Pahimmat turnoff harrastukset deittikumppanilla?
Itselläni tulee mieleen frisbeegolf ja biljardi.
Kommentit (1882)
Autojen rassaus
Koiranäyttelyt
Vierailija kirjoitti:
Näin transmiehenä ns. miesten harrastukset naisella ovat totaalinen turn off. Metsästys, kamppailulajit yms.
Ex-tyttöystävälläni oli 3 isoa seefferiä joiden kanssa harrasti suojelua. En vaan voi sille mitään, kun hento nainen komensi isoa hurttaa niin kaikki naisellisuus oli täysin tiessään. Muutenkin tuntui että kuvitteli olevansa ns. "minun tasollani" ja niin äijää niin äijää. En tiedä onko yleinen ongelma koiranaisilla.
Kysyn ihan vilpittömästi, että millälailla kuvitteli olevansa 'minun tasollani' ja kuvitteli olevansa niin äijää niin äijää?
Kaikki energiakivi yms hörhöilyt
Kaikki eläinharrastukset
Se ettei ole yhtään liikuntaharrastusta
Vierailija kirjoitti:
Larppaus..😂. En voisi ottaa ihmistä tosissaan.
Noh, harva larppaaja ottaa kaltaisiasi ennakkoluuloisia tosissaan, joten en usko että menetys on suuri kummallekaan osapuolelle.
En poissulkisi ketään pelkän harrastuksen pohjalta kunhan se on laillista.
Ennakkoluuloisuus sen sijaan on iso turn-off.
Ihme nipotusta täällä. Mitä vikaa on muka pesäpallossa, suunnistuksessa, kuntosalilla käymisessä, frisbeegolffissa on jne?
Eikö ole hyvä että mies harrastaa jotain, jos harrastaa kohtuudella eikä harrastus vie kaikkea aikaa? Aika läheisriippuvaiselta kuulostaa, jos miehellä ei saisi olla harrastuksia. Mieluummin niin, kuin katsella sohvalla lösöttävää piereskelijää. Eikä minua auton kohtuullinen auton rassaaminenkaan haittaa. Ainoat todella turn offit on: Ryyppääminen, baareissa notkuminen, huumeiden käyttäminen, vaaralliset extreme harrastukset, poliittinen aktivismi, salaliittoteoria ja new age hörhöilyt.
Itse olen aika itsenäinen keski-ikäinen nainen, mulla on varmaan kaikki miesten luettelevat turn off harrastukset: Käyn monta kertaa viikossa uimassa, piirrän, luen, kudon, kokoan silloin tällöin palapelejä, pelaisin mielelläni muutaman matsin Scrabblea, jatsia tms. mukavan kaverin kanssa. En viihdy baareissa, enkä köytä alkoholia, kävisin mielelläni vaikka laavulla ja nauttisin luonnosta ja olin nuorempana innokas hevosharrastaja :D Mutta minä viis veisaan siitä, mitä muut mun harrastuksista ajattelee, en ota miestä joka ei hyväksy minua sellaisenaan.
Totaalinen turn-off naisella: feminismi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehonrakennus ja koirat/eläimet
Komppaan jälkimmäistä. Vaimo hommannut pihan täyteen Huskyja, ja muutaman kanan. Ensin maksan niiden ruuat, ja muut kulut, ja sitten ollaan kotona aina. Ei niille saa hoitajaa, joten vuosiin ei olla oltu pois kotoa yhtä yötä pidempään.
Siin ois vaimo mun makuun :D Piha täynnä huskyja ja kanoja, ehkä muutama lammas ja tietty kasvimaa. En halua poistua kotoa mihinkään. Tai sitten mä voisin tulla hoitamaan niitä teidän eläimiä?
Metsästy, kalastus, auto ja ym moottori jutut, perinne työt, ampumaharrastus, veneily, vaellus ja ym luonnossa liikkuminen, valokuvaaminen, Frisbeegolf, golf, matkustelu, ratsastaminen, kirjat, sarjakuvat, historia, postikortien ja postimerkien keräily, antiikin keräily.
Miehellä ei saa olla muita harrastuksia kuin minä ja Salatujen elämien katsominen minun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin mieluusti metsästävän miehen. Saisi laatulihaa pöytään ilman eläinrääkkäystä.
Senkin hupitappamista ihanoiva paska. Mee hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin mieluusti metsästävän miehen. Saisi laatulihaa pöytään ilman eläinrääkkäystä.
Senkin hupitappamista ihanoiva paska. Mee hoitoon.
Huomaa kyllä miten kasvissyönti on kutistanut aivosi.
Se jos kissa menee kaiken edelle. Tai oikeastaan ylipäätään jos on kissa. Total no go
Kyllä pahin turn of on ettei nainen harrasta mitään.
Sillä mitä harrastaa niin väliä ole, pääasia että minä tykkään hänestä ja hän minusta.
kaikki seuraavat on turn off:
Kaikki poliittinen toiminta
kaikki uskonnollinen toiminta
Kuntosali ja/tai kehonrakennus
10 eri liikuntaharrastusta
Metsästys
Tatuoinnit
Koiralajeista tappajakoirat ja terrierit
Kitaransoitto