuen siitä kuinka paljon "hyviä" ominaisuuksia on, eri tasojen välit ovat veteen piirrettyjä viivoja.

Ja painotin sanaa keskimäärin koska olen satavarma, että tähän joku nainen vastaa että eihän kaikki miehet eivät ole samanlaisia, esim. joku saattaa tykätä isommistakin naisista yms. Kyllä, tämä pitää paikkaansa. Mutta ihan selvä fakta on että keskimäärin enemmän miehet pitävät enemmän esim. pienistä timmeistä naisista kuin isommista ja lihavemmista, sitä tuskin kiistää kukaan. Ja kun yksittäisen naisen kohdalla "tasoa" arvioidaan niin kyse on nimenomaan siitä kuinka moni mies pitää ko. naista viehättävänä. Jos vain muutama mies pitää, taso on matala, jos useat miehet pitää, taso on parempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän