Mitkä ominaisuutesi karsivat suurimman määrän potentiaalisia seurustelukumppaneita deittimarkkinoilla?
Eli mikä on sellainen asia sinussa, joka tekee monesta ihmisestä yhteensopimattoman kumppanin.
Minulla varmaankin se, että olen vapaaehtoisesti lapseton, enkä halua tapailla ketään, jolla on lapsia. Myös se, että haluan suhteessa seksiä joka päivä tai vähintään viisi kertaa viikossa, osoittautuu monille ongelmaksi.
Entä sinä?
Kommentit (115)
Kukaan ei tunnu miltään että olisko se sitten jonkinlainen tunnekylmyys. Olisi kiva ihastua mutta sitä ei vaan tapahdu.
Haluan lapsia, haluan melko tiivistä yhdessä oloa(omat kämpät ikuisesti tai pelkkä viikonlopputapailu ei käy), haluan joskus naimisiin, haluan halailla ja pussailla paljon, en halua eläimiä, tykkään käydä eri tapahtumissa vaikkakaan en pakota mukaan. En katselisi liiallista päihteiden käyttöä tai mielenterveysongelmia heti alussa.
Muuten arvostan itseäni ja omia ominaisuuksiani ja jos meillä ei synkkaa tai mies ei viehäty minusta tällaisena niin se on okei. En minäkään viehäty kaikista hyvistä tyypeistä. En usko että mikään ominaisuuteni sinänsä karkottaa miehiä, vain nuo toiveeni mitä yllä luettelin.
Vierailija kirjoitti:
En tunne seksuaalista vetoa kuin hyvin harvoja kohtaan. Useimmiten vastakkaisen sukupuolen edustajat ovat ihan kivoja kavereina. Mutta kun pitäisi tuntea muutakin...
Mulla sama. En tosin koe edes potentiaalisiksi seurustelukumppaneiksi sellaisia, joita kohtaan en tunne seksuaalista vetoa.
En ole rohkea, enkä kokeilunhaluinen. Tykkään olla rauhassa ja koti on kivoin paikka. Eli ei kiitos matkustelua, kokemustenmetsästystä, jatkuvaa kiireistä puuhailua... ja kun pitäs ilmeisesti päinvastoin jo kuvissa mainostaa itseään aktiivisena seikkailijana. Yleensä myös kysellään että minne haluat matkustaa, ootko käynytn reissuilla lähiaikoina..
Ujous ja introverttiys. Ulkonäkö saa aluksi ekstrovertitkin miehet kiinnostumaan, kunnes huomaavat että en jaksa olla koko ajan menossa ja tykkään olla liikaa kotona.
Jos tähän palstaan olisi uskomista, niin minun ei olisi pitänyt koskaan saada miestä, eikä varsinkaan tasokasta sellaista, koska olen
- ylipainoinen
- feministi
- matkustelen paljon
- pidän koirista
- en meikkaa, väkerrä hiuksiani, käytä korkkareita tai juurikaan mekkoja tai ole muutenkaan olemukseltani perinteisen naisellinen
Mutta niin vaan olen ollut parisuhteessa jo vuosia.
Olen arka, tylsä, yksinkertainen ja epävarma. En ole hauska enkä älykäs. Nätillä ulkokuorellani ja pirtsakalla olemuksellani saan kyllä seksikumppaniksi tai lyhyeen tapailusuhteeseen hauskanpidon merkeissä melkein kenet vain haluan, mutta minkäänlaista parisuhdetta en ole epäkiinnostavan luonteeni vuoksi onnistunut koskaan löytämään.
Olen todella vaativa seksuaalisesti. Tiedän, mistä pidän, ja mieluummin vain otan sen enempiä kyselemättä. Minulle ei tuota vaikeuksia saada nautintoa yhden yön jutuissakaan, koska olen niin keskittynyt omaan nautintooni. Olen myös domina-henkinen. Annan toki myös kumppanilleni nautintoa, ja nautin sen antamisesta, mutta vaadin ehdottomasti nautintoa itsellenikin. Monelle miehelle tämä on ollut kova paikka. Sinkkuna elelen vieläkin. Täydellisesti sopivaa kumppania ei ole löytynyt. Minulle sopisi joko sellainen, joka panisi kunnolla kampoihin, tai sitten täydellinen alistuja.
N32
Vierailija kirjoitti:
189 sentin pituus.
-nainen
😍
Useimpien miesten silmään en varmastikaan ole mitenkään nätti vaan korkeintaan söpö ja sitäkin vain kaukaa katsottuna. :P Lisäksi arastelen varsinkin miehiä jonkin verran, joten näytänkin varmaan aina siltä, että "älä tule tänne". Hassua sikäli, että kun vain pääsen juttuun jonkun kanssa, niin olenkin seurallinen ja iloinen. Se ei vain näy päälle päin. Olin pitkälti yli kaksikymppiseksi sinkku, vaikka haikailin seurustelun perään.
Mutta niin vain löytyi se mies, joka tykästyi minuun ja jonka seurassa tulin kuorestani jo ensimmäisellä tapaamisella. Hänen kanssaan on hyvä olla. <3
En halua parisuhteeseen ihmisen kanssa jolla on mitään yliluonnollisia uskomuksia.
Horoskoopit, jumalat, kohtalo ym. hömppä harjaa minua niin pahasti vastakarvaan, että en vain pysty kunnioittamaan em. uskomuksia omaavia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Olen todella vaativa seksuaalisesti. Tiedän, mistä pidän, ja mieluummin vain otan sen enempiä kyselemättä. Minulle ei tuota vaikeuksia saada nautintoa yhden yön jutuissakaan, koska olen niin keskittynyt omaan nautintooni. Olen myös domina-henkinen. Annan toki myös kumppanilleni nautintoa, ja nautin sen antamisesta, mutta vaadin ehdottomasti nautintoa itsellenikin. Monelle miehelle tämä on ollut kova paikka. Sinkkuna elelen vieläkin. Täydellisesti sopivaa kumppania ei ole löytynyt. Minulle sopisi joko sellainen, joka panisi kunnolla kampoihin, tai sitten täydellinen alistuja.
N32
Olisi aika erilainen viesti jos kirjoittaja olisi M32.
En ole erityisen hyvä keskustelija, ja kun jännittää niin suusta pääsee kaikkea outoa. Sitten nolottaa enkä kehtaa enää oikein lähestyä. -N32
Vierailija kirjoitti:
En ole erityisen hyvä keskustelija, ja kun jännittää niin suusta pääsee kaikkea outoa. Sitten nolottaa enkä kehtaa enää oikein lähestyä. -N32
Siis, eri N32 tämä, ei ollut aikaisempia kommentteja.
Yh, ylipaino, introverttiys, arkuus.
Vierailija kirjoitti:
Ujous ja introverttiys. Ulkonäkö saa aluksi ekstrovertitkin miehet kiinnostumaan, kunnes huomaavat että en jaksa olla koko ajan menossa ja tykkään olla liikaa kotona.
Miten suhun pääsisi tutustumaan? t. samanlainen mies
Olisit minun ihannenainen. Kahden meidän kaltaisen kohtaaminen, ihastuminen ja pariutuminen lienee kuitenkin lottovoittoa vastaava ihme.