Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten narsistit onnistuvat sumuttamaan uhriaan niin että uhri turtuu siihen h e l vettiin?!?!

Vierailija
01.07.2020 |

Olen niin vihainen itselleni, että annoin narsistin sumuttaa minua vuosikausien ajan.

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä jostain lämmin Hali kaikille teille, jotka olette joutuneet narsistin uhriksi.

Olette hienoja ihmisiä juuri tuollaisina kuin nyt olette, ette anna kenenkään sitä pois teiltä viedä.

Vierailija
22/85 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne aloittaa kehumalla ja ihailemalla, välittämällä ja tykkäämällä. Siksi!

Miksi oli niin tyhmä että meni siihen lankaan :( mitä hyvää tästä paskasta voi edes ajatella..

ap

Ainakin osaat nyt vältellä vastaavia ihmisiä ja lähteä ajoissa. Pidä sitä vaikka elämänopetuksena. Kaikille tapahtuu ikäviä juttuja, mutta niistä voi koittaa oppia. Ehkä voit opettaa ja suojella muitakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perustuu siihen, että narsistien uhrit ja narsistit ovat usein vastinpareja. Uhrit läheisriippuvaisia narsisteja ja hyväksikäyttäjät alistavia, manipuloivia ja itsevarmoja.

Henkisesti terve ihminen ei jää narsistin manipuloitavaksi. Terveet ihmiset eivät viihdy myöskään rikollisten tai psykopaattien seurassa.

Mitä jos se narsisti tai psykopaatti onkin työnantajasi?

Sain mielivaltaiset potkut enkä ole 4 vuoteen työllistynyt uudelleen. Alani on harvinainen ja tämä ämmä on levitellyt minusta halveeraavia juttuja ympäri maailmaa. Minä en ollut hänen lellikkinsä mutta minun oli tietyllä tavalla alistuttava selviytyäkseni. Lopulta sekään ei riittänyt. 

Tai vanhempasi? :((

Vierailija
24/85 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei narsistit sitä kaikille pystykään tekemään, vain ihmisille jotka on sille alttiita. Narsisti ei ota ikinä uhriksi ihmistä jonka aivopesu on vaativaa tai tyssää alkuunsa. Ei se ala väkisin puskea vaan  suuntaa muualle. Jos olet empaattinen, ystävällinen, uskot ihmisistä ( tai haluat uskoa) hyvää, olet auttamishaluinen, kokenut jonkin trauman lähiaikoina kuten avioero, omaisen kuolema, jokin muu suuri menetys jonka takia henkinen tasapainosi on heikko. Jos olet yksinäinen tai sinulla ei ole tiivistä läheisverkkoa, olet myös saalistajalle altis. Näissä tapauksissa on moninkertainen riski saada narsisti elämäänsä. Narsisti saapuu elämääsi pelastamaan, olemaan samankaltainen, ystävänä tai missä tahansa roolissa mitä kipeiten tarvitset ja tarjoaa olkapäätä, ratkaisua ja turvaa.Hän ymmärtää sinua paremmin kuin kukaan muu, osaa antaa oikeat sanat ja siitä se lähtee.

Vierailija
25/85 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi oli niin tyhmä että meni siihen lankaan :( mitä hyvää tästä paskasta voi edes ajatella..

ap

Ainakin osaat nyt vältellä vastaavia ihmisiä ja lähteä ajoissa. Pidä sitä vaikka elämänopetuksena. Kaikille tapahtuu ikäviä juttuja, mutta niistä voi koittaa oppia. Ehkä voit opettaa ja suojella muitakin.

En tohdi sanoa kenellekkään että olin näin sokea :( Mies sumutti aivan täysin. Ikäkin jo lähempänä 5kymppiä, niin elämänopetuksena tuli kalliiksi nyt kun elämäkin on jo ehtoopuolella

Vierailija
26/85 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perustuu siihen, että narsistien uhrit ja narsistit ovat usein vastinpareja. Uhrit läheisriippuvaisia narsisteja ja hyväksikäyttäjät alistavia, manipuloivia ja itsevarmoja.

Henkisesti terve ihminen ei jää narsistin manipuloitavaksi. Terveet ihmiset eivät viihdy myöskään rikollisten tai psykopaattien seurassa.

Aivan, mutta kyllä siinä voi mennä hetki ennen kuin sen tajuaa että toinen on täys sosiopaatti. Koska alkuun jumaloivat ja ihastelevat sua niin! Ja sitten hissukseen kun alat ajatella että ei tämä nyt oikein hyvältä tunnu, kääntävät kaiken niin että tuntuu että olet niuhottaja. Kun kyllähän sulle jo heti aluksi rehellisesti ja suoraan kerrottiin että hänellä on vaikeuksia sitoutua, tms. Eikö?

Hyi kuinka inhoan psykopaatteja. Nykyään tunnistan heidät heti. Ovat huvittavia oikeastaan.

Vierailija
27/85 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

En tohdi sanoa kenellekkään että olin näin sokea :( Mies sumutti aivan täysin. Ikäkin jo lähempänä 5kymppiä, niin elämänopetuksena tuli kalliiksi nyt kun elämäkin on jo ehtoopuolella

Et ole ainut, jolle on käynyt noin!!! Älä syytä itseäsi.

Vierailija
28/85 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ei lohduta, menetin aivan liikaa :(

Vierailija
29/85 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei narsistit sitä kaikille pystykään tekemään, vain ihmisille jotka on sille alttiita. Narsisti ei ota ikinä uhriksi ihmistä jonka aivopesu on vaativaa tai tyssää alkuunsa. Ei se ala väkisin puskea vaan  suuntaa muualle. Jos olet empaattinen, ystävällinen, uskot ihmisistä ( tai haluat uskoa) hyvää, olet auttamishaluinen, kokenut jonkin trauman lähiaikoina kuten avioero, omaisen kuolema, jokin muu suuri menetys jonka takia henkinen tasapainosi on heikko. Jos olet yksinäinen tai sinulla ei ole tiivistä läheisverkkoa, olet myös saalistajalle altis. Näissä tapauksissa on moninkertainen riski saada narsisti elämäänsä. Narsisti saapuu elämääsi pelastamaan, olemaan samankaltainen, ystävänä tai missä tahansa roolissa mitä kipeiten tarvitset ja tarjoaa olkapäätä, ratkaisua ja turvaa.Hän ymmärtää sinua paremmin kuin kukaan muu, osaa antaa oikeat sanat ja siitä se lähtee.

Just tämä. Nimim avioeron jälkeen narsistin hampaisiin ajautunut.

Ap: Se on jo hyvä, jos pystyt olemaan vihainen narsistille. Minä en ole vielä kunnolla päässyt narsistin hampaista - minä vielä opettelen olemaan vihainen hänelle.

Vierailija
30/85 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tälle on monta alanuolta, mutta olen täysin samaa mieltä lopusta. Henkisesti terveet ihmiset ei viihdy ihmisten kanssa joiden elämän aihepiirit liikkuu huumekaupassa, murhissa, pahoinpitelyissä ja tämän tyyppisen toiminnan suunnittelussa.  Nämä on sellaisia asioita kun on intresseissä lähinnä mielenterveysongelmaisilla joita nämä tahot käyttää mielellään hyväksi helpon manipuloitavuuden takia. Kun elää synkkyydessäon toleranssi hirveillekin asioille hyvin korkea.

Vierailija
31/85 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

C'mooon , elämä ehtoopuolella viiskymppisellä? Vielä voi olla 50 vuotta hyvää elämää jäljellä.

Vierailija
32/85 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aina ihmetellyt sitä, että miten toi tapahtuukin. Sit se kävikin mulle. Mä fiilaan teidän tuskan, voimii kaikille<3

Vierailija
33/85 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ei lohduta, menetin aivan liikaa :(

Sellaista se elämä on. Jotkut menettää vuosia sairauksiin

Vierailija
34/85 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

C'mooon , elämä ehtoopuolella viiskymppisellä? Vielä voi olla 50 vuotta hyvää elämää jäljellä.

Vielä 50 vuotta yksinäisenä mummona, hirveä ajatus :(

Vierailija
35/85 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan, mutta kyllä siinä voi mennä hetki ennen kuin sen tajuaa että toinen on täys sosiopaatti. Koska alkuun jumaloivat ja ihastelevat sua niin! Ja sitten hissukseen kun alat ajatella että ei tämä nyt oikein hyvältä tunnu, kääntävät kaiken niin että tuntuu että olet niuhottaja. Kun kyllähän sulle jo heti aluksi rehellisesti ja suoraan kerrottiin että hänellä on vaikeuksia sitoutua, tms. Eikö?

Hyi kuinka inhoan psykopaatteja. Nykyään tunnistan heidät heti. Ovat huvittavia oikeastaan.

Ovat todellakin huvittavia. Käyttävät kaikki samaa kieltäkin. Todisteena tämä ketju: https://www.vauva.fi/keskustelu/3750844/listataan-narsistin-lempisanont…

Vierailija
36/85 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhri saadaan koukkuun ylenmääräisillä kehuilla ja lahjoilla. Pikkuhiljaa sitten vähennetään suosionosoituksia ja lisätää lyttäämistä. Uhri ei sitten rakastuneena voi sisäistää sitä kaikkea itsetunnon romutusta, koska "eihän rakkaalle voisi oikeasti sanoa noin".

Vierailija
37/85 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pääsin pois siitä helvetistä ja sitten ajauduin siihen uudestaan? Vaikka oltiin erossa 2 vuotta!!! Uskomattomia manipuloimaan nuo narsistit!!!

Vierailija
38/85 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Sun velvollisuus on valistaa muita nyt kun oot saanut kalliin opetuksen! mäkin kouluttaduin parisuhdeväkivaltatyön vapaaehtoiseksi, auttamaan parisuhdeväkivaltaa kokeneita uhreja

Vierailija
39/85 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uhri saadaan koukkuun ylenmääräisillä kehuilla ja lahjoilla. Pikkuhiljaa sitten vähennetään suosionosoituksia ja lisätää lyttäämistä. Uhri ei sitten rakastuneena voi sisäistää sitä kaikkea itsetunnon romutusta, koska "eihän rakkaalle voisi oikeasti sanoa noin".[/quote]

15 vuotta ajattelin noin

Vierailija
40/85 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti manipuloi uhrin niin taitavasti. Lukekaa kirja: Manipulaatiosokeus!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan