Lue keskustelun säännöt.
Robin on minusta paljon söpömpi kuin J.Bieber
17.04.2013 |
Mahtaako saada paljon faneja Norjasta. Oltiin syksyllä lomalla kohteessa joissa paljon enemmän muita Skandeja ja siellä lastendiscossa Frontside ollie oli iso hitti kielestä huolimatta.
Kommentit (4)
Sori, en vertaile lapsia ja aikuisia keskenään söpöyden perusteella, joten en osaa sanoa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Robin on mielestäni jopa parempi laulaja kuin Bieber. Samanlaisen taustakoneiston kanssa kuin Bieberillä, Robin olisi taatusti Bieberiä suositumpi.
voi hellan lettas sentään, plää plää plää