Pahimmat turnoff harrastukset deittikumppanilla?
Itselläni tulee mieleen frisbeegolf ja biljardi.
Kommentit (1882)
Kaikki eläimiin liittyvät harrastukset.
Nykymuotoinen sometus;
POV: menetin tänään työni kolmatta kertaa tänä kesänä. Laitoin 100 hakemusta mutta en saanut yhtään vastausta. Mitä on ihmisarvo, työnantaja XX kiitos epäkohteliaasta ja arvoa alentavasta asenteesta. Huomenna syöpäleikkaus, kolme viikkoa koomaa ja tämän jälkeen valmiina jälleen uusiin haasteisiin. Liitteenä ranteet auki -selfie yläedestä otettuna.
eli tällaisten julkaisu ilman mitään itsekritiikkiä, kertoo ihmisen loputtomasta itsekorostuksen ja -säälin sekä julkisuuden tarpeesta. Jos asetut poikkiteloin, henkilö lähettää välittömästi valituksia juuri sinusta kaikille tahoille. Ja somettaa ne.
Horoskoopit. Jos treffeillä kysytään horoskooppia, niin sanon etten tiedä. Menee muuten treffikumppani hiljaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Harrastuksia saa todella olla mutta kuntosali on turn off. Useimmat käy siellä vain muodon vuoksi joten ihan välitön turn off vielä salikuva profiilissa todisteeksi :D
Useimmat? Käypä huviksesi joskus vilkaisemassa, minkä näköisiä ihmisiä kuntosaleilla käy.
Lavatanssit ja kaikki niihin liittyvä, kirkkokuoro, marjastus.
Minä sanoisin, että taistelukoirat tai laumanvartijat. Ovat mielestäni pelottavia.
Muuten tämän ketjun perusteella monikaan ei halua sitä minun unelmamiestäni, joka kalastaa, ehkä metsästääkin, viihtyy maalla, korjaa sujuvasti autonkin, ehkä jopa lähtisi seuraksi kuntosalille tai viikoksi lappiin vaeltamaan. Jos vielä kirjoja lukee niin siinäpä sitä olisikin täydellinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No naisella varmaan joku painonnosto, fitness, kamppailulajit.
Miehellä baletti yms tanssiin liittyvä tai puutarhanhoito...
Vähän ohis, mutta miksi baletti olisi miehellä turn-off? Ei miehet tanssi mikään hörhelömekko päällä ja tiara päässä. Baletti on fyysisesti vaativaa, tanssijoilla on lihaksisto ja kehonhallinta kunnossa, puhumattakaan kestävyydestä ja erilaisiin asentoihin taipumisesta... Kyllä ottaisin tanssijamiehen ihan milloin tahansa.
Voin kertoa, että paras sänkykumppanini on ollut balettitanssija. Uskomaton kehonhallinta ja kyky liikuttaa itseään, kannatella mua eri asennoissa, ja kestävyys.
Olihan naistanssijasta siis kyse?
Minä harrastan marjojen poimimista.
Löytyisikö treffikumppania?
istua tiellä autojen edessä.se on sairasta touhua.
Reborn nukkien hoivaaminen. Jotenkin puistattavaa.
Eläinten täyttäminen. Hyönteisten keräily.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harrastuksia saa todella olla mutta kuntosali on turn off. Useimmat käy siellä vain muodon vuoksi joten ihan välitön turn off vielä salikuva profiilissa todisteeksi :D
Useimmat? Käypä huviksesi joskus vilkaisemassa, minkä näköisiä ihmisiä kuntosaleilla käy.
Nekin käy siellä vain muodon vuoksi. Että voi sanoa jollekin että kävin taas salilla :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No naisella varmaan joku painonnosto, fitness, kamppailulajit.
Miehellä baletti yms tanssiin liittyvä tai puutarhanhoito...
Vähän ohis, mutta miksi baletti olisi miehellä turn-off? Ei miehet tanssi mikään hörhelömekko päällä ja tiara päässä. Baletti on fyysisesti vaativaa, tanssijoilla on lihaksisto ja kehonhallinta kunnossa, puhumattakaan kestävyydestä ja erilaisiin asentoihin taipumisesta... Kyllä ottaisin tanssijamiehen ihan milloin tahansa.
Voin kertoa, että paras sänkykumppanini on ollut balettitanssija. Uskomaton kehonhallinta ja kyky liikuttaa itseään, kannatella mua eri asennoissa, ja kestävyys.
Olihan naistanssijasta siis kyse?
Mies
En osaa edes sanoa mikä olisi naisella pahin turnoff-harrastus. Jos onlyfans ja alastonkuvien julkinen esittely lasketaan harrastukseksi, silloin ne. Muuten kuvittelisin olevani melko avoin niin tavallisille kuin erikoisemmillekin harrastuksille, minullakin on omat pakkomielteeni, millä lihaksilla voisin yrittääkään kieltää vastaavia puuhailuja muilta? Eläimille omistautuminen aiheuttaisi ihan käytännön ongelmia, joten vaikka niistä kovasti pidänkin, lemmikin pitäisi olla joko helposti mukaan otettava tai sellainen joka pärjää itsekseen useamman päivän kerrallaan.
Mä oon varhaiskeski-ikäinen ukko, mulla on parikin vähän epätavallisempaa harrastusta ja intohimon kohdetta, joten ihannenaisellani voisi mielellään olla myös jotain vastaavaa hommaa.
Alkoholin maistelun ammattimainen harrastaminen
Vierailija kirjoitti:
Minä harrastan marjojen poimimista.
Löytyisikö treffikumppania?
Olet " täydellinen", kävisikö sienestys siihen lisäksi😚😚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nekin käy siellä vain muodon vuoksi. Että voi sanoa jollekin että kävin taas salilla :D
Anteeksi arvosteluni , mutta olet harvinaisen tyhmä. Minulla on selkä leikattu ja aivan puhtaasti terveydellisistä syistä salilla käyn, kuten moni muukin.