Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko naisen käytös asiallista? Kävi luonani syömässä viikonloppuna.

Vierailija
29.06.2020 |

Ruuaksi olin valinnut savusilakoita juuri häntä varten kun hän ei lihaa syö (kalaa kylläkin), salaattia ja uusia perunoita + jälkiruuaksi jäätelöä. Hänellä oli vähän hankaluuksia kokonaisten, ruotoisten kalojen kanssa ja jälkkärinkin jälkeen vielä huonolla tuulella - ei kuulemma halua nyt nähdä vähään aikaan koska "halusin nähdä hänen sotkevan ja koheltavan ruuan kanssa". Ei voi ymmärtää.

Kommentit (135)

Vierailija
41/135 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tympeä nainen. Itse en olisi varmaan osannut sen paremmin ruotoja poistaa enkä kyllä syödäkkään niitä olisi halunnut,mutta kyllä se oliai minua enemmän huvittanut kuin suututtanut. Ja yhteinen tulos olisi varmaan ollut ettei minulle kannata jatkossa tarjota kyseistä pääruokaa. Älä välitä. Jotkut vaan ei arvoata toisen panostusta. Etsi joku mukavampi nainen. Niitäkin löytyy.

Vierailija
42/135 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsu minut ensi kerralla syömään , kuola alkoi valumaan kun luin menun.  -nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/135 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut. Hänen olisi pitänyt olla kiitollinen tarjouksestasi pöydässä eikä tyytymätön juntti. Anna sen mennä kun jututat ensin neutraalisti tästä. Törkeää käytöstä.

Vierailija
44/135 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät käytöstavat edellyttävät että ihminen ei vierailulla koskaan arvostele isäntää kotonaan ja laittamiaan ruokia. Voi kyllä neutraalisti jättää ruodot reunalle tai osan syömättä, haukkumatta kuitenkaan. Toinen näkee vaivaa paljon ja siitä kuuluu kiittää vaikkei ruoka kiinnostaisikaan. Jättäisin naisen suoraan, jäähylle. kerrottuani toiveistani ensin käytöksen suhteen

Vierailija
45/135 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, tarjosit kokonaisia silakoita? Kuinka halpana oikein pidät häntä!!??

On siinäkin keino päästä naisesta eroon... Kaiken maailman juntteja.

Tai trolleja.

Vierailija
46/135 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän yrittää JO nyt kontrolloida sinua omassakin kodissasi mikä kertoo narsistisesta piirteestä. Varovaisesti siis. Laita seuraavaksi jokin hassu hattu päähäsi jos enää tapaatte. Jos takertuu heti hattuun ja yrittää poistattaa sen on toinen häläri siinä. Narskun voi testata.

Kolmas testi on: jätä tietsikän näyttö peremmälle auki ja siihen jokin kuva joka kuohuttaa.

Jos hän menee ensimmäisenä tsekkaamaan näytönkuvaa on häläri 3 valmis ja jos vielä juoruilee muille mitä näytöllä näki on häläri 4. (mutta älä laita provonakaan rikollista materiaalia) mutta jotain kuohuttavaa kuitenkin.

Silloin voit lempatakin suoraan pois.

Vierailija
47/135 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on köyhä, paitsi v-mäisyyden suhteen

Vierailija
48/135 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nainen enää ap:tä suostu tapaamaan, olkaa huoleti

Vierailija
49/135 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olisin minäkin loukkaantunut tuollaisesta moukkamaisuudesta. Tarjota nyt savusilakoita kun kalatiskit notkuvat jos minkälaista kalaa joka on ruodittu valmiiksi. En jatkaisi suhdetta sinun kanssasi.

Vierailija
50/135 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silakka on pahhoo.

Vierailija
51/135 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi sietää silakoita. Muuta kalaa syön kyllä, esim. muikkujakin, mutta silakka tökkii ja juuri niiden ruotojen takia. Minullekin äiti aina yritti lapsuudessa tolkuttaa, että "kun ne ruodot on niin pieniä ja pehmenee paistettaessa", mutta en ymmärrä, miten just mun lautaselle aina eksyi ne yksilöt, jotka olivat täynnä neulanteräviä ruotoja. Ja meillä syötiin silakkaa melkoisen usein, kun se oli halpaa.

Vierailija
52/135 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olisin minäkin loukkaantunut tuollaisesta moukkamaisuudesta. Tarjota nyt savusilakoita kun kalatiskit notkuvat jos minkälaista kalaa joka on ruodittu valmiiksi. En jatkaisi suhdetta sinun kanssasi.

Savusilakathan ovat todella herkkuruokaa! Kuuluu yleissivistykseen osata syödä vaikeampiakin ruokia elegantisti ja haukkumatta. Teit kauniisti kun järjestit tällaiset herkkuruuat, todella. Nainen on väärässä.

Vierailija
53/135 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole arvoisesi tyyppi. Hänellä on aivan selvästi itsetunto-ongelmia. Rasittava olisi kumppanina, kannattaa kieRtää kaukaa. Ei kukaan ,jolla on itsetunto kohdillaan sano noin, kun ei osaa ruotia kalaa.

Täysin samaa tämän kanssa. Itse en kuitenkaan koskaan tarjoaisi mitään kalaa ensimmäisillä kotikokkauksilla, jos siitä ei erikseen olisi sovittu. Kala on jostain syystä sellainen ruoka, jota monet aikuisetkin joko suorastaan inhoavat tai eivät ainakaan tykkää, enkä tarkoita nyt siis mitään allergioita tms. 

Ylipäätään ihmetyttää nämä kotiruuan tarjoajat, jotka eivät kysele tai keskustele aiheesta mitenkään vieraanssa kanssa etukäteen ja pahoittavat sitten mielensä, kun tarjoilut eivät kelpaakaan niin hyvin kuin ovat kuvitelleet. Viikonloppuna talouskyljysten rakastajat ja tarjoajat olivat aivan sotajalalla toisessa ketjussa, kun joku kehtasi sanoa, ettei ne olleet oikein vierastarjottavaa :)

AP:n kysymykseen vielä suora vastaus: Ei ollut asiallista käytöstä ja sinuna en haluaisi tavata enää noin hermoheikkoa tapausta. Ongelmia on tiedossa lisää ja aivan varmasti isompia vielä kuin ruokajutut.

Vierailija
54/135 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai Porvoossa syödä savusilakoita!

Vierailija
55/135 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla aikuinen nainen kaikki ihan kunnossa? Minkä takia teet jatkuvasti näitä trolleja? Identiteettikriisi??? 

Vierailija
56/135 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä? Jos mulle tarjottaisiin paistettuja silakoita, olisin myyty. Ja osaan ihan itte ruotia ne.

Vierailija
57/135 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai savusilakoita, yhtä hyvä.

Vierailija
58/135 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin loukkaantunut jos minulle olis tarjottu pussilohta. Savusilakat on tosi herkkua ja aikuinen ihminen osaa jo ruodot poistaa  ,ja vielä uusia pottuja. NAM.

Vierailija
59/135 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttaviini kuuluu pari nuorehkoa naista, joiden voisin hyvin kuvitella reagoivan samalla tavalla aloittajan kuvailemaan skenaarioon. Eli ei ole välttämättä provo. Heillä on erittäin jäykät ja tiukat käsitykset siitä mikä sopii heille ja mikä ei, auta armias jos näitä rajoja koetellaan. Tämä ihmistyyppi on hyvin joustamaton ja huumorintajuton itseensä liittyvissä asioissa.

Vierailija
60/135 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä parempi että daamin luonne tuli esille jo nyt. Unohda suosiolla, ette taida olla yhteensopivia. Hienon aterian olit valmistanut treffeille ja mimmi keskittyy vain yhteen asiaan eli nyrpistelemään ruodoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä