Pahimmat turnoff harrastukset deittikumppanilla?
Itselläni tulee mieleen frisbeegolf ja biljardi.
Kommentit (1882)
Naisena vastaan että nyrkkeily, paini, vapaaottelu, jääkiekko yms typeryys (kaikki jossa voi saada iskuista aivovamman), kuntosali (liiallisena ja kaikki ne lihasten kuvaamiset jne yäk), liika omaan ulkonäköön keskittyminen (minua pitää odottaa, ei miestä), selfiet ja somen käyttö (idioottimaista), ei ole käynyt armeijaa vaikka olisi voinut taikka välttelee kertauksia ilman syytä, moottoriurheilu (en pidä urheiluna sitä että kellä parhaimmat autot tms), liiallinen penkkiurheilu (lomat joidenkin turhien kisojen aikatauluun otettava tai huutaa TV:n äärellä tms), pienet koirat isoilla miehillä aivan naurettavia, koirat muutenkin (työläitä ja haisevat pahalle vaikka ovatkin ihania sinänsä), kissojen vihaaminen (kissathan ovat täydellisiä ;)), se ettei viitsi hieroa minun harteitani vaikka minä hieroisin hänen tai hänen vuoro kestää tyyliin minuutin, ja kaikki kännääminen (jos juominen on humalahakuista edes harvoin niin ei ole mun mies koska olen raitis), joku roolipelilarppaaja tai niitä turreja jotka pukeutuu eläimiksi (aikuiset ihmiset come on), lopuksi tulee mieleen kaikki liian naiselliset harrasteet eli ruoanlaiton ymmärrän vielä mutta ei kuulu minun miehelleni leipominen, tekstiilikäsityöt tai vaikka kukkien hoito (puutarhurin hommat tai harrastaminen täysin eri asia, sehän on seksikästä ja usein tarvii voimaa ja erityistaitoja).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parhaimmat olisi: golf, kuntosali, vaellus, laskettelu, kokkailu, metsästys ja kalastus, koska näihin pääsee yhdessä ja on kivaa.
Pahimmat on sohvalla makaaminen ja ryyppääminen, näitäkin on nähty ja ei kiitos enää.
N46
Oletko sinkku? Voisin kiinnostua kun nuo harrastukset juuri niitä joita itse toivoisin kumppanin kanssa jakaa.
J-70
Olen sinkku ;)
Metsästys, kalastus, moottoriurheilu, tietokone-/konsolipelaaminen, golf ja frisbeegolf.
Kaikki autistinen keräily; postimerkit jne.
Kansantanssit sas erityismaininnan.
Harvoin miehet harrastaa näitä, mutta totaali turn -offi on kristallit, energioista puhuminen, jooga, reiki, manifestointi yms häröily. Tai mihinkään kulttiin kuuluminen mukaan lukien kristilliset ns vapaat seurakunnat.
Kenenkään muun julkkiksen kuin Janne Katajan intohimoinen fanittaminen. Naisella tai miehellä. Kertoo huonosta mausta.
Vierailija kirjoitti:
Fitness yms. kehonrakennus, tilaa vievän skeidan keräily ja juopottelu
Ja näiden edellämainittujen harrastusten lisäksi perheen laskujen maksu! YÖK mitä mätisäkkejä sitö nurkissa pyöriii.
Pääasia et harrastaa jotain. Telkkarin kattelu ja sohvalla löhöily on kamalaa katottavaa.
Pahin turnoff vuokralla asuva nainen joka olettaa elintasoa johon vaaditaan 10,000eur/kk palkkaa mutta itse tienaa noin 1890eur/kk (ei vakituinen työsuhde)
Maaninen triathlon-treenaus.
Kokemusta on..
Jep tässä nainen ja harrastukset painnonnosto, sotahistoria ja opiskelu(fysiikka)
;)
Vierailija kirjoitti:
jooga
Nyt täytyy kyllä kysyä mikä siinä joogassa on turn off? Pidetään huolta kehosta ja mielestä. Omasta mielestäni tuo on ehdoton turn on niin naisella kuin miehellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku selittää miksi se miehen tanssi tai joogaharrastus on turn off? Eikö kunnostaan huolen pitäminen liikunnalla ole hyvä asia? Itse ainakin ottaisin paljon mieluummin tuollaisen miehen kuin kaljaa koko ajan lipittävän sohvaperunan.
Näiden kahden väliin mahtuu aika paljon.
Pidän tanssia ja joogaa perinaisellisina harrastuksina, joten niitä harrastava mies on turn-off. Minulla, kuten sinullakin, on oikeus mielipiteeseen.
Mielestäni taas mies, joka on niin itsevarma itsestään, että uskaltaa harrastaa mitä haluaa välittämättä siitä mitä muut ajattelevat on ehdoton turn on.
No sehän on hyvä. Kaikille ottajansa. Minulle turn-off on mies, joka haluaisi noita harrastaa. Miehekäs mies ei joogaa eivätkä tanssi, ja miehekkäät miehet vetoavat minuun.
Mies, jonka miehekkyys katoaa siinä hetkessä, kun hän tekee muutaman joogaliikkeen tai oppii salsan askeleet ei ole kovin miehinen alunperinkään. Vaikuttaa pikemminkin kovin epävarmalta omasta miehisyydestään tuommoinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Harvoin miehet harrastaa näitä, mutta totaali turn -offi on kristallit, energioista puhuminen, jooga, reiki, manifestointi yms häröily. Tai mihinkään kulttiin kuuluminen mukaan lukien kristilliset ns vapaat seurakunnat.
----- Vastaan:
Ei tullut noita edes mieleen, kun mietin harrastuksia, ajattelin, ettei sellaista harrastusta olekaan, mikä olisi turn off... Sitten näin tuon kirjoituksesi ja allekirjoitan täysin. Horoskoopit, naurujooga, moksaaminen, vapaaseurakuntalaisuus jne. Voi Huhhuh.
Sen sijaan esim. Frisbeegolffaus olisi hyvä harrastus.
Vierailija kirjoitti:
Metsästys, kalastus, moottoriurheilu, tietokone-/konsolipelaaminen, golf ja frisbeegolf.
Siinähän ne kaikki tuli. Täysin samaa mieltä. Jos joku näistä käy ilmi tinder-profiilista, menee heti vasemmalle, ellei ole tosi hyvänoloinen. Jos on useampi, niin menee vasemmalle, vaikka olisi muuten kuinka hyvä.
Lemmikit
Somettaminen
Matkustelu
Pelaaminen, sci-fi, turhan tavaran keräily
Golf, metsästys, viinit/oluet, pelaaminen(tietsikka/pleikka), vanhat autot
Vierailija kirjoitti:
Suunnistus
Siis mitä?
Kaikki muut paitsi urheilu, pokeri ja lukeminen on turn offeja.