Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahimmat turnoff harrastukset deittikumppanilla?

Vierailija
03.07.2020 |

Itselläni tulee mieleen frisbeegolf ja biljardi.

Kommentit (1882)

Vierailija
1421/1882 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella se, että ei harrasta mitään ja fitness.

Vierailija
1422/1882 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olette shakista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1423/1882 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän vaelteli mielellään?!

Vierailija kirjoitti:

Sellaiset, mistä hän jää kiinni, ettei harrastakaan.

Tapailin miestä, joka oli "innokas vaeltaja". Noh, pyysin häntä vaellusreissulle. Hän kauhistui, kun varasin aloituspisteeksi syrjäisen mökin, jossa olisimme voineet yöpyä. Hän halusi hotelliin. Hän otti evääksi pelkkiä pähkinöitä, ja aloitti 3 kilometrin kävelyn jälkeen kitinän "kuinka pitkälle me oikein kävellään". Sanomattakin selvää, että hän tarvitsi pähkinänsyöntitauon jo tuossa vaiheessa.

Pääsimme takaisin hotellille, lähdimme kotiin ja eri teille. Ai kamala tämä oli rasittava tyyppi.

Vierailija
1424/1882 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Metsästys

Tappaminen harrastuksena on TODELLAKIN no no no no no no no...

Vierailija
1425/1882 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännää, miten jotkut näkevät naisen heikkouden ja puolustuskyvyttömyyden samana kuin feminiinisyys. Ilmeisesti jotkut miehet saattavat tuntea itsensä alempiarvoisiksi ja tarpeettomiksi, kun vahva nainen kykenee huolehtimaan itsestään. Itse miehenä kannustan vaimoani oppimaan itsepuolustusta, ja olen myös laittanut kaksi tytärtäni itsepuolustuskurssille. Ainakin he pystyvät puolustamaan itseään, jos joku esimerkiksi lenkillä yrittää käydä heidän kimppuunsa ja tehdä väkivaltaa.

Vierailija
1426/1882 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Metsästys

No jos harrastuksena ei käy, mutta mitenkäs ammattina. Kato kun olen lihankäsittelijä ja teurastan eläimiä.

Vierailija
1427/1882 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Metsästävää miestä en haluaisi. Eikä autojen ropeltaminen ja jääkiekon kyttääminenkään mitään varsinaista plussaa anna, etenkään ensimmäinen. Moottoripyörä olisi täysin turn-off.

Kulttuuriharrastukset olisivat enemmän mieleeni. Esimerkiksi edellä mainittu tanssi ei haittaisi lainkaan.

Aivan meillä latinorytmit soi ja miehellä on jo aamusta riikinkukonsulka perseessä. Ei ole valittamista.

Vierailija
1428/1882 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa lukea näitä. Olen nainen, mulla on koiria, harrastan kestävyysurheilua, sisustan, mulla on hyötypuutarha, tissuttelen viiniä jopa viikoittain ja saatanpa matkustellakin.

Miehiä on kyllä ollut aina tyrkyllä :-D

Pakko kysyä, että millaiseen suhteeseen miehiä on sulle tyrkyllä? Meinaan kuulostaa siltä, että ihan parisuhteeseen sulla on kyllä aika täyttä elämässä jo muutenkin. Koirat, kestävyysurheilu, matkustelu menee varmaan monilla turn-offiksi niiden sitovuuden tai aikasyöppöyden vuoksi. Tietenkään satunnaisessa tapailussa ei haittaa, mutta pidemmän päälle voi olla haaste, jos toisella on joka viikonloppu joku triathlon, koirajuttu, matka tms.

Olen eri, mutta minä ja mieheni matkustellaan paljon YHDESSÄ ja koira on meillä perheenjäsen ja koira on usein meillä, joko ihan matkoilla mukana tai sitten luottohoitopaikassa. Kumpikin meistä harrastaa liikuntaa, kuten salilla käyntiä, juoksua ja joogaa. Välillä teemme näitä asioita yhdessä ja välillä erikseen. Esim. puolen tunnin juoksulenkin ehtii tehdä aivan hyvin vaikka ennen töitä ja siinä tulee koirakin lenkitettyä samalla. Käydään yhdessä myös usein erilaisissa kulttuuritapahtumissa, konserteissa jne.

Vierailija
1429/1882 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä olisi turn offina pelaaminen ja television tuijottaminen tuntikausia päivässä. Silloin tällöin pelaaminen olisi ok. Itse en syö lihaa eettisistä syistä, joten metsästys olisi myös turn off, sillä arvomaailmamme olisivat liian erilaiset.

Sen sijaan turn on -asioita olisivat jonkinlainen liikuntaharrastus, koska mielestäni terveydestään huolehtiminen on tärkeää. Luovat harrastukset, kirjojen lukeminen ja kulttuuri ovat myös plussaa. Rakastan itse matkailua, joten sekin olisi iso turn on. Lisäksi arvostaisin harrastuksia, jotka edistävät itsensä kehittämistä ja henkistä kasvua.

Vierailija
1430/1882 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

iskelmämusa ja rappi yms..

Vierailija
1431/1882 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itärajan pyöräily.

Vierailija
1432/1882 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älytöntä miten monelle salillakäynti on turnoff. Ehkä se sohvalla perse homeessa sohvalla mätäneminen on sitten parempi harrastus?

Kai salilla käyntiä voi vähän harrastaa, kunhan muistaa, että sillä ei ole liikunnan kanssa mitään tekemistä, jos vaikka käsi välillä liikkuu tai jalka välillä vähän liikkuu salilla. Pääosinhan "salilla" ollaan vain makuulla.

Vierailija
1433/1882 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salaliittoteoriat. Sillai et niihin imeytyy sisään ja uskoo.

Salatut elämät. Sillai et niihin imeytyy sisään ja uskoo.

Vierailija
1434/1882 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Metsästys

No jos harrastuksena ei käy, mutta mitenkäs ammattina. Kato kun olen lihankäsittelijä ja teurastan eläimiä.

Provo tai ei, mutta kyllä sitäkin ammattia toistaiseksi tarvitaan. Pitkässä juoksussa on tietysti ihanteellista, jos kokonaisten, ajattelevien ja tuntevien eläinten tappamisesta päästään kokonaan eroon ja sinä voit siirtyä lihasolujen kavattajaksi.

Vierailija
1435/1882 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa lukea näitä. Olen nainen, mulla on koiria, harrastan kestävyysurheilua, sisustan, mulla on hyötypuutarha, tissuttelen viiniä jopa viikoittain ja saatanpa matkustellakin.

Miehiä on kyllä ollut aina tyrkyllä :-D

Tuohon ketjun viimeiseen kommentoijaan pakko vastata "kumpikin meistä harrastaa liikuntaa, kuten salilla käyntiä..."  Salillä käynti, sinne kävely siis on liikuntaa, mutta salilla makoilu käsiä tai jalkoja välillä vähän liikuttaen EI ole liikuntaa. Silmäluomenikaan muuten EIvät harrasta liikuntaa vaikkakin välillä liikkuvatkin räpsyessään LOL.

Vierailija
1436/1882 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turn off: Kynsien tekeminen kotona itselleen ja muille. Lapsille kerhojen vetäminen. Sukellus, vesijetteily, maastopyöräily, kiipeily, lumilautailu yms muut ekstreme lajit, joihin uppoaa rahaa ja aikaa. Television tolkuton katselu. Matelijat. Räiskintäpelit ja ylipäätään videopelit joita pelataan kokoajan. Raha- ja uhkapelit. Näitä jo miljoonasti mainittuja fitness, kehonrakennus ja steroidit, metsästys, turreilu, anime/manga. Nudismi. Penkkiurheilu. Timanttimaalaus. Hyönteiset keräilynä kuin mehiläistarhoina. Koira- ja kissanäyttelyt. Kilpaurheilu. Tympeiden asioiden keräily. Huuhaa. Horoskoopit. Kristallit, henkisyys. Ylilautailu. Liian pitkälle viety omavaraisuus esim. oma kakka perunamaa. Korkeakulttuuripokkurointi (oopperajuhlat ja samppanjat). Auringonotto! Jatkuva matkustelu.

Turn on: lukeminen, taiteen tekeminen, diy-meno, käsityöt, skeittaaminen, tatuoiminen, postikortteilu, illanistujaisten järjestäminen, graafinen suunnittelu, valokuvaus, f

Molemmat listat persiistä.

Vierailija
1437/1882 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiriintynyttä miten monella on "veganismi" jonain hörhöjuttuna.

En oo ite edes vegaani mutta ei he nyt ainakaan väärin tee elämässään. Eikä se tai muutkaan vakaumukset vaikuta mihinkään viehättävyyteen.

Vierailija
1438/1882 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älytöntä miten monelle salillakäynti on turnoff. Ehkä se sohvalla perse homeessa sohvalla mätäneminen on sitten parempi harrastus?

Kai salilla käyntiä voi vähän harrastaa, kunhan muistaa, että sillä ei ole liikunnan kanssa mitään tekemistä, jos vaikka käsi välillä liikkuu tai jalka välillä vähän liikkuu salilla. Pääosinhan "salilla" ollaan vain makuulla.

Tähä provoon pitäis sit raivolla vastailla :D

Vierailija
1439/1882 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsästys on ainoa ehdoton turn-off. Ammattina ymmärrän riistanhoitajan ammatin. Muut harrastukset voivat ärsyttää, mutta ne saatan sietää kuitenkin, sillä ei minun itse tarvitse harrastaa lajeja, joista en tykkää. Raviurheilu on vähän siinä ja siinä, kun se tuppaa viemään melko kokonaisvaltaisesti mennessään. Jos vielä omistaa hevosen, niin ihan kaikki vapaa-aika menee hevosten parissa ja kotona katellaan telkkarista nauhoitettuja raveja (on kokemusta). Hevosmiehet ja metsästäjät kierrän kaukaa.

Vierailija
1440/1882 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsästys, jatkuva jääkiekon vahtaus jos siihen liittyy kaljanjuonti ja älämölö kotisohvalla koko kiekkokauden. Muutenkin em. Kaltainen penkkiurheilu. On muuten ok seurata urheilua jos se ei vie pitkiä jaksoja kaikkea vapaa-aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan