Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko miehellesi kelvannut kuka tahansa muukin nainen?

Vierailija
01.07.2020 |

Vai olitko juuri sinä erityinen?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen on lihava,niin siitä tietää vastauksen.

No entä jos se mies onkin lihavampi.

Miehen painolla ja ulkonäöllä ei ole väliä. Jos nainen ei ole nätti, niin mies tyytyy aina.

Vierailija
42/49 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kysynyt, mutta ei varmasti olisi. Jos olisi, niin miksi hän olisi ollut sinkku? Vientiä hänellä nimittäin kyllä olisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti olisi joku muukin kelvannut. Tietenkin. Elämä ei ole ihan mustavalkoista :)

Ap kysyi, olisiko kuka tahansa muukin kelvannut. Se on eri asia.

Vierailija
44/49 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olis. Raukalla oli vaa nii huono itsetunto et luuli ettei muut kiinnostu hänestä. Oon koittanu sanoa et hän kyllä sais kenet vaa ja ettei häne tarvi tyytyä muhun

Eihän tollaseen bullshittiin usko kukaan mies :DDDD

Vierailija
45/49 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme on tämä ajatus että henkilölle on olemassa vain se yksi oikea? Tarkoittaako tämä esim sitä että jos leskeksi joutunut henkilö myöhemmin löytää uuden niin se kuollut osapuoli ei ollutkaan "se oikea" ?

Samoin tämä premissi että olisiko kelvannut muu? Siis ikäänkuin ei olisi voinut ilman yhden henkilön tapaamista muodostaa koskaan hyvää parisuhdetta kenenkään muun kanssa?

Mitä ihmettä nyt taas

En minä ymmärtänyt avausta noin. Tottakai jokainen meistä voisi olla jonkun muun kanssa, jos nykyinen puoliso ei olisi koskaan edes osunut kohdalle. Mutta ap kysyi, olisiko kelvannut kuka tahansa. Minä ymmärrän sen niin, että valitsiko puolisoni minut saadakseen edes jonkun, ihan riippumatta siitä ihastuiko minuun tai millainen olen.

Vierailija
46/49 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. On aika vaativa ja nirso, kriteerit korkealla. Arvostaa älyä ja tietynlaista konservatiivista sovinnaisuutta. Usein sanonut, ettei huolisi esim tatuoitua naista. Onneksi löysi minut, tylsän ja luotettavan puolison, joka ei ole jokaisen vastaantulleen kanssa sotkenut lakanoita.

Mistähän löytäisi naisen, joka ei ole konservatiivinen ja sovinnainen, vaan mielellään vähän boheemi, mutta joka ei silti ole nussinut ympäriinsä? Itse olen vähän boheemi mies - tosin käyn vakituisissa töissä ihan hyvällä palkalla - enkä pidä yhtään naisista, jotka on kauhean konservatiivisia ja sovinnaisia ja katsovat nenän vartta pitkin kaikkia muita. Toisaalta... En pidä myöskään ympäriinsä nussivista naisista, enkä ymmärrä miksi boheemiin elämäntapaan olisi pakko sotkea lukuisia seksikumppaneita ja epäselviä seksisuhteita.

Vierailija
47/49 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme on tämä ajatus että henkilölle on olemassa vain se yksi oikea? Tarkoittaako tämä esim sitä että jos leskeksi joutunut henkilö myöhemmin löytää uuden niin se kuollut osapuoli ei ollutkaan "se oikea" ?

Samoin tämä premissi että olisiko kelvannut muu? Siis ikäänkuin ei olisi voinut ilman yhden henkilön tapaamista muodostaa koskaan hyvää parisuhdetta kenenkään muun kanssa?

Mitä ihmettä nyt taas

En minä ymmärtänyt avausta noin. Tottakai jokainen meistä voisi olla jonkun muun kanssa, jos nykyinen puoliso ei olisi koskaan edes osunut kohdalle. Mutta ap kysyi, olisiko kelvannut kuka tahansa. Minä ymmärrän sen niin, että valitsiko puolisoni minut saadakseen edes jonkun, ihan riippumatta siitä ihastuiko minuun tai millainen olen.

Tuo on vähän vaikea arvioitava, sillä parisuhteeseen on vähän eri kriteerit kuin esim. seksisuhteeseen tai kaveriksi. Jos treffaa vähän kaikkia naisia, niin eihän se vielä tarkoita, että heidät olisi mies kelpuuttanut parisuhteeseen. Minusta tuohon ei tiedä vastauksen kuin mies itse.

Vierailija
48/49 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne, jotka sanotte, että olisi ja mies on sen suoraan sanonutkin, niin ihmeessä olette sellaisen ihmisen kanssa?

Koska en koe olevani niin erityinen, olen realisti. Olen siis aivan hyvä tyyppi, mutta niin on moni muukin. Mites Pikku prinssissä todetaankaan: kesyttäminen on se juttu, jostakin ihmisestä tulee erityinen tuntemisen myötä; siinä ihmissuhteen hauraus ja kauneus.

Vierailija
49/49 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Valitsi kuulemma mut tuhansien joukosta.

Olinkin sit hänelle liian hyvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi