Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahimmat turnoff harrastukset deittikumppanilla?

Vierailija
03.07.2020 |

Itselläni tulee mieleen frisbeegolf ja biljardi.

Kommentit (1882)

Vierailija
1141/1882 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle inhokkiharrastuksia miehellä olisivat tietokonepelit yms, penkkiurheilu, jotkut keräilykortit ja hahmot ynnä muu mun mielestä täysin turha touhu. Itse tykkään harrastuksista, joista on edes jollakin tavalla hyötyä, joissa on "joku järki". Lisäksi harrastus ei saisi niellä kaikkea rahaa, aikaa ja mielenkiintoa.

Mulle metsästävä mies olisi oikein mieluisa, kunhan on tolkullinen luontoa kunnioittava metsästäjä eikä nyt ihan kaikki vapaa-aika mene metässä. Mutta useimmat tuntemani metsästäjät ovat juuri tällaisia. 

Itseäni taas vierastuttaa tämä asenne että kaiken tekemisen pitäisi olla jotenkin kehittävä ja hyödyllistä, mitään ei saa tehdä vaan siksi että se on kivaa ja rentouttavaa. Moni on polttanut itsensä loppuun tuolla.

Vierailija
1142/1882 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

agility ja ratsastus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1143/1882 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tv:n katsominen naisilla. En voi sietää naisia, jotka tuhlaavat elämänsä tuohon toosaan.

Vierailija
1144/1882 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

tinder

Vierailija
1145/1882 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtailu. En jaksa yhtään sitä, että deittikumppani alkaa luetella tavaroitaan teslasta kelloihin ja vesijetistä veneisiin. Joku on jopa kertonut palkkansa ekoilla treffeillä. Aika paha turn off. Ei ainakaan mua hurmata rahalla. Välillä tuntuu että mäkin olen ns. tavara minkä vaan tahtoo. Että on pelit ja pensselit, mutta nainen puuttuu. Ja muutenkin se että tienaa 100k niin mitäs mä siitä kostuisin? Ei henkilö ole mikään rikas, joka ostelis mulle vuittonin laukkuja joka viikko. Saa varmasti kivan kämpän ja itselle leluja, mutta ei silläkään rahalla mitään kovin erikoista tehdä. Että aika turha brassailla.

Useimmiten rahaa on erilaisiin härpäkkeisiin ja materiaan, mutta ei ole aikaa nauttia niistä, eikä ole aikaa lomailla kunnolla ja nähdä maailmaa, kun työnantaja hiillostaa niskaan ja vaatii tuloksia. Sanoisin, että hyvin surullista itseään ja ympäristöä kuluttavaa elämää. Mieluummin hieman vähemmällä toimeen tuleva deittikumppani, joka kykenee säännöllisesti lähtemään pidemmälle reissulle ilman työasioita ja esimiehen puheluita.

Vierailija
1146/1882 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva rahan perässä juokseminen ja erilaisten tienestien miettiminen 24/7.

Vierailija
1147/1882 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juominen ja pelikonsoleilla pelaaminen.

Vierailija
1148/1882 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moottoriurheilu ja tanssi

Vierailija
1149/1882 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahalla brassailu on yleinen ja erittäin epämiellyttävä. Joo sulla on bemari alla, mutta mitä sitten?! Mitäköhän mä siitä kostun? Sen kyydin? Voi nyt vit

Vierailija
1150/1882 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömyyskorvauksilla eläminen vaikka naisoletettu on terve ja työkuntoinen ihminen. Täys turnoff.

Vierailija
1151/1882 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauhean negatiivisia asenteita toisten harrastuksiin täällä. Onneksi oma vaimo tukee kaikin puolin omia harrastuksia laidasta laitaan.

Pelaaminen mainittu pahana - Pelaan Call of Dutyä päivittäin. Ei sitä jaksa 24/7 leikkiä jotain sivistyssipulia kun tekee hypervaativaa (ja hyväpalkkaista) asiantuntijatyötä, kamalaa kun haluaa joskus aivot nollille ja pelaamaan ilman sen kummempaa päämäärää - vaimo on yllättänyt milloin milläkin call of duty- aiheisella termarilla, kahvikupilla jne eikä nalkuta pelaamisesta muutenkaan vaikkei itse edes koske tietokoneisiin. 

Autojen rassailua vaimoa on tukenut kaikennäkösillä yllätyksillä, jopa kutomalla auton logolla varustetun pipon :) 

Oluen juontikin mainittu negatiivisena. Oma vaimo ei juo lainkaan, mutta tuo aina saunaoluiksi erikoisuutuksia testiin pyytämättä.

Synttärilahjana sain liput yhteiselle matkalle ulkomaille lempibändini keikalle.

yms yms... ei ihan terveiltä kuulosta tämän ketjun parisuhteet. Vastapainona toki tuen täysin vaimonkin harrastuksia.

Kaikki miehet ovat kateellisia vaimostasi.

Kaikki naiset kihisevät raivosta ja yrittävät keksiä mollattavaa vaimostasi.

Vaimo voi olla sinitukkainen pullukka, jolla on tatuointeja ja kaksi kissaa :)

Vierailija
1152/1882 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frisbeegolf ja tietokoneella pelaaminen. Frisbeegolf on muutenkin white trash ihmisten laji. Kitataan olutta ja heitellään muovihärpäjettä ympäri metsää. Saahan siinä tietysti liikuntaa mut silti en ymmärrä tätä harrastusta.

Vierailija
1153/1882 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himohiihtäminen ja -pyöräily, näitä miehiä tullut vastaan ja kummasti kaikkia yhdistänyt tiukkapipoisuus, tylsyys, saituus ja omaan napaan tuijottelu.

Vierailija
1154/1882 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauhean negatiivisia asenteita toisten harrastuksiin täällä. Onneksi oma vaimo tukee kaikin puolin omia harrastuksia laidasta laitaan.

Pelaaminen mainittu pahana - Pelaan Call of Dutyä päivittäin. Ei sitä jaksa 24/7 leikkiä jotain sivistyssipulia kun tekee hypervaativaa (ja hyväpalkkaista) asiantuntijatyötä, kamalaa kun haluaa joskus aivot nollille ja pelaamaan ilman sen kummempaa päämäärää - vaimo on yllättänyt milloin milläkin call of duty- aiheisella termarilla, kahvikupilla jne eikä nalkuta pelaamisesta muutenkaan vaikkei itse edes koske tietokoneisiin. 

Autojen rassailua vaimoa on tukenut kaikennäkösillä yllätyksillä, jopa kutomalla auton logolla varustetun pipon :) 

Oluen juontikin mainittu negatiivisena. Oma vaimo ei juo lainkaan, mutta tuo aina saunaoluiksi erikoisuutuksia testiin pyytämättä.

Synttärilahjana sain liput yhteiselle matkalle ulkomaille lempibändini keikalle.

yms yms... ei ihan terveiltä kuulosta tämän ketjun parisuhteet. Vastapainona toki tuen täysin vaimonkin harrastuksia.

Kaikki miehet ovat kateellisia vaimostasi.

Kaikki naiset kihisevät raivosta ja yrittävät keksiä mollattavaa vaimostasi.

Vaimo voi olla sinitukkainen pullukka, jolla on tatuointeja ja kaksi kissaa :)

AP postaaja tässä. Vaimo on todella timmi 55kg~ isotissinen täydellisellä pepulla, tatuointeja on ja 2 kissaa meiltä löytyy ihan yhteisenä :) Hiukset ovat goottityyliin mustat. Vaimo saa muuten paljon vihaa naisilta kun ei ole rupsahtanut kolmen lapsen jälkeen ja vielä kehtaa tehdä miehelleen kivoja juttuja, en ymmärrä miten aina jaksavat, itse sitten ovat mäkkärillä lihotettuja tonnikeijuja, näytetään hevon perseeltä ja kulkevat jossain lindexin säkkivaatteissa. Hyh.

Vierailija
1155/1882 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Videopelit, larppaus, golf.

Vierailija
1156/1882 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin kolmansien treffien jälkeen komena ja oikein kivaksi luulemani miehen kämpille ja kuvittelin, että nyt pannaan. Mies alkoikin esitellä minulle harrastustaan, joka oli erilaisten jyrsijöiden nahkojen keräily.

Miehellä oli niitä kymmenittäin. Tietysti tavalliset hiiret, rotat, myyrät, hamsterit, gerbiilit jne., mutta myös monia semmoisia, mistä en ole ikinä kuullutkaan.

Tunnin verran katselin ja kuuntelin sitä ailmät pyöreinä. Sitten poistuin jollain tekosyyllä ja blokkasin miehen puhelimestani. Se orastava suhde päättyi siihen.

1157/1882 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postimerkkeily

Radioamatöörin puuhastelut

Perhosten keräily

Akvaarioharrastus

Vierailija
1158/1882 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanhu. Jostain syystä tuo on aina ällöttänyt. Tanhusta puuttuu kaikki ne tanssin elementit, jotka minua viehättävät.

Penkkiurheilu (erityisesti jääkiekko, jalkapallo ja moottoriurheilu).

Koirat siinä määrin, että katoaa ymmärrys siitä ettei kaikki jaksa kuunnella niihin koiriin liittyviä juttuja

Vierailija
1159/1882 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatskanaiset. Ei löydy ymmärrystä, että miksi ihmeessä. 

Naiset, jotka värjäävät hiuksensa kirkkaanväriseksi, ei löydy ymmärrystä. 

Nainen, joka sylkee lasiin, ei kelpaa missään nimessä. 

Huumorintajuton nainen ei kelpaa. 

Kateellinen nainen ei kelpaa missään nimessä. 

Heikon itsetunnon omaava nainen ei kelpaa. 

Mt-ongelmainen ei kelpaa missään nimessä. 

Oletkohan vähän väärässä ketjussa. Täällä puhutaan harrastuksista. Hakeudu vaikka ammattilaisen kanssa juttelemaan siitä, miten epäkypsällä tavalla paketoit omia hylkäämiskokemuksiasi ja riittämättömyyden tunteitasi.

En muuten itsekään välitä tatuoinneista ja luonnolliset hiukset ovat minusta kauneimmat.

Pitäisikö minun jatkossa mainita harrastuksena tatuointien ottamatta jättäminen ja hiusten luonnollinen raidoittaminen pari kertaa vuodessa? Toi vois jäädä uudella työpaikalla kivasti ihmisten mieleen :)

Vierailija
1160/1882 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä kuntosali. En vaan pidä pattiäijistä vaan ihan tavallisista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi