Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet miksi ghostaatte Tinderissä?

Vierailija
04.07.2020 |

Liityin kuukausi sitten Tinderiin ja olen jo nyt joutunut useaan kertaan ghostatuksi. Suoraan sanottuna vi****aa ihan suunnattomasti enkä ymmärrä miksi tällaista toimintaa pitää tehdä nykyaikana. Missä käytöstavat ja suoraselkäisyys? Miksi miehet swaippaatte oikealle, jos teitä ei viestittely loppupeleissä kiinnosta? Monet aloittaa klassisilla sanoilla "moi, mitä sulle kuuluu?" ja kun tähän sitten jotain vastailen niin keskustelu tyssää siihen. Miks näin?! Joidenkin kanssa on toki keskusteltu pidempäänkin, mutta sitten alkaa yhtäkkiä mykkäkoulu. Jos itse havaitsen keskustelun aikana, että toinen osapuoli ei kiinnosta, niim kerron tämän tälle selkeästi ja ystävällisesti.

Olenko minä ainut vai onko muilla vastaavia ghostaamiskokemuksia? Tekisi mieli poistaa koko Tinderi, jos se on vaan kuvien selailuun tarkoitettu.

Kommentit (97)

Vierailija
1/97 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on luonteeltaan sellainen, että kaikilla on useita tai kymmeniä houkutuksia ja uusia tulee jatkuvasti. Ihmiset eivät osaa päättää tai sitoutua. Haetaan sitä täydellistä.

Jos et vaikuta parhaalta mahdolliselta nykyvaihtoehdoista, sinut ghostataan tai jätetään roikkumaan varasijalle.

Vierailija
2/97 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt treffeillä miesten kanssa ja tapaillut jonkin aikaa ja tullut ghostatuksi. Se vasta onkin tylyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/97 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan muelenkiintoinen nainen niin ei viitsi katkaista, mutta vielä mielenkiintoisempia on keskustelussa sillä hetkellä

Vierailija
4/97 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minutkin on ghostattu joskus tinderissä. Kävi jopa mielessä, että mikäli se ajankohta oli vkloppu, että on minut kännissä svaipattu oikealle ja kun alkoholi on alkanut kaikota verestä niin poistanu matchin. On kyllä ollut myös niitäkin tapauksia, että on ollut matchina ja olen koittanut viestitellä, että se ei siitä olisi kiinni, että olisi syvä hiljaisuus, mutta kun ei tule 1-2vkon odotuksenkaan jälkeenkään mitään viestiä naiselta niin poistan matchin. M33v.

Vierailija
5/97 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi vaan AP, että naiset tekee tuota ihan yhtä lailla myös. Ei koske pelkästään miehiä.

Vierailija
6/97 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että ghostauksen syynä on aikapitkälti se että nainen on näyttänyt muodollisesti pätevästi mutta profiili muuten on aika ö-mappi kamaa. Jos mies on panostanut profiiliin niin naisen pitäisi ottaa enemmän roolia että mies ymmärtää että nainen on oikeasti kiinnostunut juuri hänestä. Sitten taas jos mies ei ole panostanut itse, todennäköisesti swaippailee kaikki oikealle ja taas jos ei ulkonäkö kiinnosta niin ghostataan. Myös jos useampi erehtyy tykkänään takas mies alkaa karsimaan syystä tai toisesta ei niin kiinnostavia. Sekä ne jotka hakee pelkkiä p@noja tykkää kaikista ja katsoo jälkikäteen että oisko kiva hoito (tai jos profiiliin isketty "parisuhde" toive) saatetaan ghostataan. Jne.

En ymmärrä kuinka kukaan itseään kunnioittava hakee suhdetta tinderissä eikä muista palveluista! Sopuli lauman mukana pinnallisessa ja ehkä jopa p@no palvelusta kuvittelevat löytävän kunnollisia parisuhteita! (joo tietenkin joillain käy tuuri, mutta harvinaisempaa se on)

Vierailija
7/97 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en laske sitä ghostaamiseksi vielä jos on vaihdettu muutama lause tai ei ollenkaan. Silloin on vielä ihan ok poistaa.

Mutta niin on käynyt että juteltiin pitkään, oli suunniteltu treffit sille viikolle ja KLIK, mies oli poistanut minut matcheista yksi aamu. Tuollainen jo tuntuu vähän pahalle. Mutta vielä pahemmalle se olisi tuntunut treffien jälkeen, joten parempi ettei ehditty sinne saakka.

Vielä ikävämpänä koen kyllä roikuttamisen. Yhden miehen kanssa olen jutellut jo useamman kuukauden eri deittisovelluksissa. Hän on kyllä hyvä ja sujuva kirjoittamaan. Kaikesta välittyy kuva että hän on kiinnostunut ja tuntuu että meillä on kemiaa. Mutta välillä hän katoaa viikoiksi. Olen jo unohtanut Ja sit tulee viestiä. Ihan mielenkiinnosta olen jatkanut tätä ja annan roikkua mun listoilla, mutta eihän tuollaista nyt oikeasti voisi mieheksi ottaa, ei edes säädöksi.

Vierailija
8/97 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ghostaan ne naiset jotka passiivisena odottaa että mies tekee sen aloitteen keskustelulle. Ette te nykynaiset kuulemma kaipaa prinssiä pelastamaan itseänne, joten olkaa aloitteellisempia.

Vastaat, mutta et itse kysy mitään? Aika selkeä merkki ettei miehen kuulumiset kiinnosta.

Vierailija
9/97 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janne kirjoitti:

Tiedoksi vaan AP, että naiset tekee tuota ihan yhtä lailla myös. Ei koske pelkästään miehiä.

Höpöhöpö.

Ei naiset laita tinderistä viestiä, ainakaan ekana.

Vierailija
10/97 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole ghostaamista. Tuota kutsutaan eri aaltopituuksilla olemista. Juttu ei vaan kulje, ehkä etsitään eri asioita, ei kiinnosta riittävästi että jaksaisi tutustua sen enempää jne. Kyllä mä luulen, että tinderissä on paljonkin porukkaa, jotka vaan testailevat kiinnostustaan (no sitä markkina-arvoaan, vaikka se on tässä yhteydessä sanana ihan kammottava). Ei niitä kiinnosta sen kummemmin tutustua tai edes tavata tai tosiaan edes jutella. Deittisovelluksissa vaaditaan paksua nahkaa ja pitkää pinnaa. Kovin herkille tai analyyttisille ihmisille ne ei ole paras mahdollinen väylä löytää rakkautta. Todennäköisesti ne vaan hajottaa enemmän.

Vierailija
11/97 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko37 kirjoitti:

Janne kirjoitti:

Höpöhöpö.

Kyllä ne matalatasoisimmat naiset laittaa.

Esimerkkinä, jos mätsäät 15 naisen kanssa ja 1 niistä naisista on se jolta et suoranaisesti toivo viestiä niin häneltä juuri tulee se eka viesti (koska on matalatasoisin)

Vierailija
12/97 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ghostaan ne naiset jotka passiivisena odottaa että mies tekee sen aloitteen keskustelulle. Ette te nykynaiset kuulemma kaipaa prinssiä pelastamaan itseänne, joten olkaa aloitteellisempia.

Vastaat, mutta et itse kysy mitään? Aika selkeä merkki ettei miehen kuulumiset kiinnosta.

Mulla oli jotain juttelutynkää, kun olin tullut töistä ja väsynyt. En jaksanut keskittyä jutteluun kunnolla (näin jälkiviisaasti sanon). Niin joskus voi kai olla kyse tuollaisestakin, hetki on vain väärä.

Vierailija
13/97 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei vuorokauden sisällä juttelun alusta ole saatu treffejä sovittua, niin kiinnostus loppuu.

Toinen lopahtamisen syy tulee silloin kun nainen alkaa vastaamaan yksisanaisesti tai hymiöillä.

Hah =)

:)

Ok

Hih

Livenä huomaat jo vartissa sen mihin chattaillessa voi mennä päiviä.

Jos baarissa juttelen jonkun kanssa, jota en haluakaan tavata enää jatkossa, en minä sielläkään tokaise "hei, kiitos mut ei kiitos". Olen kai sosiaalisesti kömpelö.

Olen tinderissä tavatakseni ihmisiä, en chattailemassa.

Vierailija
14/97 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ottaa tinderiä liian tosissaan, tai sitten poista se jos et kykene tuohon. Ghostanneille on löytynyt joku kiinnostavampi. Raakaa peliä.

Vierailija
15/97 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Monet aloittaa klassisilla sanoilla "moi, mitä sulle kuuluu?" ja kun tähän sitten jotain vastailen niin keskustelu tyssää siihen. Miks näin?!"

Voin kertoa oman näkökulman. Jos aloitan jollain "moi mitä kuuluu ja mitä harrastat"

ja nainen vastaa siihen että "moi, hyvää, harrastan golfia" eikä mitään muuta niin tiedän että meillä ei ole tulevaisuutta.

Haluan nähdä että naista todella kiinnostaa minä, haluan nähdä innostuneen pitkän viestin mihin on panostettu ja missä on kysymyksiä. Ja haluan myös löytää aika urheiluharrastusorientoituneen naisen joten jos hän ei harrasta juuri mitään niin puhuttavaakaan ei niin hirveästi ole.

Vierailija
16/97 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukko37 kirjoitti:

Janne kirjoitti:

Höpöhöpö.

Esimerkkinä, jos mätsäät 15 naisen kanssa ja 1 niistä naisista on se jolta et suoranaisesti toivo viestiä niin häneltä juuri tulee se eka viesti (koska on matalatasoisin)

Mutta miten ihmeessä matalatasoinen nainen, jolta en viestiä halua on päässyt matchikseni?

Vierailija
17/97 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Monet aloittaa klassisilla sanoilla "moi, mitä sulle kuuluu?" ja kun tähän sitten jotain vastailen niin keskustelu tyssää siihen. Miks näin?!"

Voin kertoa oman näkökulman. Jos aloitan jollain "moi mitä kuuluu ja mitä harrastat"

ja nainen vastaa siihen että "moi, hyvää, harrastan golfia" eikä mitään muuta niin tiedän että meillä ei ole tulevaisuutta.

Haluan nähdä että naista todella kiinnostaa minä, haluan nähdä innostuneen pitkän viestin mihin on panostettu ja missä on kysymyksiä. Ja haluan myös löytää aika urheiluharrastusorientoituneen naisen joten jos hän ei harrasta juuri mitään niin puhuttavaakaan ei niin hirveästi ole.

Sellaiset prinssiharhat siellä. Tuollaiset kysymykset ja tuolla tavalla muotoiltuna ansaitsee korkeintaan yhtä pöljän vastauksen. Itse vain poistaisin, ja sekin vaatisi minulta enemmän vaivaa kuin ansaitsisit.

Vierailija
18/97 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko37 kirjoitti:

Jos ei vuorokauden sisällä juttelun alusta ole saatu treffejä sovittua, niin kiinnostus loppuu.

Toinen lopahtamisen syy tulee silloin kun nainen alkaa vastaamaan yksisanaisesti tai hymiöillä.

Hah =)

:)

Ok

Hih

Livenä huomaat jo vartissa sen mihin chattaillessa voi mennä päiviä.

Jos baarissa juttelen jonkun kanssa, jota en haluakaan tavata enää jatkossa, en minä sielläkään tokaise "hei, kiitos mut ei kiitos". Olen kai sosiaalisesti kömpelö.

Olen tinderissä tavatakseni ihmisiä, en chattailemassa.

Juu, nuo hymiöt on myös yksi syy. Jos niitä on enemmän kuin itse asiaa se on sitten siinä.

Vierailija
19/97 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukko37 kirjoitti:

Janne kirjoitti:

Höpöhöpö.

No ootko koskaan ajatellut että juuri tuollaisen ajattelutavan takia naiset ei uskalla laittaa niitä viestejä? Koska se tekee naisesta heti jotenkin matalatasoisen, jos on itse aktiivinen ja kiinnostunut. Kun eihän kymppitason naisten tarvitse kuin hengittää ja viestiä pukkaa.

Vierailija
20/97 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli jotain juttelutynkää, kun olin tullut töistä ja väsynyt. En jaksanut keskittyä jutteluun kunnolla (näin jälkiviisaasti sanon). Niin joskus voi kai olla kyse tuollaisestakin, hetki on vain väärä.

Kyllä se näkee onko toinen nähnyt edes vähän vaivaa sen vastaamisen eteen ja jos ei ole miksi toisenkaan pitäisi jatkaa sen pidemmälle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi