Pahimmat turnoff harrastukset deittikumppanilla?
Itselläni tulee mieleen frisbeegolf ja biljardi.
Kommentit (1882)
Metsästys olis mulle miehessä turn off, koska kertoo tietynlaisista arvoista. Siitä huolimatta, että meillä koirille syötetään juurikin metsästettyä lihaa, koska on eettisempää. Nii-i. Ei ole arvopohdinnat yksiselitteisiä eikä etiikka mutkatonta.
Kiinnostuksen saa lopahtamaan mm. tietokonepelit, nukkekotiharrastus, "lukeminen, puutarhanhoito ja kävely" (ja lukeminen on siis oikeasti tosi hyvä juttu, mutta tuo "kotihiirikombo"), askartelu, autojen tuunaus, motokrossi, "tv ja elokuvat"... onhan näitä.
Mikä sitten herättäisi kiinnostuksen? No joku ideaalikombo voisi olla matkustelu, triathlon, ratsastus / koiraurheilu, kirjoittaminen, shakki ja vapaaehtoistyö vaikka SPR:ssä / VAPEPA:ssa. Sitten kyllä tosin joutuisi elättämään puolison, koska työlle ei jäisi aikaa. :D
Turn off harrastus joka vie ihan kaiken ajan.
Turn on harrastukset jotka ovat tasapainossa, jotain liikkumista ja joku muu siinä rinnalla. Itse ihailen ihmisiä joilla on harrastuksia ja kiinnostuksen kohteita. Itselläni tällä hetkellä vain kaikki liikkumiseen ja urheiluun liittyvä. Tosin olen toimistotyötä tekevä nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koira ei hyvä. Pidän naisista joilla kissa. Kissa on siisti, ystävällinen ja älykäs.
Koira ei ole hyvä, koska se koira kulkee etusijalla parisuhteessa ja joudut kusettamaan sitä koiraa.
Kissakin kulkee etusijalla joillekin. Ei kukaan varmaan anna mitään rakkaita lemmikkejään pois helposti, oli kyse kissoista, koirista tai käärmeistä. Valitettavasti moni mies väittää mukamas tykkäävänsä kissoista, mutta oikeasti inhoavat kissaa sen tehdessä lähempää tuttavuutta tulemalla viereen silitettäväksi tai syliin. Kissa ei vain ole riski kuten koira voi olla jos miehellä onkin taka-ajatuksia.
Mummoni 12kg lihava ja vihainen maatiaiskolli piti kaupustelijat loitolla puolustaessaan reviiriään.
Ennenvanhaan kissatkin oli terästä ja mummot rautaa. Nykyajan pussimössökissat ei vedä vertoja puhtaaseen navettahiiridieettiin.
Kyllä entisajan kissat olivat kissoja! Ihmisetkin ennen teollista työtä olivat terveitä niin henkisesti kuin fyysisesti.
Mahtailu. En jaksa yhtään sitä, että deittikumppani alkaa luetella tavaroitaan teslasta kelloihin ja vesijetistä veneisiin. Joku on jopa kertonut palkkansa ekoilla treffeillä. Aika paha turn off. Ei ainakaan mua hurmata rahalla. Välillä tuntuu että mäkin olen ns. tavara minkä vaan tahtoo. Että on pelit ja pensselit, mutta nainen puuttuu. Ja muutenkin se että tienaa 100k niin mitäs mä siitä kostuisin? Ei henkilö ole mikään rikas, joka ostelis mulle vuittonin laukkuja joka viikko. Saa varmasti kivan kämpän ja itselle leluja, mutta ei silläkään rahalla mitään kovin erikoista tehdä. Että aika turha brassailla.
Anime ja videopelit, näiden fanaattisilla harrastajilla on aina outo suhde naisiin
Seurakuntahommat, vesijuoksu ja aikaasyövät yhdistystoiminnat, esim Martat tai 4H.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen, joka vie mieheltä kaiken vapaa-ajan ja rahat. Erityisen pitkä miinus tulee siitä, jos harrastukseen liittyy oluen juonti ja kaverit. Näille miehille harrastus kavereineen on ykkönen ja naiselle jää ne rippeet, jos jostain syystä harrastukseen ei pääse. Miehestä ei saa ikinä seuraa minnekään eikä hän voi koskaan luvata, että lähtee päivänä x jonnekin, koska siihen voi tulla jotain parempaa. Tällaisia harrastuksia on mm. autonrassaus ja muutenkin autourheilu, metsästys ja kalastus.
Eikö sinulla ole omia tulonlähteitä?
Vierailija kirjoitti:
Horoskoopit tms. huuhaa.
Sama. Tai laajentaisin vielä: kaikki taikausko ja uskonnollisuus.
Vierailija kirjoitti:
Tatskanaiset. Ei löydy ymmärrystä, että miksi ihmeessä.
Naiset, jotka värjäävät hiuksensa kirkkaanväriseksi, ei löydy ymmärrystä.
Nainen, joka sylkee lasiin, ei kelpaa missään nimessä.
Huumorintajuton nainen ei kelpaa.
Kateellinen nainen ei kelpaa missään nimessä.
Heikon itsetunnon omaava nainen ei kelpaa.
Mt-ongelmainen ei kelpaa missään nimessä.
Tässä kysyttiin HARRASTUKSIA!
Iso ei on miehet, jotka ei edes ymmärrä lukemaansa ja laatii listoja toisten vioista.
Politiikka, erityisesti vihreä politiikka.
Ennustaminen, selvänäkeminen tai ihan horoskooppien kanssa touhuaminen on 100,0% TurnOff. Siinä paikassa!
Kahvikuppi jää puoliksi juomatta ja haukattu viineri lautaselle ja 'se-on-moro' kun horoskooppi-haaska paljastuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen, joka vie mieheltä kaiken vapaa-ajan ja rahat. Erityisen pitkä miinus tulee siitä, jos harrastukseen liittyy oluen juonti ja kaverit. Näille miehille harrastus kavereineen on ykkönen ja naiselle jää ne rippeet, jos jostain syystä harrastukseen ei pääse. Miehestä ei saa ikinä seuraa minnekään eikä hän voi koskaan luvata, että lähtee päivänä x jonnekin, koska siihen voi tulla jotain parempaa. Tällaisia harrastuksia on mm. autonrassaus ja muutenkin autourheilu, metsästys ja kalastus.
Eikö sinulla ole omia tulonlähteitä?
Minulla ainakin on ihan hyvä palkka, mutta en silti haluaisi kumppania joka hassaa kaikki tulonsa harrastuksiin. Elämä on helpompaa kun on kaksi ihmistä jakamassa kuluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauhean negatiivisia asenteita toisten harrastuksiin täällä. Onneksi oma vaimo tukee kaikin puolin omia harrastuksia laidasta laitaan.
Pelaaminen mainittu pahana - Pelaan Call of Dutyä päivittäin. Ei sitä jaksa 24/7 leikkiä jotain sivistyssipulia kun tekee hypervaativaa (ja hyväpalkkaista) asiantuntijatyötä, kamalaa kun haluaa joskus aivot nollille ja pelaamaan ilman sen kummempaa päämäärää - vaimo on yllättänyt milloin milläkin call of duty- aiheisella termarilla, kahvikupilla jne eikä nalkuta pelaamisesta muutenkaan vaikkei itse edes koske tietokoneisiin.
Autojen rassailua vaimoa on tukenut kaikennäkösillä yllätyksillä, jopa kutomalla auton logolla varustetun pipon :)
Oluen juontikin mainittu negatiivisena. Oma vaimo ei juo lainkaan, mutta tuo aina saunaoluiksi erikoisuutuksia testiin pyytämättä.
Synttärilahjana sain liput yhteiselle matkalle ulkomaille lempibändini keikalle.
yms yms... ei ihan terveiltä kuulosta tämän ketjun parisuhteet. Vastapainona toki tuen täysin vaimonkin harrastuksia.
Kaikki miehet ovat kateellisia vaimostasi.
Kaikki naiset kihisevät raivosta ja yrittävät keksiä mollattavaa vaimostasi.
Miksi tuota vaimoa haluaisi mollata. Ihanan kuuloinen ihminen ja parisuhdekin kuulostaa hyvältä ja normaalilta.
Mulle inhokkiharrastuksia miehellä olisivat tietokonepelit yms, penkkiurheilu, jotkut keräilykortit ja hahmot ynnä muu mun mielestä täysin turha touhu. Itse tykkään harrastuksista, joista on edes jollakin tavalla hyötyä, joissa on "joku järki". Lisäksi harrastus ei saisi niellä kaikkea rahaa, aikaa ja mielenkiintoa.
Mulle metsästävä mies olisi oikein mieluisa, kunhan on tolkullinen luontoa kunnioittava metsästäjä eikä nyt ihan kaikki vapaa-aika mene metässä. Mutta useimmat tuntemani metsästäjät ovat juuri tällaisia.
Voi johtua toksoplasmoosista.