Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tähdet, tähdet 2020 Official

Vierailija
01.07.2020 |

Uudet kisaajat julkistettu: Suvi Teräsniska, Tommi Läntinen, Mikko Harju, ABREU, Konsta Hietanen, Hanna Pakarinen, Leo Stillman, Pandora, HesaÄijä ja Katri Ylander. Tuomaristossa Anni Hautala + Mikko Kuustonen + vaihtuva henkilö. Juontaja Heikki Paasonen.
https://www.is.fi/viihde/art-2000006558118.html

Kommentit (7209)

Vierailija
4521/7209 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.is.fi/viihde/art-2000006640112.html

Suvi kertoillut elämästään Iltikselle. Liittynee etäisesti ketjun aiheeseen, ainakin yhtä paljon kuin Konstan Salkkareissaesiintyminen. 

Mua ei ainakaan haittaa, että jaetaan muistakin artisteista tämmösiä juttuja, kunhan ketju ei mene pelkäksi niiden jakamiseen. Kiva lukea heidänkin kuulumisiaan ja juttujaan! T: Konsta-fani

Absurdia. että Konsta-fani toivoo YHDEN Suvi-jutun jälkeen, ettei ketju menisi pelkäksi muiden artistien juttujen jakamiseksi :D Sopii mennä laskemaan montako sivua täällä on jaettu pelkästään erään tietyn artistin elämäkertaa yms. koskevaa materiaalia. Siltä pohjalta ei hirveästi ole vara vaatia muita rajoittamaan juttujaan. 

Voisitteko lopettaa tämän jatkuvan jankkaamisen ja riidan haastamisen? Mä yritin ihan vilpittömästi sanoa, että jes, kiva, että tänne jaetaan muidenkin artistien juttuja, musta on niitäkin mukava lukea ja kommenttini koski ihan yhtä lailla Konsta-juttujen jakamista. Mä esimerkiksi toppuuttelin noita Salkkari-kirjoittelijoita ja oon ite yrittänyt ohjata keskustelua välillä muualle. Aina se silti palaa tähän samaan.

Kuka täällä nyt on haastanut riitaa? Jos ei kestä eriäviä mielipiteitä, kannattaa jättää keskustelupalstat väliin. Siihen on syynsä, miksi aina palataan tähän Konsta-överin toppuutteluun. Jos sitä syytä ei vielä ymmärrä, kannattaa lukea tämä ketju alusta loppuun ja tehdä vaikka tukkimiehenkirjanpidolla laskelmaa siitä, mitä viestit enimmäkseen käsittelevät. 

Vierailija
4522/7209 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te täällä toisilta kysytte lupaa mitä voi kirjoittaa? Kyllä tänne saa kuka vaan kirjoittaa mitä haluaa tästä ohjelmasta ja osallistujista. Jos joku viesti ei miellytä, sen yli voi hypätä. Ei minulla ole ainakaan mitään  ongelmaa ignoorata sellaisia viestejä jotka eivät minua kiinnosta. Turha lähteä kinaamaan toisten viesteistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4523/7209 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.is.fi/viihde/art-2000006640112.html

Suvi kertoillut elämästään Iltikselle. Liittynee etäisesti ketjun aiheeseen, ainakin yhtä paljon kuin Konstan Salkkareissaesiintyminen. 

Mua ei ainakaan haittaa, että jaetaan muistakin artisteista tämmösiä juttuja, kunhan ketju ei mene pelkäksi niiden jakamiseen. Kiva lukea heidänkin kuulumisiaan ja juttujaan! T: Konsta-fani

Absurdia. että Konsta-fani toivoo YHDEN Suvi-jutun jälkeen, ettei ketju menisi pelkäksi muiden artistien juttujen jakamiseksi :D Sopii mennä laskemaan montako sivua täällä on jaettu pelkästään erään tietyn artistin elämäkertaa yms. koskevaa materiaalia. Siltä pohjalta ei hirveästi ole vara vaatia muita rajoittamaan juttujaan. 

Voisitteko lopettaa tämän jatkuvan jankkaamisen ja riidan haastamisen? Mä yritin ihan vilpittömästi sanoa, että jes, kiva, että tänne jaetaan muidenkin artistien juttuja, musta on niitäkin mukava lukea ja kommenttini koski ihan yhtä lailla Konsta-juttujen jakamista. Mä esimerkiksi toppuuttelin noita Salkkari-kirjoittelijoita ja oon ite yrittänyt ohjata keskustelua välillä muualle. Aina se silti palaa tähän samaan.

Kuka täällä nyt on haastanut riitaa? Jos ei kestä eriäviä mielipiteitä, kannattaa jättää keskustelupalstat väliin. Siihen on syynsä, miksi aina palataan tähän Konsta-överin toppuutteluun. Jos sitä syytä ei vielä ymmärrä, kannattaa lukea tämä ketju alusta loppuun ja tehdä vaikka tukkimiehenkirjanpidolla laskelmaa siitä, mitä viestit enimmäkseen käsittelevät. 

Siitäkin on jauhettu jo monta sivua, että Konstasta on puhuttu liikaa. Pointti on tullut jo selväksi. Sen takia yritänkin viedä välillä keskustelua muualle ja tukea muidenkin artistien kannattajia. Käsitit sitä paitsi väärin viestini, koska alkuperäinen kommenttini koski myös Konsta-juttuja.

Vierailija
4524/7209 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kamalaa, tolla Mikolla ei mennyt yksikään nuotti kohdalleen 😱

Vierailija
4525/7209 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajunnut Mikon valintaa, miks esitti jonkun ikivanhan biisin, nuori jäbä. Samaan aikaan Läntinen vetää Weekendin blinding lights.

Vierailija
4526/7209 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua noiden biisivalintoja tässä dancepop-genressä olisi ollut niin paljon ihan huippuhyviä vaihtoehtoja, ja suurimman osan biisit jotain aivan paskaa.

Vierailija
4527/7209 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän koko formaatin vois lopettaa, kun tuonne ei saada oikeasti kunnon esiintyjiä. Kaikki noi on jotain menneen ajan floppeja, tai muuten vaan merkityksettömiä. Ainoa joilla oikeasti on ura tällä saralla on Anna ja Suvi.

Vierailija
4528/7209 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän koko formaatin vois lopettaa, kun tuonne ei saada oikeasti kunnon esiintyjiä. Kaikki noi on jotain menneen ajan floppeja, tai muuten vaan merkityksettömiä. Ainoa joilla oikeasti on ura tällä saralla on Anna ja Suvi.

Taidat olla aika nuori kun et muita tunnista?

Vierailija
4529/7209 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajunnut Mikon valintaa, miks esitti jonkun ikivanhan biisin, nuori jäbä. Samaan aikaan Läntinen vetää Weekendin blinding lights.

Meitä "ikivanhoja" vähän yli kolmekymppisiä, kyllä lämmitti, että mukana oli myös nostalgiapläjäyksiä pelkkien nykyajan listahittien sijaan. Ymmärrän toki, että lapset pitävät Aikakonetta mummojen musiikkina. Minäkin pidin lapsena 70-luvun hittejä mummojen musiikkina. 

Vierailija
4530/7209 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkein Mikon ikätoverina tajuan oikein hyvin. Aikakone oli iso hitti aikanaan ja minun ja monen muun ysärilapsen/nuoren tavoin Mikkokin on voinut sitä fanittaa. Jos on itse saanut biisin valita, valinta on mitä loogisin. Lisäksi Aikakone jos mikä edustaa genreä dancepop. Tuosta Tommin valinnasta ei oikein voi samaa sanoa....

Vierailija
4531/7209 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelosen instassa ja facessa pieni näyte artistien oopperataidosta.

Vierailija
4532/7209 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abreu kuulosti yllättävän hyvältä. Ja wow tuo eräs artisti, joka nimeä en nyt mainitse, ettei tule taas sota....

Vierailija
4533/7209 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Abreu kuulosti yllättävän hyvältä. Ja wow tuo eräs artisti, joka nimeä en nyt mainitse, ettei tule taas sota....

En kuunnellut klippejä, mutta minulla on koko ajan ollut tunne, että Anna yllättää. Hänen äänessään on sellainen sävy, joka varmasti sopii oopperaan. Ja kun maneerit on pakko riisua, kuullaan häneltä(kin) pelkistettyä laulantaa, mikä ei varmasti ole huono asia. 

Vierailija
4534/7209 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä odotan kyllä innolla oopperajaksoa. Siinä nähdään laulutaitokin, eikä voi ratsastaa pelkällä paljaalla pinnalla. Toivottavasti saavat myös tunnetta mukaan esityksiin.

Vierailija
4535/7209 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nelosen instassa ja facessa pieni näyte artistien oopperataidosta.

täytyykin käydä katsomassa!

Vierailija
4536/7209 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä, Abreu yllätti ainakin tuossa klipissä ja myös Konsta kuulosti hyvältä!

Vierailija
4537/7209 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvin laulaminen ei kuulostanut oopperalta tuossa nelosen klipissä 🤔 Kaikki muut vetivät yllättävän hyvin.

Vierailija
4538/7209 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta se, jota et mainitse ja se, jonka mainitsit kuulostivat hyviltä☺

Vierailija
4539/7209 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] wow tuo eräs artisti, joka nimeä en nyt mainitse, ettei tule taas sota....[/quote]

Konsta! Konsta! Konsta, Konsta, Konsta Konsta KONSTAAAA!! ❤👄❤👄❤👄❤👄

Vierailija
4540/7209 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko tätä jo kysytty, mutta saako Tähdet tähdet-voittaja jotain palkintoa voitosta? Tietääkseni kisaajat saavat palkkaa niin kauan kuin ovat mukana kisassa, mutta saako voittaja jotain muutakin kuin vain täyden palkan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi