Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

raskaana ja reilusti ylipainoa :(

Vierailija
17.04.2013 |

10kg jo valmiiksi ylimääräistä ja plussasin pari viikkoa sitten. Onko nyt niin, että jos menen miinuskaloreilla niin vauva kuitenkin kehittyy normaalisti ja mulle ei tule enemäpää massaa. Meinaan vaan, että kurja jos tulee 15 kg niin painan sitte jo lähemmäs sata. Oisko meidän molempien vuoksi parempi syödä terveellisesti mutta pikkusen alle kulutuksen? SItten tulee tietysti tän painon vuoksi raskausdiabetes riskit yms. jos en heti ala kontrolloimaan?? Onko kokemuksia ettei paino nouse raskausaikana paljoakaan?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ylipainoa aika reippaastikin kun tulin raskaaksi, olen aina harrastanut liikuntaa ja jatkoin sitä koko raskauden ajan, alun pahoinvoinnissa annoin itselleni luvan syödä mitä vaan että sain edes jotain alas ja kun siitä tokenin niin söin mahdollisimman monipuolisesti. Moni kommentoi että olin laihtunut kun posket olivat lommolla ja luulenkin että laihduin mutta samalla vatsa kasvoi joten paino ei juurikaan muuttunut kuin vasta ihan loppuvaiheessa.

Lopputuloksena paino nousi raskaudessa n 7kiloa josta viitisen kiloa jäi laitokselle ja loput lähtivät itsekseen noin puolessa vuodessa. Nyt vauva on vuosikas ja painan 10 kiloa vähemman kuin raskautuessani.

Mä keskittyisin mahdollisimman monipuoliseen ruokavalioon ja liikkuisin voinnin mukaan varsinainen kaloreiden kyttäys ja laihduttamalla laihtuminen ei musta ole raskausaikana suotavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi