Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahimmat turnoff harrastukset deittikumppanilla?

Vierailija
03.07.2020 |

Itselläni tulee mieleen frisbeegolf ja biljardi.

Kommentit (1882)

Vierailija
1381/1882 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla kamppailulajit. Tai no muutkin äijälajit toki, mutta ehkä erityisesti itselläni just kamppailu. Ja kun joku vääräleuka sitä kuitenkin ehdottaa, niin kyse ei ole pelosta saada pataan. Vaan haluan naiseltani feminiinisyyttä. Jos maskuliinisuus saisi seisomaan, niin panisin suosiolla miehiä.

Vierailija
1382/1882 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalimmat on mopokerholaiset, kaikenlainen autotuunaus tai muiden moottorihärveleiden räpläys, pubipenat tai -ruusut, karaoke ja kansantanssit, tupakan ja alkoholin jatkuva käyttö harrastuksena.

Fasaanien metsästys kertoo jotain tasosta, vaikken muuten metsästäjistä ja kalastajista innostu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1383/1882 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi muuten moottoripyöräily on monella turn off? Itse käytän moottoripyörää kesäisin liikkumiseen, pääsen sillä paljon mukavammin pk-seudulla työmatkani, julkiset ei oikein palvele omaa työmatkaani. En aja jatkuvasti sillä, eikä se ole intohimon kohde muutenkaan. Talvisin huollan sen ja se siitä. Kauhean kapeakatseista ajattelus moinen mielestäni. Oikeastaan mikään harrastus ei taas naisella ole totaalinen turn off. Ajattelumaailman kapeus on.

Luulisin, että ovat tarkoittaneet moottoripyöräharrastuksen nimenomaan harrastuksena, jolloin rassataan sitä menopeliä paljonkin vapaa-aikana ja tehdään pitkiä reissuja. Itse kuljen työ- ja kauppamatkani  polkupyörällä ympäri vuodet, mutta en mainitse sitä koskaan harrastuksenani.

Spandex-torpeedot ja kaikenlaiset pyöräilyaktivistit ja sitä aktivismiaan muille tyrkyttävät ovat ehdottoman turn-off.

Moottroripyöräilyä turn-offaavat lähinnä kateelliset joilla omar resurssit eivät riitä edes ajokorttiin. Rassaa muutenkin kaikki, joiden näkee jostain nauttivan.

Vierailija
1384/1882 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turn off: WOW:ia yms. pelaavat aikuiset miehet ja naiset.

Vierailija
1385/1882 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla kamppailulajit. Tai no muutkin äijälajit toki, mutta ehkä erityisesti itselläni just kamppailu. Ja kun joku vääräleuka sitä kuitenkin ehdottaa, niin kyse ei ole pelosta saada pataan. Vaan haluan naiseltani feminiinisyyttä. Jos maskuliinisuus saisi seisomaan, niin panisin suosiolla miehiä.

Olen harrastanut kamppailulajeja mutta olen silti erittäin naisellinen tai tyttömäinen. En harrasta tekokynsiä tai irtoripsiä ja jopa korkokengät jätän suosiolla pois. Naisellisuuteni ei ole niistä kiinni.

Vierailija
1386/1882 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

35v, tosin alettiin yrittää 4-5v aiemmin. Ei kaduta, enempi kaduttaisi jos nuoruus olisi mennyt lapsen kanssa.

Kaveri sai esikoisensa 20v, toisen 25v. Kolmannen uusperheeseen 35v ja kun nuorimmaisensa oli juuri aloittanut koulun, keskimmäinen pisti jonkun teiniäidin paksuksi. Eli kaverini ei ole koskaan elänyt aikuisen elömää ilman että huollettavia ja paimennettavia pyörii jaloissa. Ei ihme että on vähän väsähtänyt.

Vierailija
1387/1882 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaliittoteoriat. Sillai et niihin imeytyy sisään ja uskoo.

Vierailija
1388/1882 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen harrastanut kamppailulajeja mutta olen silti erittäin naisellinen tai tyttömäinen. En harrasta tekokynsiä tai irtoripsiä ja jopa korkokengät jätän suosiolla pois. Naisellisuuteni ei ole niistä kiinni.

Musta myös outo ajatus, etteikö kamppailulajeja harrastava nainen voisi olla feminiininen.

Vierailija
1389/1882 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lucas kirjoitti:

Ei hyvän tähden mikä ketju. Pakko oli tulla lukemaan ja toteamaan, että ei hyvänen aika mitä porukkaa. Minun mielestäni ainoastaan terveydelle merkittävästi haitallisset harrastukset mm kaljan juonti jne on typerää muutenkin. Ei kai sillä pitäis olla mitään väliä mitä harrastaa, jos ihminen on siitä onnellinen. Kertoo enemmän arvostelijasta, että taitaa muutenkin eri asiat ärsyttää. Mulla ärsyttää suurin osa tämän ketjun ihmisistä ja teidän kaltaisistanne.

Minä taas haluan samanhenkisen miehen jonka kanssa jakaa asioita, keskustella, käydä yhdessä konserteissa ja näyttelyissä. Olen ollut suhteessa jossa ei ole mitään yhteistä muuta kuin osoite ja kyllähän siinä erilleen kasvaa. En toki kaikkea halua yhdessä tehdä, minulla on aikaa vievä harrastus jota miehet ei harrasta.

Jotkut miehet sanovat että heitä ei kiinnosta mitä nainen harrastaa että he harrastavat kavereiden kanssa. Tulee mieleen että ihan sama kunhan nainen on hyvän näköinen petikumppaniksi. Tai muuten vaan käytännöllinen tyhjennysalusta. En arvosta tällaista.

En nyt menisi silti toiseen ääripäähän asian kanssa mitä tarkoitin. Onhan mustan ja valkoisen välissä keskisävytkin. Lähinnä pisti vain silmään 90% ketjun jutuista, että ollaan valmiita jättämään ihmiseen tutustumatta, jos joku harrastus ei itselle sovi. Yleensä myös näissä tahtoo olla sekin, että ei edes tiedetä mitä vihataan, eli ei olla harrastukseen edes tutustuttu. Yhteisiäkin asioita voi olla, mutta silloinkun se puoliso haluaa omaa rauhaa niin mitä väliä sillä on mitä se tekee, kunhan siinä ei satuteta muita, itseä, eläimiä tai luontoa. Hienoa argumentaatiota, kun kukaan ei ole puhunut sanallakaan seksi asioista. Eikö me länsimaissa ajeta tasa-arvoisuutta parisuhteessakin ja toivoisin, että tiedetään olevan paljon naisia ja miehiä jotka eivät pidä puolisoaan minään panopuuna.

Vierailija
1390/1882 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kalastus ja metsästys ovat huonoja harrastuksia? Mieheni harrastaa molempia, ja mielestäni se on puoleensavetävää.

Olen siis parisuhteessa, mutta jos etsisin kumppania, nämä harrastukset varoittaisivat:

- pelaaminen tietokoneella tms. pelilaitteilla

- pienoismallien kerääminen

- autot muuten kuin kulkupeleinä

- frisbeegolf, padel yms. entiset ja nykyiset trendipelit

- jääkiekko ja sen ylenpalttinen seuraaminen

- matelijan tms. eläimen lemmikkinä pitäminen

Sen sijaan sytyttäviä harrastuksia ovat mm. seuraavat

- metsästys ja kalastus

- luonnossa liikkuminen

- juoksu, hiihto ja muut kestävyyslajit

- lukeminen (tietokirjat ja kaunokirjallisuus)

Vierailija
1391/1882 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fitness ja painonnosto, ja siis miehellä.

Miksi vain miehellä? Mitä vikaa on siinä, että mies pitää itsestään huolta? Onko parempi, että mies juo kaljaa kaiket päivät?

Onpas mustavalkoista - mies joko harrastaa fitnestä / salia, tai on umpijuoppo :D Ei mitään harmaan sävyjä...

Vierailija
1392/1882 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder

Vierailija
1393/1882 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sukellus voi olla pinnallinen harrastus?

Vierailija
1394/1882 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fitness.

1/1000 fitness naisesta omistaa aivot. Loput ovat super pinnallisia bimboja.

Vierailija
1395/1882 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sallinet epäillä, että olisit kovinkaan läheisesti tutustunut 1000 fitness naiseen.

Vierailija
1396/1882 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukellus ja vuorikiipeily , niin kovin piinnallista.

Vierailija
1397/1882 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sallinet epäillä, että olisit kovinkaan läheisesti tutustunut 1000 fitness naiseen.

Olen ns ollut alalla. Eli kokemusta on paljon.

Harvassa on naiset jotka ovat menestyneet elämässään ilman varakasta miestä.

Vierailija
1398/1882 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te, joiden mielestä kamppailulajien harrastajat eivät ole naisellisia: laittakaa Googlen kuvahakuun Bianca Walkden, Jade Jones ja Lusa Lents.

Vierailija
1399/1882 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te, joiden mielestä kamppailulajien harrastajat eivät ole naisellisia: laittakaa Googlen kuvahakuun Bianca Walkden, Jade Jones ja Lusa Lents.

LISA Lents, taekwondoammattilainen, entinen malli ja missi.

Vierailija
1400/1882 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä kamppailulajeja harrastava nainen on turn on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme