Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko naisen käytös asiallista? Kävi luonani syömässä viikonloppuna.

Vierailija
29.06.2020 |

Ruuaksi olin valinnut savusilakoita juuri häntä varten kun hän ei lihaa syö (kalaa kylläkin), salaattia ja uusia perunoita + jälkiruuaksi jäätelöä. Hänellä oli vähän hankaluuksia kokonaisten, ruotoisten kalojen kanssa ja jälkkärinkin jälkeen vielä huonolla tuulella - ei kuulemma halua nyt nähdä vähään aikaan koska "halusin nähdä hänen sotkevan ja koheltavan ruuan kanssa". Ei voi ymmärtää.

Kommentit (135)

Vierailija
61/135 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, onnittelut!

Väistit todellakin nirppanokan! Nuo ovat niitä, joilla kädentaidot ovat nollassa. Tuollaiset naiset haluavat mökille vesivessan, yms. Pikku isin prinsessoja.

Kesää on vielä jäljellä. Vielä on aikaa tavata nainen, joka vaikkapa innostuisi kalastusreissusta saman tien.

Onnea, tuo kalahomma oli hyvä veto.

Vierailija
62/135 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika omituiset tarjoukset iskit pöytään. Oletko yli 80 v? Sanoisin ettette sovi tämän deitin kanssa yhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/135 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, onnittelut!

Väistit todellakin nirppanokan! Nuo ovat niitä, joilla kädentaidot ovat nollassa. Tuollaiset naiset haluavat mökille vesivessan, yms. Pikku isin prinsessoja.

Kesää on vielä jäljellä. Vielä on aikaa tavata nainen, joka vaikkapa innostuisi kalastusreissusta saman tien.

Onnea, tuo kalahomma oli hyvä veto.

Mistä sinä tiedät sen isin koon?

Vesivessa mökillä on nykyisin ihan tavallinen asia. Samoin kuin sähköt ja vesi vesijohdosta.

Itse pidän savusilakoista mikäli ne eivät vetisiä ja ylisuolaisia lötkiä, mutta aika oudon vierasruuan ap valitsi.

Vierailija
64/135 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluiko silakkaliikkeeseen :)?

Vierailija
65/135 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan hyvä luonnetesti laittaakin hiukan erilaista ainakin aluksi tarjolle :) Siinäpä käytöstavat tulee julki heti, Tarjolla voi olla vaihtoehtona sitten jotain ihan pomminvarman haluttua.

Vierailija
66/135 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valittaminen ei ollut asiallista.

Asiallista ei ollut myöskään tuommoisen ruoan tarjoaminen treffeillä. Silloin on ok, jos tietää toisen pitävän kyseisestä ruoasta.

Kokonaiset kalat ovat kuitenkin vaikeita, eivätkä kaikki pidä niistä.

En tiedä mitkä yleensä on nykyään käytäntö. Silloin kun itse olin vielä sinkku ja kävin treffeillä (20 vuotta sitten), niin miehet kysyivät etukäteen pidänkö kalasta tai äyriäisiä tai valkosipulista, tai yleensäkin sellaisista joista kaikki eivät pidä.

Meillä mies poistaa ruodot kokonaisista pienistä savustetuista kaloista, itse syön ne sellaisenaan.

Jos olisi treffeillä tarjonnut jotain pikkukaloja, niin minäkin olisin varmasti yrittänyt poistaa niitä ruotoja, että en vaikuttaisi luolamieheltä. Se olisi varmasti ollut turhauttavaa sillä en ole tottunut poistamaan ruotoja pienistä kaloista.

Vierailija
67/135 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että hän ei pidä savusilakoista, ehkä siksi että niitä syödään ruotoineen ja sisälmyksineen tai niiden aika väkevästä mausta. Lisäksi  silakkoihin liittyy sellainen stigma että se on köyhien kala.

Sun olisi ehkä kannattanut laitta sitä uunilohta alkajaisiksi. Sitten jossain vaiheessa kysyä haluaako hän jokus silakoita jossain muodossa.

Vierailija
68/135 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, jos mulle olisi tarjottu uusia perunoita ja ruotoisia kaloja, en olisi edes pystynyt syömään. Sattuvat olemaan juuri ne ruoat, jotka eivät vaan mene alas vaan aiheuttavat yökkimisreaktion. Ehkä olen tämän takia prinsessa, mutta minkäs sille voi, näin on ollut ihan aina.

Harmi silti, että sulle sattui kohdalle myös nainen, jolle ei maistunut. Onhan se kalojen ruotiminen lautasella vähän sottaisaa, jos siihen ei ole tottunut.

Vierailija
69/135 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset ruotinut kaloja valmiiksi?

Oliko AP:n luona ruokailemassa pikkulapsi?

Vierailija
70/135 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aikuiselle vieraalle tarvitse ruotia savusilakoita! Vai haluatteko samalla myös apua perunoiden kuorimisessa? Spagetin leikkaamisessa?

Joku kokonainen ahven tai kuha ehkä olisi eri asia, mutta savusilakoiden kyllä pitää onnistua. AP väisti luodin.

Vierailija
71/135 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään välitä oikein syödä kalaa jossa on paljon ruotoja. Osaan kuitenkin kohteliaasti ne syödä ja sitten ehkä kertoa että ei ole mun juttu mutta kiitos kuitenkin.

Eri asia sitten on tuo, että miksi hän koki, että halusit nähdä hänen sotkevan ja koheltavan ruuan kanssa. Kommentoitko paljonkin sitä syömistä ja tilannetta, miten hän siinä yritti jne?

Mulle tulee sellainen fiilis ainakin, että jos se oli jatkuvaa kommentointia ja naureskelua, vaikkakin huumorilla, niin ei sitä jaksa kyllä. Että oliko sitten ruoka vai tilanne se mikä neidon kadotti.

Vierailija
72/135 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullehan kelpaa vain lahna. Sängyssä.

Vierailija
73/135 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse rakastan kalaa mutta en syö silakoita seurassa mikäli ikinä pystyn sen välttämään, koska ruotoineen tuntuvat jäävän kurkkuun ja nyppimisessä menee ikuisuus. Ymmärrän siis hyvin naisen ahdistuksen ja epämukavuuden, todennäköisesti koki itsensä nolatuksi, mutta ei osannut muotoilla sanoiksi mitä oikeasti tarkoitti. Lohi tai siika on enemmän suhteen alkupuolen treffiruokaa ja nekin mahdollisimman ruodottomina.

Vierailija
74/135 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on sitä parempi, mitä enemmän nainen hyötyy.

Sinun olisi pitänyt tarjota kalleita ruokaa mitä on.

Siksi että

A: olet tyhmä, koska käytät naiseen paljon rahaa

B: sinulla on rahaa paljon

Sellaisia naiset on! Kaikki naiset on sellaisia

Vierailija
75/135 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäystävällistä kutsua joku syömään ja olla perkaamatta kokonaiset savusilakat.

Kyllä ne oli kalastaja jo perannut. Ruotinut ei.

En ole pitkään aikaan savusilakoita syönyt, mutta kyllä ne ennen on savustettu perkaamattomina.

Vierailija
76/135 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei Jamie Oliver ole tehnyt savusilakoita, niin eihän ne ole oikeaa ruokaa urbaanille tän ajan ihmiselle.

Vierailija
77/135 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäystävällistä kutsua joku syömään ja olla perkaamatta kokonaiset savusilakat.

Juu ja perunat olisi pitänyt prinsessalle kuoria ja viinirypäleet

Vierailija
78/135 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla että hän ei pidä savusilakoista, ehkä siksi että niitä syödään ruotoineen ja sisälmyksineen tai niiden aika väkevästä mausta. Lisäksi  silakkoihin liittyy sellainen stigma että se on köyhien kala.

Sun olisi ehkä kannattanut laitta sitä uunilohta alkajaisiksi. Sitten jossain vaiheessa kysyä haluaako hän jokus silakoita jossain muodossa.

Ei niitä syödä ruotoineen ja sisälmyksineen, mutta todella sotkuista puuhaa on, ehkä kymmenestä silakasta jää jonkun verran syötävää ja iso kasa ruotoja ja sisälmyksiä. Olisi kyllä aika outo ruoka ensitreffeille.

Vierailija
79/135 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nainen on nirppanokka mutta miestä ei saa sanoa juntiksi? Naisen pitäisi aina mukautua miehen makuun mutta ei toisin päin? Oli naisen vika, ettei pitänyt ruuasta, olisi pitänyt vedet silmissä hymyillä ettei mies vain pahastu?

Itse en vain yksinkertaisesti pysty syömään ruotoista kalaa, eikä sitä tarvitse kenenkään tehdä muiden mieliksi.

Vierailija
80/135 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ei Jamie Oliver ole tehnyt savusilakoita, niin eihän ne ole oikeaa ruokaa urbaanille tän ajan ihmiselle.

Liekö sen takia konkurssissa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi