Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä lähti kesken mökkiloman yöllä kotiinsa

Jätetty
01.07.2020 |

Vietettiin viimein yhteistä mökkilomaa sukuni mökillä, ainoa yhteinen loma koko vuonna. Mukana siis miesystäväni ja hänen poikansa sekä minä ja lapset.
Olemme olleet yhdessä reilut pari vuotta ja minua on kalvanut, ettei suhde ole edennyt yhtään ja olemme kuin kaksi eri porukkaa, ei oikein mitään yhteistä, vaikka yritän huomioida miehen poikaa paljon.
Otin asian keskusteluun mökillä saunassa kahden kesken, että miten näitä "eri leirejä" voisi yrittää silottaa, että olisi kaikilla varmasti mukavampi olla. Mies nauroi minulle ivallisesti, sanoi minun ylläpitävän tilannetta ja suuttui. Hän pakkasi omat ja poikansa tavarat ja lähtivät sanaakaan sanomatta pois. Tilannetta edelsi, että hän oli pari tuntia aiemmin painostanut minua kanssaan metsään harrastamaan seksiä, josta kieltäydyin tällä kertaa. Muutoin meillä on seksiä vähintään kerran päivässä. Minulle tuli todella halpa ja hyväksikäytetty olo. Hänen käytös oli koko reissun ajan kylmää ja ei tosiaan millään tavalla minua huomioivaa. Aivan kuin olisin ollut vain hänen tarpeiden tyydyttämistä varten ja tulivat mökkeilemään kanssamme, jotta hänen poikansa saa mukavan kalastus- ja uintiloman, josta poika nauttii. Poikaa (11v) alkoi kyllästyttämään vajaan viikon lomailun jälkeen ja hän toi esiin koti-ikävää useana päivänä.

Ei taida tässä enää olla kyse rakkaudesta hänen puoleltaan. Mies teki samoin viime kesänä myös, jättivät meidät mökille ja siksi pettymys ja häpeä on niin suuri. Mies ei sanonut minulle mitään lähtiessään, yritin keskustella, ettei minusta tuollaisesta voi suuttua, mutta hän laittoi kädet korvilleen. En ole lähdön jälkeen hänestä kuullut mitään (kohta vko mennyt). En tiedä, mitä tapahtui.. Jätettiinkö minut? Hänellä lukee edelleen fb:ssa, että on parisuhteessa kanssani.
Olen vain niin surullinen :(

Kommentit (149)

Vierailija
141/149 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
142/149 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan samalta kuin mun entisen miesystävän toiminta. Oltiin etäsuhteessa ja melkein parisataa kilometriä on välimatkaa, mutta se ei estänyt häntä häipymästä vaikka taksilla lähimmälle juna-asemalle (ei omista autoa) heti jos hänelle puhuin siitä miten on käyttäytymisellään minua tahallisesti loukannut humalapäissään. Tai sitten soitti jollekin kavereistaan pääseekö hakemaan, ja syyllinen olin tietysti aina minä. 

En pysy edes laskuissa montako kertaa on lähtenyt. Ja korostan tässä vielä että en ole nalkuttanut/raivonnut, vaan asiallisesti puhunut tunteistani. 

Täällä moni on epäillyt että aloitus on provo, mutta valitettavasti tällaisia murrosikäisen tasolla olevia miehiä todella on, kuten tämä minun exä nelikymppinen mies. Pari vuotta tätä siedin ja olo oli ihan hirveä aina näiden häipymisten jälkeen. Onneksi tulin järkiini ja pääsin äijästä eroon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/149 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookissa on vielä paris suhteessa. Toinen kommentoi, ettei saanut olla parisuhteessa Facebookissa. Oikeesti nyt, kasvakaa aikuiseksi niiden sometilienbe kanssa. 

Vierailija
144/149 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sut ja lapses jätwtään pystyyn mökille niin ekalla kertaa se oli sen äijän häpeä. Toisella kertaa se on sun häpeä - kun annoit taas tapahtua. Nyt kerää ittes kasaan ja mies luiskaan! Hae apua tohon, ettet arvosta ittseäsi.

Vierailija
145/149 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet suhteessa narsistin kanssa. Hän on käyttänyt seksi-, catering- ja majoituspalveluitasi ja olet antanut sen tapahtua. Olet päästänyt hänet määräämään, mitä tehdään, missä tehdään ja miten usein. Lisäksi hän kadehtii mökkiäsi. 

Narsismi mainittu.

Vierailija
146/149 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ihan samalta kuin mun entisen miesystävän toiminta. Oltiin etäsuhteessa ja melkein parisataa kilometriä on välimatkaa, mutta se ei estänyt häntä häipymästä vaikka taksilla lähimmälle juna-asemalle (ei omista autoa) heti jos hänelle puhuin siitä miten on käyttäytymisellään minua tahallisesti loukannut humalapäissään. Tai sitten soitti jollekin kavereistaan pääseekö hakemaan, ja syyllinen olin tietysti aina minä. 

En pysy edes laskuissa montako kertaa on lähtenyt. Ja korostan tässä vielä että en ole nalkuttanut/raivonnut, vaan asiallisesti puhunut tunteistani. 

Täällä moni on epäillyt että aloitus on provo, mutta valitettavasti tällaisia murrosikäisen tasolla olevia miehiä todella on, kuten tämä minun exä nelikymppinen mies. Pari vuotta tätä siedin ja olo oli ihan hirveä aina näiden häipymisten jälkeen. Onneksi tulin järkiini ja pääsin äijästä eroon. 

Onko mies nyt juovuksissa?

Vierailija
147/149 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä34825 kirjoitti:

Ap:n lyhyt kommentti..

Tämä oli yhdessä sovittu ja suunniteltu loma, jonne mies tuntui haluavan jopa minua innokkaammin. Minä ehdotin lyhyempää max. viikon lomailua, hän halusi pidempää.

Nähtävästi meidän seksielämä ei häntä tyydytä, kun eilen sain kuulla, että "tavaraa saa helpommin ja useammin muualta, senkus vain kontaktoi vanhoja panojaan". Näin kauniisti hän asian ilmaisi. Lisäksi lähteminen mökiltä oli kuulema vain kypsän ja järkevän ihmisen teko.

Enpä aio tällaista enää katsoa ja kuunnella. Kenties jostakin löytyy minua ihmisenä arvostava mies, joka ei tuollaisia törkeyksiä latele.

Olen kuitenkin ihan täysipäinen ihminen, arvot mielestäni kohdallaan ja kai ihan kivan näköinenkin. Nyt keskityn lapsiini ja töihini.

Kiitos kaikille kommentoijille.

Vanha aloitus, mutta uskon AP:ta. Minulla on nimittäin tällainen isä. Nainen on olemassa vain seksiä varten ja minun arvoni tyttärenä mitataan sillä kuinka moni haluaa panna minua. Oli hirveä henkilökohtainen kriisi isälle, kun minulla ei ollut poikaystävää 17-vuotiaana. En siis kelvannut kenellekään pantavaksi toisin kuin naapurien tyttäret.

Isoon ääneen myös julisti - selvin päin - että olisi halunnut p0rnotähdeksi, koska siinä saa panna naisia joka päivä ja siitä maksetaan. Kiukutteli, kun olikin perheen isä vaan.

Mikä yllätys, että on aina pettänyt kaikkia kumppaneitaan.

Emme ole tekemisissä.

Vierailija
148/149 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä juhannus tässä ap:n perheessä on mennyt?

Vierailija
149/149 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap onko teillä avioehtosopimus?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme