Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitkä ominaisuutesi karsivat suurimman määrän potentiaalisia seurustelukumppaneita deittimarkkinoilla?

Vierailija
03.07.2020 |

Eli mikä on sellainen asia sinussa, joka tekee monesta ihmisestä yhteensopimattoman kumppanin.

Minulla varmaankin se, että olen vapaaehtoisesti lapseton, enkä halua tapailla ketään, jolla on lapsia. Myös se, että haluan suhteessa seksiä joka päivä tai vähintään viisi kertaa viikossa, osoittautuu monille ongelmaksi.

Entä sinä?

Kommentit (115)

Vierailija
41/115 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matala koulutus ja ujous.

Vierailija
42/115 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, työskentelen vanhustenhoitajana enkä näin ollen kykene tarjoamaan sitä elintasoa mitä moni nainen edellyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/115 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tunne seksuaalista vetoa kuin hyvin harvoja kohtaan. Useimmiten vastakkaisen sukupuolen edustajat ovat ihan kivoja kavereina. Mutta kun pitäisi tuntea muutakin...

Mulla sama. En tosin koe edes potentiaalisiksi seurustelukumppaneiksi sellaisia, joita kohtaan en tunne seksuaalista vetoa.

Ja kuka kokisikaan? Eiköhän se ole se ensimmäinen prioriteetti, joka täytyy kohdata, että edes harkitaan mitään juttua. Lähes universaalisti kaikissa romanttisissa suhteissa.

Muutenhan se olisi kaverisuhde/kämppissuhde.

Miksi deittailla ketään, jos välillä ei ole sitä että haluaa riisua toisilta vaatteet?

Vierailija
44/115 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ujous ja introverttiys. Ulkonäkö saa aluksi ekstrovertitkin miehet kiinnostumaan, kunnes huomaavat että en jaksa olla koko ajan menossa ja tykkään olla liikaa kotona.

Miten suhun pääsisi tutustumaan? t. samanlainen mies

Hyvä kysymys, ei oikein missään. Meillä ujoilla naisilla ja miehillä on jonkinlainen kohtaanto-ongelma. On onnesta kiinni, jos sattuu törmäämään omanlaiseen ihmiseen :)

Vierailija
45/115 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen todella looginen ja analyyttinen nainen, ja suhtaudun kaikkeen järjellä, en tunteilla. Tämä tekee minusta kylmän ja kolkon oloisen. Jos mietitte stereotyyppistä insinöörimiestä, niin olen sellainen, mutta nainen. Minussa ei ole rahtuakaan romantiikkaa, enkä osaa osoittaa tai oikein sanoittaakaan tunteitani. Olen niitä, jotka kokevat, että kun on kerran sanottu "rakastan sinua", niin se on voimassa, kunnes toisin sanotaan, eli sitä ei toistella, koskaan. Myöskään en osaa tuntea kateutta tai mustasukkaisuutta, koska selitän asiat itselleni järjellä. Olen onnellisesti naimisissa, mutta toisiaan aviomiehenikin sanoo, että olen raivostuttavan rationaalinen. Minun kanssani ei oikein voi edes riidellä, kun minulla on aina järkiperusteet kaikelle. Ymmärrän 150 %, miksi olen todella monen silmissä kelpaamaton kumppaniksi.

Haluaisin sinun kaltaisen ystävän.

T. N29

Vierailija
46/115 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen todella looginen ja analyyttinen nainen, ja suhtaudun kaikkeen järjellä, en tunteilla. Tämä tekee minusta kylmän ja kolkon oloisen. Jos mietitte stereotyyppistä insinöörimiestä, niin olen sellainen, mutta nainen. Minussa ei ole rahtuakaan romantiikkaa, enkä osaa osoittaa tai oikein sanoittaakaan tunteitani. Olen niitä, jotka kokevat, että kun on kerran sanottu "rakastan sinua", niin se on voimassa, kunnes toisin sanotaan, eli sitä ei toistella, koskaan. Myöskään en osaa tuntea kateutta tai mustasukkaisuutta, koska selitän asiat itselleni järjellä. Olen onnellisesti naimisissa, mutta toisiaan aviomiehenikin sanoo, että olen raivostuttavan rationaalinen. Minun kanssani ei oikein voi edes riidellä, kun minulla on aina järkiperusteet kaikelle. Ymmärrän 150 %, miksi olen todella monen silmissä kelpaamaton kumppaniksi.

Eli olet perinteinen mies naisen kehossa?

Onko perinteinen mies kylmä ja kolkko? Kirjoittaja tosin itse sanoi olevansa vain kylmän ja kolkon "oloinen" mutta se on vain sievistelyä. Kyllä tuollainen kuulostaa ihan vain kylmältä.

Vierailija
47/115 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies, työskentelen vanhustenhoitajana enkä näin ollen kykene tarjoamaan sitä elintasoa mitä moni nainen edellyttää.

Et sinä "tarjoa elintasoa". Parisuhteessa kumpikin osallistuu sen elintason ylläpitoon.

Vierailija
48/115 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sinä "tarjoa elintasoa". Parisuhteessa kumpikin osallistuu sen elintason ylläpitoon.

ei pidä paikkaansa kun lukee keskusteluja täällä av:lla

Vierailija
49/115 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen epäsosiaalinen enkä ole kaunis.

Vierailija
50/115 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonne. Olen ujo ja itrovertti, en kuitenkaan suostu pompoteltavaksi.

Monia tuntuu häiritsevän se, etten jatkuvasti ole äänessä ja jaa jokaista ajatustani. Osa taas kuvittelee, ettei hiljaisella ihmisellä ole omaa tahtoa ja mielipiteitä.

Lisäksi hiljaista usein pidetään ylimielisenä.

Vierailija
51/115 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monia tuntuu häiritsevän se, etten jatkuvasti ole äänessä ja jaa jokaista ajatustani. Osa taas kuvittelee, ettei hiljaisella ihmisellä ole omaa tahtoa ja mielipiteitä.

Vierailija
52/115 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
53/115 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
54/115 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei pidä paikkaansa kun lukee keskusteluja täällä av:lla

No, tuossahan minituloinen mies uhosi että hän kuuluu sukupuolensa perusteella elintason tarjoajiin. Vaikka hän olisi todennäköisesti se jolle pitää tarjota, kun suurin osa naisista tienaa häntä enemmän.

Vierailija
55/115 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen liian vanha, 68-v , nainen

Ikä ei ole este. Tosin mahdollisia kumppaneita on vähän.

Vierailija
56/115 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen köyhä nainen.

Vierailija
57/115 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä olisi ihanaa olla sun kanssa. Kunnioitettavan ammatin olet valinnut, respect <3

Vierailija
58/115 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat kuin sinulla, ap, eli vapaaehtoinen lapsettomuus ja se, että en halua kumppanillakaan olevan lapsia. Minulla on myös korkea seksivietti, mutta katsoisin silti vinoon miestä joka esitää seksifrekvenssistä vaatimuksia jo tapailuvaiheessa (tai ylipäätään ollenkaan). Haluaminen riippuu hyvin monista asioista, eikä niihin kaikkiin voi vaikuttaa itse. Toivon kumppania, joka suhtautuu ymmärtäväisesti ja empattisesti, ja juuri sellaisiin miehiin käyn eniten kuumana. ;)

Vierailija
59/115 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samat kuin sinulla, ap, eli vapaaehtoinen lapsettomuus ja se, että en halua kumppanillakaan olevan lapsia. Minulla on myös korkea seksivietti, mutta katsoisin silti vinoon miestä joka esitää seksifrekvenssistä vaatimuksia jo tapailuvaiheessa (tai ylipäätään ollenkaan). Haluaminen riippuu hyvin monista asioista, eikä niihin kaikkiin voi vaikuttaa itse. Toivon kumppania, joka suhtautuu ymmärtäväisesti ja empattisesti, ja juuri sellaisiin miehiin käyn eniten kuumana. ;)

Ai niin, lisäksi olen myös naiseksi poikkeuksellisen looginen, mikä karkottaa monia, vaikka en yhtään kylmä olekaan. Osaan vain kääntää tunteet pois päältä silloin kun tarvitaan logiikkaa. Se on kuulemma pelottavaa.

Vierailija
60/115 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisten yleisin vaatimus miehelle on sitten se, että tienaa hyvin...?