Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitkä ominaisuutesi karsivat suurimman määrän potentiaalisia seurustelukumppaneita deittimarkkinoilla?

Vierailija
03.07.2020 |

Eli mikä on sellainen asia sinussa, joka tekee monesta ihmisestä yhteensopimattoman kumppanin.

Minulla varmaankin se, että olen vapaaehtoisesti lapseton, enkä halua tapailla ketään, jolla on lapsia. Myös se, että haluan suhteessa seksiä joka päivä tai vähintään viisi kertaa viikossa, osoittautuu monille ongelmaksi.

Entä sinä?

Kommentit (115)

Vierailija
61/115 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian korkeat vaatimukset itselläni.

Vierailija
62/115 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies, työskentelen vanhustenhoitajana enkä näin ollen kykene tarjoamaan sitä elintasoa mitä moni nainen edellyttää.

Et sinä "tarjoa elintasoa". Parisuhteessa kumpikin osallistuu sen elintason ylläpitoon.

Miksi naisten yleisin vaatimus miehelle on sitten se, että tienaa hyvin...?

Olet lukenut liikaa vauvapalstaa tai deittaillut pinnallisia naisia. Älä yleistä koko naissukupuolta homogeeniseksi porukaksi. Meitä nättejä ja tavallisia naisia löytyy, joille miehen tulotasolla ei ole väliä. Tietenkin jos haluaa deittailla instabeibejä, silloin pitää lompakossa olla täytettä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/115 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samat kuin sinulla, ap, eli vapaaehtoinen lapsettomuus ja se, että en halua kumppanillakaan olevan lapsia. Minulla on myös korkea seksivietti, mutta katsoisin silti vinoon miestä joka esitää seksifrekvenssistä vaatimuksia jo tapailuvaiheessa (tai ylipäätään ollenkaan). Haluaminen riippuu hyvin monista asioista, eikä niihin kaikkiin voi vaikuttaa itse. Toivon kumppania, joka suhtautuu ymmärtäväisesti ja empattisesti, ja juuri sellaisiin miehiin käyn eniten kuumana. ;)

Ai niin, lisäksi olen myös naiseksi poikkeuksellisen looginen, mikä karkottaa monia, vaikka en yhtään kylmä olekaan. Osaan vain kääntää tunteet pois päältä silloin kun tarvitaan logiikkaa. Se on kuulemma pelottavaa.

Loogisena ajattelijana osaat varmaan laittaa linkin tutkimukseen, jossa osoitetaan että looginen ajattelu on huomattavasti harvinaisempaa naisten kuin miesten keskuudessa.

Jos et osaa laittaa linkkiä tutkimukseen, sehän osoittaa sinun luottavan enemmän tunteiluun ja mutuun kuin faktoihin. Tästä seuraa looginen päätelmä, että sinä yksilönä olet epälooginen ja pelottavuutesi miesten silmissä johtuu jostain muusta. Jostain mitä he eivät uskaltaneet sinulle sanoa.

Vierailija
64/115 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies, työskentelen vanhustenhoitajana enkä näin ollen kykene tarjoamaan sitä elintasoa mitä moni nainen edellyttää.

Et sinä "tarjoa elintasoa". Parisuhteessa kumpikin osallistuu sen elintason ylläpitoon.

Miksi naisten yleisin vaatimus miehelle on sitten se, että tienaa hyvin...?

Sinulle sanotaan niin, että sinusta päästäisiin eroon.

Vierailija
65/115 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

-olen lesbo

-alkoholisti

-käytän myös huumeita

Pitäs löytää toinen samanmoinen...

Vierailija
66/115 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen todella looginen ja analyyttinen nainen, ja suhtaudun kaikkeen järjellä, en tunteilla. Tämä tekee minusta kylmän ja kolkon oloisen. Jos mietitte stereotyyppistä insinöörimiestä, niin olen sellainen, mutta nainen. Minussa ei ole rahtuakaan romantiikkaa, enkä osaa osoittaa tai oikein sanoittaakaan tunteitani. Olen niitä, jotka kokevat, että kun on kerran sanottu "rakastan sinua", niin se on voimassa, kunnes toisin sanotaan, eli sitä ei toistella, koskaan. Myöskään en osaa tuntea kateutta tai mustasukkaisuutta, koska selitän asiat itselleni järjellä. Olen onnellisesti naimisissa, mutta toisiaan aviomiehenikin sanoo, että olen raivostuttavan rationaalinen. Minun kanssani ei oikein voi edes riidellä, kun minulla on aina järkiperusteet kaikelle. Ymmärrän 150 %, miksi olen todella monen silmissä kelpaamaton kumppaniksi.

Itse taas koen tämän nimenomaan vahvuudekseni, tosin vaikka ajattelen kuin mies niin olen kuitenkin muuten naisellinen. Olen siis hento ja pienikoinen, pukeudun naisellisesti, meikkaan ja kiinnostuksen kohteeni ja harrastukseni ovat tyypillisiä naisten juttuja. Monesti mietin miten onnekas olen kun minun on niin helppo tulla perinteisen miehen kanssa toimeen, ja toisaalta vähän säälin monia miehiä, jotka joutuvat olemaan tekemisissä ylitunteilevien ja epäloogisten naisten kanssa :D

Itselläni suurin yksittäinen miehiä karsiva ominaisuus on varmaankin ujous ja hiljaisuus, siis poikkeuksellista laatua oleva. Karsii suorilta käsin oikeastaan kaikki ekstroverttimiehet pois ja varmasti myös osan introverttimiehistä, jotka haluaisivat naisen olevan heitä itseään ulospäinsuuntautuneempia. Mutta koska osaan ilmaista itseäni hyvin kirjallisesti ja olen tekstin välityksellä aktiivinen ja avoin keskustelija niin kyllä miehiä on silti riittänyt; jos olisin tekstinkin välityksellä yhtä ilmaisutaidoton niin tilanne olisi varmasti toisenlainen. 

Toki myös ulkonäkö ja ikä karsivat miehiä pois, mutta tämä nyt on sellainen itsestäänselvyys jota tuskin tässä tarkoitettiin.

Vierailija
67/115 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos toinen maksaa yli puolet niin vähemmän maksavalle toinen tarjoaa paremman elintason kuin mihin hänellä on varaa.

Tai toisin päin, toinen vetää matalamman palkkansa kanssa talouden huonompaan elintasoon kuin normipalkkainen.

Kyllä raha merkitsee. Lapsellista leikkiä jotain muuta.

Vierailija
68/115 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen feministi.

Vierailija
69/115 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan se että olen naimisissa oleva keski-ikäinen reilusti ylipainoinen kolmen lapsen äiti, enkä etsi toista miestä, tuo yks piisaa.

Vierailija
70/115 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen liian vanha, 68-v , nainen

Olen samanikäinen, introvertti, en talousihminen, vaikka nainen. Olen kyllä ollut naimisissa ja leskeksi jäänyt, että jospa sitten en ihan tuohon kategoriaan sovi. Olen siis introvertti, että vaikea solmia ystävyyssuhteitakaan, kelpaisi ihan naispuoliset ystävätkin. 

Vierailija
71/115 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos toinen maksaa yli puolet niin vähemmän maksavalle toinen tarjoaa paremman elintason kuin mihin hänellä on varaa.

Tai toisin päin, toinen vetää matalamman palkkansa kanssa talouden huonompaan elintasoon kuin normipalkkainen.

Kyllä raha merkitsee. Lapsellista leikkiä jotain muuta.

Ei tässä kukaan mitään leiki. Tuo mies uhosi että hänen pitäisi tarjota elintaso. Todellisuudessa mies on se jolle tarjotaan.

Vierailija
72/115 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen todella looginen ja analyyttinen nainen, ja suhtaudun kaikkeen järjellä, en tunteilla. Tämä tekee minusta kylmän ja kolkon oloisen. Jos mietitte stereotyyppistä insinöörimiestä, niin olen sellainen, mutta nainen. Minussa ei ole rahtuakaan romantiikkaa, enkä osaa osoittaa tai oikein sanoittaakaan tunteitani. Olen niitä, jotka kokevat, että kun on kerran sanottu "rakastan sinua", niin se on voimassa, kunnes toisin sanotaan, eli sitä ei toistella, koskaan. Myöskään en osaa tuntea kateutta tai mustasukkaisuutta, koska selitän asiat itselleni järjellä. Olen onnellisesti naimisissa, mutta toisiaan aviomiehenikin sanoo, että olen raivostuttavan rationaalinen. Minun kanssani ei oikein voi edes riidellä, kun minulla on aina järkiperusteet kaikelle. Ymmärrän 150 %, miksi olen todella monen silmissä kelpaamaton kumppaniksi.

Itse taas koen tämän nimenomaan vahvuudekseni, tosin vaikka ajattelen kuin mies niin olen kuitenkin muuten naisellinen. Olen siis hento ja pienikoinen, pukeudun naisellisesti, meikkaan ja kiinnostuksen kohteeni ja harrastukseni ovat tyypillisiä naisten juttuja. Monesti mietin miten onnekas olen kun minun on niin helppo tulla perinteisen miehen kanssa toimeen, ja toisaalta vähän säälin monia miehiä, jotka joutuvat olemaan tekemisissä ylitunteilevien ja epäloogisten naisten kanssa :D

Itselläni suurin yksittäinen miehiä karsiva ominaisuus on varmaankin ujous ja hiljaisuus, siis poikkeuksellista laatua oleva. Karsii suorilta käsin oikeastaan kaikki ekstroverttimiehet pois ja varmasti myös osan introverttimiehistä, jotka haluaisivat naisen olevan heitä itseään ulospäinsuuntautuneempia. Mutta koska osaan ilmaista itseäni hyvin kirjallisesti ja olen tekstin välityksellä aktiivinen ja avoin keskustelija niin kyllä miehiä on silti riittänyt; jos olisin tekstinkin välityksellä yhtä ilmaisutaidoton niin tilanne olisi varmasti toisenlainen. 

Toki myös ulkonäkö ja ikä karsivat miehiä pois, mutta tämä nyt on sellainen itsestäänselvyys jota tuskin tässä tarkoitettiin.

Naisvihana ilmenevä huono itsetuntosi karkottaa myös kaikki kunnon miehet.

Vierailija
73/115 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samat kuin sinulla, ap, eli vapaaehtoinen lapsettomuus ja se, että en halua kumppanillakaan olevan lapsia. Minulla on myös korkea seksivietti, mutta katsoisin silti vinoon miestä joka esitää seksifrekvenssistä vaatimuksia jo tapailuvaiheessa (tai ylipäätään ollenkaan). Haluaminen riippuu hyvin monista asioista, eikä niihin kaikkiin voi vaikuttaa itse. Toivon kumppania, joka suhtautuu ymmärtäväisesti ja empattisesti, ja juuri sellaisiin miehiin käyn eniten kuumana. ;)

Ai niin, lisäksi olen myös naiseksi poikkeuksellisen looginen, mikä karkottaa monia, vaikka en yhtään kylmä olekaan. Osaan vain kääntää tunteet pois päältä silloin kun tarvitaan logiikkaa. Se on kuulemma pelottavaa.

Loogisena ajattelijana osaat varmaan laittaa linkin tutkimukseen, jossa osoitetaan että looginen ajattelu on huomattavasti harvinaisempaa naisten kuin miesten keskuudessa.

Jos et osaa laittaa linkkiä tutkimukseen, sehän osoittaa sinun luottavan enemmän tunteiluun ja mutuun kuin faktoihin. Tästä seuraa looginen päätelmä, että sinä yksilönä olet epälooginen ja pelottavuutesi miesten silmissä johtuu jostain muusta. Jostain mitä he eivät uskaltaneet sinulle sanoa.

Käytin loogista ajattelua eufemismina matemaattis-loogiselle älylle, koska en haluaisi keskustelun ajautuvan sivuraiteelle (kuten usein käy jos tuo asia mainitaan). Miehiä on minun luokassani tilastollisesti selvästi enemmän kuin naisia. 

Kaikki tapaamani miehet eivät ole pitäneet tätä pelottavuutta huonona, mutta jos miehellä on vähänkin itsetunto-ongelmia, se kääntyy helposti haasteeksi. Samoin jos miehen älynlahjat eivät vastaa omiani. Nämä asiat yhteenlaskettuna rajaavatkin sitten jo aivan ylivoimaisesti suurimman osan miehistä pois.

t. Sama

Vierailija
74/115 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksuaalisestitraumatisoitunutläheshalutonmasentunutahdistunutsomeriippuvainenkoulustadropannuttöihinkykenemätönitsepäinensuklaatamussuttavalihaksitonlaiskasaamatonharrastuksetonrumanaamainensosiaalisestitaitamatonhuonoitsetuntoinenvanhaltanäyttävänuorifeministinainen täällä moi!

Kuka lähtee mun kanssa treffeille?

Vierailija
75/115 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh. Voi kun hän on ihana. Huoh.

Vierailija
76/115 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumuus, sosiaalinen tahmeus, mt-ongelmat

Vierailija
77/115 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus (182 cm). Olen kyllä hoikka ja muodokas.

N38

Vierailija
78/115 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autismi ja/tai tunnekylmyys syystä tai toisesta selittänee 90% täällä valittavista naisettomista miehistä

Vierailija
79/115 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä (58). Introverttiys. Itsenäisyys. En tykkää monestakaan asiasta, esim. ryyppäämisestä, tv:stä, urheilun katsomisesta. Lisäksi olen vielä kasvissyöjä, sekin vielä.

Vierailija
80/115 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten loogisen ajattelun yleisyyttä, ja sen vertailua sukupuolten välillä käsittelevä tutkimus osoittaisi yksittäisen ihmisen väitteen omasta loogisuudestaan todeksi tai epätodeksi? eri