Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko hyvä puoliso, naiset

Vierailija
21.04.2013 |

miten arviosit itsesi puolisona, vahvuudet ja heikkoudet, voit myös antaa numeron halutessasi 1-10. mikä on ikäsi

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Antaisin itselleni ysin taikka 9+. Hoidan koko meidän perheen. Teen ruuat, siivoan , pesen pyykit, huolehdin juoksevista asioista jne. Rakastan seksiä. Olen loistava kokki. Huolehdin itsestäni. Annan miehelleni vapaa-aikaa. Olen rento ja joustava. En käy töissä tällä hetkellä, mutta tuon kyllä silti rahaa talouteen. Huolehdin lapsistamme todella hyvin, kuten mieheni aina sanoo. Eli aika hyvä olen mielestäni.

Toisaalta olen myöskin aika vaativa. Miehenikään ei saa laiskotella (eikä kyllä laiskottelisikaan)  ja saatan töksäytellä hänestä kommentteja, jotka ovat tökerösti sanottuja. Ja vaadin miestäni huomioimaan minua taikka saan marttyyri kohtauksen. Tämä onkin ehdottomasti suurin miinus puoleni.

Olen 38 vuotias.

Vierailija
2/4 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hirveän laiska. Kotityöt tehdään ehkä 50-50. Mies tekee ruokaa enemmän. En ole yhtään mustasukkainen enkä huohota niskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää on 36 v. Mies kehuu usein, että olen todella hyvä ja kiltti vaimo. Hän huomioi minua kukkasin ja kehuin ja tuo joskus kaupasta minulle erikoisherkkuja pyytämättä. Itse en oikein tiedä, minkä numeron antaisin itselleni, ehkä kasin.

Annan miehelle vapautta: hän saa häärätä autotallissa niin paljon kuin haluaa, katsoa urheilua telkusta kovaan ääneen, käyttää rahaa itseensä ja harrastuksiinsa, lähteä yön yli kalareissuille, katsoa nettiseksiä ja saa myös luomuseksiä niin paljon kuin haluaa. Huolehdin pääosasta kotitöistä, koska ehdin tehdä ne paremmin.

Toisaalta odotan miehen osallistuvan kotitöihin, tekevän remonttia, huoltavan autoni ja auttamaan raskaammissa pihahommissa. Mies tekee myös ruokaa ajoittain ja viettää paljon aikaa lapsen kanssa.

Vierailija
4/4 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalle puolisolleni olen 10+, jollekin toiselle olisin varmaan välttävä 5. Tarvitsemme molemmat paljon tilaa ja itsenäisyyttä. Suurimmat vahvuuteni ovat joustavuus ja sallivuus. Mieheni saa olla juuri niin kummallinen kuin on. Vanhempina täydensimme toisiamme hienosti - lapsemme asuvat jo itsenäisesti ja meillä on syytä olla heistä ylpeitä. Olen kiinnostava keskustelukumppani, hyvää seuraa matkoilla ja ruokapöydässä. Laitan hyvää ruokaa ja pidän kodin kauniina. Puutteet: en kestä pitkiä aikoja ilman ruokaa ja stressaantuneena olen kiukkuinen. Työ menee minulla usein parisuhteen edelle. Ikä 52.