Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pahimmat turnoff harrastukset deittikumppanilla?

Vierailija
03.07.2020 |

Itselläni tulee mieleen frisbeegolf ja biljardi.

Kommentit (1882)

Vierailija
1161/1882 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menin kolmansien treffien jälkeen komena ja oikein kivaksi luulemani miehen kämpille ja kuvittelin, että nyt pannaan. Mies alkoikin esitellä minulle harrastustaan, joka oli erilaisten jyrsijöiden nahkojen keräily.

Miehellä oli niitä kymmenittäin. Tietysti tavalliset hiiret, rotat, myyrät, hamsterit, gerbiilit jne., mutta myös monia semmoisia, mistä en ole ikinä kuullutkaan.

Tunnin verran katselin ja kuuntelin sitä ailmät pyöreinä. Sitten poistuin jollain tekosyyllä ja blokkasin miehen puhelimestani. Se orastava suhde päättyi siihen.

Kamala ! Minäkin olen ilmeisesti tavannut tuon jyrsijämiehen. Kolmevitonen ja asui Töölössä ? Ei noita voi monta olla 🙈

Vierailija
1162/1882 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

koira/hevosharrastus

Tähtihömpät/enkelihoidot tms

nämä siis naisille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1163/1882 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan itselle kysymys ei ole harrastuksista vaan siitä elämäntyylistä ja asenteesta. 

Itsellä ei ole kovin kiinteitä harrastuksia, olen aina vähän vierastanut sitä sanaa. Tykkään tehdä erilaisia asioita, ja olisi tosi huippua jos se kumppani lähtisi mukaan suppaamaan, melomaan, kiipeilemään, johonkin molempia kiinnostavaan näyttelyyn, sohvalle lukeen kirjoja yhdessä, katteleen tähtiä, pyörälenkille, johonkin mihin tahansa joka ei ole työtä tai suorittamista. 

Vierailija
1164/1882 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

tinder

Vierailija
1165/1882 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dyykkaaminen ja kännääminen

Vierailija
1166/1882 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä kaikki pubissa tapahtuvat, kaljakiskomiseen oikeuttavat jutut kuten biljardi, tikanheitto ja kaiken maailman visat ja lautapelit. Konsolipelit on myös ehdoton ei.

Vierailija
1167/1882 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pahinta olisi ettei naisella ole minkään valtakunnan harrastuksia. Enkä nyt laske harrastuksiksi sellaisia aktiviteetteja (kuten musiikinkuuntelu) jota voi harjoittaa poistumatta kotoa. Nimittäin nainen ilman harrastuksia on sitten vain kotona pirttihirmuilemassa ja jossain vaiheessa haluaa kieltää myös mieheltä kodin ulkopuoliset aktiviteetit.

Vierailija
1168/1882 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkuva leivonnaisten leipominen ja niiden mussuttaminen, vaikka takamus olisi jo kuin seitsemän leivän uuni!

Mutta eikös iso pärsse ole nyt in? Näin ruipelotyttönä olen tulkinnut. Sovinistit valittaa kun mulla ei ole iso pärsse. Helpollahan sen saisi, vetäisi pullaa hiton moisen määrän niin olisin muodin aallonharjalla. Mutta mieluummin näin, olen ajatellut.

N 46

Vierailija
1169/1882 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frisbeegolf !!

Vierailija
1170/1882 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä kaikki pubissa tapahtuvat, kaljakiskomiseen oikeuttavat jutut kuten biljardi, tikanheitto ja kaiken maailman visat ja lautapelit. Konsolipelit on myös ehdoton ei.

Taidat olla melko pyryharakka.

Vierailija
1171/1882 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistuminen politiikkaan Vasemmistoliiton, Demareiden, Vihreiden, RKP:n ja Keskustan tai muun haittapuolueen toiminnassa tai muutoin tukea kyseenalaista ideologiaa.

Vierailija
1172/1882 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikkeliläinen takatukka, mikkeliviikset, metsästys, autojen rassaaminen

Entäs sellainen kuin Mikkelikikkeli?

Vierailija
1173/1882 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun harrastukset vois olla niin. eli autiotalojen ja vanhojen tehtaiden tutkiskelu. Ja rakennuksissa ja nostureissa, savupiipuissa kiipeily. Ois tietenkin kiva nähdä reaktio kun tästä kerron. Mutta ois aika varma turnoff.

Vierailija
1174/1882 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtailu. En jaksa yhtään sitä, että deittikumppani alkaa luetella tavaroitaan teslasta kelloihin ja vesijetistä veneisiin. Joku on jopa kertonut palkkansa ekoilla treffeillä. Aika paha turn off. Ei ainakaan mua hurmata rahalla. Välillä tuntuu että mäkin olen ns. tavara minkä vaan tahtoo. Että on pelit ja pensselit, mutta nainen puuttuu. Ja muutenkin se että tienaa 100k niin mitäs mä siitä kostuisin? Ei henkilö ole mikään rikas, joka ostelis mulle vuittonin laukkuja joka viikko. Saa varmasti kivan kämpän ja itselle leluja, mutta ei silläkään rahalla mitään kovin erikoista tehdä. Että aika turha brassailla.

Aikamoista mahtailua, jos se voidaan laskea harrastukseksi 😀

Vierailija
1175/1882 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juominen on ainut harrastus, minkä takia olen miehen jättänyt. Se olikin kyseisen miehen ainut harrastus.

Riittävä juominen on erittäin tärkeää, etenkin lämpimänä vuodenaikana.

Vierailija
1176/1882 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukee vauva palstaa ja katsoo zalkkareita.

Vierailija
1177/1882 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painonnosto ja bodaus. Kaikki muu menee. Kyllä videopelaaminen vituttaisi myös mutta tasan yhtä paljon kuin känny ja sos. media riippuvaiset.

Vierailija
1178/1882 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukellus. Vie aikaa.

Vierailija
1179/1882 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä pahinta olisi ettei naisella ole minkään valtakunnan harrastuksia. Enkä nyt laske harrastuksiksi sellaisia aktiviteetteja (kuten musiikinkuuntelu) jota voi harjoittaa poistumatta kotoa. Nimittäin nainen ilman harrastuksia on sitten vain kotona pirttihirmuilemassa ja jossain vaiheessa haluaa kieltää myös mieheltä kodin ulkopuoliset aktiviteetit.

Tämä. Ilman harrastuksia on pahin.

Toiseksi pahin on vain juoksu harrastuksena.

Kaipaan älyllistä ja taiteellista nörttiä.

Vierailija
1180/1882 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsästys.