APUA! ratsastus-asennosta!!
auttakee!!
haluaisin oppia seksissä ratsastamaan mutta en vain osaa :( tuntuu, etten saa tuntumaa miehen kaluun ja en tiedä miten liikkua. voisiko joku kertoa hyvin tarkat ohjeet miten toimia? ohjaatteko kädellä kovan kalun pilluun vai istutteko vain päälle? :D joskus olen onnistunut saamaan miehen sisään ja mutta jotenkin se liikkuminen on vaikeaa eikä kalu tunnu tarpeeksi verrattuna esim lähetyssaarnaajaan tai takaapäin.
jakakaa kokemuksianne tuosta asennosta! :) kiitos!
Kommentit (3)
Ettei vain olisi näitä koko-juttuja... Varsinkin vähän runsaampi nainen + pienehkö kalu on tuhoontuomittu yhdistelmä tuossa asennossa.
mä en tiedä olenko jotenkin poikkeava, koska ratsastus sujuu kyllä mutta mulle se ei yleensä (poikkeuksia onneksi on) tuota mitään suurempia kiksejä, ihan mukavaa mutta siihen se jääkin. jotenkin vähän sama fiilis, eli se kalu ei tunnu yhtä paljon kuin muissa asennoissa.
mutta kannattaa pyytää vaikka mieheltä apua :) eli hän antaa sulle vähän vauhtia, niin pääset liikkeelle ja rytmiin. itse liikun ylös-alas, joskus vähän etuviistoon, mikä nyt sitten onkin fiilis. kyllä se siitä, kun vähän treenaa.
osaako kukaan neuvoa?