Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienten lasten kanssa matkalle

Vierailija
14.04.2013 |

Onko kellään kokemusta matkustamisesta yksin, siis ainoana aikuisena pienten lasten kanssa? Mies ei saa lomaa ja vaikka saisikin niin lähtisi mieluummin esim. mökille. Itselläni olisi nyt aikaa ja säästöjäkin tehdä joku reissu, esim. Kreikka houkuttelisi. Lapset on nyt 10 kk ja 3 vuotta.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2013 klo 10:45"]

[quote author="Vierailija" time="15.04.2013 klo 11:18"]

[quote author="Vierailija" time="15.04.2013 klo 10:14"]

Mitä jos sairastut matkalla (kuume, vatsatauti...)? Kuka hoitaa lapsiasi siellä? 

[/quote]

Minä itse tietenkin, ihan kuten kotonakin, jos sairastuisin.

[/quote]

Et ole tainnut ap koskaan sairastaa oikeaa ruokamyrkytystä, missä ei poistuta vessasta vuorokauteen kun molemmista päistä tulee koko ajan jotain ulos?

[/quote]

Tuon vastauksen kirjoitti joku muu kuin minä (=ap). Onhan sekin tosiaan mahdollista, että joku sairastuu. Mutta voihan myös molemmat vanhemmista sairastua reissulla. Tietääkö kukaan, miten sellaisissa tapauksissa toimitaan, jos reissussa lasten huoltaja(t) sairastuu pahasti?

Vierailija
22/23 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2013 klo 11:04"]

[quote author="Vierailija" time="16.04.2013 klo 10:45"]

[quote author="Vierailija" time="15.04.2013 klo 11:18"]

[quote author="Vierailija" time="15.04.2013 klo 10:14"]

Mitä jos sairastut matkalla (kuume, vatsatauti...)? Kuka hoitaa lapsiasi siellä? 

[/quote]

Minä itse tietenkin, ihan kuten kotonakin, jos sairastuisin.

[/quote]

Et ole tainnut ap koskaan sairastaa oikeaa ruokamyrkytystä, missä ei poistuta vessasta vuorokauteen kun molemmista päistä tulee koko ajan jotain ulos?

[/quote]

Tuon vastauksen kirjoitti joku muu kuin minä (=ap). Onhan sekin tosiaan mahdollista, että joku sairastuu. Mutta voihan myös molemmat vanhemmista sairastua reissulla. Tietääkö kukaan, miten sellaisissa tapauksissa toimitaan, jos reissussa lasten huoltaja(t) sairastuu pahasti?

[/quote]

En tiedä, mutta mä kyllä varmuuden vuoksi kysyisin matkaan jotain kaveria (lähinnä siis omaa sisarusta, lasten kummia, äitiäni tai anoppiani). Tuskin kukaan lapseton kaveri näkee tuota unelmalomana. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten, voisiko isompi lapsesi jo osallistu esim. Bamse-kerhoon...? En tiedä mikä niissä on ikäraja, mutta onko esikoisesi omatoiminen ja rohkea että voisi tunniksi mennä ilman sinua muiden lasten kanssa leikkeihin? Voisit silläaikaa laittaa pienemmän varjon alle päiväunille ja itse ottaa aurinkoa tms...

Ruokamyrkytyshän voi tulla ihan mistä vaan jos on tullakseen, vaikka mcdonaldista. Mutta syökää kuitenkin maitohappabakteereita jo suomessa ja jatkakaa lomalla, voitte säästyä mahataudilta..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan