Olen hoikka nainen ja tunnen ylemmyyttä kassajonossa, kun...
edessäni on lihava nainen, joka ostaa donitseja, suklaata, limsaa, pizzaa tms. Itselläni korissa kun on erilaisia salaatteja, kasviksia, kalaa, tuoreita yrttejä, kivennäisvettä ja herkutteluun pala tummaa suklaata!
Kommentit (80)
Entä jos sen toisen ostoksista löytyy kaikki samat joita sinultakin???? tosin ilman sitä suklaata
[quote author="Vierailija" time="19.04.2013 klo 19:35"]edessäni on lihava nainen, joka ostaa donitseja, suklaata, limsaa, pizzaa tms. Itselläni korissa kun on erilaisia salaatteja, kasviksia, kalaa, tuoreita yrttejä, kivennäisvettä ja herkutteluun pala tummaa suklaata![/quote]
Pala tummaa suklaata tosiaan, josta nakerrat varttipalan joka kolmas päivä, jos olet saanut kahvakuulailtua samana päivänä kaksi tuntia ja juostua rappuset stadionin torniin kolmeen kertaan.
Siinähän tunnet. Jos katson kassajonossa toisten kärryjä ajattelen mikä jono vetää nopeimmin.Jokainen saa ostaa mitä haluaa.
Muilla on onneksi parempaa tekemistä kuin toisten ostosten mollaaminen.
Mitä sitten ajattelet, kun näet minut, hoikan naisen, lastaamassa kassahihnalle lakritsia, sipsejä, einespitsaa, makkaraa, perunasalaattia ja olutta?
Ja minä tunnen ylemyyttä kun minun ei tarvitse kytätä toisten ostoskärryjä kassajonossa oli sitten lihava tai laiha. Minulla on ihan hyvä elämä ilman sitäkin.
Kannattaa koettaa parantaa itsetuntoa ja kehittää omaa asennoitumistaan elämään. Kyllä sinullekin on mahdollista tulla onnellisemmaksi, jolloin ei tarvitse muita halveksumalla koettaa pönkittää omanarvontuntoa. Se kun ei todellisuudessa paranna sitä, vaikka niin ehkä luuletkin.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2013 klo 19:49"]
Mitä sitten ajattelet, kun näet minut, hoikan naisen, lastaamassa kassahihnalle lakritsia, sipsejä, einespitsaa, makkaraa, perunasalaattia ja olutta?
[/quote]
Ajattelen, että sulla on herkkupäivä. Eikä siinä mitään pahaa ole. Lihavan naisen kohdalla kuitenkin tulee ensimmäisenä mieleen, että normisettiä ostelee. Toisena mieleen tulee, että kannattaiskohan tuonkin ihan terveydellisistä syistä miettiä ruokavaliionsa uusiksi. ap
Mulla on vähän sama. Mua ällöttää etenkin jos aikuiset ihmiset ostaa olutta ja tupakkaa. Sitten jotain eineksiä. Mut mä yritän olla vertailematta itseäni muihin. Yritän ajatella että kuka tyylillään. Herkkujakin mulla on, mutta vähän erilaisia.
Minä olen hoikka nainen, ja lisäksi erittäin treenatussa kunnossa, joten todennäköisesti kroppani on paljon hotimpi kuin sinun ;D. En ole niin pikkusieluinen, että kyttäisin kaupassa muiden ostoksia enkä varsinkaan tunne ylemmyyttä ostoksistani tai kropastani. Lisäksi omassa ostoskorissani on paljon monipuolisempaa syötävää kuin sinulla, ja voin kaikessa rauhassa syödä myös lihottavampia ja epäterveellisempiä ruokia, sillä liikun paljon ja ymmärrän, että kaikkea voi silloin tällöin terveyttään vaarantamatta syödä. Harmi, että sinulla on vaikeampaa :)
Kiitos aloittajalle illan nauruista :D Ei oo totta....
Oisko se mitään, jos alkaisit vaikka etsiä sitä sisältöä elämääsi, jostain muusta kuin toisten ostosten kyttäämisestä? Tai noh... annappa sittenki olla. Jatka sä vaan sitä eloas siellä omalla planeetallas.
Ostat fiksuja tuotteita. Hyvä niin.
Kertoisitko, mistä kaupasta saat ostaa palan tummaa suklaata? Tieto kiinnostaisi minua. Kiitos!
Ja sinä luulet että tässä valistuviidakossa pystyy välttymään näiltä ajatuksilta! Eiköhän oikeasti jokainen lihava tiedä missä menee vikaan, mutta kun se laihduttaminen on korvien välissä. Ihan niin kuin viinanjuonnin lopettaminen, tupakanpolton lopettaminen yms.
Mitäs sitten ajattelet jos tämä läski tulee vuoden päästä yhtä hoikkana kuin sinä taas samaan kassajonoon. Pessimistinä varmaan ajattelet että huijaa kumminkin.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2013 klo 19:52"]
[/quote]
Ajattelen, että sulla on herkkupäivä. Eikä siinä mitään pahaa ole. Lihavan naisen kohdalla kuitenkin tulee ensimmäisenä mieleen, että normisettiä ostelee. Toisena mieleen tulee, että kannattaiskohan tuonkin ihan terveydellisistä syistä miettiä ruokavaliionsa uusiksi. ap
[/quote]
[/quote]
Samoin, bmi 19,5... :D
Mitäs jos näkisit minut - hieman pullukan mutta ei lihava - ostavan salaattiaineksia, broileria ja kivennäisvettä? Katsotko ennemmin ostajan ulkomuotoa vai ostettavia ruokia? Mielenkiintoista on tietää mitä muut minusta ajattelevat, syön terveellisesti ja liikun, mutta lääkityksen takia kasvot ovat turvonneet ja voivat antaa joillekin läskin vaikutelman.
Miksi käyt samassa kaupassa kuin rahvas enemmistö? Mun käy sua vähän sääliksi.
Kyllä minakin katson kauhulla ostoksia, mutta itselläni meni juuri 80 kg rikki! tosin olen 177 pitkä ja viimeisilläni raskaana! mutta silti! toiv kilot lähtevät niinkuin aikaisemminkin!
[quote author="Vierailija" time="20.04.2013 klo 16:54"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2013 klo 19:35"]
edessäni on lihava nainen, joka ostaa donitseja, suklaata, limsaa, pizzaa tms. Itselläni korissa kun on erilaisia salaatteja, kasviksia, kalaa, tuoreita yrttejä, kivennäisvettä ja herkutteluun pala tummaa suklaata!
[/quote]
Tunnen ylemmyydentunnetta, kun katson että joku joutuu ostamaan noita ap:n mainitsemia tuotteita. Meidän yrtit, kasvikset, kala ja riista tulee pöytään omalta kasvimaalta ja miehen harrastusten kautta, siis kalastuksen ja metsästyksen kautta. Talvellakin pärjätään paljon omin varastoin.
[/quote]
Voih, olen kade. Kala saadaan kyllä luonnosta itsekin, mutta olisi ihana jos olisi kasvimaa. Mutta mies ei ole halunnut omakotitaloa, joten tyydyn kasvattamaan yrttejä parvekkeella. t. nro 77