Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pitkään on ok odottaa kutsua valmistujaisiin

Vierailija
21.05.2026 |

Kolme kutsua on tullut ja pitäisi pikkasen suunnitella kys päivän marssijärjestystä. Yhtä mä tavallaan vielä odotan, kun veljeni lapsi ymmärtääkseni valmistuu myös.

Vaikken lämpimimmissä väleissä siihen suuntaan ole, kuitenkin on tärkein ja lähin. En haluaisi jäädä sieltä sitten poiskaan. Yöpaikkakin pitäisi varata. Mulle on ihan ok, jos en kutsua saakaan.. mutta jos kutsu tuleekin ja jätän menemättä, niin äiti ja käly pitää kiukua yllä jonkin aikaa. Äiti meinas, että postiin on kadonnut tietenkin olen kutsuttuna... en tiedä, kun käly on toisiaan aika tuulella käyvä.

Noihin kolmeen pitäisi huomenna ilmoittaa ilmoittautuminen.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti ja käly suuttuu. Voi vee. 😄

Vierailija
2/12 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy veljeltäsi, höpsö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui. Kirjoitat ettet ole veljeesi "lämpimimmissä väleissä" mutta että hän on kuitenkin tärkein ja lähin. Miten etäisiä ne muut sitten ovat? Et taida ymmärtää ettei kukaan oikeasti halua sinua juhliinsa.

Vierailija
4/12 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy veljeltäsi, höpsö

Ei voi kysyä, koska ei ole väleissä.

Vierailija
5/12 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika selvää ettet oo kutsua saamassa. Syy näkyy suoltamastasi paskasta.

Sun elämän kohokohta on keksityt juhlat.

Vierailija
6/12 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysy veljeltäsi, höpsö

Ei voi kysyä, koska ei ole väleissä.

No tuskin sitten tulee kutsuakaan.

Vierailija
7/12 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika selvää ettet oo kutsua saamassa. Syy näkyy suoltamastasi paskasta.

Sun elämän kohokohta on keksityt juhlat.

Ei, vaan elämänsä kohokohta on draamailu. Mielensäpahoittaja taas vauhdissa.

Vierailija
8/12 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, onpas täällä väännelty ja vedelty paljon erilaisia johtopäätöksiä ja sitten vaan ilkeillään. :D

Vaikka kirjoitusvirheitä teenkin, niin kyllä tuossa sanotaan aika selkeesti, ettei sinnepäin ole lämpimimmät välit! Käly ei tykkää musta ja veli ei sais olla tekemisissä mun kanssa. Jos on, niin heillä alkaa tarpeeton riitakausi, enkä mä sitä halua. < ehkä olisi pitänyt noin laittaa samantien. Sorry.

On mua kutsuttu muihin heidän bileisiin, todennäköisesti rahalahjan takia ja käly on aika perinteinen. Helpompaa, että mä olen paikalla, kun selittää muille, että missä täti on.

Kyllä vaan heidän lapsensakin ovat mulle rakkaita ja jopa läheisiä, vaikken usein näekään. Verrattuna noihin muihin kutsuihin, duunikaveri ja kaksi naapuria.

ap

Vierailija
9/12 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma että veljen lapsi  viettää lakkiaisia nyt keväällä ? Oliko nimi julkaistu jossain ?

Jos haluat veljesi lasta muistaa, niin soita veljellesi kysy tilanteesta ja kerro että haluaisit lasta onnitella mikäli on ylioppilaksi päässyt. Lapsen juhlathan ne on . 

Vierailija
10/12 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma että veljen lapsi  viettää lakkiaisia nyt keväällä ? Oliko nimi julkaistu jossain ?

Jos haluat veljesi lasta muistaa, niin soita veljellesi kysy tilanteesta ja kerro että haluaisit lasta onnitella mikäli on ylioppilaksi päässyt. Lapsen juhlathan ne on . 

Lue aloitus

Vierailija
11/12 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, onpas täällä väännelty ja vedelty paljon erilaisia johtopäätöksiä ja sitten vaan ilkeillään. :D

Vaikka kirjoitusvirheitä teenkin, niin kyllä tuossa sanotaan aika selkeesti, ettei sinnepäin ole lämpimimmät välit! Käly ei tykkää musta ja veli ei sais olla tekemisissä mun kanssa. Jos on, niin heillä alkaa tarpeeton riitakausi, enkä mä sitä halua. < ehkä olisi pitänyt noin laittaa samantien. Sorry.

On mua kutsuttu muihin heidän bileisiin, todennäköisesti rahalahjan takia ja käly on aika perinteinen. Helpompaa, että mä olen paikalla, kun selittää muille, että missä täti on.

Kyllä vaan heidän lapsensakin ovat mulle rakkaita ja jopa läheisiä, vaikken usein näekään. Verrattuna noihin muihin kutsuihin, duunikaveri ja kaksi naapuria.

ap

Äitiiii, pyyhkimääään, eli pyydä äitiäsi kysymään veljestäsi mihin sun kutsu on jäänyt. 

Vierailija
12/12 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää, tämänkin ketjun aloittajalla on se äänioikeus..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme