Pahimmat turnoff harrastukset deittikumppanilla?
Itselläni tulee mieleen frisbeegolf ja biljardi.
Kommentit (1882)
koira/hevosharrastus
Tähtihömpät/enkelihoidot tms
nämä siis naisille
Oikeastaan itselle kysymys ei ole harrastuksista vaan siitä elämäntyylistä ja asenteesta.
Itsellä ei ole kovin kiinteitä harrastuksia, olen aina vähän vierastanut sitä sanaa. Tykkään tehdä erilaisia asioita, ja olisi tosi huippua jos se kumppani lähtisi mukaan suppaamaan, melomaan, kiipeilemään, johonkin molempia kiinnostavaan näyttelyyn, sohvalle lukeen kirjoja yhdessä, katteleen tähtiä, pyörälenkille, johonkin mihin tahansa joka ei ole työtä tai suorittamista.
Miehellä kaikki pubissa tapahtuvat, kaljakiskomiseen oikeuttavat jutut kuten biljardi, tikanheitto ja kaiken maailman visat ja lautapelit. Konsolipelit on myös ehdoton ei.
Ehkä pahinta olisi ettei naisella ole minkään valtakunnan harrastuksia. Enkä nyt laske harrastuksiksi sellaisia aktiviteetteja (kuten musiikinkuuntelu) jota voi harjoittaa poistumatta kotoa. Nimittäin nainen ilman harrastuksia on sitten vain kotona pirttihirmuilemassa ja jossain vaiheessa haluaa kieltää myös mieheltä kodin ulkopuoliset aktiviteetit.
Vierailija kirjoitti:
Jatkuva leivonnaisten leipominen ja niiden mussuttaminen, vaikka takamus olisi jo kuin seitsemän leivän uuni!
Mutta eikös iso pärsse ole nyt in? Näin ruipelotyttönä olen tulkinnut. Sovinistit valittaa kun mulla ei ole iso pärsse. Helpollahan sen saisi, vetäisi pullaa hiton moisen määrän niin olisin muodin aallonharjalla. Mutta mieluummin näin, olen ajatellut.
N 46
Vierailija kirjoitti:
Miehellä kaikki pubissa tapahtuvat, kaljakiskomiseen oikeuttavat jutut kuten biljardi, tikanheitto ja kaiken maailman visat ja lautapelit. Konsolipelit on myös ehdoton ei.
Taidat olla melko pyryharakka.
Osallistuminen politiikkaan Vasemmistoliiton, Demareiden, Vihreiden, RKP:n ja Keskustan tai muun haittapuolueen toiminnassa tai muutoin tukea kyseenalaista ideologiaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikkeliläinen takatukka, mikkeliviikset, metsästys, autojen rassaaminen
Entäs sellainen kuin Mikkelikikkeli?
Mun harrastukset vois olla niin. eli autiotalojen ja vanhojen tehtaiden tutkiskelu. Ja rakennuksissa ja nostureissa, savupiipuissa kiipeily. Ois tietenkin kiva nähdä reaktio kun tästä kerron. Mutta ois aika varma turnoff.
Vierailija kirjoitti:
Mahtailu. En jaksa yhtään sitä, että deittikumppani alkaa luetella tavaroitaan teslasta kelloihin ja vesijetistä veneisiin. Joku on jopa kertonut palkkansa ekoilla treffeillä. Aika paha turn off. Ei ainakaan mua hurmata rahalla. Välillä tuntuu että mäkin olen ns. tavara minkä vaan tahtoo. Että on pelit ja pensselit, mutta nainen puuttuu. Ja muutenkin se että tienaa 100k niin mitäs mä siitä kostuisin? Ei henkilö ole mikään rikas, joka ostelis mulle vuittonin laukkuja joka viikko. Saa varmasti kivan kämpän ja itselle leluja, mutta ei silläkään rahalla mitään kovin erikoista tehdä. Että aika turha brassailla.
Aikamoista mahtailua, jos se voidaan laskea harrastukseksi 😀
Vierailija kirjoitti:
Juominen on ainut harrastus, minkä takia olen miehen jättänyt. Se olikin kyseisen miehen ainut harrastus.
Riittävä juominen on erittäin tärkeää, etenkin lämpimänä vuodenaikana.
Lukee vauva palstaa ja katsoo zalkkareita.
Painonnosto ja bodaus. Kaikki muu menee. Kyllä videopelaaminen vituttaisi myös mutta tasan yhtä paljon kuin känny ja sos. media riippuvaiset.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä pahinta olisi ettei naisella ole minkään valtakunnan harrastuksia. Enkä nyt laske harrastuksiksi sellaisia aktiviteetteja (kuten musiikinkuuntelu) jota voi harjoittaa poistumatta kotoa. Nimittäin nainen ilman harrastuksia on sitten vain kotona pirttihirmuilemassa ja jossain vaiheessa haluaa kieltää myös mieheltä kodin ulkopuoliset aktiviteetit.
Tämä. Ilman harrastuksia on pahin.
Toiseksi pahin on vain juoksu harrastuksena.
Kaipaan älyllistä ja taiteellista nörttiä.
Kamala ! Minäkin olen ilmeisesti tavannut tuon jyrsijämiehen. Kolmevitonen ja asui Töölössä ? Ei noita voi monta olla 🙈