Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen hoikka nainen ja tunnen ylemmyyttä kassajonossa, kun...

Vierailija
19.04.2013 |

edessäni on lihava nainen, joka ostaa donitseja, suklaata, limsaa, pizzaa tms. Itselläni korissa kun on erilaisia salaatteja, kasviksia, kalaa, tuoreita yrttejä, kivennäisvettä ja herkutteluun pala tummaa suklaata!

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2013 klo 19:35"]

Olen hoikka nainen ja tunnen ylemmyyttä kassajonossa, kun...

[/quote]

Ihan oikein, läskeillä ei ole itsekuria, kunhan vaan mätetään kaikkea shittiä kurkusta alas mahdollisimman paljon. 

Tässä on nainen, jolla on itsekuria: http://www.metropoli.net/kaupunkilehti/wp-content/uploads/2012/09/janni_4_32.jpg

Mies

Vierailija
62/80 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2013 klo 20:26"]

Se lihava saa illalla todennäköisesti munaa, kun sinä taas joudut sormettamaan yksiksesi.

[/quote]

Todennäköisesti ei, jos naiseni olisi liian läski, munaa ei saisi, joku roti se pitää olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten julmuus toisiaan kohtaan on jotain sellaista, mitä miehen on taatusti vaikea ymmärtää. Ei miesten kesken juuri koskaan sivalleta toisia näin, ellei sitten olla kilpailemassa yhden ja saman naisen suosiosta. Muussa tapauksessa kaveria rohkaistaan, koska toisen menestys auttaa itseäkin: menestyneet kaverit luovat naisille mielikuvan, että on itsekin menestynyt.

Vierailija
64/80 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkisesti terve ihminen ei käyttäydy noin joten suosittelen, että haet ammatti apua.

Vierailija
65/80 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele jos minä alkaisin tuijottamaan edessä olevan huuliherpestä ja roikkuvaa kaulaa. Ylipainosta huomauttaminen on rumien naisten ainoa ase. Yksi kauneutta lisäävä seikka on sopusuhtaisuus. Jotkut näyttävät kropaltaan paremmilta pyöreämpinä kuin toiset, kun on muodot oikeissa paikoissa.

Vierailija
66/80 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2013 klo 20:09"]

Viime vuonna treenitunteja kertyi minulle yli 350, mukana mm. yksi maratoni. Salilla käyn pari kertaa viikossa, juoksen ja spinnaan läpi vuoden. Eli todennäköisesti olen ainakin yhtä hyvässä kunnossa kuin sinä :) En syö kalaa pysyäkseni hoikkana, vaan siksi että se on terveellistä, eettistä ja maukasta. ap

[/quote]

Mistä tiedät että kalasi on eettistä? Kaupan tiskit on kuules kultapieni pullollaan myös kasvatettua ja viljeltyä kalaa. 

Vierailija
67/80 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2013 klo 20:54"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2013 klo 20:09"]

Viime vuonna treenitunteja kertyi minulle yli 350, mukana mm. yksi maratoni. Salilla käyn pari kertaa viikossa, juoksen ja spinnaan läpi vuoden. Eli todennäköisesti olen ainakin yhtä hyvässä kunnossa kuin sinä :) En syö kalaa pysyäkseni hoikkana, vaan siksi että se on terveellistä, eettistä ja maukasta. ap

[/quote]

Mistä tiedät että kalasi on eettistä? Kaupan tiskit on kuules kultapieni pullollaan myös kasvatettua ja viljeltyä kalaa. 

[/quote]

Taas löytyi kullittelijamamma tähänkin ketjuun :D

http://wwf.fi/kalaopas/

ap

Vierailija
68/80 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

edessäni on lihava nainen, joka ostaa donitseja, suklaata, limsaa, pizzaa tms. Itselläni korissa kun on erilaisia salaatteja, kasviksia, kalaa, tuoreita yrttejä, kivennäisvettä ja herkutteluun pala tummaa suklaata!

[/quote]

Good for you. Mutta sitä on vaikea uskoa, koska jokin kuitenkin kaihertaa, kun se pitää tulla tänne kertomaan. Vai oliko tuo jonkinlainen synnintunnustus ilkeistä ajatuksista?

Vierailija
69/80 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaankin provo, mutta muistathan, että: "Joka itsensä ylentää, se alennetaan".

Vierailija
70/80 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä paheksua mielessään vaikka punaisia kumisaappaita käyttäviä, kunhan pitää mölyt mahassaan. Live and let live, vaikka valintanne elämässä olisivat täysin erilaiset.

P.s. Ylemmyydentunto tarkoittaa että pidät ap itseäsi parempana ihmisenä. Miten tälläinen ihmiskuva (ylimielisesti & epäempaattisesti toisiin suhtautuva) sopii yhteen etiikkasi kanssa jota harjoitat kuitenkin ruokavalinnoissasi? Avaa vähän sitä sydäntä lisää, saatat tulla oikeasti onnelliseksi.

Vierailija
71/80 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2013 klo 20:57"]

Taas löytyi kullittelijamamma tähänkin ketjuun :D

http://wwf.fi/kalaopas/

ap

[/quote]

Ja? En nyt jaksanut koko nettisivustoa kahlata, mutta haukea, ahventa, muikkua, kuhaa (eli tuon suosi -listan yleisimpiä ruokaloja) kasvatetaan täällä. Vaikka olisivatkin ns. "suoraan kalastajalta tänä aamuna" kuten tiskillä julistavat, niin saattavat hyvinkin olla kasvatusaltaasta kotoisin.   

Vierailija
72/80 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Olen kassajonossa takanasi tuleva normaalipainoinen ja sopivassa suhteessa terveellisiä ruokia ja hieman herkkujakin perheelleen ostava nainen, joka katsoo ostoksiasi ja ajattelee ylemmyydentuntoisesti, että voi kumpa tuokin nainen osaisi nauttia joskus elämästä ja antaisi itsensä vähän vapautua!

Vierailija
73/80 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, mitä AP ajattelet kun näet minut. Ostoskorissa eineksiä, limua, namia, pullaa ja joskus sipsejä ja mun painoindeksi on himpan alle 21.?

Mikä pahinta mä ostan namia myös viikolla enkä vaan viikonloppuisin.

Vierailija
74/80 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos palsta, ennen olin tylsästi omissa maailmoissani. Nykyään ymmärrän, että elämäänsä voi rikastuttaa tarkkailemalla kanssaihmisten ostoskärryjä, karvoitusta uimahallissa yms. yms. Ja ihan rehellisesti tämän kirjoitan :) Yritän lisäksi olla sen verran parempi ihminen että en paheksu omistani poikkeavia ostoksia tai karvoituksia.

Vierailija
75/80 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en usko lainkaan etteiko muut(kin) edes vähän, sekunnin verran katso nenään pitkin lihavia läskiostoksineen..

Mutta ei sitä tarvitse sen pidempään märehtiä tai tuntea ylemmyyttä, kukin tehköön kropalleen mitä haluaa.  

Vierailija
76/80 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummajainen olen minäkin: ostin tunti sitten 14 kaljaa sekä tupakkaa. Iltaruokana kasvissosekeitto ja ihan itsetehtynä. Painoa huimat 53kg

Vierailija
77/80 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ei kannata tuntea ylemmyyttä. Saatat olla hoikempi, mutta kusipää kuitenkin ;)

Vierailija
78/80 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, hyvin voit tuntea ylemmyyttä. Ainakin tiedät kumpaa teistä se viereisessä kassajonossa seisoskeleva perheenisä vilkuilee. Jos tuosta nyt sitten tulee hyvä mieli. Miksei tietysti tulisi.

Vierailija
79/80 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2013 klo 19:47"]

Muilla on onneksi parempaa tekemistä kuin toisten ostosten mollaaminen.

[/quote]

Kyllä minun mielestäni juurikin elävien, oikeiden ihmisten seuraaminen on sitä parhainta tekemistä! Aina se nyt jonkun television hömppäsarjojen tai tusinaleffojen katsomisen voittaa, tai puhelimella pelaamisen tai ehkä jopa AV:llä roikkumisen. No, tuosta viimeisestä en ole varma.

Ja olen todella pahoillani, jos teillä muilla ei ole "aikaa" katsella muita ihmisiä? Edes kassajonossa, jossa nimenomaan seisoskellaan odottamassa! Mihin teillä oikein menee se aika? Täälläkö? Hankkikaa elämä ja katselkaa maailmaa, katselkaa ympärillenne - vaikka nyt siellä kassajonossa sitten.

Vierailija
80/80 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2013 klo 20:19"]

Kysymykseni liittyi vain siihen voiko ihmistä arvostella pelkän ulkonäön perusteella, vaikka ei tietäisi onko ylipainon taustalla laiskuus, lääkitys vai joku muu. Sitten kun pääsen tästä lääkityksestä eroon toivon pääseväni myös turvotuksesta eroon (kuten lääkärit ovat puhuneet), mutta sitä ennen olen kuin naispuolinen Timo Soini kaksoileuan ja kuukasvojen kanssa. Minulla ei ole mitään ylipainoisia vastaan (olen joutunut koko ikäni kamppailemaan kilojen kanssa jolloin ei voi syödä mitä tahansa) mutta nyt kunnolla turvonneena olen huomannut surullisena miten paljon paheksuvia katseita voi saada.

16

[/quote]

Kyllä lihasvastakin näkee, treenaako hän vai ei. Hyväkuntoisella lihavalla voi kyse olla lääkityksestä tai sairaudesta, mutta laiskanpulskealla ei auta mitkään selittelyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän