Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä lähti kesken mökkiloman yöllä kotiinsa

Jätetty
01.07.2020 |

Vietettiin viimein yhteistä mökkilomaa sukuni mökillä, ainoa yhteinen loma koko vuonna. Mukana siis miesystäväni ja hänen poikansa sekä minä ja lapset.
Olemme olleet yhdessä reilut pari vuotta ja minua on kalvanut, ettei suhde ole edennyt yhtään ja olemme kuin kaksi eri porukkaa, ei oikein mitään yhteistä, vaikka yritän huomioida miehen poikaa paljon.
Otin asian keskusteluun mökillä saunassa kahden kesken, että miten näitä "eri leirejä" voisi yrittää silottaa, että olisi kaikilla varmasti mukavampi olla. Mies nauroi minulle ivallisesti, sanoi minun ylläpitävän tilannetta ja suuttui. Hän pakkasi omat ja poikansa tavarat ja lähtivät sanaakaan sanomatta pois. Tilannetta edelsi, että hän oli pari tuntia aiemmin painostanut minua kanssaan metsään harrastamaan seksiä, josta kieltäydyin tällä kertaa. Muutoin meillä on seksiä vähintään kerran päivässä. Minulle tuli todella halpa ja hyväksikäytetty olo. Hänen käytös oli koko reissun ajan kylmää ja ei tosiaan millään tavalla minua huomioivaa. Aivan kuin olisin ollut vain hänen tarpeiden tyydyttämistä varten ja tulivat mökkeilemään kanssamme, jotta hänen poikansa saa mukavan kalastus- ja uintiloman, josta poika nauttii. Poikaa (11v) alkoi kyllästyttämään vajaan viikon lomailun jälkeen ja hän toi esiin koti-ikävää useana päivänä.

Ei taida tässä enää olla kyse rakkaudesta hänen puoleltaan. Mies teki samoin viime kesänä myös, jättivät meidät mökille ja siksi pettymys ja häpeä on niin suuri. Mies ei sanonut minulle mitään lähtiessään, yritin keskustella, ettei minusta tuollaisesta voi suuttua, mutta hän laittoi kädet korvilleen. En ole lähdön jälkeen hänestä kuullut mitään (kohta vko mennyt). En tiedä, mitä tapahtui.. Jätettiinkö minut? Hänellä lukee edelleen fb:ssa, että on parisuhteessa kanssani.
Olen vain niin surullinen :(

Kommentit (149)

Vierailija
121/149 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoo jo äijästä ja suhteestanne kaiken oleellisen jos jyystettävä on vähintään kerran päivässä jopa siloin kun lapset mukana matkassa. Tuskin möksällä tai metsässäkään aikuisten sekstailut jä lapsilta piiloon.. Aika häpeällistä touhua teillä, eikä lasten tunteista piitata pätkääkään. Vaikea ymmärtää tällaista itsekkyyttä.

No ei sitä lasten edessä tietenkään tehdä, älä viitsi olla typerä. Ei kukaan normaali ihminen kuitenkaan laita seksielämää naulaan vuosikausiksi siksi, että on lapsia perheessä. Tietysti vanhana sammalpilluna on helppo varmaan puhua.

Vierailija
122/149 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä joudun kestää viikonloppuja, joulua ja juhannusta anopin ja vaimon suvun seurassa, koska vaimo pakottaa. Ellen olisi kiltti olisin jo lähtenyt lätkimään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
123/149 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n lyhyt kommentti..

Tämä oli yhdessä sovittu ja suunniteltu loma, jonne mies tuntui haluavan jopa minua innokkaammin. Minä ehdotin lyhyempää max. viikon lomailua, hän halusi pidempää.

Nähtävästi meidän seksielämä ei häntä tyydytä, kun eilen sain kuulla, että "tavaraa saa helpommin ja useammin muualta, senkus vain kontaktoi vanhoja panojaan". Näin kauniisti hän asian ilmaisi. Lisäksi lähteminen mökiltä oli kuulema vain kypsän ja järkevän ihmisen teko.

Enpä aio tällaista enää katsoa ja kuunnella. Kenties jostakin löytyy minua ihmisenä arvostava mies, joka ei tuollaisia törkeyksiä latele.

Olen kuitenkin ihan täysipäinen ihminen, arvot mielestäni kohdallaan ja kai ihan kivan näköinenkin. Nyt keskityn lapsiini ja töihini.

Kiitos kaikille kommentoijille.

Vierailija
124/149 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sellaiset miesvihafantasiat

Vierailija
125/149 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä34825 kirjoitti:

Tämä oli yhdessä sovittu ja suunniteltu loma, jonne mies tuntui haluavan jopa minua innokkaammin. Minä ehdotin lyhyempää max. viikon lomailua, hän halusi pidempää.

Nähtävästi meidän seksielämä ei häntä tyydytä, kun eilen sain kuulla, että "tavaraa saa helpommin ja useammin muualta, senkus vain kontaktoi vanhoja panojaan". Näin kauniisti hän asian ilmaisi. Lisäksi lähteminen mökiltä oli kuulema vain kypsän ja järkevän ihmisen teko.

Enpä aio tällaista enää katsoa ja kuunnella. Kenties jostakin löytyy minua ihmisenä arvostava mies, joka ei tuollaisia törkeyksiä latele.

Olen kuitenkin ihan täysipäinen ihminen, arvot mielestäni kohdallaan ja kai ihan kivan näköinenkin. Nyt keskityn lapsiini ja töihini.

Kukas sinulle tuollaisen alfan on valinnut?

Kannattaisiko katsella vähän tasaisempaa luonnetta eikä hurmaantua tuollaisiin?

Vierailija
126/149 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin nykyään tapaillan ihan ajankuluksikin, eikä haeta edes mitään parisuhdetta.

Vierailija
127/149 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että sellaiset miesvihafantasiat

Jeps, avaus oikein huutaa tätä. Mistä tällaisia miehiä löytyy?

Vierailija
128/149 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia juuri nämä Suomalaiset miehet ovat.

Sinkkuna parempi olla.

Vierailija
129/149 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkuna parempi olla.

Suomalaisten naisten arkea

https://www.iltalehti.fi/perheartikkelit/a/06ee066f-f788-4e15-86a3-900c…

Vierailija
130/149 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkuna parempi olla.

Joka 30% naisista tekee tuon petoksen. Kuinka se ei ole rangaistava teko?

Vierailija
131/149 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mies teki samoin viime kesänä myös, jättivät meidät mökille ja siksi pettymys ja häpeä on niin suuri."

Miksi AP olit vielä vuoden miehen kanssa, jos teki samoin jo viime kesänä??

Vaikutat niin kynnysmatolta, että tuleehan se paska vielä takaisn ja nussii sua. Olette ansainneet toisenne. Samaa settiä. 

Nyt hieman ryhtiä ja unohda koko mies!

No ei se ap ollut viime kesänä, eikä ollut tänäkään kesänä minkään miehen kanssa missään. Kun tämä nyt on niin päivän selä trollaus, että on oikeasti ihan noloa, miten moni tähän on mennyt.

Tämä voi hyvinkin olla totta, tiedän nimittäin yhden tällaisen miehen ihan tosielämässä. Hän on mm. suuttuessaan lähtenyt mökiltä taksilla 200km päähän kotiinsa. Oli jo juonut, joten ei voinut enää lähteä autolla. Jannelle vaan terkkuja, liekö sama mies kyseessä.

Jos kerran nimiä mainitaan, olisi kohtuullista kertoa kuka lähettää terkkuja.

Vierailija
132/149 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkuna parempi olla.

Joka 30% naisista tekee tuon petoksen. Kuinka se ei ole rangaistava teko?

Tuleehan siitä rangaistus. Joutuu aisank annattajana kasvattamaan äp@rää. Ai niin tarkoitit vissiin rangaistusta sille naiselle?

Vierailija
133/149 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, joko laitoit pillit pussiin miehen kanssa? Miten meni?

Vierailija
134/149 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritimme selvittää asioita, mutta kaikki huomio kääntyi tästä tapahtumasta pois, kun hän keksikin nyt syyttää minua henkisestä pettämisestä. Olin tykkänyt sydän-tykkäyksellä kaverini (mies) face-päivityksestä. Emme siis saaneet tätä asiaa selvitettyä vaan minusta tuli se paha syyllinen ja petturikin vielä :(

Vierailija
135/149 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap miten mies perusteli päätöstään?

Vierailija
136/149 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastasit jo itse kysymykseen, selväähän se on ettei mies sinua arvosta. Mökille tuli seksin takia ja viihdyttämään poikaansa. Älä ainakaan anele tai laita viestiä perään, hyvä jos meni!

Ei kannata jatkaa suhdetta.

Vierailija
137/149 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä34825 kirjoitti:

Miksi kuitenkin jatkat suhdetta?

Vierailija
138/149 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertomuksen lopulla paljastui tämäkin keksityksi tarinaksi: Mies laittoi kädet korvilleen.. ei kukaan mies

toimi noin tuollaisessa tilanteessa.

Vierailija
139/149 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet suhteessa narsistin kanssa. Hän on käyttänyt seksi-, catering- ja majoituspalveluitasi ja olet antanut sen tapahtua. Olet päästänyt hänet määräämään, mitä tehdään, missä tehdään ja miten usein. Lisäksi hän kadehtii mökkiäsi. 

Vierailija
140/149 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti suhde poikki. Heti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi