Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen hoikka nainen ja tunnen ylemmyyttä kassajonossa, kun...

Vierailija
19.04.2013 |

edessäni on lihava nainen, joka ostaa donitseja, suklaata, limsaa, pizzaa tms. Itselläni korissa kun on erilaisia salaatteja, kasviksia, kalaa, tuoreita yrttejä, kivennäisvettä ja herkutteluun pala tummaa suklaata!

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastan vakavaa syöpää. Näet minut kassajonossa, kun ostan kokonaisen vesimelonin ja tölkin piimää. Mikään muu ei mene alas tässä pahoinvoinnissa.

Horjun kotiin ostosteni kanssa, koska minulla ei ole voimia kantamiseen.

Olet varmaan ilonen tilanteestani. Loputkin grammat katoavat pian.

Vierailija
42/80 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein itsellänikin ostoskärryissä pelkät nakit,vaalea leipä,lihaa,makkaraa,mutta kasviksia onkin jo jääkaapissa tai kesällä kasvimaalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2013 klo 20:00"]

Mitäs jos näkisit minut - hieman pullukan mutta ei lihava - ostavan salaattiaineksia, broileria ja kivennäisvettä? Katsotko ennemmin ostajan ulkomuotoa vai ostettavia ruokia? Mielenkiintoista on tietää mitä muut minusta ajattelevat, syön terveellisesti ja liikun, mutta lääkityksen takia kasvot ovat turvonneet ja voivat antaa joillekin läskin vaikutelman.

[/quote]

Broileria paheksuisin, sillä se on epäeettisesti tuotettua. Mutta muuten ajattelisin, että tsemppaat hyvin ja haluat ehkä laihtuakin. ap

Vierailija
44/80 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson samalla tavoin erityisesti keski-ikäisten naisten ostoskoreja.  Diabetes ja monet muut sairaudet ovat monelle tätä päivää. Minusta on hyvä, että asiasta puhutaan, sillä miljoonia euroja palaa näiden "turhien" elintasosairausten hoitamiseen.

Vierailija
45/80 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson samalla tavoin erityisesti keski-ikäisten naisten ostoskoreja.  Diabetes ja monet muut sairaudet ovat monelle tätä päivää. Minusta on hyvä, että asiasta puhutaan, sillä miljoonia euroja palaa näiden "turhien" elintasosairausten hoitamiseen.

Vierailija
46/80 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
47/80 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2013 klo 19:35"]

edessäni on lihava nainen, joka ostaa donitseja, suklaata, limsaa, pizzaa tms. Itselläni korissa kun on erilaisia salaatteja, kasviksia, kalaa, tuoreita yrttejä, kivennäisvettä ja herkutteluun pala tummaa suklaata!

[/quote]

Mutta takanasi oleva normaalipainoinen kaunotar tuntee ylemmyyttä, kun on kauniimpi kuin edelle olevansa, eli sinä joka puputat vain salaattia. Kaunotarta sinusta ei koskaan tule, ei ulkoisesti eikä varsinkaan sisäisesti.

Vierailija
48/80 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2013 klo 19:55"]

Minä olen hoikka nainen, ja lisäksi erittäin treenatussa kunnossa, joten todennäköisesti kroppani on paljon hotimpi kuin sinun ;D. En ole niin pikkusieluinen, että kyttäisin kaupassa muiden ostoksia enkä varsinkaan tunne ylemmyyttä ostoksistani tai kropastani. Lisäksi omassa ostoskorissani on paljon monipuolisempaa syötävää kuin sinulla, ja voin kaikessa rauhassa syödä myös lihottavampia ja epäterveellisempiä ruokia, sillä liikun paljon ja ymmärrän, että kaikkea voi silloin tällöin terveyttään vaarantamatta syödä. Harmi, että sinulla on vaikeampaa :)

[/quote]

Viime vuonna treenitunteja kertyi minulle yli 350, mukana mm. yksi maratoni. Salilla käyn pari kertaa viikossa, juoksen ja spinnaan läpi vuoden. Eli todennäköisesti olen ainakin yhtä hyvässä kunnossa kuin sinä :) En syö kalaa pysyäkseni hoikkana, vaan siksi että se on terveellistä, eettistä ja maukasta. ap

Vierailija
49/80 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä myydän erikseen pala tummaa suklaata?

Vierailija
50/80 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti te sokeri-transrasva-tyypit voisitte paljon paremmin jos katsoisitte mitä syötte. Henkisesti ja fyysisesti. Diabeteshoidot tulee hemmetin kalliiksi yhteiskunnalle ja käsittääkseni niitä nyt jo pantataan, ettei mene niin paljon rahaa ihmisiin, jotka kuitenkin hukkaa ne rahat jatkamalla samalla sairatuttavalla linjalla.

Vierailija
51/80 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Hyvä että sulla on edes joku tilanne missä päteä. Mutta kyllä sua silti käy sääliksi, jos toi on sun suurin saavutuksesi.

Vierailija
52/80 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2013 klo 20:05"]

[/quote]

Mutta takanasi oleva normaalipainoinen kaunotar tuntee ylemmyyttä, kun on kauniimpi kuin edelle olevansa, eli sinä joka puputat vain salaattia. Kaunotarta sinusta ei koskaan tule, ei ulkoisesti eikä varsinkaan sisäisesti.

[/quote]

Niinpä. Hyvin sanottu. Voit katsoa nenänvartta pitkin vaikka jokaista sinua paksumpaa, mutta kauniimmaksi et itseäsi saa vaikka salaattia puputatkin. Minä katson säälien rumiluksia.

Vierailija
53/80 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau! Siis tämä palstahan on näköjään täynnä upeita ja ymmärtäväisiä ihmisiä, jotka eivät koskaa edes ajatuksissaan morkkaa tai tuomitse muita! Hyvä teille! Itseni on tosin pakko myöntää, että ajattelen välillä vähän samalla tavalla kuin ap, mutta olenkin vain ihan tavallinen ihminen enkä mikään enkeli.

Vierailija
54/80 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2013 klo 20:04"]

[/quote]

kuule, jokainen meistä tulee maksamaan yhteiskunnalle suunnilleen saman verran. Jos sinä elät niin helvetin terveellisesti, niin me joudutaan maksamaan sun kurpan eläkkeitä jonnekin sataan vuoteen asti, kun taas rehevämmin elävät, varhemmin sairastuvat maksavat niinä lääkärikuluina KENTIES enemmän, mutta säästävät eläkekuluissa kuollessaan nuorempina.

Ja toisaalta, saatetaan sitä joutua sun Dementiahoitoasikin maksamaan vuosikausia siellä elämäsi ehtoopuolella, ja se se vasta kallita onkin.

ELi älkää jaksako enää lässyttää tuota samaa paskaa, vaan ajatelkaa edes joskus vähän laajemmin. Tai sitten suostukaa tappamaan itsenne heti kun olette olleet eläkkeellä 5 vuotta, koska muutenhan MINÄ joudun saatana maksamaan teidän ylläpitoanne.

Vierailija
55/80 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kanssasi samaa mieltä siitä, että broileri on epäeettistä. Sen kuin pystyisikin jättämään pois.. Mutta nyt olen löytänyt myös soijanakit, ovat yllättävän hyviä vaikka en olekaan täysin kasvissyöjä. :)

Kysymykseni liittyi vain siihen voiko ihmistä arvostella pelkän ulkonäön perusteella, vaikka ei tietäisi onko ylipainon taustalla laiskuus, lääkitys vai joku muu. Sitten kun pääsen tästä lääkityksestä eroon toivon pääseväni myös turvotuksesta eroon (kuten lääkärit ovat puhuneet), mutta sitä ennen olen kuin naispuolinen Timo Soini kaksoileuan ja kuukasvojen kanssa. Minulla ei ole mitään ylipainoisia vastaan (olen joutunut koko ikäni kamppailemaan kilojen kanssa jolloin ei voi syödä mitä tahansa) mutta nyt kunnolla turvonneena olen huomannut surullisena miten paljon paheksuvia katseita voi saada.

16

Vierailija
56/80 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sitten on saanut itsetuntosi noin surkeaan kuntoon, ap, jos kuitenkin olet mielestäsi terveesti elävä ja treenattu persoona? Oletko susiruma, vai mistä kiikastaa?

t: todella läski, joka ei edes huomaa muiden ylemmyydentuntoisia katseita, koska ne ei kiinnosta

Vierailija
57/80 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oikeasti surullista ja järkyttävää miten epäterveellisesti ihmiset syövät. Jos vielä kyseessä on lapsiperhe, jonka ostokset ovat eineksiä ja höttöhiilareita, niin pahaa tekee! Tekisi mieli huutaa, että "etkö sä ihminen tajua, mitä p*skaa syötät lapsillesi" Tottakai joskus voi syödä esim. karkkia, mutta kyllä ihmisistä näkee päälle päin, ketkä syö joskus ja ketkä joka päivä. Paino ei kerro sitä yksistään, vaan jo esim. ihon ja hiusten kunnosta näkee elämäntavat!!

Vierailija
58/80 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2013 klo 20:11"]

missä myydän erikseen pala tummaa suklaata?

[/quote]

Green & Black'sillä on reilunkaupan tummaa luomusuklaata pienissä paloissa (30 g). ap

Vierailija
59/80 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se lihava saa illalla todennäköisesti munaa, kun sinä taas joudut sormettamaan yksiksesi.

Vierailija
60/80 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ot, mutta tuli tästä ketjusta mieleen eräs kauppareissu. Ostin ostoskärryllisen karkkia, sipsiä, olutta, keksejä ja muuta epäterveellistä. Olin pakkaamassa ostoksiani kun minun jälkeeni maksanut erittäin lihava mies (joka itse osti askin tupakkaa ja limun tai oluen) vilkaisi ostoksiani ja sen jälkeen minua hieman epäuskoisesti. Olen siis pienehkö (160/49).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi