Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Robin on minusta paljon söpömpi kuin J.Bieber

Vierailija
17.04.2013 |

Mahtaako saada paljon faneja Norjasta. Oltiin syksyllä lomalla kohteessa joissa paljon enemmän muita Skandeja ja siellä lastendiscossa Frontside ollie oli iso hitti kielestä huolimatta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi hellan lettas sentään, plää plää plää

Vierailija
2/4 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, en vertaile lapsia ja aikuisia keskenään söpöyden perusteella, joten en osaa sanoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosiaan söpömpi!

Vierailija
4/4 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robin on mielestäni jopa parempi laulaja kuin Bieber. Samanlaisen taustakoneiston kanssa kuin Bieberillä, Robin olisi taatusti Bieberiä suositumpi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän