Miesystävä lähti kesken mökkiloman yöllä kotiinsa
Vietettiin viimein yhteistä mökkilomaa sukuni mökillä, ainoa yhteinen loma koko vuonna. Mukana siis miesystäväni ja hänen poikansa sekä minä ja lapset.
Olemme olleet yhdessä reilut pari vuotta ja minua on kalvanut, ettei suhde ole edennyt yhtään ja olemme kuin kaksi eri porukkaa, ei oikein mitään yhteistä, vaikka yritän huomioida miehen poikaa paljon.
Otin asian keskusteluun mökillä saunassa kahden kesken, että miten näitä "eri leirejä" voisi yrittää silottaa, että olisi kaikilla varmasti mukavampi olla. Mies nauroi minulle ivallisesti, sanoi minun ylläpitävän tilannetta ja suuttui. Hän pakkasi omat ja poikansa tavarat ja lähtivät sanaakaan sanomatta pois. Tilannetta edelsi, että hän oli pari tuntia aiemmin painostanut minua kanssaan metsään harrastamaan seksiä, josta kieltäydyin tällä kertaa. Muutoin meillä on seksiä vähintään kerran päivässä. Minulle tuli todella halpa ja hyväksikäytetty olo. Hänen käytös oli koko reissun ajan kylmää ja ei tosiaan millään tavalla minua huomioivaa. Aivan kuin olisin ollut vain hänen tarpeiden tyydyttämistä varten ja tulivat mökkeilemään kanssamme, jotta hänen poikansa saa mukavan kalastus- ja uintiloman, josta poika nauttii. Poikaa (11v) alkoi kyllästyttämään vajaan viikon lomailun jälkeen ja hän toi esiin koti-ikävää useana päivänä.
Ei taida tässä enää olla kyse rakkaudesta hänen puoleltaan. Mies teki samoin viime kesänä myös, jättivät meidät mökille ja siksi pettymys ja häpeä on niin suuri. Mies ei sanonut minulle mitään lähtiessään, yritin keskustella, ettei minusta tuollaisesta voi suuttua, mutta hän laittoi kädet korvilleen. En ole lähdön jälkeen hänestä kuullut mitään (kohta vko mennyt). En tiedä, mitä tapahtui.. Jätettiinkö minut? Hänellä lukee edelleen fb:ssa, että on parisuhteessa kanssani.
Olen vain niin surullinen :(
Kommentit (149)
Siis mitä hittoa? Miksi olet noin käyttäytyvän ihmisen kanssa?
Nyt pääsen sanomaan, että se sika jätti sinut! Kerrankin näin päin.
Mies haaveillu metsäseksistä koko elämänsä ja nyt parin vuoden jälkeen mökillä uskalsi kertoa fantasiasta, jota voisi nyt kokeilla ja sinä torppasit heti. Ei ihme, että käyttäytyi miten käyttäytyi. Naiset eivät näköjään koskaan tajua milloin jokin asia on tärkeä miehelle. Reissu pilalla heti! Ei olisi varmaan kestänyt kauan nuo metsäpanot ja mies olisi hyväntuulisena miellyttänyt sinua loppu mökkiloman. Sitä ei voi kuule naiset aina vaan vaatia toiselta asioita, jos ei itse viitse joustamaan yhtään minkään suhteen.
Yksi asia minua jäi askarruttamaan ap:n aloituksessa. Eivätkö hyttyset purreet pepasta metsäseksin aikana? Tai tietysti ap on saattanut maata selällään jalat levällään, joten hyttysten hyökkäys olisi kohdistunut enimmiten miehen vaaleisiin pakaroihin. Toki jos mies on pumpannut tehokkaasti, työteliäästi ja tarpeeksi nopeasti, niin hyttyset eivät kenties ole pysyneet perässä.
Vierailija kirjoitti:
Pari vuotta seksiä vähintään kerran päivässä, just joo..
Ohis, mutta kyllä meidän parisuhteessa seksiä ollut vähintään kerran päivässä tämän kahden vuoden ajan, jos ollaan samaan aikaan oltu kotosalla! :D poislukien työmatkat. Eli hyvinkin normaalia!
N30
Alkuperäinen kirjoitti:
Avaan asiaa vielä, kun se niin monia kaivelee. Minun lapsistani lähes kaikki ovat jo teini/esiteini-iässä yhtä lukuun ottamatta, joka on miesystäväni 11-vuotiasta poikaa nuorempi. Miesystäväni olen tuntenut jo 22 vuotta, aina meillä on ollut kipinää mutta elämä on vienyt eri suuntiin. Vasta nyt meille tarjoutui mahdollisuus parisuhteeseen. Mies on luonteeltaan ihmisiä karttava, asuu maalla ja rakastaa mökkielämää, hänen poikansa samoin. Yhteinen päätöksemme oli mökkeillä juhannuksesta seuraavan viikon sunnuntaille.
Minusta yhteistä lomaa ei päätetä noin vain yhden ihmisen päähänpistosta. Olimme tavaroidemme kanssa myös hieman riippuvaisia miehen pakettiauton kuljetustilasta. Minulla oli auto täynnä, omien lasteni lisäksi mukana oli vanhimman lapseni poikaystävä.
Mies on aina ollut lapsirakas ja nauttinut myös minun lasteni seurasta. Ilmeisesti jokin on nyt muuttunut. Miehellä on sairaalloinen tarve täyttää poikansa toiveet, ehkä hyvittää siten eroaan lapselle pojan äidistä, en tiedä. Kun poika keksii haluta apple watchin, lähtivät ostamaan sen heti seuraavan aamuna, samoin tietokoneet ja sähköpotkulaudat. No, asiahan ei minulle kuulu, mutta pojan käytöksestä huomaa, että on tottunut saamaan kaiken eikä hän jaa mitään muille. Myös mieheni tuntuu olevan pakko antaa pojalle aina kaikki, mitä keksii pyytää.
Miesystäväni pojalla oli valtavat määrät herkkuja matkassa, minä hankin kaikille yhteiset. Hänelle tarjottiin joka aamu erikoisaamiainen, jonka olivat hankkineet, muut tyytyivät ns. normaaliin leipään ja muroihin. Minusta olisi tärkeää, että edes yhteisellä lomalla olisi samanlainen linjaus lasten suhteen ja kaikki saisivat tuntea olevansa tasavertaisia.
Minä toivoin vain, että yhteinen mökkiloma olisi sisältänyt yhteistä tekemistä, kävimme lähikylillä, torilla, kaupassa, mutta mies halusi kulkea poikansa kanssa ja minä sitten kuljin yksin lasteni kanssa.
Mies ei siedä asioista keskustelua, siksi kai olen tässä edelleen ja ihmettelen, tuleeko meillä koskaan olemaan mitään yhteistä. Ei ole helppoa päästää irti, kun tunteita on salaa ollut jo kauan ennen yhdessäoloamme.Mies ei selvästikään siedä elämässä vastaan tulevia vaikeuksia. Hän katseli kihlasormuksia vielä viime vuoden alkupuolella mutta käänsi selkänsä minulle, kun minulla oli suuria henkilökohtaisia murheita. Tuntuu, etten enää kelvannut hänelle ja hän ei pitänyt juuri yhteyttä minuun. En tiedä, kaikki on kovin sekavaa. Ja tarkennampa vielä senkin, emme asu yhdessä ja kun näemme, meillä on seksiä tuo mainitsemani määrä. Tosin loukkaahan sekin, että hän tulee luokseni useimmiten vain "yökylään", päivät touhuaa omiaan.
No mut millainen muna sillä miehellä on? Se täällä kaikkia kiinnostaa!
Vierailija kirjoitti:
Yllätä mies ja poista ihan itse fb:n parisuhdestatus. Ehkä tajuaa olla ottamatta enää yhteyttä.
Näin minä tekisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, naisten r-rinki koolla taas, aiheena kuinka p:stä miehet ovat. Todella uniikkia kamaa. Jatkakaa.
Jostain syystä olet eksynyt lukemaan naisten r-ringin palstaa. Ehkä voisit hankkia itsellesi jotain muuta tekemistä.
Miksi näin tekisin, hyvin viihdyttävää ja opettavaista millaisia jotkut katkeroituneet naiset ovat.
Sinä taidat olla se ainut katkera näissä ketjuissa. En paljon surullisempaa touhua keksi kuin jatkuva naisvihamielinen kommentointi jossain vauvapalstalla päivästä toiseen, viikosta toiseen, kuukaudesta toiseen, vuodesta toiseen.
Auttaisiko fotoresonanssiterapia tuohon tilanteeseen? Se ainakin paransi Kalevin syövän.
Alkuperäinen kirjoitti:
Avaan asiaa vielä, kun se niin monia kaivelee. Minun lapsistani lähes kaikki ovat jo teini/esiteini-iässä yhtä lukuun ottamatta, joka on miesystäväni 11-vuotiasta poikaa nuorempi. Miesystäväni olen tuntenut jo 22 vuotta, aina meillä on ollut kipinää mutta elämä on vienyt eri suuntiin. Vasta nyt meille tarjoutui mahdollisuus parisuhteeseen. Mies on luonteeltaan ihmisiä karttava, asuu maalla ja rakastaa mökkielämää, hänen poikansa samoin. Yhteinen päätöksemme oli mökkeillä juhannuksesta seuraavan viikon sunnuntaille.
Minusta yhteistä lomaa ei päätetä noin vain yhden ihmisen päähänpistosta. Olimme tavaroidemme kanssa myös hieman riippuvaisia miehen pakettiauton kuljetustilasta. Minulla oli auto täynnä, omien lasteni lisäksi mukana oli vanhimman lapseni poikaystävä.
Mies on aina ollut lapsirakas ja nauttinut myös minun lasteni seurasta. Ilmeisesti jokin on nyt muuttunut. Miehellä on sairaalloinen tarve täyttää poikansa toiveet, ehkä hyvittää siten eroaan lapselle pojan äidistä, en tiedä. Kun poika keksii haluta apple watchin, lähtivät ostamaan sen heti seuraavan aamuna, samoin tietokoneet ja sähköpotkulaudat. No, asiahan ei minulle kuulu, mutta pojan käytöksestä huomaa, että on tottunut saamaan kaiken eikä hän jaa mitään muille. Myös mieheni tuntuu olevan pakko antaa pojalle aina kaikki, mitä keksii pyytää.
Miesystäväni pojalla oli valtavat määrät herkkuja matkassa, minä hankin kaikille yhteiset. Hänelle tarjottiin joka aamu erikoisaamiainen, jonka olivat hankkineet, muut tyytyivät ns. normaaliin leipään ja muroihin. Minusta olisi tärkeää, että edes yhteisellä lomalla olisi samanlainen linjaus lasten suhteen ja kaikki saisivat tuntea olevansa tasavertaisia.
Minä toivoin vain, että yhteinen mökkiloma olisi sisältänyt yhteistä tekemistä, kävimme lähikylillä, torilla, kaupassa, mutta mies halusi kulkea poikansa kanssa ja minä sitten kuljin yksin lasteni kanssa.
Mies ei siedä asioista keskustelua, siksi kai olen tässä edelleen ja ihmettelen, tuleeko meillä koskaan olemaan mitään yhteistä. Ei ole helppoa päästää irti, kun tunteita on salaa ollut jo kauan ennen yhdessäoloamme.Mies ei selvästikään siedä elämässä vastaan tulevia vaikeuksia. Hän katseli kihlasormuksia vielä viime vuoden alkupuolella mutta käänsi selkänsä minulle, kun minulla oli suuria henkilökohtaisia murheita. Tuntuu, etten enää kelvannut hänelle ja hän ei pitänyt juuri yhteyttä minuun. En tiedä, kaikki on kovin sekavaa. Ja tarkennampa vielä senkin, emme asu yhdessä ja kun näemme, meillä on seksiä tuo mainitsemani määrä. Tosin loukkaahan sekin, että hän tulee luokseni useimmiten vain "yökylään", päivät touhuaa omiaan.
Tästä jää sellainen olo, että sinusta mies kasvattaa lastaan väärin. Et puutu, mutta ehkä sinusta aistii sen, ettet hyväksy. Minulla on vähän sama tilanne. Mies ei oikein hyväksy minun tapaani kasvattaa lastani. Tosin hän itse huomaamattaan tekee samaa omille lapsilleen, mutta kun eivät asu meillä niin ei sitä itse edes älyä. Lomat on ihan painajaisia. Minä en jaksaisi yhtään tuollaista, että kaikkien pitää syödä samoja eväitä ja tehdä samoja juttuja. En ymmärrä,mikä vaikeus siinä on, jos itse ovat ne pojan eväät hommanneet? Ei se hänen lapsensa välttämättä tykkää samoista ruuista kuin sinun lapset. Miksi hänen tarvitsee niitä.syödä monta viikkoa? Ja teettekö vain mitä sinä haluat? Pitääkö heidän sopeutua sinun juttuihin? Jos poika tykkää uida ja kalastaa, niin eikö hän sitten saisi sitä isänsä kanssa tehdä? Mutta tuollainen epäkypsä poistuminen ei kyllä hyvää lupaa. En kyllä lähtisi perään kyselee, elelisin ihan lasteni kanssa ilman tuollaista miestä.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se ollut siinä.
Jos ei hänen puoleltaan , niin ehdottomasti sinun.
Sinulle nyt viimeistään selvisi , miksi hän on jonkun ex.
Älä jää roikkumaan. Jätä tuo epäkypsä sika.
Mitäpä jos et kyselisi netistä neuvoja, koska täällä on vain katkeria kusipäitä, vaan ajattelisit asian omassa päässäsi?
Asiat eivät ole koskaan mustavalkoisia. Kysy itseltäsi, rakastako häntä muun kuin seksin yms takia?
Ehkä hänkin kaipaa sinulta jotain enemmän, muttei putkiaivoisena miehenä osaa muuta, kuin käyttäytyä noin? Mieti mitä rakastat hänessä. Ja mitä et. Älä hauku miestäsi netissä, itsehän hänet aikanaan valitsit.
Tuollainen epäkypsä mies, joka ei yritä edes keskustella vaan häipyy kuin murrosikään jäänyt teini (mitä selvästi on henkisesti), saa luvan lähteä. Suuttuu tuollaisista eikä yritä tukea sinua. Häipyköön. Älä enää ole tekemisissä. Jatkakoon kinumista, mutta selvästi suhteenne perustuu vain hänen tarpeisiinsa. Hän ottaa, mutta ei anna mitään vastineeksi. Sellaine ei kannata. Ansaitset tasavertaisemman parisuhteen. Mies ei kanssasi muutu, vaikka toivoisit kuinka. Mutta se ei ole enää sinun vastuusi. Miehen pitää itse yrittää käyttäytyä kuin oikea, aikuinen mies. Hän ei ansaitse kumppanikseen aikuista naista.
Ei vastaa soittoihin ja viesteihisi? Mikset kolkuta hänen kotioveen?
Siis mitääh?? Aikuinen mies kädet korvilla ja lähtee mitään sanomatta pois?? Toi on ku huonosta leffasta. Mistä kivenkolosta tollainen idiootti on kömpinyt?
Unohda tollainen metsäläinen ja etsi itsellesi parempi mies!
Ihmettelen, että miksi perhettä yhdistäisi mm. se että syötäisiin samaa aamupalaa, tehtäisiin samoja asioita. Eiköhän kaikilla ole ihan omat ruokamakutottumukset ja kiinnostukset. Minä olen perheestä, jossa oli kolme lasta, söimme kaikki erilaista aamiaista ja teimme mikä meitä kiinnosti. Pah, ikäviä tuollaiset olettamukset, että pitäisi veistää kaikki samasta puusta, jos leikitään perhettä.
Kun Ap on tottunut jokapäiväiseen seksiin vuosikausia, ei siitä luopuminen ole helppoa.
Miksi näin tekisin, hyvin viihdyttävää ja opettavaista millaisia jotkut katkeroituneet naiset ovat.