Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Velkaa 17 900 enkä pysty maksamaan niitä ikinä

Vierailija
18.04.2013 |

Ulosotto ei saa perittyä mitään, koska olen varaton. Velkajärjestelyyn ehkä joskus toiveita päästä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just.

Minulla asuntolainaa yksin 150.000 euroa ja tulot on nettona n. 1500e kuussa.

Ihan turha itkeä noin pienillä veloilla. Mene hyvä ihminen töihin tai jo pelkistä sossun tuistakin saat säästöön niin, että pikkuhiljaa makselet.

Vierailija
2/10 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on auton hinta. Yrität saada töitä ja lyhennät palkasta koko ajan sitä. Kyllä se siitä häviää. Velkajärjestelyn varaan ei kannata tuota jättää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulosotossa kasvavat korkoa koko ajan, en ole työkykyinen.

Vierailija
4/10 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmillisempi tuo, jos ei työkykyä. Mutta sitten ei kannata murehtia, kyllä ne peritään sitten iteksiään sieltä.

Vierailija
5/10 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuo on sun mielestäs paljon vai? Mulla on velkaa saman verran ku kakkosella (150 000) enkä mä sen takia yöunia menetä. Talo on maksettu ehkä joskus 15 vuoden päästä...

Vierailija
6/10 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla velkaa yli 700 000 e ja mä EN saa maksettua niitä ikinä... toi sun summa nyt on niiiiin helppo maksaa vaikka miten tahansa päin...

Vierailija
7/10 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tuo velka on? Auto?

Vierailija
8/10 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2013 klo 13:59"]

Mulla velkaa yli 700 000 e ja mä EN saa maksettua niitä ikinä... toi sun summa nyt on niiiiin helppo maksaa vaikka miten tahansa päin...

[/quote]

Teillä on ap:n kanssa siis ihan sama tilanne, samassa suhteessa tuloja kuin velkaakin.

Vierailija
9/10 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buuhuu!

Meillä on molemmilla ollut opintolainaa, on talolainaa 200 000 josta jäljellä puolet, on auto otettu lainalle ja sinä poraat ettet saa pienehköä lainaa maksettua!

On sinulla varmaan ollut joku kuukausimaksu olemassa. Miksi et ole noudattanut sitä?

Tämä on oikeasti niin aivovammaista etten voi käsittää mikä vaivaa ihmistä!

Me maksetaan mm. talolainaa pienempi summa mitä maksettiin vuokrasta. Maksatko vuokraasikaan? Mitä kaikkea jätätkään maksamatta ihan vaan sillä että ostat ja törsäät muuhun kuin maksuihisi? Tuo on törkeää.

Jos sinä et saa hommattua rahapussiasi kuntoon niin kuka sen tekee sinulle? Minua suututtaa ihan vaan vaikka vanhempiesi puolesta. Eikö ne ole sinulle mitään koskaan opettaneet?

Olet ottanut jostain melkein 20 tuhatta tarkoitukseen X ja se kuuluu maksaa suunnitelman mukaan kuukausittain! Ilmaiseksiko ajattelit saavasi rahaa? Missä on sinun vastuu ja velvollisuus ajattelu?

Tottakai SINÄ maksat tuon ottamasi lainan ja KORKOJEN KERA! Nyt sinä siinä vollotat ettet voi maksaa, miten niin et? Sinä olet sitoutunut lainanmaksuusi, se on ihan ensimmäinen asia mitä jokainen lainanottaja tekee: määrittelee onko varaa ottaa sitä lainaa alkujaankaan! Ei hyvää päivää!

Vierailija
10/10 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpönpöpö, jos maksat vaikka 50 euroa kuussa velkaasi, se on maksettu 28 vuoden päästä. Sen verran pystyy maksamaan vaikka toimeentulotuesta. Jos olet nyt vaikkapa kolmekymppinen, olet ennen eläkeikää velkavapaa, vaikka et KOSKAAN tekisi enää töitä. Oletko sillä tavalla työkyvytön, ettet näe tulevaisuudessakaan mahdollisuuksia työntekoon, siis ikinä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi