Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vika vain minussa?

Vierailija
02.07.2020 |

Mies on muutenkin hyvin hiljainen, ei koskaan ei kehu, ei koskaan puhu tunteistaan. Olo kuin ei olisi läsnä ja vaikka olen hänen seurassaan, en koskaan ole tuntenut itseäni niin yksinäiseksi. Hän ei saa minua nauramaan, eikä koskaan jotenkin tosiaan yritä ymmärtää, jos minulla on paha olla. Olemme olleet vajaa 2v yhdessä. Hänen erostaan 3,5v. Exä on hyvin kontrolloiva. Yritin itse hänet jättää jo ennen kuin sitten tapasin hänen 7v tyttärensä. Hän ei koskaan halunnut lapsia, joten valitettavasti se näkee hänen välinpitämättömässä kasvatuksessa. Hänen luonaan on siis täysin vapaakasvatus. Kovaääninen ja jotenkin epävakaa tuo tyttö. Itse pelästyin kovasti hänen käytöstään, ja aloin kerran jo yllättäen itse itketään kun aöiköhdin vaan niin kovasti koko tilannetta. Mies saattui tuosta pahasti ja vaati olemaan aikuinen kun näki minut seuraavan kerran. Aina kun hänelle yrittää kertoa jotain niin vaatii aina olemaan vain aikuinen ja ei kestä kuulla lainkaan mitään, erityisesti jos liittyy hänen lapsensa käytökseen. Jos hänellä oli tytär yötä niin laittaa viestiä ettei ehdi viedtitellä kun on lapsensa kanssa, haluaa olla sohvalla rauhassa ilman viestittelyä. Tuolla tavalla aloin vähitellen tuntemaan mustasukkaisuutta kun erotteli tuolla tavalla.

Tuntuu että hän on hedonisti kuten on itse sanonut. On kuitenkin huomaavainen, esim. tarjoaa aina ensin vettä jos juo tai kysyy olenko syönyt ja liikkunut jne. Hänen kanssaan on kuitenkin tunne, etten saisi olla lainkaan heikko tai esim. pelätä hänen hyvin villin lapsen käytöstä. Eikä hän suostunut tekemään mitään muutoksia, jotta minulla olisi hyvä olla. Kunnes en suostunut enää näkemään lasta ja hän halusikin minua koko ajan sinne.

Jos tästä sai yhtään mitään selvää, niin olenko aivan väärälaisen miehen kanssa?

Kommentit (93)

Vierailija
1/93 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, jokainen mies on sinulle väärä, jos miehen ensisijaisena tehtävänä on olla omaishoitajasi.

Vierailija
2/93 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä kaipaa omaishoitajaa vaan rakastavaa ja välittävää kumppania. Edellinen jota hän tapaili oli myös tytön äiti ja hän kritisoi kovasti miehen kadvatustyyliä. Mies heivasi heti. Ei katso lainkaan peiliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/93 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis opettele kirjoittamaan ensin selkeästi ja ymmärrettävästi. Et siis ole ennen ollut lasten kanssa tekemisissä? Minkä ikäinen olet? Kannattaisiko harkita seurustelua lapsettoman miehen kanssa? Vaikuttaisi nyt siltä että tuollainen suhde ei pitkälle kanna.

Vierailija
4/93 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut lasten kanssa tekemisissä ennen. Yli 30v olen. Pahoittelut kirjoitusasusta. Kirjoitin nopeasti hätääntyneenä. Ehkä mies ei vaan ole minulla oikeantyylinen. Kaipaan keskusteluja ja syvällistäkin kivaa juttelua. Mies puhuu aina vain säästä.

Vierailija
5/93 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilaisissa mielenterveyspotilaiden ryhmissä on miehiä, jotka rakastavat syvällisiä keskusteluja.

Vierailija
6/93 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli vika on täysin minussa?

Vierailija
7/93 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmeisesti miehen(kin) perhekuviossa on jotain viilattavaa, mutta etpä sinäkään ihan helpoimmalta tapaukselta vaikuta. Ehkä kannattais deittailla sellaista ihmistä, jolla ei ole lapsia tai muita sidonnaisuuksia.

Vierailija
8/93 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aina kun mennään nukkumaan niin en saa puhua mitään vaan sä ky on vain nukkunista ja seksiä varten.

Äidilleen hän tiuskii aina puhelimessa ja lopettaa puhelun aina lähes heti. Äitinsä on hyvin yksinäinen.

Äh, kyllä vika minussa taitaa silti olla. :/ Jos olisin hyvin lapsirakas, niin varmaan olisi eri juttu.

Vierailija
9/93 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuvatko teidän miehet sitten koskaan tunteistaan tai lähettävät kivoja viestejä? Kehuvatko teitä pyytämättä?

Vierailija
10/93 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
11/93 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis aina kun mennään nukkumaan niin en saa puhua mitään vaan sä ky on vain nukkunista ja seksiä varten.

Äidilleen hän tiuskii aina puhelimessa ja lopettaa puhelun aina lähes heti. Äitinsä on hyvin yksinäinen.

Äh, kyllä vika minussa taitaa silti olla. :/ Jos olisin hyvin lapsirakas, niin varmaan olisi eri juttu.

No nyt ymmärrän. Kun minä menen nukkumaan, en todellakaan odota, että siinä vierellä alkaa senpäiväinen papatus ja minun odotetaan keskustelevan. Kun mennään nukkumaan, niin tarkoitus on nukkua, ei ruotia elämää. Tulisin hulluksi, jos mieheni aloittaisi joka ilta pitkäpiimäisen selityksen siitä, miksi mitäkin missäkin.

Vierailija
12/93 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole vääränlainen, mutta te ette taida sopia toisillenne.

Vierailija
13/93 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveessä suhteessa kumpikin on heikko tai vahva vuorotellen. Ei ap kuulosta kovin hyvältä tuo.

Vierailija
14/93 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sängyssä on kiva vielä hieman hassutella ja jutella niitä näitä. Jutella kivoja juttuja toiselle jne. Ei käydä välttämättä mitään huonoja asioita läpi.

Vierailija
15/93 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään ole. Tuollaisen ihmisen kanssa pärjää ehkä vanhempi ja riuskempi, jos jaksaa katsella.

Mies tarvitsee selvästi jonkun, joka määrää ja asettaa selkeät rajat. Sinulle sopii paremmin toisenlainen ihminen, osallistuva ja henkinen kumppani.

Vierailija
16/93 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhuvatko teidän miehet sitten koskaan tunteistaan tai lähettävät kivoja viestejä? Kehuvatko teitä pyytämättä?

Kyllä, yhä näiden 22 vuoden jälkeenkin.

Vierailija
17/93 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään ole. Tuollaisen ihmisen kanssa pärjää ehkä vanhempi ja riuskempi, jos jaksaa katsella.

Mies tarvitsee selvästi jonkun, joka määrää ja asettaa selkeät rajat. Sinulle sopii paremmin toisenlainen ihminen, osallistuva ja henkinen kumppani.

Joo no hänen edelliset olleetkin hyvin kontrolloivia, eikä miehellä ole koskaan nihinkään mielipidettä. Aina kysyy toisen mielipiteen.

Lasta kai pelkään, koska häneltä voi hetkenä minä tajansa tulla kommentti ettei pidä minusta kun en viihdytä tarpeeksi tms. Kun häntä on viihdytrtty aina pienestä asti ja ehkä tottunut että hän on aikuisia varten. Itse vedän miehelle rajoja ja siitä syntyykin draamaa. Kaikki riidat tosin johtuneet vain tuosta lapsesta tai käytöksestä. Mies tosin antaa minun kasvattaa lasta ja sanonutkin, että kasvata sä sitä sitten.

Vierailija
18/93 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt ymmärrän. Kun minä menen nukkumaan, en todellakaan odota, että siinä vierellä alkaa senpäiväinen papatus ja minun odotetaan keskustelevan. Kun mennään nukkumaan, niin tarkoitus on nukkua, ei ruotia elämää. Tulisin hulluksi, jos mieheni aloittaisi joka ilta pitkäpiimäisen selityksen siitä, miksi mitäkin missäkin.

Ap:n mies tarvitsee tuollaisen höyläämättömän laudan, sopisitte hyvin toisillenne.

Vierailija
19/93 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo no hänen edelliset olleetkin hyvin kontrolloivia, eikä miehellä ole koskaan nihinkään mielipidettä. Aina kysyy toisen mielipiteen.

Lasta kai pelkään, koska häneltä voi hetkenä minä tajansa tulla kommentti ettei pidä minusta kun en viihdytä tarpeeksi tms. Kun häntä on viihdytrtty aina pienestä asti ja ehkä tottunut että hän on aikuisia varten. Itse vedän miehelle rajoja ja siitä syntyykin draamaa. Kaikki riidat tosin johtuneet vain tuosta lapsesta tai käytöksestä. Mies tosin antaa minun kasvattaa lasta ja sanonutkin, että kasvata sä sitä sitten.

Et sinä ole hänen lapsensa kasvatuksesta vastuussa. Mies vaikuttaa lapselliselta ja keskentekoiselta.

Vierailija
20/93 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi pystyä tutustua lapseen rauhassa ja ehkä jopa kahden. Erikoista on se, että aina kun olen heidän kanssaan olleet, lapsi ei edes muista miehen eli isänsä olemassaoloa. Hakee minusta turvaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme