Huonolaatuisin tuote jonka olet koskaan ostanut ?
Itse ostin IISI juuresharjan ja siitä irtosivat kaikki ne pienet muoviharjakset muutaman harjausliikkeen jälkeen, pelkkä muovirunko jäi jäljelle. Pahoittelivat asiaa ja laittoivat tiskirätin korvaukseksi postissa.
Vatkaan veivaan
Kommentit (3026)
Vierailija kirjoitti:
Sitähän se kiina-krääsä teettää.
Osta Suomessa tehtyä.
Ostin Kärkkäiseltä Aino-vessanpönttöharjan. Ensimmäisen pöntönpesun yhteydessä sivuharja irtosi.
Bilteman ketjuviputalja se oli hienon punainen ja siihen se hienous loppui kun eka vedolla sieltä sisältä taipui joku akseli ja talja alkoi antamaan periksi. Olen yrittänyt korjata sitä vaan se ei onnistu kun osat pitäisi olla karkaistua terästä, ne on kuin palanetta rautaa. Ei se pelaa yhtää se on niin riivatun jäykkäkin ettei sitä viitsi käyttää vaikka se pelaisikin.
Tokmannin lenkkarit. Pohjat irtosi kun kävelin kostealla nurmikolla. Molempien kenkien liimaus alkoi rakoilla. Laitoin pikaliimaa eikä kestänyt kuin muutaman päivän niin alkoi pohjat irrota toiselta puolelta. Kuittia en ollut ottanut kassalta, niin milläpä todistat, että kengät oli pari viikkoa aiemmin ostettu.
Vierailija kirjoitti:
Bilteman ketjuviputalja se oli hienon punainen ja siihen se hienous loppui kun eka vedolla sieltä sisältä taipui joku akseli ja talja alkoi antamaan periksi. Olen yrittänyt korjata sitä vaan se ei onnistu kun osat pitäisi olla karkaistua terästä, ne on kuin palanetta rautaa. Ei se pelaa yhtää se on niin riivatun jäykkäkin ettei sitä viitsi käyttää vaikka se pelaisikin.
Se on juuri noiden kiinanpaskojen ongelma, ne ovat vain näköispainoksia, koriste-esineitä, materiaalit eivät ole lujuudeltaan sitä mitä pitäisi.
Lidlin puhallettava kanootti. Edes notkeat ja kevyet teinit ei pysyneet kyydissä. Keskiosa upposi, nokka ja perä jatkuvasti pystyssä. Eteneminen ihan mahdotonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säästöpörssistä kiinalaisen rälläkän. Ekaa kertaa ku yritin laittaa päälle, niin käynnistysnappi ja sen palautusjousi lensivät huitsin nevadaan. Se ei siis ehtinyt pyörähtää yhtään.
Opettavainen ostos. Ei oo tarvinnut sen jälkeen tuoda kiinan roskaa kotiin.
Youtubessa joskus tuli vastaan video jossa tällainen kiinanpaska syttyi palamaan kesken töiden...
Löysinpäs jopa sen vanhan videon :D
350 GLE Mersu mulla ja harmia harmin perään. Auto lähes uusi ja viime talvi yhtä tuskaa, sillä jarrut aina jäässä ja sangosta piti kuumaa vettä kaataa takajarruille että sai liikkeelle. Vikavaloa jos mitäkin saa kuittuuttaa pois, sähkövikoja ja nyt sähköllä nouseva takaluukku ei aina aukea kuin muutaman sentin ja vikaa ei mekaanikko viimeksi keksinyt. Pelottaa mitähän tähän vielä tulee ja en ainakaan takuuajan yli tätä autontekelettä pidä.
Sinin tarraharja, järkyttävän huono.Ei pääse alkua pitemmälle , ei lähde rulla pyörimään
saa repiä ja repiä...
Mekaanikkojen työllistäjä kirjoitti:
350 GLE Mersu mulla ja harmia harmin perään. Auto lähes uusi ja viime talvi yhtä tuskaa, sillä jarrut aina jäässä ja sangosta piti kuumaa vettä kaataa takajarruille että sai liikkeelle. Vikavaloa jos mitäkin saa kuittuuttaa pois, sähkövikoja ja nyt sähköllä nouseva takaluukku ei aina aukea kuin muutaman sentin ja vikaa ei mekaanikko viimeksi keksinyt. Pelottaa mitähän tähän vielä tulee ja en ainakaan takuuajan yli tätä autontekelettä pidä.
Onkohan akkujännite päässyt laskemaan liian alas, moduulit antaa vikakoodeja kun sähkö ei riitä, takaluukun moottori ei jaksa avata luukkua liian vähällä virralla, jne.
Onko ajo lyhyttä pätkäajoa, seisooko auto ehkä päiviäkin käyttämättä? Onko akkukaapelit kunnolla kiinni ja akun pinta puhdas ettei vuotovirta tyhjennä akkua? Jos akku pyrkii tyhjenemään epänormaalin nopeasti, kannattaa testauttaa viekö joku sähkölaite virtaa koko ajan vaikka auton pitäisi olla sammuksissa (parasitic current draw).
Vierailija kirjoitti:
Lidlin vaelluskamat meni kaikki palautukseen. Kengät liian kovat, reppu hajosi, sadeviitta oli huonon mallinen. Takki hajosi vetoketjusta.
Kaikki siis samalla kertaa palautukseen, rahat takas. Vuonna 2018
lidnin on paska kauppa ja tuotteet sitä mukaan ja kassat maailman huonoimmat
Vierailija kirjoitti:
Kevätkukkanen kirjoitti:
LV roll on tosi hyvä
Myrkkyä, rikkoo kainaloiden takaisen ihon. Ilmeisesti allergiamerkki tarkoittaa vain tuoksuttomuutta, saman merkin shampoo on ollut mulla yksi pahiten päänahkaa kutittanut shampoo ikinä. Samaa sanoi vielä atooppisempi työkaverini.
LV:n joku perusrasva sai couperosa-ihoni helahtamaan tulipunaiseksi heti kun rasvaa olin levittänyt.
Vierailija kirjoitti:
sini on suomalainen. Tojota oli paska jonka ostin.
Ethän sinä usko tuota itsekään. Jos joku on paska auto niin se on Tesla.
Vierailija kirjoitti:
Jellystä tehty dildo suomalaisesta, hyvämaineisesta kivijalkaliikkeestä. Poltteli välittömästi alapäässä ja vielä pari päivää sen jälkeenkin. Koskaan ei ole muut tuotteet vaikuttaneet niin ja jellyjä olen käyttänyt sen jälkeenkin useita.
Laitoit ensin sen väärään reikään etkä putsannut sitä ennen a porttiin laittoa.
Vierailija kirjoitti:
Iho rasvat, kenkät, ruoka tuotteet.
Millaiset kenkät oli kyseessä?
157 lapselle ostetut college-housut. Piti olla jopa reilu koko, no pesun jälkeen olikin lyhyen kittanat. Säästettiin ns kotihousuiksi kuitenkin, mutta ne hajoaa suurinpiirtein päälle, ellei sitten pesussa.
Vierailija kirjoitti:
157 lapselle ostetut college-housut. Piti olla jopa reilu koko, no pesun jälkeen olikin lyhyen kittanat. Säästettiin ns kotihousuiksi kuitenkin, mutta ne hajoaa suurinpiirtein päälle, ellei sitten pesussa.
No niin, siis 157:sta ostetut...
Ostin viime viikolla sellaisen 700g pötkön lauantaimakkaraa ja huonoa oli. Siinä oli liikaa lihaa.
Lauantaimakkarassa ei kuulu olla havaittavasti lihaa, se on sen idea että se on sellaista pehmeää.
Vierailija kirjoitti:
Tokmannin lenkkarit. Pohjat irtosi kun kävelin kostealla nurmikolla. Molempien kenkien liimaus alkoi rakoilla. Laitoin pikaliimaa eikä kestänyt kuin muutaman päivän niin alkoi pohjat irrota toiselta puolelta. Kuittia en ollut ottanut kassalta, niin milläpä todistat, että kengät oli pari viikkoa aiemmin ostettu.
Voit valittaa tuotteen virheestä myös ilman kuittia
Myyjä, maahantuoja ja/tai valmistaja voi olla vastuussa tuotteen virheestä riippumatta siitä, onko sinulla esittää kuittia ostoksestasi. Esimerkiksi maksukorttitosite, tiliote tai myyjäliikkeen tarra tuotteen pakkauksessa voivat todentaa ostopaikan ja -ajan.
https://www.kkv.fi/kuluttaja-asiat/luotot-ja-maksaminen/maksaminen/kuit…
En ostanut, mutta sain tuliaisiksi punaisen rantapyyhkeen Kreetalta. Aijumalauta, että tämä pyyhe pilasi niin monta tekstiiliä!!! Siitä irtosi väriä, mitä minä en nuorena yksinasuvana tajunnut, että sitä väriä on pyykkikoneen sisälläkin, ja niin kaikki värjäytyi punertavaksi, paitsi mustat ja tummat. Kaikki lakanat, pyyhkeet, vaatteet. Toinen oli violetti pussilakanasetti, joka pölytti sitä kuitupölyä aivan järkyttävästi. Pinnat ihan täynnä violettia pölyä.