Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä lähti kesken mökkiloman yöllä kotiinsa

Jätetty
01.07.2020 |

Vietettiin viimein yhteistä mökkilomaa sukuni mökillä, ainoa yhteinen loma koko vuonna. Mukana siis miesystäväni ja hänen poikansa sekä minä ja lapset.
Olemme olleet yhdessä reilut pari vuotta ja minua on kalvanut, ettei suhde ole edennyt yhtään ja olemme kuin kaksi eri porukkaa, ei oikein mitään yhteistä, vaikka yritän huomioida miehen poikaa paljon.
Otin asian keskusteluun mökillä saunassa kahden kesken, että miten näitä "eri leirejä" voisi yrittää silottaa, että olisi kaikilla varmasti mukavampi olla. Mies nauroi minulle ivallisesti, sanoi minun ylläpitävän tilannetta ja suuttui. Hän pakkasi omat ja poikansa tavarat ja lähtivät sanaakaan sanomatta pois. Tilannetta edelsi, että hän oli pari tuntia aiemmin painostanut minua kanssaan metsään harrastamaan seksiä, josta kieltäydyin tällä kertaa. Muutoin meillä on seksiä vähintään kerran päivässä. Minulle tuli todella halpa ja hyväksikäytetty olo. Hänen käytös oli koko reissun ajan kylmää ja ei tosiaan millään tavalla minua huomioivaa. Aivan kuin olisin ollut vain hänen tarpeiden tyydyttämistä varten ja tulivat mökkeilemään kanssamme, jotta hänen poikansa saa mukavan kalastus- ja uintiloman, josta poika nauttii. Poikaa (11v) alkoi kyllästyttämään vajaan viikon lomailun jälkeen ja hän toi esiin koti-ikävää useana päivänä.

Ei taida tässä enää olla kyse rakkaudesta hänen puoleltaan. Mies teki samoin viime kesänä myös, jättivät meidät mökille ja siksi pettymys ja häpeä on niin suuri. Mies ei sanonut minulle mitään lähtiessään, yritin keskustella, ettei minusta tuollaisesta voi suuttua, mutta hän laittoi kädet korvilleen. En ole lähdön jälkeen hänestä kuullut mitään (kohta vko mennyt). En tiedä, mitä tapahtui.. Jätettiinkö minut? Hänellä lukee edelleen fb:ssa, että on parisuhteessa kanssani.
Olen vain niin surullinen :(

Kommentit (149)

Vierailija
1/149 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ollut siinä.

Vierailija
2/149 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli siinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/149 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta seksiä vähintään kerran päivässä, just joo..

Vierailija
4/149 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasit jo itse kysymykseen, selväähän se on ettei mies sinua arvosta. Mökille tuli seksin takia ja viihdyttämään poikaansa. Älä ainakaan anele tai laita viestiä perään, hyvä jos meni!

Vierailija
5/149 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt tiedät ettet tommosen kans enää ole. Voit päättää ihan itse omaksi hyväksesi. Ei tarvi odotella tuleeko takas vai ei. Hyppyyttää sua miten tahtoo, jos vielä huolit sen tollasen jälkeen takasin.

Vierailija
6/149 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi vttu. Näin heti aamusta. Mietit varmaan tekstiäsi koko yön. 

Vierailija
7/149 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätti sinut sian.

Vierailija
8/149 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli sellainen miesystävä kans. Hänestä ei jäänyt kuin hyväksikäytetty fiilis. En saanut edes olla parisuhteessa hänen kanssaan Facebookissa. Nyksä siihen kelpasi. Minulle hän ei enää kelpaa, koska ei osaa kohdella tarpeeksi hyvin. Onnea vain uudelle "rakkaudelle", koska kukaan ei oikeastaan merkitse hänelle mitään.

Vierailija
9/149 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaikesta voi suuttua, vaikka itse ei näe asiassa mitään järkeä.

Mut joo, jos tuo on toistuva kuvio, että äijä lähtee kesken loman, niin antaa sit mennä. Tuskin kannattaa ottaa takaisin, jos toinen on kädet korvilla kun yrittää selvittää asiaa.

Toisaalta ymmärrän miestä. Mökkeily on kamalaa.

Vierailija
10/149 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ollut tässä. Mies tajusi että sinä olet liian hankala parisuhteeseen ja varsinkin näihin uusioperhe-viritelmiin. Parempi kun annat miehen mennä.

Vierailija
11/149 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätä mies ja poista ihan itse fb:n parisuhdestatus. Ehkä tajuaa olla ottamatta enää yhteyttä.

Vierailija
12/149 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei arvosta sinua ja olet vain hänen tarpeiden tyydyttämistään varten. Jos et ole tyytyväinen asetelmaan, suosittelen hakemaan omat kamasi pois hänen luotaan heti tänään. Toivottavasti ette asu yhdessä? Arvosta itseäsi, sillä jos tyydyt miehen halveksivaan kohteluun, se on tarttuvaa ja kohta et arvosta itseäsi lainkaan vaan alat uskoa että ansaitset tuollaisen kohtelun.

Jos yhteistä omaisuutta ei ole hankittu, hakisin vain tavarani pois hänen luotaan ja sanoisin jotakin tyyliin "Hyvää loppuelämää". Tunnet varmasti vapautta kun alkusuru on ohi. Tai jo nopeammin, sillä olet pois hänen vaikutuspiiristä. Älä siedä huonoa kohtelua. Hyviä miehiä on tuolla paljon ja yksinkin on parempi kuin itsekeskeisen hyväksikäyttäjän kanssa.

Vierailija
13/149 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minua kohtelisi noin niin en kyllä miettisi jättäkö se minut. Minä olisin jo jättänyt tuon miehen. Ei tarvetta miettiä haluaako se olla yhdessä vai ei.

Joko en olisi enää missään yhteydessä tai sitten vaihtoehtoisesti laittaisin viestin jossa kiittäisin menneistä ja toivottaisin hyvää jatkoa. Mutta muuta yhteistä ei olisi enää.

Mieti sitäkin millaisen parisuhdemallin annat omille lapsillesi? Haluatko heidän pitävän tuollaista suhdetta hyvänä?

Vierailija
14/149 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin sinä, niin tuo suhde olisi ohi ihan riippumatta siitä, mitä mies enää miettii.

Vierailija
15/149 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, prinsessa ei saanut omaa tahtoaan läpi ihan joka asiassa ja alkoi jänkyttämään miehelle vastaan. Tilanteen eskaloitumisen välttämiseksi mies lähti poikansa kanssa pois.

Ja nyt sitten tarinan konna onkin mies! ;)

Vierailija
16/149 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei voi tietää, jättikö mies, mutta tuollaisen jälkeen _viimeistään_ minä kyllä jättäisin miehen.

Vierailija
17/149 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda kaikki yhtä perhettä haaveilut. Ette ole eikä teistä tule yhtä perhettä.

Ja sitten. Onko tuo mies sellainen unelmasi vai vain laastari? Etsi uusi.

Vierailija
18/149 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivat jo viikon. Eikö se ole hirmu kauan?

Vierailija
19/149 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohda kaikki yhtä perhettä haaveilut. Ette ole eikä teistä tule yhtä perhettä.

Ja sitten. Onko tuo mies sellainen unelmasi vai vain laastari? Etsi uusi.

Etsi uusi?

Eikö tuolle naiselle voisi sanoa, että pysyy erossa miehistä, varsinkin niin kauan kun omat skäivärit on pieniä.

Vierailija
20/149 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli hän tykkää käyttää painostamista ja henkistä väkivaltaa tilanteissa joissa et varsinaisesti pääse perääntymään ja on sosiaalinen kontrolli paikalla.  Varsinainen helmi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi