Pahimmat turnoff harrastukset deittikumppanilla?
Itselläni tulee mieleen frisbeegolf ja biljardi.
Kommentit (1882)
Mikä tahansa haitta-ajo oli se sitten moottoripyörä, mönkijä, vesijetti ja mitä näitä helvetistä tuotuja haittavehkeitä nyt onkaan.
Moottoripyöräily. En keksi mitään juntimpaa.
Vierailija kirjoitti:
Eläimet.
Kissa/koira/heppa/jyrsijä/käärmehullut.Lemmikit toki ymmärrän, mutta en sitä että niiden vieressä nukutaan ja koko elämä rakentuu niiden ympärille. Ostit sitten ruokaa, vaatteita, kotia tai autoa, niin kaikessa ajatellaan että "sopiiks tää mun musti-kirsikalle?"
Tämä. Yleisellä tasolla harrastukset, jotka ei vaikeuta suoraan yhdessä asumista, on ihan ok, mutta eläimet on hirveän sitovia.
Äänekas piereskely, vaikka on vessassa. Voisi peitellä jotenkin. Kyllä sen saa hiljennettyä.
Metsästys, ammunta, larppaaminen, intohimoinen jyrsijä-, matelija-, lintu- tai hyönteisharrastus, kaikenlainen kenneltoiminta, ylenpalttinen keräilytoiminta (esim koriste-esineet tai nimikirjoitukset), esperanto, reserviläislarppaus ja sillä keuliminen
Turn off: purjehdus, koirat, prätkät, metsästys, kalastus, golf, veneily, vesijetteily
Turn on: henkisyys ja itsensä kehittäminen, musiikillisuus, syvällisyys, luonnossa viihtyminen, sydän avoinna oleminen
Saastuttavien autojen rassaaminen- bensalenkkari- ikä joka on jatkunut yli 25-vuotiaaksi... Yök
Kenneltoiminta
Maantiepyöräily
Yli ampuva kehonrakennus
Penkkiurheilu (pakko katsoa joka matsi jäkistä ja futista...)
Maahanmuuttajajenginuorten rikoksien suvaitseminen, ymmärtäminen ja anteeksiantaminen.
Naisilla rumat tatskat, niiden ihannointi ja lävistykset muualla paitsi navassa ja korvissa ja varsinkin lihavalla huulikoru ja nenäkoru hyi hemm..
Vierailija kirjoitti:
Metsästys, ammunta, larppaaminen, intohimoinen jyrsijä-, matelija-, lintu- tai hyönteisharrastus, kaikenlainen kenneltoiminta, ylenpalttinen keräilytoiminta (esim koriste-esineet tai nimikirjoitukset), esperanto, reserviläislarppaus ja sillä keuliminen
Facebook on täynnä miespuolisia työ- ja opiskelukavereita, joilla tulee vuosittain uudet mitalit ja kunniamerkit, jotka tietenkin jaetaan somessa. Ei reserviläisyys mikään turn off ole, mutta tulee jotenkin semmoinen oman hännän nosto noista mitalikuvista kun en oikein ymmärrä millä meriiteillä niitä saa.
Koiranäyttelyissä koiraansa käyttävä nainen. Ei ole mitään muuta niin oksettavaa
Turn-off: Somettaminen, penkkiurheilu, tietokonepelit, purjehdus, golf, ituhippeily, jääkiekko, jalkapallo tai mikä tahansa, joka vie kaiken vapaa-ajan.
Turn-on: ruoanlaitto, padel, pyöräily, tanssi, juoksu, kävely, moottoripyöräily, remontointi, puutarhanhoito, poreammeilu.
Tankotanssi naisella antaa jotenkin WT-kuvan, varsinkin jos nainen vielä asuu jossain pikkukaupungissa, tyyliin Raahessa. Tuntuu että kaikki sinne jumahtaneet akat ovat myös tankotanssilorttoja.
Mikä vika ratsastuksessa? On eri asia käydä tunnilla esim. kerran viikossa kuin omistaa oma hevonen, joka todellakin sitten vie rahaa ja aikaa ihan eri mittakaavassa.
En tiedä lasketaanko harrastuksiksi some ja tv.
Itse olen 49v. ja tapailen pidemmän tauon jälkeen nuorempaa naista. Itse olen tottunut suhteissa aktiiviseen tekemiseen, tai kotona ollessa juttelemiseen, ruoanlaittoon, seksiin jne.
Tämä on ensimmäinen suhteeni, jossa kumppani käyttää paljon kännykkää, teeveetä ja wolttia. Todella turn off.
Golf, videopelit(liikaa), autojen rassaus, punttien nostelu, hiihto
Pitkällä takilla varustautuneena puistoitsensäpaljastelu.