Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko naisen käytös asiallista? Kävi luonani syömässä viikonloppuna.

Vierailija
29.06.2020 |

Ruuaksi olin valinnut savusilakoita juuri häntä varten kun hän ei lihaa syö (kalaa kylläkin), salaattia ja uusia perunoita + jälkiruuaksi jäätelöä. Hänellä oli vähän hankaluuksia kokonaisten, ruotoisten kalojen kanssa ja jälkkärinkin jälkeen vielä huonolla tuulella - ei kuulemma halua nyt nähdä vähään aikaan koska "halusin nähdä hänen sotkevan ja koheltavan ruuan kanssa". Ei voi ymmärtää.

Kommentit (135)

Vierailija
101/135 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö sikaloita koska se ruotojen räpläys vie koko ilon syömisestä.

Ahven ja kuha kelpaavat. En itse haluaisi toistamiseen nähdä miestä, joka tekee jotain esihistoriallista pula-ajan ruokaa ekoilla treffeillä.

Vierailija
102/135 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai taas tällainen "en syö lihaa, paitsi kalaa".

Newsflash, honey: kala on eläin, joten se on lihaa. Minä olisin tuollaisen dumpannut jo ennen yhtään ateriaa tuosta syystä, ei edes pysty olemaan itselleen rehellinen. Mokoma teeskentelijä.

En syö punaista lihaa tai siipikarjaa mutta syön kalaa. Mikä siinä ruokavaliossa niin provosoi?

Ei se ole itsensä huijaamista. Nainen on varmaan kyllä tietoinen että kala on myös lihaa ja sen takia kertoikin asian niin että ei syö lihaa mutta syö kalaa, eikä esim sanonut olevansa kasvissyöjä joka syö kalaa. Se olisi itsensä huijaamista ja muiden.

Puhekielessä kuitenkin käytetään liha sanaa kuvaamaan punaista lihaa. Kana ja kala on sitten erikseen.

Ei kukaan sano että tekee lihakeittoa, joka onkin lohikeittoa.

Kaikki ymmärtää mitä tarkoittaa 'en syö lihaa mutta syön kalaa', mutta jotenkin se on niin kiva päästä vähän vänkäämään että 'kalakin on lihaa öhö öhö'

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/135 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli tästä mieleen yks Tom Hanksin kasarileffa. Siinä ne tarjoili yllätysvieraille tölkkisardiineja pikku pretzeleiden päällä. :D

Aivan hienosti muija lukenut tämän porvoolaisen taka-ajatuksen. Mulle on aina kammotus, kun treffit pitäisi tapahtua jossain syöntitilaisuudessa. Mä sotken ja suttaan syödessäni, etten halua treffien jännityksessä syödä. Kuka helvetti oikeesti haluaa syödä savusilakoita treffeillä? :D

Vierailija
104/135 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä avasit oven ja päästit syömään?

Vierailija
105/135 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette kuitenkin ilmeisen hyviä tuttuja, kun näätte usein ja nainen kehtasi sanoa ruokaasi juntiksi.

Vierailija
106/135 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai taas tällainen "en syö lihaa, paitsi kalaa".

Newsflash, honey: kala on eläin, joten se on lihaa. Minä olisin tuollaisen dumpannut jo ennen yhtään ateriaa tuosta syystä, ei edes pysty olemaan itselleen rehellinen. Mokoma teeskentelijä.

En syö punaista lihaa tai siipikarjaa mutta syön kalaa. Mikä siinä ruokavaliossa niin provosoi?

Ei se ole itsensä huijaamista. Nainen on varmaan kyllä tietoinen että kala on myös lihaa ja sen takia kertoikin asian niin että ei syö lihaa mutta syö kalaa, eikä esim sanonut olevansa kasvissyöjä joka syö kalaa. Se olisi itsensä huijaamista ja muiden.

Puhekielessä kuitenkin käytetään liha sanaa kuvaamaan punaista lihaa. Kana ja kala on sitten erikseen.

Ei kukaan sano että tekee lihakeittoa, joka onkin lohikeittoa.

Kaikki ymmärtää mitä tarkoittaa 'en syö lihaa mutta syön kalaa', mutta jotenkin se on niin kiva päästä vähän vänkäämään että 'kalakin on lihaa öhö öhö'

Mulla on tuttu joka on omien sanojensa mukaan kasvissyöjä. Silti hän syö kanaa ja kalaa 😂

Vierailija
107/135 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei aikuiselle vieraalle tarvitse ruotia savusilakoita! Vai haluatteko samalla myös apua perunoiden kuorimisessa? Spagetin leikkaamisessa?

Joku kokonainen ahven tai kuha ehkä olisi eri asia, mutta savusilakoiden kyllä pitää onnistua. AP väisti luodin.

Ei spagettia leikata, sitä pyöritellään kerälle lusikan pesässä.

Italiassa lapset opettelevat pyörittelemään lusikan avulla, aikuiset pyörittävät ilman lusikkaa.

Vierailija
108/135 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä silakoista. Moni muu kalaruoka kyllä uppoaa. En tapaisi enää toista kertaa miestä, joka ei kysy makumieltymyksiäni ruoan suhteen. 

Reilu vuosi sitten oli suhteemme vasta alussa mieheni kanssa ja silloin kumpikin otti huomioon toisen toiveet tarjottavia suunnitellessa.

Vierailija
109/135 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hieman nirppanokalta, mutta teillä ei ilmeisesti mitkään ekat treffit olleet kyseessä kun hän sanoi vaan ettei halua nähdä "vähän aikaan"? Olette siis suhteessa? Vähän tuittupäältä kyllä kuulostaa, itse en viitsisi suuttua mistään silakoista jos mies olisi hyvää hyvyyttään niitä tehnyt eikä tiennyt etukäteen etten tykkää räplätä sellaisen ruuan kanssa.

Vierailija
110/135 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi vaan hommata Kiemungin Terhin kaltainen raikas aito nainen eikä mitään tuollaista vihervasemistolaista nirppanokkaa!

Vierailija
111/135 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsut vieraan viikonloppuna syömään ,mutta tarjoat savusilakoita ?Ymmärtäisin jos ,edes savupallasta,mutta ! Tasosi ei ole laadukas,pilkkasitko vierastasi ,moisella eväällä.

Vierailija
112/135 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ihminen kehtaa tarjota SAVUSILAKOITA kun on kutsunut toisen syömään? Oletko joku 75-vuotias maalaispapparainen?

Vierailija
113/135 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten savusilakka voi olla junttiruokaa? Olen todellinen juntti, koska meillä se on harvoin saatava herkku!

Vierailija
114/135 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kutsut vieraan viikonloppuna syömään ,mutta tarjoat savusilakoita ?Ymmärtäisin jos ,edes savupallasta,mutta ! Tasosi ei ole laadukas,pilkkasitko vierastasi ,moisella eväällä.

Siis hei haloo! Savusilakat ei tosiaan ole mitään "arkiruokaa". ainakin täällä Länsi-Suomessa, jos niitä joskus saa, ne maksaa jotain 15-20 € /kg. Tuoreet silakatkin on jotain 13€. 

En tiedä missä "kun isoisä lampun osti" -maailmassa te oikein elätte, mutta silakka ei nykyään ole köyhänkansan arkikala. 

Ok. Miesparka olisi selvinnyt helpommalla ja halvemmalla jollain kasvis-pasta-mössöllä. Ei helmiä sioille.

Vierailija
115/135 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa tyhmä akka, ilmeisesti nykyajan kermaperse. Olisin itse ollut otettu kun teit ruokaa. Ihan sama mitä. Jatka matkaa ja toivottavasti löydät naisen joka arvostaa Sinua.

Nainen45

Vierailija
116/135 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut asiallista. Minulle kyllä maistuisi savusilakat, ihan vesi herahti kielelle :)

N28

Vierailija
117/135 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savusilakkavei taida olla yleisestikään naisten herkkua (juu poikkeksia on, joten pitäkää "kyllä mä vaan tykkään"-huutelijat nyt turpanne kiinni), joten aika riskin otit, kun muutakin kalaa ois yllinkyll8n tarjolla. Oikeastaan aikamoista vittuilua tarjota silakoita, ihan turha esittää viatonta. Seuraavaksi tarjoot varmaan suolamuikkuja.

Vierailija
118/135 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savuiset silakkisi menivät harakille. Ei voi mitään.

Vierailija
119/135 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en olis edes jäänyt syömään. Olisin sanonut että kiitti mutta huomasin just et mun täytyy nyt mennä. Älä asoita enää. Heippa:)

Vierailija
120/135 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut asiallista. Kyllä nyt yhdestä ruokailutilanteesta pitäisi normi-naisen selviytyä ilman ahdistusta. 

Emme elä missään nälänhädän keskellä vaan maassa, missä jokainen voi ravita itseään yllinkyllin haluamallaan safkalla.

Jos ruoka ei ollut sitä suosikkia, niin ainakin norminainen olisi arvostanut elettäsi ja vaivaa jota näit hänen vuokseen.

ajattele, mitä jatkossa elämä hänen kanssaan olisi. Ahdistusta pukkaisi vääränlaisesta elokuvavalinnasta, vääränlaisesta maito-merkistä, vääränlaisesta musiikista. Eläisit jatkuvasti "munankuorilla" kun et tietäisi, mistä seuraava draama syntyy. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi