Olisiko miehellesi kelvannut kuka tahansa muukin nainen?
Kommentit (49)
Varmasti olisi joku muukin kelvannut. Tietenkin. Elämä ei ole ihan mustavalkoista :)
Vierailija kirjoitti:
Ei. On aika vaativa ja nirso, kriteerit korkealla. Arvostaa älyä ja tietynlaista konservatiivista sovinnaisuutta. Usein sanonut, ettei huolisi esim tatuoitua naista. Onneksi löysi minut, tylsän ja luotettavan puolison, joka ei ole jokaisen vastaantulleen kanssa sotkenut lakanoita.
Minä en huolisi miestä, joka on jokaisen vastaantulijan kanssa sotkenut lakanoita.
Huolitko sinä?
Ei, sitä oon ihmetellytkin kun tiiän miten ihanille naisille on antanut pakit.
Mieheni halusi tällaisen vähän tärähtäneen ja ”haastavan” tapauksen, omien sanojensa mukaan pysyäkseen hereillä ja elossa. En tajua itsekään. Mutta kivaa tietää olevansa rakastettu ja enemmän kuin kuka tahansa/joku vaan.
Itse olin päättänyt olla ilman parisuhdetta, jollen satu kohtaamaan todella poikkeuksellisen mahtavaa naista. Olinkin itsekseni melkein 10 vuotta, mutta sitten tapasin nykyisen vaimoni. 8 vuotta oltu nyt yhdessä ja ihan hemmetin kivaa on elämä hänen kanssaan ollut kaikki nämä vuodet.
Ne, jotka sanotte, että olisi ja mies on sen suoraan sanonutkin, niin ihmeessä olette sellaisen ihmisen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Ne, jotka sanotte, että olisi ja mies on sen suoraan sanonutkin, niin ihmeessä olette sellaisen ihmisen kanssa?
Eihän kyse ole siitä että itse tai puolisoni olisimme ainoita mahdollisia kumppaneita toisillemme. Minulle riittää että rakastaa minua nyt, eikä se että olisi voinut rakastua ja rakastaa jotain muutakin naista. Mieheni on hyvä puoliso minulle ja hyvä isä lapsillemme. Olisi varmasti molempia jos olisi päätynyt yhteen jonkun toisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä ei olisi? Vaikka kaikki minulla on exiä nykyisin niin en minä ihmisenä mitenkään erityinen ole. Olen kuulemma yhtä mielenkiintoinen kuin tapetti. Tämän olen kuullut suurimmalta osalta kumppaneistani eikä he ole tienneet toistensa niin sanoneen. Parissa viikossa on löytynyt jälkeeni uusi kumppani kun olen eronnut. Joten en ole mitenkään erityinen menetys ollut.
Vierailija kirjoitti:
Itse joskus aikaisemmin ajattelin etten kelpuuttaisi miestä jolle kelpaisi kuka vain, mut toisin kävi.
Hän oli vain niin mielenkiintoinen ja ihana ja kolmannekseen hänellä ei ollut haku päällä eikä yrittänyt kaikkia kun me tavattiin.
Oli tosiaan minun onneni ettei muut naiset olleet hänelle aikaisemmin lämmenneet. ^^
Ei, on tosi nirso. Niin nirso, että on kyllä esitellyt minut sukulaisilleen, mutta ei kavereilleen.
Kyllä olis kelpuuttanut 😂 naishistoria kirjava, on ollut jos jonkinmoista naista. Nuorempaa, vanhempaa. Luulen vain ettei kovin moni osannut arvostaa miestäni. He hävisivät, minä voitin. Mieheni on kultakimpale 😊💕
Ei kuka tahansa, mies on aika kranttu , tietää mitä haluaa eikä tyydy mihin tahansa missään asiassa. Mutta jos ei olisi mua tavannut olisi varmasti tavannut jonkun toisen, samanoloisen naisen.
Yhdessä 22 vuotta
Mikä ihme on tämä ajatus että henkilölle on olemassa vain se yksi oikea? Tarkoittaako tämä esim sitä että jos leskeksi joutunut henkilö myöhemmin löytää uuden niin se kuollut osapuoli ei ollutkaan "se oikea" ?
Samoin tämä premissi että olisiko kelvannut muu? Siis ikäänkuin ei olisi voinut ilman yhden henkilön tapaamista muodostaa koskaan hyvää parisuhdetta kenenkään muun kanssa?
Mitä ihmettä nyt taas
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme on tämä ajatus että henkilölle on olemassa vain se yksi oikea? Tarkoittaako tämä esim sitä että jos leskeksi joutunut henkilö myöhemmin löytää uuden niin se kuollut osapuoli ei ollutkaan "se oikea" ?
Samoin tämä premissi että olisiko kelvannut muu? Siis ikäänkuin ei olisi voinut ilman yhden henkilön tapaamista muodostaa koskaan hyvää parisuhdetta kenenkään muun kanssa?
Mitä ihmettä nyt taas
Luulen että tässä ei kukaan ajattele etteikö joku toinen nainen tässä maailmassa olisi kelvannut heidän miehilleen, vaan enemmän sitä että kuka tahansa muu olisi kelvannut myös. Ehkä aloittaja haluaa herätellä näitä naisia joilla on miehet joille olisi kelvannut kuka vain miettimään sitä että mikä oli heidän miesten motiivi alkaa parisuhteeseen ja miksi naiset kelpuuttivat tämän miehen. Olivatko naiset itsekkin epätoivoisia kun ottivat epätoivoisen miehen, jolla ei ollut mitään kriteerejä? Jotain tän tyylistä ajattelen AP:n hakeneen.
Itselläni on tuollainen mies kelle olisi kelvannut kuka vain ja hän on aivan ihana, en vaihtaisi. Ja kyllä hänellä on oma luonne ja tahto, hän ei toivo ovimattonani tai heittopussinani.
Mieheni exät ovat todella kauniita ja fiksuja. En edes uskonut katsovan minuun kahdesti, mutta niinpä vaan ihastuttiin ja rakastuttiin. Mentiin naimisiin miehen aloitteesta pian ja lähipiirikään ei meinannut asiaa uskoa. Exä soitteli vielä meidän naimisiinmenon jälkeen kauan perään ja lupasi antaa kaiken anteeksi. Ilmeisesti olimme ulospäin niin epätodennäköinen pari. Nyt olemme olleet yhdessä 35 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Olis. Raukalla oli vaa nii huono itsetunto et luuli ettei muut kiinnostu hänestä. Oon koittanu sanoa et hän kyllä sais kenet vaa ja ettei häne tarvi tyytyä muhun
Yleensä nämä "luulot" perustuvat ihan oikeaan kokemukseen siitä, ettei ole saanut ketään.
Vaikea sanoa.
Tavattiin ensimmäisen kerran kun olin itse vielä suhteessa ja hän sinkku eikä tapahtunut juttelua enempää. Tavattiin sitten sattumalta n. vuoden päästä uudestaan ja oltiinkin molemmat sinkkuja. Juttu jatkui siitä mihin edellisen kerran jäi ja siitä asti oltu yhdessä.
Eli en osaa sanoa. Voi jossitella, mutta näin kävi ja näin on hyvä.
Ei olisi kyllä todellakaan kelpuuttanut ketä tahansa. Mun mies on fiksu ja varakas, ehti olla vuosia avoliitossa exän kanssa, joka myös fiksu ja nätti ja rikas. Suhde ei vaan toiminut ja sitten minä tulin kuvioihin noin vuosi heidän eron jälkeen. Olen todennäköisesti aika lähelle miehen « ihannenainen» koska hän on ollut todella rakastunut minuun ja se on kyllä ollut näkyvää alusta asti. En ole koskaan aikaisemmin tuntenut itseäni niin rakastetuksi ja huomioiduksi. Ollaan oltu yhdessä nyt 20 vuotta ja meillä on kaksi lasta. Oikeastaan toivoisi että jokainen saisi joskus kokea sellaisen rakkauden, jossa olet ehdoton ykkönen ja erityinen sille toiselle ihmiselle. Mahtava tunne!
Me olimme vielä ihan pentuja, kun tapasimme. Mies oli poika ja välitti vaan bilettämisestä. Kasvoimme yhdessä aikuisiksi ja suhde on kantanut kaikki nämä vuodet ylä -ja alamäkineen.
Varmasti olisi ollut hänelle tai minullekin sopivampia ehdokkaita, mutta yhdessä ollaan oltu. Meillä on vahva side. Mies on paras kaverini.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen on lihava,niin siitä tietää vastauksen.
No entä jos se mies onkin lihavampi.
Ei. Mies oli eronnut ja sitä mieltä, ettei kelpuuta ketään, jos ei tapaa sitä oikeaa. No, tapasi, nyt 15 vuotta yhteistä matkaa.