Miesystävä lähti kesken mökkiloman yöllä kotiinsa
Vietettiin viimein yhteistä mökkilomaa sukuni mökillä, ainoa yhteinen loma koko vuonna. Mukana siis miesystäväni ja hänen poikansa sekä minä ja lapset.
Olemme olleet yhdessä reilut pari vuotta ja minua on kalvanut, ettei suhde ole edennyt yhtään ja olemme kuin kaksi eri porukkaa, ei oikein mitään yhteistä, vaikka yritän huomioida miehen poikaa paljon.
Otin asian keskusteluun mökillä saunassa kahden kesken, että miten näitä "eri leirejä" voisi yrittää silottaa, että olisi kaikilla varmasti mukavampi olla. Mies nauroi minulle ivallisesti, sanoi minun ylläpitävän tilannetta ja suuttui. Hän pakkasi omat ja poikansa tavarat ja lähtivät sanaakaan sanomatta pois. Tilannetta edelsi, että hän oli pari tuntia aiemmin painostanut minua kanssaan metsään harrastamaan seksiä, josta kieltäydyin tällä kertaa. Muutoin meillä on seksiä vähintään kerran päivässä. Minulle tuli todella halpa ja hyväksikäytetty olo. Hänen käytös oli koko reissun ajan kylmää ja ei tosiaan millään tavalla minua huomioivaa. Aivan kuin olisin ollut vain hänen tarpeiden tyydyttämistä varten ja tulivat mökkeilemään kanssamme, jotta hänen poikansa saa mukavan kalastus- ja uintiloman, josta poika nauttii. Poikaa (11v) alkoi kyllästyttämään vajaan viikon lomailun jälkeen ja hän toi esiin koti-ikävää useana päivänä.
Ei taida tässä enää olla kyse rakkaudesta hänen puoleltaan. Mies teki samoin viime kesänä myös, jättivät meidät mökille ja siksi pettymys ja häpeä on niin suuri. Mies ei sanonut minulle mitään lähtiessään, yritin keskustella, ettei minusta tuollaisesta voi suuttua, mutta hän laittoi kädet korvilleen. En ole lähdön jälkeen hänestä kuullut mitään (kohta vko mennyt). En tiedä, mitä tapahtui.. Jätettiinkö minut? Hänellä lukee edelleen fb:ssa, että on parisuhteessa kanssani.
Olen vain niin surullinen :(
Kommentit (149)
Huhuu AP? Olethan jo poistanut fb:sta suhdestatuksesi? Se olisi oiva näpäytys miehelle ja saisit pitää omanarvon tunteesi! Ja sen jälkeen numeron poisto puhelimesta ja alat keskittyä itseesi ja lapsiisi :)
Jätti siis poikansa mökille?
Joo, ei tuo suhde kuulosta kivalta.
Voithan pitää poikaan yhteyttä, mutta tuo miehen käytös on kyllä toista halveeraavaa.
Mökillä sinulla lli turvallista ha pystyit puhumaan sinulle tärkeästä asiasta. Mies varmaan ei ihan omillaan siellä mökillä ollut.
Jos ei kuuntele eikä pysty ottamaan käytöksestään vastuuta, niin anna olla.
Onko se löydös muuallakin tuommoista vai onko se mökki mikä ahdistaa häntä?
Mitä tarkoitti sanoessaan, että sinä pidät niitä kahta leiriä yllä?
Miten taas sinun mielestäsi mies sitä tekee?
Jossain neutraalissa tilassa tuosta voisitte keskustella... molemmille neutraalissa ja kahdestaan.
Tai sitten annat olla. Kyllä sä tiedät, kun kuuntelet sisintäsi.
Niin, kuten jo toit itsekin esille, että mies halusi sinne mökille vain seksin ja poikansa viihdytyksen takia. Ei siksi, että hän oikeasti arvostaisi sinua tai yhteistä aikaanne muuten. Kamalaa, että lapset sotketaan tuollaiseen sekamelskaan, mutta ehkä nyt tuli selväksi, että tästä lähin saat viettää rentouttavaa mökkilomaa vain omien lastesi kanssa.
Mies ei arvosta sinua. Eikä se millään järjen puhumisella tai keskustelulla ala arvostamaan.
En jatkaisi enää suhdetta jos minulle tehtäisiin noin.
Jos mies on muutoinkin kylmä ja ilkeä niin miksi ihmeessä olet ollut hänen kanssaan näinkin kauan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä tarinasta puuttuu todennäköisesti se osa, mikä selittäisi oikeasti miehen suuttumisen ja lähtemisen... Ja näistä jutuista kuultaa todella vahvasti läpi se, että naiset valittavat aina, kun parisuhde ei etene tai sisällä heidän haluamiaan asioita. Parisuhde on kompromissi.
Jos nainen ottaa puheeksi suhteen kehittymisen on tuollainen reaktio mieheltä lapsellinen. Kädet korville, häipyminen. Tuossa ei ole puolusteltavaa. Jos jo suhteen alkuvaiheessa on tuollaista ilmennyt en voi kuin ihmetellä miksi pitää jatkaa. Tulee mieleen epätoivoinen äiti joka ei pysty saamaan puheyhteyttä murrosikäiseen. Äiti ei voi lähteä ja jättää, mutta miksi pitää aikuisen naisen hyysätä tällaista miesvauvaa?
"Suhteen kehittyminen" = nainen: haluan, että tehdään mitä minä sanon ja haluan juuri tietynlaisen parisuhteen, muuten olet p aska ja menen kirjoittamaan vauvapalstalle.
"Kädet korville, häipyminen" = mies ei kestä enää yhtään nalkuttamista, olisi vain halunnut viettää kivan mökkiloman, pojan ei tarvitse katsella tällaista touhua, hullu nainen, ei kuuntele yhtään, parempi lähteä, viimeksi homma päätyi samoin, huoh.
Voi kun miehet kertoisivat oman näkökulmansa näihin tarinoihin. Naisia tuntien, harvoin nämä tarinat pitävät ihan paikkansa... Olen naisenakin kärsinyt näistä toisten naisten hulluuksista. Saavat päähänsä jotain ja kaikkien pitää toimia heidän mielihalujensa mukaisesti, muuten on huono ystäväkin. Yritän itse olla vähemmän hullu nainen.
Miehenä täytyy ihmetellä mistä löydätte näitä ja miksi? kyllä suhteessa täytyy kumppania arvostaa ja käyttäytyä riitä tilanteissakin aikuismaisesti. Käsien laitto korville viittaa n.4 vuotiaan käytökseltä :)
Miten jotkut voi olla näin kalluja. Itsekin olet varmaan semmonen elämänkoululainen että huhhuh, kyllä olet miehesi ansainnut.
Kyllä se kädet pois korviltaan viimeistään kun on seuraava isä viikonloppu. Olet kätevä, ilmainen hoitaja. Kysymys kuuluukin haluatko olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
on
Vierailija kirjoitti:
Heh, prinsessa ei saanut omaa tahtoaan läpi ihan joka asiassa ja alkoi jänkyttämään miehelle vastaan. Tilanteen eskaloitumisen välttämiseksi mies lähti poikansa kanssa pois.
Ja nyt sitten tarinan konna onkin mies! ;)
Voi miten hienosti kirjoitit yhdenlaisen miesnäkökulman. :)
Tarkoititko, että nainen on käyttäytyi kuin prinsessa, kun sai tahtonsa läpi kieltäytyessään seksistä? Toivon, että ymmärsin ajatuksesi väärin. 😑
Olen samaa mieltä kanssasi siinä, että miehen kannatti lähteä siinä vaiheessa, kun teki itsestään naisensa silmissä lopullisesti hölmön.
Kun nainen nauraa miehelle, joka laittaa kädet korvilleen kuin viisivuotias - heikko mies eskaloituu.Ei se mies mikään konna ole. 🍼
Tässä on vain ap:n kertomana ja keksimänä tarinaa, joten jos siitä on joku osa totta, niin mahdolliseen miehen kertomaan versioon se ei mene luultavasti ihan yhteen.
Minä olen nainen ja näen ap:n tarinoineen vain hölmönä yksinkertaisena tarinatätinä, jolla ei ole oikeasti niin miestä saati lapsiakaan, kunhan hän nyt vain sai kerrottua yhden mielensäpahoittamistarinan satojen muiden keksittyjen lisäksi. Teidän muiden kannattaa uskoa ihan kaikki tästä eteenpäinkin ja pahoittaa niistä uudelleen ja uudelleen mielensä.
Voi, voi, sehän se on pahinta jos ei ole miestä eikä lapsia.
Miten te palstan naiset uskottekin joka ikisen paskatarinan? Ihan oikeasti?
Jutustasi jäi paljon uupumaan sellaista, mikä minua kiinnostaisi.
Jos teillä epäonnistui lomailu sinun sukusi mökillä jo vuosi sitten, niin miksi sinne piti taas mennä toistamaan samat virheet? Kumpikaan teistä ei oppinut yhtään mitään ensimmäisestä kerrasta.
Vaikka miesystäväsi poika tykkääkin käydä mökillä ei se tarkoita, että tuon ikäinen jaksaa olla siellä muutamaa päivää pitempään. Isän syyllisyys ja epävarmuus lasta kohtaan on ollut huipussaan. Ei ihme, jos oikutteli sitten sinulle ja väärin perustein.
Sukumökit ovat aina vähän hankalia ulkopuolisille. Niissä on säännöt, jotka rajoittavat tekemistä. On ihmisiä, jotka tykkäävät touhuta mökillä. Onko miehesi sitä tyyppiä vai enemmän vain makoilee?
Kiinnostaisi myös tietää oliko idea lähteä mökille sinun vai teidän yhteinen?
Ole onnellinen kun pääsit eroon moisesta. Ei se uusioperhekuvio aina toimi ja mitä tuommosella miehellä teet? Et mitään. Etsiköön panopuunsa muualta. Ois varmaan ollut kivempi mökkiloma sinulla alkujaankin ihan lapsiesi kanssa. Hyvää kesän jatkoa eikä toinna surra moisen perään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä tarinasta puuttuu todennäköisesti se osa, mikä selittäisi oikeasti miehen suuttumisen ja lähtemisen... Ja näistä jutuista kuultaa todella vahvasti läpi se, että naiset valittavat aina, kun parisuhde ei etene tai sisällä heidän haluamiaan asioita. Parisuhde on kompromissi.
Jos nainen ottaa puheeksi suhteen kehittymisen on tuollainen reaktio mieheltä lapsellinen. Kädet korville, häipyminen. Tuossa ei ole puolusteltavaa. Jos jo suhteen alkuvaiheessa on tuollaista ilmennyt en voi kuin ihmetellä miksi pitää jatkaa. Tulee mieleen epätoivoinen äiti joka ei pysty saamaan puheyhteyttä murrosikäiseen. Äiti ei voi lähteä ja jättää, mutta miksi pitää aikuisen naisen hyysätä tällaista miesvauvaa?
"Suhteen kehittyminen" = nainen: haluan, että tehdään mitä minä sanon ja haluan juuri tietynlaisen parisuhteen, muuten olet p aska ja menen kirjoittamaan vauvapalstalle.
"Kädet korville, häipyminen" = mies ei kestä enää yhtään nalkuttamista, olisi vain halunnut viettää kivan mökkiloman, pojan ei tarvitse katsella tällaista touhua, hullu nainen, ei kuuntele yhtään, parempi lähteä, viimeksi homma päätyi samoin, huoh.
Voi kun miehet kertoisivat oman näkökulmansa näihin tarinoihin. Naisia tuntien, harvoin nämä tarinat pitävät ihan paikkansa... Olen naisenakin kärsinyt näistä toisten naisten hulluuksista. Saavat päähänsä jotain ja kaikkien pitää toimia heidän mielihalujensa mukaisesti, muuten on huono ystäväkin. Yritän itse olla vähemmän hullu nainen.
Juu, miehet ovat syyttömiä reppanoita, joita hullu nainen ohjaa. Sinä kuitenkin naisena olet se uniikki lumihiutale, joka tulee paremmin miesten kanssa toimeen ja naiset ovat ihan kamalia, paitsi tietenkin sinä. Önnönnöö.
Vierailija kirjoitti:
Pari vuotta seksiä vähintään kerran päivässä, just joo..
25 vuotta ja seksiä noin kerran päivässä.
Keskiarvo yli 1.
Minkähän ikäinen miehen lapsi on ja entäs sinun.
Eräs sivusta katsomani keissi.
Miehellä 16 vuotias lapsi, naisella 2 ja 5 vuotiaat.
Mies kyllä rakastaa naista mutta ei halua elää lapsi perheessä. Eli pariasiat sujuu perhe elämä ei.
Miehelle sopii eritaloudet.
Nainen haluaa uusio iskä
Minusta mökiltä lähtö viikon jälkeen on ihan ymmärrettävää, jos poika ei siellä viihtynyt. Suutuspäissään lähteminen taas on lapsellista.
Voi miten tuli paha mieli sun puolesta. Itse ainakin olisin ihan maani myynyt ja miettisin mitä sanoa lapsille. Kurjan toimintatavan mieskin opettaa pojalleen.
Paremmin tilannetta tietämättä varmaan paras antaa olla. Mutta jos toisistanne välitätte, menette sitten vaikka terapiaan. Joskus tuosta terapiastakin on sivustaseuraajana tullut sellainen vaikutelma ettei se kaikkia auta. Ehkä ihmisessä täytyy olla jonkunlainen "aihio" jotta hän voisi koskaan ryhtyä rakentamaan itseään. Ihan oma isä tulee ekana .ieleen. Kaikista miehistä joita tunnen, hän on omahyväinen, kaikkitietävä, lapsellinen, narsistinen mielensäpahoittaja eikä koskaan hänessä ole omasta mielestään mitään vikaa. Sitä vaan jos miesystäväsi on samantyyppinen...
Jos viime vuonna oli sama juttu ja muutenkin suhde junnaa paikoillaan eikä ole mitään aitoa välittämistä ja rakkautta, niin miksi h*lvetissä sama virhe piti toistaa taas tänä vuonna ja miksi olette edes yhdessä vielä!? Teidän kummankin lapsukaiset ovat varmaan oikein onnellisia vanhempiensa lapsellisen säätämisen takia...
miten tämä ketju voi olla kolmella sivulla suosituimmissa?
ylläpito tosin manipuloi palstaa muutenkin, joten en ihmettelisi vaikka ylläpito nostaisi näitä miesvihaketjuja tai tehtailisikin niitä
Joo, parempi vaan jos ap antaa miehen lähteä lopullisesti ja älyää olla ottamatta häntä takaisin elämäänsä enää myöhemmin. Jokainen tekee virheitä elämässä, mutta ap:lle koitui kyllä harvinaisen hyvä tilaisuus, kun hänen elämänsä virhe lähti vapaaehtoisesti tiehensä ilman sen kummempia draamoja. Onnekas ihminen tuo ap!